Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 14:35

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 16 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Карето не излиза
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2010, 16:29 
Offline
любител

Регистриран на: 19 Юли 2007, 15:22
Мнения: 49
Местоположение: Троян
:arrow:

_________________
PREMACY 1.8


Последна промяна Ivalo на 20 Апр 2011, 13:06, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2010, 17:06 
Offline
Администратор
Аватар
1988 Mazda 626

Регистриран на: 07 Окт 2004, 16:32
Мнения: 7878
Местоположение: Плевен/София
Прав е майстора, само зегерка го държи. Свалете и вътрешното, хванете полуоската на менгеме за по-удобно и пак пробвайте.

_________________
B.R.Team
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2010, 18:36 
Offline
фен
1990 Mazda 323F

Регистриран на: 24 Юли 2008, 22:47
Мнения: 109
Местоположение: Sliven
Много ме съмнява че и на менгемето няма да излезе.Моето беше станало така и се оказа че е превъртял шлица на полуоската.Дано твоя случай не е такъв защото лошооо.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2010, 19:00 
Offline
Администратор
Аватар
1988 Mazda 626

Регистриран на: 07 Окт 2004, 16:32
Мнения: 7878
Местоположение: Плевен/София
по-скоро ми намирисва, че при предишен монтаж зегерката не е била където трябва в улея и те са го набили с голямо усилие...заклинила е и ....

_________________
B.R.Team
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2010, 19:01 
Offline
фен
1990 Mazda 323F

Регистриран на: 24 Юли 2008, 22:47
Мнения: 109
Местоположение: Sliven
Дано да е така щото инъче ми мирише на нова полуоска.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2010, 19:43 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
Споко,така е !!!

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2010, 22:26 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
vili написа:
по-скоро ми намирисва, че при предишен монтаж зегерката не е била където трябва в улея и те са го набили с голямо усилие...заклинила е и ....
На мен пък ми намирисва, че чукът им е бил малък... :lol:
А когато не става с малкият чук, големия оправя нещата... :D

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2010, 23:19 
Offline
Администратор
Аватар
1988 Mazda 626

Регистриран на: 07 Окт 2004, 16:32
Мнения: 7878
Местоположение: Плевен/София
верно е така, затова казах по-горе менгемето и пак чука... :D

_________________
B.R.Team
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2010, 23:39 
Offline
фанатик
Аватар
1996 Mazda 323F

Регистриран на: 03 Дек 2007, 22:51
Мнения: 2439
Местоположение: София,Самоков
огледай стените на карето от вътре.Би трябвало да има голям пръстен,който се вади лесно със отверка,и махаш "капака" остават съчмите и полуоската.Махаш зегерката от полуоската и слагаш новата карантия и така би трябвало да стане и без чук.Ако го няма пръстена тогава по-големия чук. :wink:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Мар 2010, 23:52 
Offline
Администратор
Аватар
1988 Mazda 626

Регистриран на: 07 Окт 2004, 16:32
Мнения: 7878
Местоположение: Плевен/София
има си го пръстена, няма как да е без него...то си е просто голяма зегерка :D

_________________
B.R.Team
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Мар 2010, 08:05 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
dzvero написа:
огледай стените на карето от вътре.Би трябвало да има голям пръстен,който се вади лесно със отверка,и махаш "капака" остават съчмите и полуоската.Махаш зегерката от полуоската и слагаш новата карантия и така би трябвало да стане и без чук.Ако го няма пръстена тогава по-големия чук. :wink:
Това за което говориш, го има само при вътрешни карета.. :P
При външните няма как да се сложи такава зегерка, която да ограничава хода на съчмите, защото при пълен завой две от съчмите са почти извън чашката..
Работата опира само до големият чук.. :lol: Явно зегерката е захапала на криво, но друг начин няма...

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Мар 2010, 11:51 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 19 Юли 2007, 15:22
Мнения: 49
Местоположение: Троян
П.П. - А пръстена на AБС-a дали се сваля щото гледам че ново с АБС е двойно по-скъпо от такова без.

_________________
PREMACY 1.8


Последна промяна Ivalo на 20 Апр 2011, 13:07, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Мар 2010, 09:42 
Offline
фен
1996 Mazda MX-3

Регистриран на: 12 Май 2008, 06:05
Мнения: 123
Местоположение: Plovdiv
за да избегнеш всички тия мъки , що не занесеш цялата полуоска с вътрешното и външното каре на рециклиране :)
те ще си го извадят , ще го минат на пясакоструйка, ще го боядисат (като заводско) , ще го рециклират ..... и ще ти върнат полуоската зглобена със хубави маншони, скоби , грес и гаранция

аз съм доволен от рециклирането в Пловдив, за другите градове незнам как стоят нещата


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Мар 2010, 19:11 
Offline
фен
Аватар
1994 Mazda 626

Регистриран на: 01 Авг 2009, 12:46
Мнения: 158
Местоположение: kazanlak
skype: kkrasko
На моята 626-тица и двете карета неискаха да излизат и накрая с ракетата рязаха кво прайха и всичко си дойде на мястото :lovemazda: :lovemazda: :lovemazda: толкова ми беше интересно че го заснех на клип

_________________
Моят проект - http://www.youtube.com/watch?v=1Uzi0-vmhCU
Изображение
http://store.picbg.net/pubpic/76/C5/7afb2f30610a76c5.JPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Апр 2011, 12:12 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 19 Ное 2006, 02:22
Мнения: 513
Местоположение: София
Колеги, на 626 ГЕ има ли зегерка, която да държи външното каре ? В ръководството пише, че има, обаче до сега като съм гледал колеги как сменят карета, всичките ги млатят яко с чука. Миналия ден сменихме на един форд външното каре и извадихме 1во зегерката и карето си излезна без никакво усилие и съответно чукове и т.н, а в комплекта с маншона бяха дали и нова зегерка. А на 626 ГЕ до сега не съм видял някой да маха зегерката ? Питам, че някой ден и на мен ще ми се наложи и да съм подготвен.

Благодаря

_________________
Mazda 626 GE


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Яну 2020, 19:48 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 31 Юли 2011, 14:06
Мнения: 35
Малко късно, но може да е полезно на някой все пак.
При GE има 2 зегерки на полуоската
- една голяма в чашката на вътрешното каре (ваденето по спомен става, като се свали маншонът, бута се карето малко навътре и зегерката се вижда, вади се много лесно с плоска отвертка)
- една малка за външното каре, която стои в канала на самата полуоска и карето се вади навън с чукане, а се слага внимателно и без чукане - то има фаска, допира се до зегерката, а тя се свива с плоски отвертки или нещо подобно и се натиска рязко карето към нея
Нещо такова изглежда:
https://www.tech-co.bg/sites/default/fi ... 0003_0.jpg

ВАЖНО (отново): външното каре не го слагайте на полуоската с чукане, а внимателно с предварително прибиране на зегерката в канала, допиране на карето и рязко натискане с ръка, иначе рискувате да заклини зегерката, да се счупи или други такива "приятни" неща.

Ето нещо интересно, на маздата изглежда по същия начин външното каре и зегерката:
https://www.youtube.com/watch?v=Y5s4cpiwYmw

_________________
Животът щеше да е трагичен, ако не беше смешен.


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 16 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб