Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 12:12

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 49 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 26 Мар 2012, 16:24 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6

Регистриран на: 04 Дек 2006, 14:35
Мнения: 210
Привет колеги,

Колегите, които имат Мазда 6 знаят, че дългите светлини на тези коли са свързани с късите и не можеш да запалиш само дълги без да светят и късите. Т.е варианта да запалим дългите с намалена мощност и да работят като дневни става доста труден. Късите ми пък са ксенон и не бих искал да работят в режим пали-гаси. От там идва проблем с реализирането на дневни светлини.

Аз намерих едно разрешение на проблема, което искам да го споделя с вас.

Наскоро ми се наложи да демонтирам предна броня и реших да използвам случая, за да преработя опита за дневни светлини, който бях правил преди. При предишния опит бях вложил на същите места светодиодни крушки еквивалентни на 21VV крушка от габарит. Тогавашния резултат не ме удовлетворяваше, затова реших да го променя.

И така. На Мазда 6 фаровете за мъгла се намират в основния фар. Тъй, като моята кола стандартно не е оборудвана с фарове за мъгла, реших да използвам съответните дупки във фаровете за да вградя вътре дневните светлини.

За изработването на дневните светлини ми трябваха: две LED крушки 12V за лунички,
Прикачени файлове:
IMAG0231.jpg
IMAG0231.jpg [ 503.84 KiB | Прегледано 25924 пъти ]


-две изгорели автомобилни крушки Н4,
Прикачени файлове:
IMAG0232.jpg
IMAG0232.jpg [ 490.99 KiB | Прегледано 25924 пъти ]


силикон, поялник, проводници, лустер клеми.

Използвах инсталацията, която бях прекарал при предишният си опит, която вземаше напрежение от контактния ключ. Захранването на тази инсталация се прекъсва от нормално затворените контакти на едно реленце при запалване на габаритите.

Направата:

Извадих декоративните чашки, които се намират във фаровете на мястото на секцията за мъгла и ги срязах така, че луничката да влезне с леко усилие.
Прикачени файлове:
IMAG0230.jpg
IMAG0230.jpg [ 444.43 KiB | Прегледано 25924 пъти ]


Прикачени файлове:
IMAG0236.jpg
IMAG0236.jpg [ 496.21 KiB | Прегледано 25924 пъти ]


След това освободих ринга от изгорелите крушки и чрез загряване с поялник ги вкарах в чашките:
Прикачени файлове:
IMAG0233.jpg
IMAG0233.jpg [ 546.81 KiB | Прегледано 25924 пъти ]


Прикачени файлове:
IMAG0239.jpg
IMAG0239.jpg [ 522.13 KiB | Прегледано 25924 пъти ]


Тъй като крушките, които използвах светят изключително ярко се наложи да им намаля тока и съответно яркостта на светене.
След като направих крушките да светят с нужната яркост, ги затегнах добре и намазах цокъла обилно със силикон, след което ги вкарах в чашките. При вкарването в чашките се внимава крушките да се ориентирани еднакво. Освен това, за презастраховане намазах със силикон и ринговете от крушките на мястото, където са вкарани на топло в чашките Получи се следното:
Прикачени файлове:
IMAG0243.jpg
IMAG0243.jpg [ 182.06 KiB | Прегледано 25924 пъти ]


След сглобяването на фара той изглежда така:
Прикачени файлове:
IMAG0246.jpg
IMAG0246.jpg [ 171.05 KiB | Прегледано 25924 пъти ]


А новите ми дневни светлини светят така:
Прикачени файлове:
IMAG0569 resize II.jpg
IMAG0569 resize II.jpg [ 165.98 KiB | Прегледано 25457 пъти ]


Сега при палене на двигателя дневните ми светлини се палят и светят докато е подаден контакт или докато не включа габаритите. При включване на габарити/ къси/ дълги, дневните светлини се гасят.

Надявам се да ви е било интересно и да съм бил полезен на някой.

Поздрави !

_________________
Човек е толкова голям, колкото големи са мечтите му.

Mazda 6, 2.0 CD, 121 к.с., '03г. - бивша,
Skoda Octavia ІІІ, 2.0 TDI, 150 к.с., '13г. - настояща.


Последна промяна Kamen на 30 Окт 2013, 20:21, променена общо 2 пъти

Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Мар 2012, 19:19 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 30 Ное 2010, 00:11
Мнения: 1107
Местоположение: София
=D> Колега и на мен ми е минавало през ума да си сложа дневни светлини и да изключа фаровете.

Не светят ли доста,на снимката имам чувство че чак заслепяват?

_________________
Мазда 6, 2.0 бензин 147HP 2007- ex
Мазда 6, 2.5 бензин 170HP 2008- ex
Мазда 6, 2.2 дизел 150HP 2016 AWD manual transmition-ex
Skoda Superb дизел 190HP 2019 4x4


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Мар 2012, 19:26 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 04 Дек 2006, 14:35
Мнения: 210
bjrov написа:
=D> Колега и на мен ми е минавало през ума да си сложа дневни светлини и да изключа фаровете.

Не светят ли доста,на снимката имам чувство че чак заслепяват?


Да, така изглежда на снимката, но нея я правих на здрачаване и предполагам, затова изглежда така.

_________________
Човек е толкова голям, колкото големи са мечтите му.

Mazda 6, 2.0 CD, 121 к.с., '03г. - бивша,
Skoda Octavia ІІІ, 2.0 TDI, 150 к.с., '13г. - настояща.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Мар 2012, 21:18 
Offline
фен
Аватар
1995 Mazda 626

Регистриран на: 20 Юни 2008, 17:57
Мнения: 316
Местоположение: varna
=D>

_________________
If You Can't Be Cool,Get Hot...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Юли 2012, 14:39 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 20 Май 2012, 21:50
Мнения: 45
Местоположение: Pleven
Здравей колега (Kamen) вдъхновен от твоята идея която е много оригинална и сполучлива за което =D> (но трябваше да я патентоваш mhihi ) сътворих и аз същото но наистина доста светят,следователно сподели с какво и как си им намалил тока за да светнат по слабо,защото аз го мислих с резистори но имаики на предвид че луните са по 4W всяка от тях тези резистори трябва да са доста големички. :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Ное 2012, 09:40 
Offline
любител

Регистриран на: 21 Ное 2012, 14:17
Мнения: 19
Местоположение: София
Чудесно изпълнение колега Kamen, мисля и аз да опитам. Ще ти бъда изключително благодарен ако споделиш с нас с какво точно използва, за да намалиш тока и съответно яркоста на светене.

Благодаря предварително и лек и безавариен път!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Ное 2012, 14:21 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 04 Дек 2006, 14:35
Мнения: 210
Raven написа:
Чудесно изпълнение колега Kamen, мисля и аз да опитам. Ще ти бъда изключително благодарен ако споделиш с нас с какво точно използва, за да намалиш тока и съответно яркоста на светене.

Благодаря предварително и лек и безавариен път!



Привет колега,

Радвам се, че одобрявате идеята ми. Мога да споделя и опита ми до сега......От както е влязло в сила задължението да караме със запалени светлини и през деня полицаите не са ме спирали ните веднъж ( да чукна на дърво и за на пред да е така) с претенции, че това не са дневни светлини. Няколко пъти са се засилвали да ме спират, защото излизам от завой, но като застане колата срещу тях и палката им увяхва. Както казах, дано и за напред да е така.

Сега по същество. В луничките, които купих, в самия цокъл има драйвер - интегрална схема, която осигурява постоянен ток през светодиодите независимо от подаденото напрежение. Та тази интегрална схема има извод, позволяващ да променяш тока през диодите , а от там и яркостта им на светене. Прави се един резисторен делител м/у "+" и "-" и средния край на делителя се свързва на този извод на драйвъра. Бих препоръчал дори, на едната луничка в делителя да се сложи и тример-потенциометър, за да може се изравни яркостта на двата фара след монтажа, ако евентуално се наложи.

Писал си, че имаш приятел, разбиращ от тези неща. Не мисля, че ще ви затрудни.

Пожелавам ти успех. Ако имаш още въпроси ще ти отговарям.

Поздрави!

_________________
Човек е толкова голям, колкото големи са мечтите му.

Mazda 6, 2.0 CD, 121 к.с., '03г. - бивша,
Skoda Octavia ІІІ, 2.0 TDI, 150 к.с., '13г. - настояща.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Дек 2012, 17:33 
Offline
маниак
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 28 Апр 2011, 00:44
Мнения: 519
Благодарение на прочетеното тук и на един приятел, който се зае с изпълнението и аз вече мога да се похваля, че съм с постоянни дневни светлини. Използва се изцяло съществуващата на автомобила и не е добавяно нито едно кабелче, реленце или каквото и да било. Използвах две лед лунички по 6 вата и сега ефекта е супер. Не съм свалял фарове и брони, а луничките закрепих в леглата на халогените. Тока не сме намалявали, защото преценихме, че 6 вата на 6000К не е прекалено. Не знам как ще бъде с луна около. 3000К в жълтия спектър, но на мен естетически това много ми допада. Търсих луна с 5000 К но от Китай не намерих :D . Естествено на пряка слънчева светлина трябва доста вторачване, но и късите се губят.

Та искам да благодаря на колегата тук за доста изчерпателната информация и съветите =D>

_________________
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Май 2013, 12:55 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 16 Сеп 2012, 17:23
Мнения: 109
Местоположение: Варна
skype: pamucheto
колеги,и аз съм си сложил нешто подовно на вашето,само че е доста по опростен вариант и свети доста добре...пак е с диоди,обаче ште ви кача снимки тези дни да видите как за има няма 20лева и си имам т.н дневни светлини:)


Прикачени файлове:
НОВА 2.JPG
НОВА 2.JPG [ 306.86 KiB | Прегледано 24262 пъти ]


Последна промяна Pamucheto на 05 Юни 2013, 11:58, променена общо 1 път
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Юни 2013, 15:47 
Offline
фен

Регистриран на: 28 Юни 2012, 19:13
Мнения: 136
Pamucheto написа:
колеги,и аз съм си сложил нешто подовно на вашето,само че е доста по опростен вариант и свети доста добре...пак е с диоди,обаче ште ви кача снимки тези дни да видите как за има няма 20лева и си имам т.н дневни светлини:)

Колега, би ли споделил как си се справил, че и на мен ми предстои.

_________________
Mazda 6 SW 2004 2.0/141 petrol


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Юни 2013, 08:26 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 16 Сеп 2012, 17:23
Мнения: 109
Местоположение: Варна
skype: pamucheto
сьс удоволствие бих ви показал как точно сьм ги направил,но снимките са ми големи за качване тука за сьжаление:( Като цяло мога да покажа на всеки моята идея но на скайпа..иньче сьм си направил като колегата по горе дневни светлини на мястото на фаровете за мьгла,но по доста по лесен начин..Материалите които ви трябват са две маншончета,две фасонки,и два лед диода сьс лупи :) става за 30 мин монтажа и се получава супер !!!Ште се опитам да кача снимка да погледнете


Прикачени файлове:
IMAG0967.jpg
IMAG0967.jpg [ 146.82 KiB | Прегледано 24253 пъти ]


Последна промяна Pamucheto на 05 Юни 2013, 11:53, променена общо 1 път
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Юни 2013, 09:26 
Offline
Администратор
Аватар
1988 Mazda 626

Регистриран на: 07 Окт 2004, 16:32
Мнения: 7878
Местоположение: Плевен/София
Колега, намали ги до размер за качване или ги качи на външен сървър и дай линковете със снимките тук!

_________________
B.R.Team
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 07 Юни 2013, 13:25 
Offline
любител

Регистриран на: 30 Окт 2009, 12:26
Мнения: 8
Местоположение: Варна
Евала :) Много сте креативни. Аз тъкмо преди 2 седмици се чудих, какво трябва да работи на това легло на фаровете. А идеята ви може да замести слагането на ксенон за късите. Понеже, или не светят задоволително нощем, или аз не съм добре с очите :S

_________________
Mazda 323 F BA 1.8 16V 94' (Rest In Pieces)
Mazda 6 2.0 2002
skype: simo_mihaylov


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Юни 2013, 16:13 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 18 Сеп 2011, 07:20
Мнения: 506
Местоположение: София
skype: d0pest
Определено не светят добре късите на тая кола, не е в теб проблема :)

_________________
Mazda 6 Touring (GY), 2.0 MZR-CD (RF7J), 143PS - EX
BMW E61 LCI 525d, 3.0d (306D3), 197PS


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Юни 2013, 10:42 
Offline
любител

Регистриран на: 30 Окт 2009, 12:26
Мнения: 8
Местоположение: Варна
Damian написа:
Определено не светят добре късите на тая кола, не е в теб проблема :)

Успокоих се :) Ама и на старата F-ка беше същата работа, така че съм свикнал...
А така, както колегите са си направили дневните светлини, как светят на тъмно? Могат ли да заместят късите?

_________________
Mazda 323 F BA 1.8 16V 94' (Rest In Pieces)
Mazda 6 2.0 2002
skype: simo_mihaylov


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Юни 2013, 16:58 
Offline
маниак
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 28 Апр 2011, 00:44
Мнения: 519
Не могат, защото са доста слаби. А и още нещо - като включиш късите, дневните се изключват автоматично

_________________
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Юни 2013, 08:01 
Offline
фен

Регистриран на: 08 Юни 2010, 15:09
Мнения: 307
Местоположение: Pernik
Поздравления за доброто решение! Съжалявам, че не мога да ги внедря на моята, но аз съм пригодил друго. По моему по добро от всеки ДРЛ модул или къси на дългите и дуслги на късите и т.н.

_________________
626, GF, 115 hp; 2000 г., бензин/газ
6 GH, 147 hp, 2008 г., бензин/газ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Юни 2013, 11:30 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 16 Сеп 2012, 17:23
Мнения: 109
Местоположение: Варна
skype: pamucheto
:) и какво си и внедрил че ми стана интертесно,можеш ли да ни постнеш снимка да скиваме ?:)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Юни 2013, 08:26 
Offline
фен

Регистриран на: 08 Юни 2010, 15:09
Мнения: 307
Местоположение: Pernik
Като си чета поста наистина звуча неправилно. Имах в предвид, че решението на колегата с ЛЕД крушките е по-добро от всичко останало, а не моето.

_________________
626, GF, 115 hp; 2000 г., бензин/газ
6 GH, 147 hp, 2008 г., бензин/газ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Авг 2013, 09:29 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1508
Местоположение: София
За колегите с М6 до 2007г. и оборудване Auto светлини има още един прост метод за получаване на автоматично денонощнo осветление (за съжаление чрез лампите на късите светлини).
В пилотното мнение в темата за Мазда 6 GH е описана процедурата:
Автоматични фарове през деня за новата Mazda6 (за зимата)

Единствената разлика е в начина на отваряне на декоративните капаци при GG/GY спрямо GH - първо се издърпва ДЯСНАТА част от корубата над огледалото. На колажа, любезно предоставен от автора на темата, на снимка №2 е издърпан левия капак...
Останалата част от процедурата е напълно идентична и работи по същия начин.

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
Everything before the word 'but' is horseshit! (quote from GoT)
All'alba vincerò!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Сеп 2013, 10:30 
Offline
фен

Регистриран на: 28 Юни 2012, 19:13
Мнения: 136
Колеги, някой има ли идея дали може да се вградят на мястото на фаровете за мъгла при Мазда 6 ген.1 такива крушки Н1 или Н7:
http://www.ebay.com/itm/H1-Car-7-5W-Hig ... 5af14dd8e0
или
http://www.ebay.com/itm/2pcs-7-5W-Lens- ... e6&vxp=mtr
Дали ще стане по-лесно с такива крушки...ще светят ли достатъчно добре тези 7.5W и въобще предложения приемем всякакви? Идеята е да се направят лесно и евентуално да имат бърз демонтаж. Нямам представа как се закрепва пластмасовата чашката към корпуса и затова малко се затруднявам в начинанието. Друго, което обмислям евентуално е да сложа модул за дневни светлини, но дали ще може да се свържат така, че да светят едновременно с късите, когато се налага и отделно да бъдат като дневни?
Също, ако сложа такива крушки на късите светлини според вас дали ще светят по-силно от сегашните Н1 с жичка? Виждам че освен 7.5W има и 11...,20...,30...,50.. 60 даже 80W
Сори за тъпият въпрос, но при Н1 кабелът, който влиза в крушката плюс(+) ли е или минус(-)?
Още един вариант според мен обаче, 3W не е достатъчно:
http://www.ebay.com/itm/2Pcs-New-H7-3W- ... 8e&vxp=mtr

_________________
Mazda 6 SW 2004 2.0/141 petrol


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Сеп 2013, 13:27 
Offline
маниак
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 28 Апр 2011, 00:44
Мнения: 519
Тези крушки могат да влязат на мястото на халогените във фара, но ще ти трябва някаква база, за която да ги захванеш. Най-добре и без излишни разправии става с обикновенна ЛЕД луна, която се вмества идеално в пластмасовата лупа.
Изобщо не си и помисляй да слагаш лед на късите. Изобщо няма да светят както ти си мислиш. На късите, кабелът който влиза в Н1 крушката е плюс. Минусът е закачен на корпуса на лупата в основата.

_________________
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 25 Дек 2013, 22:42 
Offline
любител

Регистриран на: 17 Ное 2013, 09:45
Мнения: 17
Местоположение: Plovdiv
как се свалят тия пластмаси download/file.php?id=11594&mode=view


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Дек 2013, 23:54 
Offline
маниак
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 28 Апр 2011, 00:44
Мнения: 519
Сваляш целият фар за да ти е лесен достъпа и като отвориш капачката на халогените и дългите, ще видиш, че се държат на 4 винтчета.

_________________
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Дек 2013, 14:23 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 04 Дек 2006, 14:35
Мнения: 210
banetooo написа:
как се свалят тия пластмаси download/file.php?id=11594&mode=view


Най-удобно е, както каза колегата, да свалиш фаровете. За тази работа, обаче, трябва да свалиш бронята. С къса отверка и повечко търпение нещата стават и без сваляне на фаровете. При дизела по труден за отваряне е левият фар, но ако отстраниш кутията на въздушният филтър се работи много по-лесно. При десния фар е малко по-широко, ако успееш да отстраниш казанчето за чистачките става много широко.

_________________
Човек е толкова голям, колкото големи са мечтите му.

Mazda 6, 2.0 CD, 121 к.с., '03г. - бивша,
Skoda Octavia ІІІ, 2.0 TDI, 150 к.с., '13г. - настояща.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Дек 2013, 15:00 
Offline
любител

Регистриран на: 17 Ное 2013, 09:45
Мнения: 17
Местоположение: Plovdiv
Kamen написа:
banetooo написа:
как се свалят тия пластмаси download/file.php?id=11594&mode=view


Най-удобно е, както каза колегата, да свалиш фаровете. За тази работа, обаче, трябва да свалиш бронята. С къса отверка и повечко търпение нещата стават и без сваляне на фаровете. При дизела по труден за отваряне е левият фар, но ако отстраниш кутията на въздушният филтър се работи много по-лесно. При десния фар е малко по-широко, ако успееш да отстраниш казанчето за чистачките става много широко.


И аз си мислех за този вариант, че нещо не искам да се захващам с бронята, но първо мисля да звънна на един пич тук в Пловдив където продава ДРЛ модули дали няма нещо измислено за Мазда, че да си спестя малко занимавка с прекарване на " + " инсталиране на крушки, че честно казано нещо ми е студено и мързела сега е по голям от мерака по колата...


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Фев 2014, 17:56 
Offline
любител

Регистриран на: 21 Ное 2012, 14:17
Мнения: 19
Местоположение: София
Здравейте колеги,

Аз ползвам метода с диодните лунички вече 1 година. Проблемът който се появи, е че изгарят сравнително бързо - 1-2 месеца и започват да премигват и дотам. Смених 4-5 лунички вече, но пак същата работа.

Колега Камен при теб как е, горят ли често?

Питах приятел жичкаджия да не би да е от тока но той каза че проблема е в електрониката вътре в самите крушки (някакъв контролер май) и затова така става. Нямам утечки или пък влага - нищо всичко в фара е сухо и чисто.

Ако някой има идея и знае къде може да се крие проблема ще бъда много благодарен да сподели с всички.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Фев 2014, 21:52 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 04 Дек 2006, 14:35
Мнения: 210
Raven написа:
Здравейте колеги,

Аз ползвам метода с диодните лунички вече 1 година. Проблемът който се появи, е че изгарят сравнително бързо - 1-2 месеца и започват да премигват и дотам. Смених 4-5 лунички вече, но пак същата работа.

Колега Камен при теб как е, горят ли често?

Привет колега,
Да не дърпам дявола за опашката, както съм ги монтирал все тези са си.
Вие намалихте ли им тока на вашите? Да не би да прегряват , защото обема вътре във фара е малък,охлаждането е затруднено и затова да горят толкова често? Другият вариант: опитай с лунички от друг производител.

Дано откриеш проблема бързо.

Поздрави!

_________________
Човек е толкова голям, колкото големи са мечтите му.

Mazda 6, 2.0 CD, 121 к.с., '03г. - бивша,
Skoda Octavia ІІІ, 2.0 TDI, 150 к.с., '13г. - настояща.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2014, 10:14 
Offline
любител

Регистриран на: 21 Ное 2012, 14:17
Мнения: 19
Местоположение: София
Здрасти колега Камен,

Мерси за бързия ти отговор. Сега като се замисля, не сме намалявали тока а просто взехме + и - от габаритите, които също смених с диодни и захранихме луничките. Въпросните лунички са с 3 светодиода за да може заедно с габарита да докарат обща консумация 5W. Задължително ли е, да се намалява тока, тъй като ти беше споменал че вътре в луничката си има драйвер, който си контролира силата на тока към диодите.

Приятелят, с които ги слагахме каза, че така са си ок и не би трябвало да има проблеми. За съжаление той замина за чужбина преди половин година и сега съм малко в задънена улица. Ти как отвори тази луничка и къде да търся въпросната врътка с която да регулирам силата на светене и мислиш ли че това е причината да изгарят? Ако можеш да покажеш, ще ти бъда много задължен. Като допълнение искам да кажа че аз не съм изрязвал протекторната капачка отпред на халогена, а просто пъхнах луничката във фунията и тя застана перфектно. Ти спомена нещо и за охлаждане - аз съм проверявал да речем след 2 часа светене и самата луничка не е топла, а пък и нали е диодна, не би трябвало да загрява толкова че чак да изгори.

Не знам може би ще ми трябва още малко инфо от твоя страна, за което благодаря предварително


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2014, 13:50 
Offline
маниак
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 28 Апр 2011, 00:44
Мнения: 519
Най-вероятно проблема е в самите луни. Аз също като теб, не съм изрязвал пластмасовия протектор и не съм намалявал тока, но не е нужно това. В началото крушките ги вземах от ибей - най-евтините. И горяха сравнително бързо, 2-3 седмици и край. Сега съм сложил пак китайски, но малко по качествени и вече 4 месеца няма никакъв проблем.

_________________
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 49 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб