Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 12:31

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2021, 21:55 
Offline
любител

Регистриран на: 14 Юни 2020, 14:38
Мнения: 14
Местоположение: Варна
Здравейте.
Днес ми се появи проблем, след 26Ч езда и 2000К.
И хубаво е че поне се случи тук и така.
Днес проверих маслото, преди да запаля, и да преместя комата.
Измих колата, и я изпръсках от долу, с пароструйката.
Качих се и исках да я почистя с паро- струйката.
Качих се да я премес.
Да ама нъцл ли.
Светна лампа с форма на волана и удивителна.
До тук добре
Да ама на КРАЗ волана се върт по лесно.
Проверих ме бушоните/ те са от малките.
Масло в казанчето има.
Но волана не можеш да го мръднеш.
Както и да е.
Не съм мил мотора, а я изпръсках от долу.
Колкото и да си напъвахме мозъчните гънки, си трябваше мускули за да я преместя.
След известно време.
След като поседя известно време,
Пробвах , запали няма проблем с батерия и ключа, изгасна лампичката изгасна и волана може да се върти.
Ще ходи на сервиз то е ясно.
НО.
На някой да е претърпявал, нещо кат подобно и как го е отстранил или др. инфото ще
Благодаря.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Окт 2021, 19:47 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 14 Юни 2020, 14:38
Мнения: 14
Местоположение: Варна
Малко допълнение към писаното.
Когато купих колата, 2019, след големи перипетии с ебаната им пандемия успях да си я регистрирам, и да си изкарам номерата.
Ще пиша по спомен.
Беше понеделник защото, само тогава мога в работно време да свърша тая работа.
Вземах и снимах номерата, както и малкия талон, големия замина за банката.
Пратих ги на абито в Мюнхен, чухме се и се уговорихме същата събота, че ще отида да си взема колата.
Понеже бачкам нощта, и като си лягам изкачвам звука на тел.
Не съм чул, че ми е звънял сутринта.
Чухме се вечерта, и ми каза, че се е появил проблем на сервото на волана.
Вкарали колата в сервиз на Мазда, и очаквали да се обадят да кажат кога ще я правят и пр.
В четвъртък, ми се обади и ми каза, че имало проблем с някакъв маркуч, на сервото, щели да го сменят и като е готова ще ми се обади да отида да я взема.
До тук добре.
Той и не може да ми даде колата без да е в движение.
Какво се оказа сега.
Не е сменен маркуч А най вероятно са сменяли или блока за управление на помпата защото на нея е надраскано СХ 7 , а това не ми се вярва да е правено в Мазда.
Може да са сменяли и цялата помпа с управлението.
НО това не е от намокряне, когато я мих.
Та абитата явно са правили някаква гяволия, колкото да предадат колата, и да си вържат гащите.
Комата не е влизала в Мазда сервиз от последното и обслужване 2017г 18г
Оказа се , че ще трябва да търся нова помпа с управлението.
Разбрах , че е доста скъпа, но пък колата си заслужава.
Имам въпроси.
Това което прави възможно ли е да е свързано с имобилайзера на колата.
Защото когато я заключа, и след период от 1,5, или 2ч няма проблем и започва да работи, изключа ли я веднага се появява.
Ако не я заключа, и изчакам, това не се премахва.
Защото когато се появи, прочетохме грешка в имобилайзера.
Повече не се е появявала.
Помпата и а захранване + и - и няма проблеми, с него.
Явно има проблем с управлението на клапаните.
Някъде някой отстранявал ли е , ремонтирал мие помпа, и управление.
Или си е единствен вариянт нова.
Благодаря.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Окт 2021, 20:52 
Offline
любител

Регистриран на: 27 Юни 2019, 14:41
Мнения: 26
Местоположение: София
Колега, помпата на хидравликата е електрическа, а не механична и оттам може да идват евентуално проблемите с миенето. Маслото също трябва да се сменя, защото губи функциите си. Имобилайзера , ако не е фабричен също може да прави проблеми. Най добре е да имаш под ръка "Forscan"и една постоянна диагностика с лаптопа за грешки.

_________________
Mazda CX-7, 2.2 Diesel
zgos@abv.bg


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Окт 2021, 03:36 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 14 Юни 2020, 14:38
Мнения: 14
Местоположение: Варна
Благодаря за доуточненията.
Само не мога да разбера.
Дали съм писъл на български.
Колата е, и продължава да се обслужва и поддържа в Мазда.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Окт 2021, 10:58 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 14 Юни 2020, 14:38
Мнения: 14
Местоположение: Варна
Да дигна малко темета.
ЕН6432600В
това е номера на помпата вграждана в СХ7 както и в други модели.
Ако търсите има вариянт и ЕН6432600А , този вариянт на помпата производство на КОYO. е с три букси.
Не става за мойта СХ7, за други може и да става незнам.
Оказа се, че е доста разваляема част.
Не е от миенето или липса на масло, и неговата смяна.
Чисто нова я намерих на 1777, 76€. по йовтино няма, като и в България, е на левова равностойност.
Доста скъпа част, като с разговор с когото трябва ми каза, скъпа е много, и за това винаги минаваме на вариянт, втора употреба.
Има доста сайтове, които предлагат, рециклирани уж, квото и да рече това.
Не се дава гаранция, няма наличност, и не се знае кога ще има.
Цените са от 450€ нагоре.без доставката.
От много ровене и гледане, на така малкото клипове, никъде, никой не казва къде точно е проблема, на тия помпи.
А и поради що са толкова скъпи.
След като , за 5-6 години се скапват.
По моята тъпа логика, електронния блок за управление на помпата, която е самостоятелна единица, не изписв грешка, и не се фаша от нищо, просто в един момент, светва воланчето и си до там.
Та по моя мисъл, нещото което скапва блока за управление, е нещо елементарно, което струва стотинки, най вероятно, някой кондензатор, надут, гръмнал, изсъхнал ако е електролитен.
Но прекъсва веригата, и край, намаш хидравлика на волана.
Или някое съпротивление.
Понеже при мен се получава така.
Заключвам колата, и след 1.5 - 2ч я пробвам, и няма проблем, изгасва воланчето, и се появява хидравликата.
Загася я , и веднага светва, не. минава проверката, и няма работеща хидравлика.
Много силно се замислих да купя, нова помпа, но не ми се дават толкова пари.
За сега ми авам на варианта втора ръка.
Кръстим се да изкара по дълго.
И ще търся вариянт, да намеря къде му е проблема на тая пущита.
Ще се прати блока за управление, за проверка и изследване, и квото и а за подмяна, ще се подмени, проба и ако работи, за което се надявам, ще се намери и колая и.
Ще пиша пак когато установим нещо.


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб