Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 29 Мар 2024, 01:27

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2022, 18:39 
Offline
любител

Регистриран на: 19 Фев 2022, 18:25
Мнения: 1
Местоположение: Пловдив
Здравейте! От скоро установиха проблем в дпф филтъра на колата ми и губи мощност въпросът ми към вас е какво мислите, че е правилно да се направи, дали да се премахне и изолира компютърно, или първо да се почисти. Колата се кара повече градско и много по-малко на дълги разстояния.
Моля всеки който се е сблъсквал с този проблем да сподели мнението си.
Благодаря!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Фев 2022, 19:00 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1828
Местоположение: Густо Майна Филибето
Правилно е да се почисти първо и ако не помогне, да се купи нов ДПФ. Има афтърмаркет решения. Но след като я карате градско, защо си купихте дизел?!

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Фев 2022, 20:52 
Offline
любител

Регистриран на: 12 Ное 2018, 13:46
Мнения: 62
Местоположение: България
Тук най-правилния отговор би бил да я продадеш и да си купиш бензинова?
Защо купуваш дизелова кола като караш основно градско?
И да я почистиш с това градско каране скоро пак ще светне таблото.
С премахването на филтъра след време ще имаш проблем с техническите прегледи.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Май 2022, 22:41 
Offline
любител

Регистриран на: 25 Май 2022, 22:24
Мнения: 2
Местоположение: София2
Здравейте. Притежавам Мазда CX-5 2.2 D, края на 2015. Аз съм втори собственик, преди колата е притежавана от рентакар фирма и пробега е много нисък - 55000 км
Пиша в този раздел по повод следния проблем. Регенерациите на DPF стартират твърде често. След като я купихме бяха през 70 км, а в последно време през 50. Маслото е сменено преди 3000 км с Mazda Ultra DPF 5w30. Нивото вече стигна Х и пак го сменям. Преди време записваше грешка P0101. Колектор, дросела и EGR бяха много задръстени. След почистване грешката изчезна, но регенерациите си останаха чести. Няма разлика между това дали карам в града или извън градско. Спрях колата след като открих стружки на излишното гориво на дюзите. Моля за информация дали на 2.2 D се среща проблем с дюзите и помпата, което да предизвиква чести регенерации, респективно грешка p243c


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Май 2022, 14:41 
Offline
любител

Регистриран на: 30 Яну 2021, 06:51
Мнения: 23
Възможно решение е подмяна със Mazda Upgraded DPF/ Exhaust Gas Pressure Sensor Kit - SHY618W00.
С две думи - със стария модел, двигателя прави по-чести дори излични регенерации, които знаете към какво водят и причиняват.
В нета има много информация за симптомите и начина на решаването им.
Има го наличен в България, близо до Долна баня.
Поздрави и успех.


Прикачени файлове:
s-l1600.jpg
s-l1600.jpg [ 232.31 KiB | Прегледано 2328 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Сеп 2022, 23:02 
Offline
любител

Регистриран на: 25 Май 2022, 22:24
Мнения: 2
Местоположение: София2
След смяна на горивната помпа и дюзите, регенерациите отидоха на 270 км.


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб