Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 11:03

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 01 Яну 2010, 21:06 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 11 Яну 2008, 20:51
Мнения: 15
Местоположение: Монтана
skype: sem.rusinovi_montana
повечето колеги във форума се интересуват как да направят колата си по ниска, а моят въпрос е какви са начините да се повдигне една кола.В момента сам със 13-ки а искам да и сложа 15-ки и по-високи пружини.Предполагам че има и други които се интересуват от това така че които е запознат нека пише.Приемам предложения и критики.Ако модераторите преценят че темата нее за тук нека я преместят. ЧНГ на всички членове на клуба ,здраве щастие и безаварийни километри:D :D :D


Прикачени файлове:
Коментар на файл: ето това е колата която искам да повдигна
MAZDA323-Mk-2-StationWagon-medium-920_2.jpg
MAZDA323-Mk-2-StationWagon-medium-920_2.jpg [ 62.11 KiB | Прегледано 12530 пъти ]

_________________
mazda 323wagon 1,6i 90hp
http://easycaptures.com/0850698534
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Яну 2010, 23:42 
Offline
фен
Аватар
1990 Mazda 323

Регистриран на: 19 Юни 2008, 20:42
Мнения: 219
Местоположение: София
skype: 0898 69 65 03
Здравей,повдигането на колата е малко по-сложно от колкото изглежда,ако целта е после всичко да е поне толкова добро колкото от завода.Тоест като сложиш по-"високи" пружини се променя баланса на хода на аморт.Хода на разтегляне става по-малък и това е проблем до някъде.Същото става и с "рязани пружини" но се променя хода на събиране.Идеалния баланс е готова за път кола(така както се ползва предимно),но без пътници,аморт. да е в средно или близко на него положение на хода си.За този тип окачване има варианти за повдигане,но не е сега момента да пиша.Ако имаш въпроси-заповядай.
А 15" джанта става и без никакви промени.
П.П. Всичко написано е от теория и практика за перфектно поведение на автомобила на пътя.Според зависи за какво го ползваш намери най добрия за теб вариант-по-"високи"пружини,други аморт. или друго.

_________________
Тел: 0898 696 503-Павката
Продавам две F-ки BG на части,всякакви масла и др.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Яну 2010, 00:55 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 11 Яну 2008, 20:51
Мнения: 15
Местоположение: Монтана
skype: sem.rusinovi_montana
Колеги ето това успях да измисля:
От стар амортисьор се реже захващането и се заварява за новия. По този начин се увеличава и мястото за по-голяма гума/джанта, схемата е примерна, приемам всякакви мнения и критики


Прикачени файлове:
Коментар на файл: подложки
podlojki.JPG
podlojki.JPG [ 18.31 KiB | Прегледано 12456 пъти ]

_________________
mazda 323wagon 1,6i 90hp
http://easycaptures.com/0850698534
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Яну 2010, 01:09 
Offline
фанатик
Аватар
1994 Mazda Impreza

Регистриран на: 30 Апр 2009, 09:23
Мнения: 1527
Местоположение: Добрич
vall написа:
Колеги ето това успях да измисля:
От стар амортисьор се реже захващането и се заварява за новия. По този начин се увеличава и мястото за по-голяма гума/джанта, схемата е примерна, приемам всякакви мнения и критики

да те така вдигат задниците на голфовете

_________________
AIR BAGS ARE FOR HOMOS :wink:
Изображение
В неделя съдбата ми обърна гръб,сега ми остава да я изчакам да се
наведе и да и го начукам както тя на мен!!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Яну 2010, 18:42 
Offline
фен
Аватар
1990 Mazda 323

Регистриран на: 19 Юни 2008, 20:42
Мнения: 219
Местоположение: София
skype: 0898 69 65 03
vall написа:
Колеги ето това успях да измисля:
От стар амортисьор се реже захващането и се заварява за новия. По този начин се увеличава и мястото за по-голяма гума/джанта, схемата е примерна, приемам всякакви мнения и критики

Критика няма.Това е лесен и сравнително приемлив вариант. :)

_________________
Тел: 0898 696 503-Павката
Продавам две F-ки BG на части,всякакви масла и др.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Яну 2010, 21:48 
Offline
любител

Регистриран на: 13 Апр 2008, 16:24
Мнения: 2
В руските форуми видях че правят така
Прикачени файлове:
04012009021.jpg
04012009021.jpg [ 67.49 KiB | Прегледано 12393 пъти ]

Прикачени файлове:
1.jpg
1.jpg [ 206.91 KiB | Прегледано 12393 пъти ]
Прикачени файлове:
2.jpg
2.jpg [ 186.45 KiB | Прегледано 12393 пъти ]

Това е повдигната по този начин Примаси
Прикачени файлове:
3.jpg
3.jpg [ 196.57 KiB | Прегледано 12393 пъти ]
Прикачени файлове:
4.jpg
4.jpg [ 241.53 KiB | Прегледано 12393 пъти ]


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Яну 2010, 07:07 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 01 Ное 2009, 20:10
Мнения: 1327
Местоположение: Шумен
но вариянта на колегата "Goroh " е най добър лесен и одачен .. кеф ти ниска кеф ти висока .. евала за идеята :respekt:

_________________
Умният работи с мозъка,а глупавия с ръцете си :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Яну 2010, 23:57 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 11 Яну 2008, 20:51
Мнения: 15
Местоположение: Монтана
skype: sem.rusinovi_montana
колега Goroh колко може да е максималната дебелина на тази подложка

_________________
mazda 323wagon 1,6i 90hp
http://easycaptures.com/0850698534


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2010, 18:09 
Offline
любител

Регистриран на: 13 Апр 2008, 16:24
Мнения: 2
Отпред слагат 2, а отзад 2.5см. Повече ще е екстремизъм. Целта е да се увеличи просвета на лека кола, а не да се направи всезеход.
Ето линкове по темата:
http://www.premacy.ru/forum/index.php?topic=776.60
http://forums.drom.ru/mazda-premacy-mazda5/t1151050109.html


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Апр 2010, 23:42 
Offline
фанатик
Аватар
1994 Mazda Impreza

Регистриран на: 30 Апр 2009, 09:23
Мнения: 1527
Местоположение: Добрич
Goroh написа:
В руските форуми видях че правят така
Прикачени файлове:
04012009021.jpg

Прикачени файлове:
1.jpg
Прикачени файлове:
2.jpg

Това е повдигната по този начин Примаси
Прикачени файлове:
3.jpg
Прикачени файлове:
4.jpg

как да ги напрая тези фланци, че и аз искам да дигна малко 121-цата :|

_________________
AIR BAGS ARE FOR HOMOS :wink:
Изображение
В неделя съдбата ми обърна гръб,сега ми остава да я изчакам да се
наведе и да и го начукам както тя на мен!!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 25 Юни 2010, 14:50 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 26 Окт 2007, 10:08
Мнения: 3460
Най-лесно ще е от талашит, но понеже ще се разпаднат почти веднага, давай от някакво желязо.

Груба разбивка на направата:
1. Сваляне на шаблон/кройка или казано по-технически - чертеж/скица.
- измерваш разстоянията между центровете болтовете на тампона и по диагонал.
- измерваш диаметъра на централния отвор който ще ти е нужен.
- нанасяш центровете на отворите на болтовете и на централния отвор, като за разстоянията помежду им използваш пергел (вярвам, внимавал си в първите часове по геометрия).
- пак с пергела, очертаваш окръжностите на самите отвори, според нужните диаметри.
- очертаваш външния контур на фланеца, според формата на тампона.
- Всичко до тук би могъл да начертаеш направо на материала или на лист хартия.
2. Рязане:
- ако имаш под ръка струг или фреза, пробиваш сам.
- ако нямаш, отиваш с чертежчето при надежден майстор и му показваш какво искаш.
- ако след всичко написано до тук, все още не ти е ясно какво трябва да правиш, свали си тампоните и бягай при гореспоменатия надежден майстор, и се надявай както да те разбере, така и да изработи порядъчно нужните фланци.
3. Евентуално:
- болтовете на тампона може да се окажат къси, поради което ще се наложи да разпробиеш (ти или майстора ти) местата където са занитени/заварени към тампона и да ги подмениш с нови, с нужната дължина. Вероятно, нужната дължина ще е оригиналната + дебелината на фланеца.

Успех!

ПП И не забравяй, че вдигайки колата, по завоите ще се кандилкаш повече от колкото сега!

_________________
You can’t make a pig into a racehorse,
but you can make it into a very fast pig.
626 GE IV FS 115


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб