Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 23:21

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 42 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 22 Юли 2014, 18:48 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 03 Юли 2013, 13:36
Мнения: 510
Местоположение: Плевен
Здравейте колеги! Няма да описвам на дълго и нашироко за проблема. При няколко добри и коректни майстори в моя район ходих да си кажат мнението. Всички с малки отклонения се изказаха, че проблема ми идва от дюзите. Хората си казаха, че не могат да ги диагностицират и евентуално да правят каквото и да е по тях. Евала на такива Хора. Всички ме посъветваха да си намеря свестен майстор който има съответната апаратура за диагностика на дюзи Денсо и там да направят каквото трябва. Та, колеги моля Ви ако знаете и имате опит със наистина свестни сервизи, които правят диагностика и ремонт на дюзи Денсо моля помогнете!

_________________
Mazda 6/2008 Diesel
Meine Ehre heißt Treue


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Юли 2014, 20:14 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
А какъв е все пак проблема ?

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Юли 2014, 17:57 
Offline
маниак
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 03 Юли 2013, 13:36
Мнения: 510
Местоположение: Плевен
Ами ето за какво става дума: Проблеми с паленето нямам никакви. На студено, на топло, пали без проблем. Докато загрее двигателя всичко е както трябва. Когато обаче мотора загрее до оптималните си стойности и спра на място и съм изключил от скорост се усеща едно сякаш претрисане за момент на двигателя. Това претрисане се повтаря на почти равни интервали от време докато си стоя на място и съм изключил от скорост. Тогава и оборотите падат малко и сякаш компютъра подава леко газ и нещата се нормализират, после пак претриса и всичко се повтаря. Забележете, когато се спускам по инерция на свободна предавка това нещо го няма. Когато съм на място и започне въпросното претрисане, ако съвсем малко подам газ, може би да вдигна оборотите с 50 всико изчезва и двигателя "мърка". Претрисането също изчезва и когато както съм си на място на свободна предавка просто натисна съединителя. Ако претрисането е започнало и подам по-вече газ, до към 1500-2000 об. от ауспуха излиза бял пушек с мириз на неизгоряла нафта. Беше ми обяснено от няколко човека които смятам, че разбират, че когато се движа просто компютъра отчита факта че се движа и поддържа малко по-високи обороти очаквайки да включа на някоя предавка и затова не се проявява проблема. Също и изчезването на проблема при натискане на съединителя когато съм на място се дължало на факта, че компа очаква да включа на предавка за потегляне и просто сам вдига малко оборотите. Характерния дим с мириз на неизгоряла нафта също заедно с предните два довода насочвали към проблем с дюзите. Това е! Дано да става ясно от описанието ми за какво става дума.

_________________
Mazda 6/2008 Diesel
Meine Ehre heißt Treue


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Юли 2014, 18:48 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Според мен ако имаш проблем с дюзите, ще е изразен най вече при студен мотор, защото тогава горивото по трудно се самовъзпламенява и иска по прецизно разпръскване ..
Виж някой по голям сервиз из Плевен , специализиран за дизели, би трябвало да имат стенд, иначе аз знам един, ама е на 200 км. южно от Плевен .. :)

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Юли 2014, 19:06 
Offline
фен

Регистриран на: 29 Май 2014, 09:14
Мнения: 112
Местоположение: София
Мисля, че и аз имам същия проблем. Засилва се когато включа климатик. При спряло положение почват да падат леко уборотите след, което си подава газ вдигат се и постепенно пак спадат почне ли да претриса ако е на климатик почти веднага си подава газ колата, ако е без климатик колебанията са по-редки и по-малки. За дим не мога да кажа дали има или няма.
Пуснах една тема преди 2 дена, но по скоро мненията бяха, че всичко е наред.
Не съм сигурен, но ми се струва, че не набира много колата, но нямам как да сравня.

Колата е мазда 6 2.0 бензин 141 коня 2002 хечбек.

Кажи като ходиш на сервиз и ако намериш проблем от какво е и да не намериш пак кажи какво си проверил.

_________________
Mazda 6 Sport 2.0 Touring 2002, petrol, hatchback, 5 s., manual, 104 Kw (141 Hp)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Юли 2014, 19:11 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 13 Ное 2013, 11:30
Мнения: 206
Местоположение: София
+1 martod

Колега kochtrela, това скоро ли започна да ти го прави? При мен го има същото, но само когато съм на климатик. И знам защо го прави - колата включва перката за охлаждане, което пиково натоварва алтернатора повече, който пък затормозява двигателя, когато е на толкова ниски обороти. Ако държа климатика на 3та или по-висока степен вентилатор, тоя ефект почти изчезва. Защото алтернаторът е с по-висока натовареност и колата поддържа малко по-високи обороти. Според мен това е нормално, още повече, че колата ми е на малко километри и редовно поддържана. При всички положения ще питам Стар Моторс като ходя следващия път, но според мен е просто лека недомислица на Мазда.

_________________
Mazda 6 GH (2009), 2.0 147hp, AT, LPG Romano Antonio OBD


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Юли 2014, 19:34 
Offline
маниак

Регистриран на: 20 Май 2012, 19:13
Мнения: 846
Местоположение: Плевен
Еееее Жорка голям зор да я разръчкаш тая кола при някой "майстор"!
Колата ти е в перфектно здраве карая я и стига се занимавай с глупости!
Яд ме е че знам че е отлична а ти само се вглеждаш в някакви измислени неща...все пак си е твоя и имаш пълното право да я правиш каквото пожелаеш :)

_________________
Mazda 6 2.0 16v - бивш
Nissan Murano '05 - бивш
Mazda 6 2.0 16v - бивш
Nissan Murano '06 - бивш
Honda Accord 2.2 i-CTDi '04 Executive - бивш
Honda Accord 2.4 Automatic '04 Executive - бивш
Lexus IS220d Luxury - бивш
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo 4x4 - бивш дейба


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Юли 2014, 19:38 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 13 Ное 2013, 11:30
Мнения: 206
Местоположение: София
Стриктно поддържам и аз незанимаването с излишни неща :)

_________________
Mazda 6 GH (2009), 2.0 147hp, AT, LPG Romano Antonio OBD


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Юли 2014, 19:53 
Offline
маниак
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 03 Юли 2013, 13:36
Мнения: 510
Местоположение: Плевен
Благодаря за мненията колеги! При мен няма значение дали е на климатик или не, все си "показва рогцата"! Тази вечер говорих доста с друг човек, който също им разбира на автомобилите. Мнението му беше, че няма логика да се е скапала дюза/дюзи на кола на 140 хил.км. /проверено в Стар моторс/. Даде ми някой съвети. Ще опитам първо нещо безобидно като корекция според него. Ще видя каква е ползата и ще пиша подробности относно ефекта. Поздрави на всички за сега и бъдете здрави! :lovemazda:

_________________
Mazda 6/2008 Diesel
Meine Ehre heißt Treue


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Юли 2014, 20:09 
Offline
фен

Регистриран на: 29 Май 2014, 09:14
Мнения: 112
Местоположение: София
fonzis написа:
Еееее Жорка голям зор да я разръчкаш тая кола при някой "майстор"!
Колата ти е в перфектно здраве карая я и стига се занимавай с глупости!
Яд ме е че знам че е отлична а ти само се вглеждаш в някакви измислени неща...все пак си е твоя и имаш пълното право да я правиш каквото пожелаеш :)


Може и да си прав и само се заблуждавам. На 2-3 май набира сравнително добре, ама като няма как да сравня и си втълпявам, че трябва да е повече.

_________________
Mazda 6 Sport 2.0 Touring 2002, petrol, hatchback, 5 s., manual, 104 Kw (141 Hp)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Юли 2014, 21:00 
Offline
маниак

Регистриран на: 20 Май 2012, 19:13
Мнения: 846
Местоположение: Плевен
Като идваш към Плевен ще ми я дадеш да те повозя и да си промениш мнението! :)

_________________
Mazda 6 2.0 16v - бивш
Nissan Murano '05 - бивш
Mazda 6 2.0 16v - бивш
Nissan Murano '06 - бивш
Honda Accord 2.2 i-CTDi '04 Executive - бивш
Honda Accord 2.4 Automatic '04 Executive - бивш
Lexus IS220d Luxury - бивш
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo 4x4 - бивш дейба


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Юли 2014, 07:02 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
fonzis написа:
Като идваш към Плевен ще ми я дадеш да те повозя и да си промениш мнението! :)
Викаш, като я караш ти си също като един Пеньо, :D лИтя със колата, лИтя със колата, нагоре лИтя . :-"
Ако ще казвате на човека сервиз в Плевен за дизелови дюзи, казвайте, ако не, вземете ги оставете тези бензинки малко на мира, стига сте летели, темата е за съвсем друго .. :wink:

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Юли 2014, 07:28 
Offline
маниак

Регистриран на: 20 Май 2012, 19:13
Мнения: 846
Местоположение: Плевен
Да веее...направо ти отлепя ретините!

_________________
Mazda 6 2.0 16v - бивш
Nissan Murano '05 - бивш
Mazda 6 2.0 16v - бивш
Nissan Murano '06 - бивш
Honda Accord 2.2 i-CTDi '04 Executive - бивш
Honda Accord 2.4 Automatic '04 Executive - бивш
Lexus IS220d Luxury - бивш
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo 4x4 - бивш дейба


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Юли 2014, 12:51 
Offline
фен
Аватар
1997 Mazda 323

Регистриран на: 24 Дек 2008, 09:00
Мнения: 272
skype: troops1572
0878680825- Петър

_________________
MAzda 323 BA S на части.0898744550


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Юли 2014, 00:01 
Offline
любител
2009 Mazda 6

Регистриран на: 21 Юли 2014, 22:33
Мнения: 74
Местоположение: Стара Загора
Защо не пробваш с някоя добавка за гориво на първо време и да видиш дали няма да има ефект. Преди имах Нисан Х-Траил и малко преди да го продам започна да излиза един черен пушак и да претраква до достигане на 2500 оборота, също така нямаше и същата мощност, но след няколко вида добавки и около 500 км всичко се оправи и го продадох в перфектно здраве, въпреки че вече нямаше добавки в горивото се прочисти и си работеше перфектно. За съжаление вече не помня какви добавки му бях слагал. Последната беше някаква от скромните 5лв и точно вече се отказах да пробвам и о чудо.

_________________
Нищо и никакъв човек, а голям простак!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 27 Юли 2014, 17:29 
Offline
маниак
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 03 Юли 2013, 13:36
Мнения: 510
Местоположение: Плевен
kamenji77 написа:
Защо не пробваш с някоя добавка за гориво на първо време и да видиш дали няма да има ефект. Преди имах Нисан Х-Траил и малко преди да го продам започна да излиза един черен пушак и да претраква до достигане на 2500 оборота, също така нямаше и същата мощност, но след няколко вида добавки и около 500 км всичко се оправи и го продадох в перфектно здраве, въпреки че вече нямаше добавки в горивото се прочисти и си работеше перфектно. За съжаление вече не помня какви добавки му бях слагал. Последната беше някаква от скромните 5лв и точно вече се отказах да пробвам и о чудо.

Ами аз си слагам постоянно добавка на Бардал.

_________________
Mazda 6/2008 Diesel
Meine Ehre heißt Treue


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Юли 2014, 18:43 
Offline
маниак
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 03 Юли 2013, 13:36
Мнения: 510
Местоположение: Плевен
На "първо четене" нещата отиват към решаване на проблем с дебитомера. Ходих при майстор, закачи колата към компа и се почна едно каране насам натам и отчитане на различните стойности на различните чаракалаци. Точно гокато започна да "притреперва" както описах в по-горен пост майстора каза, че нещо дебитомера не дава необходимите параметри. Накара ме да настъпя газта до ламарината и колата заби носа. При плавно подаване на газ си поема нормално. Спряхме, свали дебитомера пръска го със спреий за почистване на карбуратори /специално за МАФ нямаше/ нещата се оправиха. Колата се отпуши и при няколкото скоростни отсечки си набираше нормално. После обаче пак стана същото, пак забиваше нос при подаване на газ до ламарината. Но пък въпросното претрисане на празен ход "поизчезна". Казвам "поизчезна" защото като спра на място при загрял двигател въпросното "претрисане" се проявява еднократно и после не се явява. Иначе ако както казах подавам плавно газ колата си ускорява. Гледа и турбината, каза че стойностите са ок. Другото което насочва към дебитомера е, че когата всичко беше ок като пусна компа да показва моментния разход при настъпване до ламарината дава моментен разход 45-50 л/100. А когато колата забиваше нос, колкото и да натискам педала по-вече от 13-14/100 не показваше. Имам приятел с "шестица" но предния модел, койно е 143 к.с./дизел. При него преди време каза че се е получило нещо подобно. В смисъл при опит "да се изстреля" колата забива нос сякаш потреперва и не иска да набере рязко скорост. И така на няколко пъти. Прибрал се в къщи откачил клемите на акумулатора почакал около 15-20 минути, закачил ги отново и оттогава няма проблем. Днес говорих с друг приятел който поназнайва доста за колите въобще, разказах му историята с моя приятел. Той ме посъветва като за начало и аз да постъпя така, като допълни, че е добре при откачени клеми да натисна и задържа за около половин минута педала на спирачката, така по-пълно щял "да се източи" всичкия остатъчен ток отвсякъде п колата. Като втора стъпка да си купя специален спрей за почистване на дебитомери. И накрая евентуално да видя от някъде дебитомер втора ръка или имало и доста сполучливи китайски такива. Какво мислите колеги? Май доста Ви досадих с моите разкази и обяснения. И ако знаете кажете какви цени да очаквам ако тръгна да купувам дебитомер втора ръка и евентуално от къде бих могъл да намеря нов на сносна цена. Благодаря Ви предварително за мненията и бъдете здрави!

_________________
Mazda 6/2008 Diesel
Meine Ehre heißt Treue


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Юли 2014, 22:50 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1508
Местоположение: София
Ако не намерите специализиран спрей, купете 1/2л Изопропилов спирт 98% и вземете помпа от домашен препарат.
Изпръсквате цялото к-во спирт върху датчика. Ако е зацапан, ще се изчисти. Не повече от 10лв./л.

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
Everything before the word 'but' is horseshit! (quote from GoT)
All'alba vincerò!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Юли 2014, 06:25 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 13 Ное 2013, 11:30
Мнения: 206
Местоположение: София
Ако нещата опрат до смяна на дебитомера, силно те съветвам да е нов и да е хубава марка. На старата кола сменях три пъти - и втора ръка, и китайци с гаранция. Нещата си дойдоха на мястото като купих нов ОЕМ-съвместим Бош. В ибей има на по-сносни цени.

_________________
Mazda 6 GH (2009), 2.0 147hp, AT, LPG Romano Antonio OBD


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Юли 2014, 07:44 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
kochtrela написа:
И ако знаете кажете какви цени да очаквам ако тръгна да купувам дебитомер втора ръка и евентуално от къде бих могъл да намеря нов на сносна цена.
Нов евентуално от чужбина с поръчка както е казал колегата Мартин, или от тук ама с по сериозна отстъпка, около 220 лв. идва .. :)
Втората ръка - всичко е въпрос на пазарлък, :) и също така въпрос на късмет- дали ще е читав ..

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Юли 2014, 13:12 
Offline
маниак
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 03 Юли 2013, 13:36
Мнения: 510
Местоположение: Плевен
gadnyara написа:
Ако не намерите специализиран спрей, купете 1/2л Изопропилов спирт 98% и вземете помпа от домашен препарат.
Изпръсквате цялото к-во спирт върху датчика. Ако е зацапан, ще се изчисти. Не повече от 10лв./л.

Откъде да го търся този спирт колега?
Благодаря Ви Колеги за съветите! Дано да стане с почистване! Ако пък не ще се дават парички явно, ама няма как! :lovemazda:

_________________
Mazda 6/2008 Diesel
Meine Ehre heißt Treue


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Юли 2014, 22:48 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1508
Местоположение: София
Когато ползвах малки количества, го купувах от магазин за технически химикали.
За София е лесно, но в Плевен не мога да помогна... може би някоя добра железария.

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
Everything before the word 'but' is horseshit! (quote from GoT)
All'alba vincerò!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Юли 2014, 20:21 
Offline
маниак
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 03 Юли 2013, 13:36
Мнения: 510
Местоположение: Плевен
gadnyara написа:
Когато ползвах малки количества, го купувах от магазин за технически химикали.
За София е лесно, но в Плевен не мога да помогна... може би някоя добра железария.

Намерих! В магазин "Ломоносов" на ул. "Гренадирска" в страни от шоурума на "Шкода" предлагат въпросния спирт. Малки разфасовки няма. Предлагат литрова бутилка за 9.60 лв. Купих я и в събота ще пробвам. Ще разкажа какво съм постигнал. Отново благодаря за мненията и съветите! :)

_________________
Mazda 6/2008 Diesel
Meine Ehre heißt Treue


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Юли 2014, 21:52 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1508
Местоположение: София
Пазете куплунга да не е много мокър, или поне изчаквайте след почистване да се изпари спирта.
Твърди се, че задължително се откача акумулатора като се маха дебитомера... аз на моите коли не го правя.
За по-добър ефект напръскайте обилно, оставете да подейства, после пак с изопропилен алкохол пръскате за плакнене. Вътре при датчика не бъркайте и не докосвайте с нищо, само пръскане! Температурният датчик отвън също почистете...

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
Everything before the word 'but' is horseshit! (quote from GoT)
All'alba vincerò!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Авг 2014, 10:28 
Offline
любител
Аватар
2009 Mazda 6

Регистриран на: 05 Ное 2013, 22:36
Мнения: 91
Местоположение: София
След откачане на клемите, двигателя придърпва известно време, докато се самообучи. Така, че май е по-добре да не се откача акумулаторът, за да се види веднага дали има ефект от почистването.

_________________
Mazda 6, 2.2 MRZ-CD


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Авг 2014, 11:21 
Offline
маниак
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 03 Юли 2013, 13:36
Мнения: 510
Местоположение: Плевен
Ами колеги това с откачането на клемата по принцип съм го замислил да го направя, за да ресетна компа. А и както писах по-горе при един приятел подобни "симптоми" като моите се оправиха точно с откачането на клемата. И почистването ще направя, ще изчакам достатъчно да изсъхне, даже имам приятел който се занимава с компютри и той има "духалка" с която издухва пепела от компютрите когато ги преинсталира и почиства с нея ще продухам и моя дебитомер. А я кажете необходимо ли е според Вас да отварям и кутията на въздушния филтър и нещо вътре да почиствам, продухвам и т.н.? Въздушния филтър го смених с нов преди около 2000 км., като след това съм карал само по асфалт. Поздрави на всички!

_________________
Mazda 6/2008 Diesel
Meine Ehre heißt Treue


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Авг 2014, 12:45 
Offline
маниак
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 03 Юли 2013, 13:36
Мнения: 510
Местоположение: Плевен
gadnyara написа:
Пазете куплунга да не е много мокър, или поне изчаквайте след почистване да се изпари спирта.
Твърди се, че задължително се откача акумулатора като се маха дебитомера... аз на моите коли не го правя.
За по-добър ефект напръскайте обилно, оставете да подейства, после пак с изопропилен алкохол пръскате за плакнене. Вътре при датчика не бъркайте и не докосвайте с нищо, само пръскане! Температурният датчик отвън също почистете...

Къде точно се намира този температурен датчик, не не съм много в час?

_________________
Mazda 6/2008 Diesel
Meine Ehre heißt Treue


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Авг 2014, 15:33 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1508
Местоположение: София
В елипсата е температурния датчик, стрелката сочи дебитомера.


Прикачени файлове:
MAF.jpg
MAF.jpg [ 34.7 KiB | Прегледано 14837 пъти ]

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
Everything before the word 'but' is horseshit! (quote from GoT)
All'alba vincerò!
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Авг 2014, 18:17 
Offline
маниак
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 03 Юли 2013, 13:36
Мнения: 510
Местоположение: Плевен
gadnyara написа:
В елипсата е температурния датчик, стрелката сочи дебитомера.

Много благодаря колега! А какво мислиш, дали ще е добре ако например направо поставя дебитомера в един буркан и да го залея докато се покрие със спирт. След като "се поразкисне" вече да го "изплакна" със пулверизиран спирт. После ще го изсуша напълно. Дали ще се увреди нещо?

_________________
Mazda 6/2008 Diesel
Meine Ehre heißt Treue


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Авг 2014, 13:26 
Offline
маниак
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 03 Юли 2013, 13:36
Мнения: 510
Местоположение: Плевен
Ами "накиснах" дебитомера в един буркан със спирта. Престоя около час, час и половина. После с пулверизатора изпръсках около 300 мл. спирт да го изплакна и го изчаках да изсъхне хубаво на слънце около два часа. Междувременно бях откачил клемите на акумулатора. Монтирах обратно дебитомера и закачих клемите. Запалих и колата си заработи както трябва. Тръгнах да я пробвам. Излязох извън града, настроих компа да показва моментен разход и потеглих. Колата си ускоряваше мисля нормално. При настъпване "до ламарината" на съответната предавка преди превключването на следващата моментния разход достигаше до към 27-30/100. Вдигнах 230 км./ч. и я "закрепих" на тази скорост за около 1-2 км. поглеждайки от време на време моментния разход същия се движеше около 15-17/100. Спрях на една отбивка, изключих от скорост и оставих колата да работи на празен ход. Онова "притреперване" отново се появи но някак в доста по-мек вариант. Не се чуваше онова предишно характерно претракване. Тръгнах отново. Явно дебитомера вече реши пак да си прави чалъмите, защото вече предишното ускорение го нямаше. Ако плавно подавам газ колата си ускорява пак, не като преди да спра но пак се получава. Но мисля, че ако бях решил отново да вдигна 230 км/ч., нямаше да се получи, просто не пробвах. Ако обаче я натисна изведнъж до ламарината сякаш забива нос. Имам чувството, че както педала е до ламарината и колата е забила носа, ако леко го отпусна и сякаш се сепва и почва плавно да ускорява, но не както преди. Явно някакъв минимален ефект е постигнат с миенето на дебитомера, но явно май ще се наложи скоро да се сменя. Какво мислите колеги? Лошото е, че няма откъде да взема "на заем" един работещ дебитомер и да пробвам как ще се държи колата. Имам приятел, който има Мазда 6, обаче от предния модел който е 143 к.с., пак дизел но колата е от 2006 г., не съм поглеждал ама надали дебитомера му ще е като моя.

_________________
Mazda 6/2008 Diesel
Meine Ehre heißt Treue


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 42 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб