Да дигна малко темета. ЕН6432600В това е номера на помпата вграждана в СХ7 както и в други модели. Ако търсите има вариянт и ЕН6432600А , този вариянт на помпата производство на КОYO. е с три букси. Не става за мойта СХ7, за други може и да става незнам. Оказа се, че е доста разваляема част. Не е от миенето или липса на масло, и неговата смяна. Чисто нова я намерих на 1777, 76€. по йовтино няма, като и в България, е на левова равностойност. Доста скъпа част, като с разговор с когото трябва ми каза, скъпа е много, и за това винаги минаваме на вариянт, втора употреба. Има доста сайтове, които предлагат, рециклирани уж, квото и да рече това. Не се дава гаранция, няма наличност, и не се знае кога ще има. Цените са от 450€ нагоре.без доставката. От много ровене и гледане, на така малкото клипове, никъде, никой не казва къде точно е проблема, на тия помпи. А и поради що са толкова скъпи. След като , за 5-6 години се скапват. По моята тъпа логика, електронния блок за управление на помпата, която е самостоятелна единица, не изписв грешка, и не се фаша от нищо, просто в един момент, светва воланчето и си до там. Та по моя мисъл, нещото което скапва блока за управление, е нещо елементарно, което струва стотинки, най вероятно, някой кондензатор, надут, гръмнал, изсъхнал ако е електролитен. Но прекъсва веригата, и край, намаш хидравлика на волана. Или някое съпротивление. Понеже при мен се получава така. Заключвам колата, и след 1.5 - 2ч я пробвам, и няма проблем, изгасва воланчето, и се появява хидравликата. Загася я , и веднага светва, не. минава проверката, и няма работеща хидравлика. Много силно се замислих да купя, нова помпа, но не ми се дават толкова пари. За сега ми авам на варианта втора ръка. Кръстим се да изкара по дълго. И ще търся вариянт, да намеря къде му е проблема на тая пущита. Ще се прати блока за управление, за проверка и изследване, и квото и а за подмяна, ще се подмени, проба и ако работи, за което се надявам, ще се намери и колая и. Ще пиша пак когато установим нещо.
|