Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 16:21

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 83 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Диагностика
МнениеПубликувано на: 25 Апр 2011, 21:17 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 22 Ное 2009, 21:18
Мнения: 30
гледам гледам и си мисля да не би това да са два поредни кода "10" и "11" като чета http://www.club323f.com/?page_id=1123

_________________
323F BA 1,5 GAS


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Диагностика
МнениеПубликувано на: 26 Апр 2011, 09:01 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 26 Окт 2007, 10:08
Мнения: 3460
Колега, щом "си гръмнал", има огромна вероятност дебитомера да не отчита вярно, но вътрешно да е здрав, поради което да не дава грешка. Абсолютно е възможно, датчика за температурата на входящия въздух да е свършил. Но, може да има и стари, временни грешки.

Моят съвет е, да рестартираш ЕКУ-то (нагоре в темата пише как става), за да се изчистят всички временни грешки, които се получават от временно прекъсване или изключване на някой датчик. После пускаш пак тест, като би трябвало вече да светнат само актуалните грешки. Тогава вече можеш по-сигурно да вземеш решение, кое е за ремонт и кое за смяна.

_________________
You can’t make a pig into a racehorse,
but you can make it into a very fast pig.
626 GE IV FS 115


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Диагностика
МнениеПубликувано на: 26 Апр 2011, 22:14 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 22 Ное 2009, 21:18
Мнения: 30
опитах,като махнах клемата на акумолатора(-І и натиснах спирачката за 20 сек.
след товагрешката е същата.незнам дали нетрябва да се сложи пак моста,не ми стана много ясно
А датчика дали мога да го намеря отнякъде>

_________________
323F BA 1,5 GAS


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Диагностика
МнениеПубликувано на: 29 Апр 2011, 09:17 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 03 Апр 2009, 17:43
Мнения: 29
Местоположение: Провадия
Колега махаш диода и моста след това запалваш автомобила до достигане на работна температура на двигатела,след това махаш клемата на акумулатора и натискаш спирачката за повече от 20 сек.слагаш пак клемата на акумулатора и запалваш автомобила най-малко за 3мин. на празен ход за да може да се самообучи наново компа(ЕКУ-то) и да си направи диагностиката.След това загасяш двигатела и слагаш наново диода и моста и проверяваш наново за състояниети на грешки ако всичко е нормално.Диода светва само веднъш още с подаването на контакт и повече несветва това означава, че всичко е нормално.Погледни дебитомера имали нарушения по мрежичката и температурният датчик на кутията(капака) на въздушният филтър.
Според мен е температурният сензор :ok:

_________________
РАЖДАШ СЕ ГОЛ,МОКЪР И ГЛАДЕН - ПОСЛЕ СТАВА ПО ЗЛЕ.

Изображение
вскрытие сейфов

Изображение
аварийное открытие замков


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Диагностика
МнениеПубликувано на: 02 Май 2011, 21:24 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 22 Ное 2009, 21:18
Мнения: 30
така и направих,пак дава грешката,утре ще ходя по майстори да видим какво ще кажат те,че да не копувам напразно части,а температурния сензор предполагам е тоя на кутията на филтара,видимо нищо му няма..и така като си мисля би трябвало да е един терморезистр в пласмасов корпус,и освен да се прекъсне може да се е пукнал от налягането...неми е ясно много дебитомера как е изграден и дали не подлежи на ремонт ако е той проблема
П.П. Готово,минах без майстор,дебитомер от моргата....
благодаря за помоща

_________________
323F BA 1,5 GAS


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Диагностика
МнениеПубликувано на: 16 Юни 2011, 23:13 
Offline
фен
Аватар
1991 Mazda 323F

Регистриран на: 31 Май 2008, 21:08
Мнения: 289
Местоположение: София
skype: boio_2
За тези на които не им се занимава с броене на премигвания мога да препоръчам един сервиз в които има софтуер и необходимото оборудване за диагностика и на BG и на BA, разбира се и за по-нови. Намира се в София на Ботевградско шосе на карулката завивате в ляво, 300-400м. след това отново на ляво (50-тина метра преди "София Ауто"), на снимката се вижда по-подробно.
М-тел-ския телефон е на шефа - Климент, звъннете предварително за да е сигурно, че ще е там като отидете.
Диагностиката струва 20лв.


Прикачени файлове:
IMG_1513.JPG
IMG_1513.JPG [ 30.3 KiB | Прегледано 24837 пъти ]
IMG_1512.JPG
IMG_1512.JPG [ 36.82 KiB | Прегледано 24837 пъти ]

_________________
Изображение
Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Диагностика
МнениеПубликувано на: 17 Юни 2011, 15:44 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 31 Юли 2005, 15:16
Мнения: 6105
Местоположение: На село...
На срещите на булгарплод също се правят "компютърни" диагностики... но безплатни 8)

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Диагностика
МнениеПубликувано на: 18 Ное 2011, 22:34 
Offline
любител
1995 Mazda 323

Регистриран на: 15 Май 2010, 13:36
Мнения: 48
момчета направих диагностиката но немога да разчета кода.ето го и него: 1 дъл,2 дъл,3 къс,4 дъл,5 дъл и след това има пауза от 8 сек и се повтаря.моля ви да ми помогнете от все сърце.немога и немога да вникна в четенето на тия кодове.благодаря предварително.
Ако може да ми бъде пояснено,грешката която се окаже дали трябва да се смени или може да се отремонтира


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Диагностика
МнениеПубликувано на: 05 Дек 2011, 19:14 
Offline
фанатик
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 08 Авг 2007, 19:47
Мнения: 2480
Местоположение: Сф-Плд
skype: mazdislav
Колеги,
Тия дни с Корн Вал-а прайхме въпросната диагностика с диода. Резултата е грешки 10,11,13,14,17 :D
Та как да е реших да ударя един ресет на компа да видим кво ще се получи след това. На следващия ден нямаше никакви грешки, но ще проверим пак след седмица примерно.
Интересува ме следното: След ресет какъв е периода на обучение на ЕКУ-то? И аз като съм с газов инжекцион като карам на газ това не значи ли че преча на бензиновото ЕКУ-то да се обучи един вид? Също така се замислих дали махайки акумулатора и натискане на спирачката не се случва и някъв ресет на газовото ЕКУ и дали след това трябва да се ходи наново на настройки на ГИ-то?

_________________
1998 323F BA 1.8 (продадена след 7 год и 200,000 км вярна служба)
2001 Xedos 9 TA


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Диагностика
МнениеПубликувано на: 05 Дек 2011, 22:20 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 26 Окт 2007, 10:08
Мнения: 3460
Стандартното ЕКУ се влиза в час за... известно време работа след ресет, но така и не съм разбрал, на хартия колко е точно. На практика ми се вързва нещо като 10 - 20 километра или 10 - 15 минути работа на мотора.
И е напълно възможно, емулациите на газовото да бъркат "самообучението", по чисто логични причини. Как е на практика - нямам идея.
Дали еку-то на газовото се ресетва - също никаква идея.

_________________
You can’t make a pig into a racehorse,
but you can make it into a very fast pig.
626 GE IV FS 115


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Диагностика
МнениеПубликувано на: 06 Дек 2011, 00:16 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
Газовият комп по никой начин не пречи на бензиновия,това обаче не значи че бензиновия комп не трупа грешки заради газовото (ако ГИ не е настроен оптимално)...,компа на газовото не прави почти нищо друго освен да копира работата на бензиновия и да умножава времената за газовите инжектори по определен коефициент (той може и да не е константен,а да е различен при различни обороти)...та в тоя ред на мисли да речем че при работа на газ сместа е бедна или пък богата...какво се случва..ами случва се това че бензиновия комп се опитва да компенсира това (в известни граници) намаляваики или увеличаваики времената на бензиновите инжектори-респективно газовия комп "смята" времената по коефициента заложен му при настроиката и съответно и той увеличава или намалява времената на газовите инжектори до момента в които бензиновия комп приеме че всичко е ОК..,но понякога заради кофти настроика на газовото или кофти монтаж ..или пък с изменение на параметрите на компонентите на газовото бензиновия комп не може да направи нужните корекции (излизат извън границите и възможностите му) и почва да трупа грешки.. В случая ако искаш достоверно да разбереш дали имаш проблеми е нузно да покараш поне едни 100км само на бензин,ако след тея км няма натрупани грешки значи всичко е ОК...,ако грешките се натрупват при работа на газ..то търсиш проблема в газовото. Км за адаптация на компа по спомени (по постове на пухи) са около 50км като трябва да има и няколко старт-стоп цикъла за това...

П.П кажи кави са грешките по таблицата да не ровя...и да видим кой от каво може да са...

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Диагностика
МнениеПубликувано на: 06 Дек 2011, 14:44 
Offline
фанатик
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 08 Авг 2007, 19:47
Мнения: 2480
Местоположение: Сф-Плд
skype: mazdislav
10,11 - intake air temperature sensor
13 - няма я в таблицата
14 - barometric pressure (BARO) sensor
17 - oxygen sensor incorrect signal

_________________
1998 323F BA 1.8 (продадена след 7 год и 200,000 км вярна служба)
2001 Xedos 9 TA


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Диагностика
МнениеПубликувано на: 07 Дек 2011, 20:43 
Offline
фанатик
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 08 Авг 2007, 19:47
Мнения: 2480
Местоположение: Сф-Плд
skype: mazdislav
Колеги след рестарта на компа минах 60км на бензин смесен цикъл с 3 студени паления - да може да се пообучи компа. Към момента няма новопоявили се грешки. Сега почвам да карам пак на газ и ще следя дали ще почнат да се появяват да видим дали ГИ-то има принос.

_________________
1998 323F BA 1.8 (продадена след 7 год и 200,000 км вярна служба)
2001 Xedos 9 TA


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Диагностика
МнениеПубликувано на: 08 Дек 2011, 19:33 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
Абсолютно съм убеден че до месец ще излязат същите грешки...особено 14 и 17 .Защо правихте диагностика...не я усещаше да върви както трябва ли.Ако е така оправи ли се сега... :?:

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Диагностика
МнениеПубликувано на: 12 Дек 2011, 15:06 
Offline
фанатик
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 08 Авг 2007, 19:47
Мнения: 2480
Местоположение: Сф-Плд
skype: mazdislav
Даммм след 300км извънградско на газ грешки 11 и 17 отново са налице.

_________________
1998 323F BA 1.8 (продадена след 7 год и 200,000 км вярна служба)
2001 Xedos 9 TA


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Диагностика
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2012, 21:32 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 05 Яну 2012, 17:23
Мнения: 153
Местоположение: Казанлък
skype: patso_kz
aladjov82 написа:
Ето аз какво успях да намеря ако някой все още е заинтересован и ще се опитам на "мой" български да го обесня :)
за двигатели B3 и Z5 по мое инфо.

1.автомобила да е загрял до нормална работна температура.
2.изгасен
3.някакво кабелче(от форума става ясно най точно какъв).пъха се единия му край във GND а другия във TEN
4.(LED) или "светодиод"; + се пъха във B+, а - във FEN(пак от форума може да се разбере какво точно)
5.дава се контакт и се отчитат присветканията на диода.
- при двуцифрени кодове за грешка
по-дългите интервали на светене са за десетици а по -късите за единици.
т.е. ако имате код 12 трябва да светне един път по-продължително и после 2 пъти подред по-кратко
-при четирицифрени кодове за грешка
дългите интервали сигнализират започването на ново число от кода а броя на късите светкания след това
показват самата цифра от кода.
т.е. ако грешката ви е 0120 ще имате едно дълго светкане,пауза, още едно дълго,пауза, след това 1
късо,пауза,едно дълго,пауза, 2 къси,пауза, накрая едно дълго.

Успех :)



Колеги нещо не мога да ги намеря тези GND и TEN, не че съм се засилил сега да си правя проби, но като се постопли малко. Колата е 1998, не знам разлика дали има.

_________________
Mazda 3 1.6 TS 2005


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Диагностика
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2012, 23:33 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 26 Окт 2007, 10:08
Мнения: 3460
Е ти го черно на бяло.

Изображение

_________________
You can’t make a pig into a racehorse,
but you can make it into a very fast pig.
626 GE IV FS 115


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Диагностика
МнениеПубликувано на: 20 Фев 2012, 13:09 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 05 Яну 2012, 17:23
Мнения: 153
Местоположение: Казанлък
skype: patso_kz
Аз тази схема я видях! Ама не видях в колата къде се намират тези изводи! Нали до предпазителите уж някъде трябва да са, но нещо не ги намирам.

_________________
Mazda 3 1.6 TS 2005


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Диагностика
МнениеПубликувано на: 21 Фев 2012, 10:34 
Offline
фанатик
Аватар
1999 Mazda 323F

Регистриран на: 08 Дек 2009, 09:15
Мнения: 1136
Местоположение: Пловдив
Искам да попитам дали и за моя модел свързването на моста и на диода е по същия начин, както сте показали и на предишните две схеми? А също така моста може ли да е какъвто и да е кабел и диода може ли да е от запалка..? :oops:


Прикачени файлове:
DLC.JPG
DLC.JPG [ 23.31 KiB | Прегледано 24492 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Диагностика
МнениеПубликувано на: 26 Фев 2012, 23:16 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1690
Местоположение: София
Колеги моля, поглеждайте това за което някой си е направи труда да го качи за Ваше улеснение:
http://www.mazdabg.com/ftp-uploads/Mazda/

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Диагностика
МнениеПубликувано на: 30 Юли 2012, 19:41 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 323 C/BA

Регистриран на: 30 Мар 2010, 15:56
Мнения: 1362
Местоположение: Резерват Северозападo
Ето моята диагностична букса/323s/ba/-1,5-16в.-95г
Направих снимка да се види нагледно :oops: кьде са пиновете и как да се процедира.Надписите на пиновете са отгоре и спрямо това отбелезвам чертите,кое кьде да бьде-четено от мен в темата.
Местонахождението на Диагностичната кутия при мен е м/у кутията с бушони/релета/ и шоферския амортосьор/бомбето му/ отпред в /ДВГ/ :wink: отсека..

Епа те така требе да е... :D

1- Загряла кола- :roll: /работна темп/ и изключена.
Изображение
2-Червения кабел е на мост/кьсо/ м/у- /GND/ - /TEN/... :shock:
3-Диода- неговия плюс/+ Червен кабел/ :finger: залепено кьм него/резистор/520ома/ влиза в /+B/..
а /-/ в /FEN /...
Изображение
4-Даваме ключа в положение /ON/ и четемммм :-k
Изображение


ПП-При мен светна и изгасна и повече [-X .Това е добре.
Дано сте доволни от фотаджията.. :wink:


Прикачени файлове:
диагностика.JPG
диагностика.JPG [ 203.86 KiB | Прегледано 24353 пъти ]

_________________
[size=200]Бьлгария на Бьлгарите[/si
Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Диагностика
МнениеПубликувано на: 03 Окт 2012, 20:10 
Offline
любител

Регистриран на: 02 Окт 2012, 17:17
Мнения: 1
Местоположение: Етрополе
Здравейте :)
Имам мазда 323ф 2.0 дизел 99г. и от известно време АБС ми свети ( ту свети, ту не) пробвахме с диагностика ама компщтъра не можа да се свърже с АБС. Исках да питам дали примера с ръчната диагностика отгоре ще стане и за АБС или се прави нещо по-различно. Извинявам се за некомпетентността си, но не съм много на вътре в нещата с електрониката а и колите като цяло. Един познат ми казва,че имало някакъв метод като ръчкаш в буксата и после се дава на контакт и се гледа лампата на АБС и колко пъти светне това се грешките или нещо от сорта. Моля ако някой е по запознат и има желание да ми обясни малко по-подробно какво се прави :)
Благодаря Ви предварително.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Диагностика
МнениеПубликувано на: 03 Окт 2012, 21:36 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 03 Апр 2009, 17:43
Мнения: 29
Местоположение: Провадия
Колега трябва да стане но на други пинове.Ето виж тук :http://codes.rennacs.com/plugins/MazdaABS/MAZDA-ABS-10-626.php

_________________
РАЖДАШ СЕ ГОЛ,МОКЪР И ГЛАДЕН - ПОСЛЕ СТАВА ПО ЗЛЕ.

Изображение
вскрытие сейфов

Изображение
аварийное открытие замков


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Диагностика
МнениеПубликувано на: 04 Окт 2012, 01:08 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 26 Окт 2007, 10:08
Мнения: 3460
При 323Ф БА, за диагностика на АБС-а се окъсяват GND и TBS пинове на диагностичната букса, и се гледа мигането на АБС лампата на таблото. Но дали при дизела е така и дали изобщо диагностичната букса е същата, нямам ни най-малка представа.

_________________
You can’t make a pig into a racehorse,
but you can make it into a very fast pig.
626 GE IV FS 115


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Диагностика
МнениеПубликувано на: 04 Окт 2012, 17:44 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 323 C/BA

Регистриран на: 30 Мар 2010, 15:56
Мнения: 1362
Местоположение: Резерват Северозападo
Ето това намерих за четене на грешки по/АБС-пише за Мазди/323/ от 1989-1998г.Но може сигорно и за др-модели,ако имат сьщата букса :oops:
Снимката долу сьм показал/прочел :roll: / кьде се поставят кабелчетата за диогностиката.

1. затвори терминал TBS и GND в конектора за диагностика 2. поставете LED клеми GND и FBS (минус GND) 3. Завъртете ключа за запалване ON 4. разгледа кодове (дълго мигане - десетки, кратко C - единици дълга пауза разделя D кодове) 5. завъртете ключа, извадете джъмпера, извадете LED отстраняване на грешки: 1. затвори терминал TBS и GND в конектора за диагностика 2. Завъртете ключа за запалване ON 3. педала на спирачката най-малко 10 пъти за 10 секунди 4. премахнете ограничаващ TBS GND

Кодове за Грешките

11 - предния десен сензор
12 - предния ляв сензор
13 - отзад вдясно сензор
14 - задния ляв сензор
15 - Датчици
22 - хидравлична окабеляване (за 626/MX-6> 6/94 Xedos 6> 4/94)
22 - хидравличен вентил на предна дясна
24 - предна лява хидравличен клапан
26 - Valve хидравлични задна дясна
28 - задна лява хидравличен клапан
29 - хидравличен блок
29 - pr.per спирачната верига. - Lev.zad.
30 - хидравличен блок
30 - спирачната верига lev.per. - Pr.zad.
51 - реле ABS
53 - хидравлична помпа
53 - хидравлична помпа реле
61 - контрол
63 - захранващо напрежение


Прикачени файлове:
АБС-четене грешки.JPG
АБС-четене грешки.JPG [ 213.68 KiB | Прегледано 24247 пъти ]

_________________
[size=200]Бьлгария на Бьлгарите[/si
Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Диагностика
МнениеПубликувано на: 26 Окт 2012, 18:14 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 09 Май 2008, 19:25
Мнения: 412
Местоположение: РУСЕ
Реших да си направя самодиагностика и какво излиза 5-дълги 1-късо премигвания значи грешка №51-реле АБС,после изчиствам по посоченият начин,при който докато натискам педала се чува едно стържене от АБС-помпата и грешката се изтрива,но след запалване на двигателя и изгасяне пак излиза грешката.Сега следва да намеря къде се намира въпросното реле,някой ако знае да сподели [-o<п.п На снимката релето е под номер 67-7408,но не го намирам точно къде е! Да не би да е под стойката на акумулатора :?:
Прикачени файлове:
0_B2_BC16481.gif
0_B2_BC16481.gif [ 49.66 KiB | Прегледано 24199 пъти ]

_________________
Mazda 3 BK 1.6 -16V-DOHC-105 h.p - 2003 г.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Диагностика
МнениеПубликувано на: 26 Окт 2012, 19:20 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
Точно до казанчето за антифриз..........

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Диагностика
МнениеПубликувано на: 26 Окт 2012, 19:48 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 09 Май 2008, 19:25
Мнения: 412
Местоположение: РУСЕ
То моето казанче е от лявата страна като застанеш срещу колата,сигурно е до казанчето за водата на чистачките.Утре ми предстои издирване :(

_________________
Mazda 3 BK 1.6 -16V-DOHC-105 h.p - 2003 г.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Диагностика
МнениеПубликувано на: 26 Окт 2012, 20:33 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
Значи отдясно между акумулатора и фара...трябва да има кутиика с бушони и още една някаква....

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Диагностика
МнениеПубликувано на: 27 Окт 2012, 12:03 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 09 Май 2008, 19:25
Мнения: 412
Местоположение: РУСЕ
Намерих го,намира се точно под главната кутия с бушони отдясно под предният капак,интересното е че на него пише IMASEN 4F07,а оригиналното го дават GA2B-67740.Значи извадих му буксата напръсках с контактен спрей,разгледах го и отвътре и всичко изглеждаше наред,после го монтирах обратно,изчистих грешката, покарах малко позасилих се(мисля че скороста трябва да е поне 60км.) и сега АБС-а си сработва,усеща се как вибрира педала на спирачката,даже се чува и помпата на АБС-а същевременно :)

_________________
Mazda 3 BK 1.6 -16V-DOHC-105 h.p - 2003 г.


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 83 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб