Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 04 Юли 2020, 20:04

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 28 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 10 Фев 2015, 15:08 
Offline
любител

Регистриран на: 10 Фев 2015, 14:28
Мнения: 6
Местоположение: Sofia
Здравейте колеги,

Карам Маздичка 626 2.0 DITD 90hp 1999 година. Стана време да и сменям свещите, но уви някой специалист беше скъсал 1та и се стигна до сваляне на главата, за да бъде извадена заседналата свещ. Както и да е поохарчих се с тоя ремонт, колата стоя около месец при майсторите и като я взех двигателят мъркаше, всичко точно, нали. Като тръгнах от сервиза (първоначално помислих, че ми се струва) колата нямаше мощност да върви. Като и дадеш газ и след 2000 оборота имам чувството, че турбото не се включва или не надува достатъчно. Върнах се при майсторите и ми казаха, че вероятно в последствие турбото се е увредило, което според мен няма как да стане от самосебе си. Минах през Стар Моторс (оторизирания сервиз на Мазда) и срещу 60 лева ми направиха диагностика, която като финал казва: "Липсват 2 соленоида: единият е за управление на клапи във всмукателният колектор (IMRC), а другият е за управление на дроселовата клапа". Според Стар Моторс проблемът, че колата не върви е там. Да си призная честно не разбирам достатъчно от коли и не зная как трябва да изглеждат тези соленоиди и какво точно управляват. Ходих до Реал Турбо за диагностика на турбината, но се оказа, че трябва да им я сваля и да им я занеса, което все още не съм направил, защото продължавам да си мисля, че няма как турбото да замине от нищото (колата не е карана 1 месец докто е била в сервиза и я изкарах от там скопена).
Иии като финал за описване на проблемът ми: Колата не върви както преди. Без значение колко газ и подавам, няма я тягата която се очаква от всеки турбо дизел. В момента дори не мога да вдигна повече от 140 км/ч при което тази скорост се развива едвам, едвам. Няма никакви странични шумове от двигателя.

Моля дайте ми съвет, от къде може да идва цялата тая бъркотия, има ли смисъл да разкачам турбото и да го нося напред-назад и дали наистина проблемът може да е в липсата на соленоидите.

Поздрави и благодаря предварително!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Фев 2015, 12:12 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 04 Яну 2010, 21:18
Мнения: 1128
Местоположение: София
Мига ли ти лампата за подгряв по време на движение? Въпросните соленоиди трябва да са там но да не фукционират правилно. Защо не са ти предложили решение а само диагностика. Когато е спукана тръбата от интеркулера до всмукателния колектор симптомите са същите. И въобще когато смуче въздух е така.
Въобще да не си сменял свещите щом си е палела. Сега повече ядове и пари на главата.

_________________
Mazda 3 Sport Kintaro (金太郎) 2.0 MZR-CD 143 ps 6 speed 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 11 Фев 2015, 12:27 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 10 Фев 2015, 14:28
Мнения: 6
Местоположение: Sofia
Не ми мига лампата за свещите, мигаше когато разместваха вакумите да видят дали не са ги вързали грешно.
Като върнах колата при сервиза дето правих свещите и компания я оставих за ден да видят дали няма някъде спукване покрай интеркулера и тръбичките. Казаха, че не са открили нищо. А колкото до свещите, палеше на 1 свещ и то точно когато настъпиха -10 и надолу, което беше голям зор при паленето ( с много подгрявания ). Според мен нещо липсва откъм връзването на вакуумите, отдясно на двигателя има две метални тръбички(от горната страна), които седят отворени и не мисля, че трябва да е така. По-късно ще кача снимка, защото едвали може да ми се разбере от писането :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Фев 2015, 13:42 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mazda 626

Регистриран на: 31 Авг 2008, 14:16
Мнения: 943
Местоположение: Ст.Загора
Колега дано не се бъркам но вихрови клапи във смукателя има само мотора който е 110к.с.При 90 и 100к.с има соленоид само за управлението на EGR клапана.
http://japancars.ru/index.php?route=cat ... k_id=1370B


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 11 Фев 2015, 14:24 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 04 Яну 2010, 21:18
Мнения: 1128
Местоположение: София
Като начало опитай да ресетнеш компа. Свали МИНУСА на акумулатора. Натисни спирачката за10-20 секунди. Закачи акумулатора и карай да видиш дали има промяна.

_________________
Mazda 3 Sport Kintaro (金太郎) 2.0 MZR-CD 143 ps 6 speed 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 11 Фев 2015, 16:14 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4505
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
gecata1 написа:
Колега дано не се бъркам но вихрови клапи във смукателя има само мотора който е 110к.с.При 90 и 100к.с има соленоид само за управлението на EGR клапана.
Не се бъркаш . Едните са го измамили при ремонта, като най вероятно са подменили турбината, другите при диагностиката, само и само да приберат 60 лв. са му изкарали несъществуващи проблеми . #-o
То какво ли има да и диагностицираш по мотора на тази кола, един ЕГР клапан и екстрите и свършват до тук . :D

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Фев 2015, 16:36 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 04 Яну 2010, 21:18
Мнения: 1128
Местоположение: София
Имах подобен проблем с почти еднакви симптоми. Затова му предложих да опита най-простото.
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=31&t=30393

_________________
Mazda 3 Sport Kintaro (金太郎) 2.0 MZR-CD 143 ps 6 speed 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 11 Фев 2015, 16:53 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 10 Фев 2015, 14:28
Мнения: 6
Местоположение: Sofia
Преди малко рестартирах компютъра и я качих на околовръстното да тествам, но уви не намерих разлика. Няма ми я тягата след 2000 оборота да му се не види и след 140км/ч не я търси.. След 2500 оборота се усеща известно набиране, турбото започва да свири, което до колкото знам не е добър признак. Тогава се усеща известно набиране, но то този двигател би трябвало да си набира сравнително добре дори без работещо турбо. На снимките се виждат тръбичките, които зеят и за които споменах по-горе плюс едно маркуче, което си нямам идея къде е било и стои така на произвола..
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Моля, дайте съвет има ли смисъл да се сваля турбото и да го нося напред-назад(според симптомът "свирене" и загуба на тяга) и ако да евентуално къде бихте ми препоръчали. Обаждах се в Турбос Хют и не ме зарадваха особено, като ми казаха, че за този тип турбо се предлагал ремонтен комплект от 360 лева или нова турбина 1200 лева. Всякакви видове почистване нямало да помогнат.
Все пак, както споменах не разбирам много от автомобили, но според мен няма как турбината да се развали сама, като колата не е карана сумати време..

Благодаря на всички включили се в темата!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Фев 2015, 18:07 
Offline
маниак
Аватар
2005 Mazda 6

Регистриран на: 03 Май 2012, 12:13
Мнения: 583
Местоположение: Монтана
Маркучето го забоди на кутията на въздушния филтър дето съм го оградил с червено.. а ако питаш за тия тръби дето съм драснал чертата не знам за какво са аз нямам такива на моя двигател :-k, както и на тоя дето съм показал на снимката..


Прикачени файлове:
a6885292b.jpg
a6885292b.jpg [ 72.11 KiB | Прегледано 3717 пъти ]

_________________
Mazda 6 GY 2.0d 136 hp & Nissan Almera N16 2.2di 110 hp
Mazda 626 GW 2.0ditd 90 hp ex
Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 11 Фев 2015, 18:32 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mazda 626

Регистриран на: 31 Авг 2008, 14:16
Мнения: 943
Местоположение: Ст.Загора
Хм явно наистина имаш вихрови клапи,но пък турбото ми се вижда да е от стария тип без променлива геометрия и мотора е със стария капак???


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 11 Фев 2015, 19:59 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 10 Фев 2015, 14:28
Мнения: 6
Местоположение: Sofia
Да турбото до колкото ми казаха по телефона от Турбос Хют (без да го гледат) трябва да е от стария модел без променлива геометрия. А тези вихрови клапи в моя случай липсват ли както са ми казали от Стар Моторс и ако някой има представа какво точно трябва да има на края на тези тръбички (и какво се предполага, че трябва да изпълнява въпросното "липсващо"). Мотора е с капака, който е на снимките. Не зная дали това е старият/новият.
Извинявам се за глупавите въпроси, но както споменах няколко пъти не разбирам толкова от двигатели и много бих се радвал, ако може по-търпеливите да ми обясните от горе - от горе, кое-как и защо. :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Фев 2015, 20:52 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 04 Яну 2010, 21:18
Мнения: 1128
Местоположение: София
Мисля че не трябва да бързаш с турбото. То се включва около 2000 оботрота и трябва да свири. Стърчащите тръбички e най-добре да се уточнят. Също личи че е ровено и по кабелите на ЕРГ клапана. Ще сравня с мойта да видя какво има там. Ще поразровя и из литературата. Може и още съвети да дадат колегите.

_________________
Mazda 3 Sport Kintaro (金太郎) 2.0 MZR-CD 143 ps 6 speed 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 11 Фев 2015, 21:59 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 10 Фев 2015, 14:28
Мнения: 6
Местоположение: Sofia
Благодаря за съдействието! Ще чакам да докладваш, ако намериш разлика при твойта. :)
Според това, което ми казаха майсторите тази тръбичка от вътрешната страна(от към волана) е била въразана някъде, но не помнели къде. Не знам дали това може да е моят проблем, но все пак щом ги има едвали са, за да стърчат ей така. Не знам дали там не трябва да бъдат вързани тези соленоиди, които Стар Моторс установиха, че липсват.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Фев 2015, 09:16 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4505
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Radd0 написа:
Благодаря за съдействието! Ще чакам да докладваш, ако намериш разлика при твойта. :)
Според това, което ми казаха майсторите тази тръбичка от вътрешната страна(от към волана) е била въразана някъде, но не помнели къде. Не знам дали това може да е моят проблем, но все пак щом ги има едвали са, за да стърчат ей така. Не знам дали там не трябва да бъдат вързани тези соленоиди, които Стар Моторс установиха, че липсват.

Разликата при неговата е, че изобщо ги няма тези тръбички .То и при теб не трябва да ги има, :D за това ходи се разправяй с майсторите и да ти върнат на колата твоят смукателен колектор .
Този който са ти сложили е от 110 коня, но там е друг и въздушния филтър, на твоята кутия има само един изход за вакума, при другия изходите са 3 .
Вакум помпата също е различна, при теб има само един голям изход за сервото и един малък за вакумите на ЕГР клапана, при 110 к.с. има още един малък изход за вакума на соленоидите които са ти казали , че липсват, ама аз като гледам при теб липсва и инсталация за тези соленоиди, :) и чак тогава се вързват вакумите в тези тръбички, които незнайно защо присъстват на кола 90 к.с.
Ето така трябва да ти изглежда вакум помпата и инсталацията от маркучета, ако тези тръбички бяха от твоята кола .http://mazdaepc.com/epcimg/1GA/1GA4211.GIF .
Ето такъв трябваше да ти е въздушния филтър, ако този смукателен колектор е от твоята кола .http://mazdaepc.com/epcimg/1GA/1GA4161.GIF .
Сега си имаш дросел клапа за по плавно гасене на мотора, но няма какво да я командва и като даваш газ няма кой да я отваря, а ти чакаш колата да върви . Тате каза, че ще върви, ама друг път . :lol:
Отивай се разправяй с майсторите, длъжни са да ти върнат колата поне в това състояние в което е била преди да им я оставиш, или в по добро (ако могат), но не и в по лошо от преди ремонта .
И това ще ти е обецата на ухото, друг път първо питай, после ходи да ти свалят глави заради една скъсана дюза, да дадеш една камара пари и да ти върнат колата в по лошо състояние . :wink:
Един комплект специализиран инструмент за вадене на скъсани дюзи струва по малко отколкото предполагам си дал за този ремонт, да беше си купил такъв, като те мързи да пообиколиш големите сервизи дето имат такъв инструмент, сега щеше да си по щастлив .

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Фев 2015, 14:22 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 04 Яну 2010, 21:18
Мнения: 1128
Местоположение: София
Да беше дюза а то за една свещ такава галимация. Какво са потрошили та са садили колектор от другия двигател? А и Стар Моторс къде са гледали ,не виждат ли че нещата не съответстват за твоя двигател или просто колегиална солидарност.
Не знам как ще се оправяш. Дано да са някакъв по-легален сервиз да ги плашиш с КЗП. Предполагам че нямаш и никакви документи от тях. Ще седнат да ти обясняват че колата си ти е била така... Лошото е че като се стигне до скандалите е по-зле. Или ще те мотаят дълго време или ще ти "сложат шапката".
Не е зле да кажеш кои са ,да не бере ядове и някой друг.

_________________
Mazda 3 Sport Kintaro (金太郎) 2.0 MZR-CD 143 ps 6 speed 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Фев 2015, 20:31 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 10 Фев 2015, 14:28
Мнения: 6
Местоположение: Sofia
Цялата тая работа с всмукателния колектор е доста странна, възможно ли е да бъде присаден такъв от съвсем друг двигател.. Не ми се вярва да са взаимозаменяеми. Колкото до тези тръбички може и да ми се струва вече, но мисля, че и преди си бяха там, а колата си вървеше.
В неделя ще я закарам при бащата на оглед да видим и той какво ще каже и да решим на къде да се запътим. Много благодаря на включилите се, ще ви държа ъпдейтнати като разреша проблема(Дай Боже по-скоро и с по-малко главоболие!) Стискайте палци!


Поздрави,
Радо


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Фев 2015, 20:47 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mazda 626

Регистриран на: 31 Авг 2008, 14:16
Мнения: 943
Местоположение: Ст.Загора
Той не е от съвсем друг двигател,а от обновения вариант на твоя който се слага на фейслифта на 626.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Фев 2015, 21:10 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 09 Дек 2009, 18:18
Мнения: 176
Местоположение: Варненска околия
колега съчувствам ти
в голям филм (сериал) са те вкарали
нямаш ли сериозни приятели с които да отидеш при тия '' майстори'' да ги вразумиш?
да си признаят какво са правили цял месец с колата
пък те вече може и да не помнят всички интервенции
иди при колегата martod
той със сигурност ще ти помогне без да ти натовари бюджета колкото тия тъпаци
после пиши какво са правили тия вандали

_________________
Всички пътища водят към МАЗДА
мазда 626 2.0 Д КОМПРЕКС 1993г. 75 катъра- Първата ми МАЗДА
Мазда 626 2.0 ДИТД 110 к.с. 2001г. - това вече е друго нещо
И най-дългият път започва с първата стъпка


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2015, 09:01 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4505
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Radd0 написа:
Цялата тая работа с всмукателния колектор е доста странна, възможно ли е да бъде присаден такъв от съвсем друг двигател.. Не ми се вярва да са взаимозаменяеми. Колкото до тези тръбички може и да ми се струва вече, но мисля, че и преди си бяха там, а колата си вървеше.
Ако ми покажеш снимка на която да се вижда и ел. инсталация за въпросните липсващи соленоиди, с 2 букси накрая както имаш на соленоидите за ЕГР клапана и ще взема да ти повярвам, че и преди са били там . :)
Само ми е интересно къде ще им включиш вакумите, като нямаш изход на серво помпата, нито на кутията на въздушния филтър .
Разгледай хубаво първата схема която ти постнаха за вакумите и тази която аз ти качих и ще откриеш сам 10-те разлики .
Задната тръбичка, дето са ти казали майсторите, че не помнят къде се свързвала, по принцип се свързва на клапана за променлива геометрия на турбото, който при тебе също липсва . :wink:

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Май 2020, 18:12 
Offline
любител

Регистриран на: 09 Май 2012, 19:54
Мнения: 30
Местоположение: България
Здравейте колеги,
Вчера ми сменяха водната помпа,че протече на 30 000 км.Днес минах около 15км и колата загуби мощност.В движение мига подгрева на свещите и едва изкачвам баира.Маздата е 2000 г 2000dtdi GF 90кс.Имате ли си на идея какво може да се е прецакало?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Май 2020, 09:45 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4505
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Иван Кючуков написа:
Здравейте колеги,
Вчера ми сменяха водната помпа,че протече на 30 000 км.Днес минах около 15км и колата загуби мощност.В движение мига подгрева на свещите и едва изкачвам баира.Маздата е 2000 г 2000dtdi GF 90кс.Имате ли си на идея какво може да се е прецакало?

Най вероятно се е спукал въздуховода на турбото, който влиза във всмукателния колектор.
Ако не е това, ще трябва да проверите и центровката за прескочил зъб.

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Май 2020, 10:17 
Offline
любител

Регистриран на: 09 Май 2012, 19:54
Мнения: 30
Местоположение: България
martod написа:
Иван Кючуков написа:
Здравейте колеги,
Вчера ми сменяха водната помпа,че протече на 30 000 км.Днес минах около 15км и колата загуби мощност.В движение мига подгрева на свещите и едва изкачвам баира.Маздата е 2000 г 2000dtdi GF 90кс.Имате ли си на идея какво може да се е прецакало?

Най вероятно се е спукал въздуховода на турбото, който влиза във всмукателния колектор.
Ако не е това, ще трябва да проверите и центровката за прескочил зъб.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Май 2020, 10:23 
Offline
любител

Регистриран на: 09 Май 2012, 19:54
Мнения: 30
Местоположение: България
Майстора ми каза,че пружината на обтегача на ангренажния ремък била счупена и той я сменил.Маркуча от турбото към колектора беше спукан преди години и го сменях.Ще ги погледнем отново.Струва ми се,че двигателя работи по шумно сега,малко като трактор се чува.Благодаря Ви за мнението!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Май 2020, 19:41 
Offline
любител

Регистриран на: 09 Май 2012, 19:54
Мнения: 30
Местоположение: България
Тази вечер забелязах,че малко пуши.В понеделник майстора каза да му я закарам.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Май 2020, 10:15 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4505
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Иван Кючуков написа:
Майстора ми каза,че пружината на обтегача на ангренажния ремък била счупена и той я сменил.

Той обтегача няма пружина, :o хидравличен е . :)
По скоро не го е монтирал както трябва и е прескочило зъбче, щом казваш че и пушек се е появил.

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Май 2020, 21:48 
Offline
любител

Регистриран на: 09 Май 2012, 19:54
Мнения: 30
Местоположение: България
Иван Кючуков написа:
Тази вечер забелязах,че малко пуши.В понеделник майстора каза да му я закарам.



Днес я закарах на диагностика,която показа повреда в авансовия клапан на гнп-Денсо.


Прикачени файлове:
20200527_172740.jpg
20200527_172740.jpg [ 27.45 KiB | Прегледано 611 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Май 2020, 08:20 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4505
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Като смениш авансовия клапан и положението си остане същото, прочети какво съм ти написал по горе . :idea:
Тази кола няма такава прецизна диагностика, та да ти определят кой точно детайл от помпата е повреден. 0216 е обща грешка (нарушено време на впръскване), т.е. лоша центровка .
Ме ти впръсква на 7 градуса преди ГМТ, а по рано или по късно.
Всичко идва от майстора дето ти е разправял за "пружинката", дето я няма при този автомобил. mhihi

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Юни 2020, 18:42 
Offline
любител

Регистриран на: 09 Май 2012, 19:54
Мнения: 30
Местоположение: България
Закарах колата на трети майстор.Провери центровката и каза,че е добре.Датчика на коляновия вал също работи каза,сега искам да отворя капака на клапаните.След час ми се обади,че имало пукнати две кобилички и като ги смени,колата ще се оправи.След два дни ми се обади,че ги сменил и мага да си я взема.Отидох запалих я,лампата на подгрева вече не мига,но двигателя силно трака.Бил дал по голям аванс на помпата.Платих му,оставих му бакшиш и си тръгнах.Спрях пред блока и лампата на подгрева отново светна.Върнах се обратно и по пътя колата два пъти забива.Рови нещо под капака и каза,че щял да смени горивния филтър и датчика на коляновия вал.Филтъра съм го сменявал приди 5,хил км му казах,а нали твърдеше,че датчика на коляновия вал работи.Щял да поръча нов и да чакаме два дни доставка.На третия ден отивам,да си я взема но...!Били изпратили за друг модел датчик объркали го,
а нямало никъде такъв за моята кола.Щял да търси втора употреба.Ядосах се и си тръгнах.Купих си аз втора употреба вчера и отивам при него.Тъкмо ще я вдига на подемника и пак щял да смъква датчика на кол вал,без да има друг да сложи.Дадох му моя и му светнаха очите.Ще го смениш ли го питам,да ще го сменя.Ангренажа смъква ли се за този датчик,каза че се смъква.За колко време ще го смениш,за 1,5ч.Добре му казах,ще стоя при теб.Смени го за половин час и не смъква ангренажа,както ми каза отначало.Колата заработи нормално.Върнал ми и аванса както му казах.Накара ме да му платя и горивния филлтър и още пари иска за труд.Платих му всичко и по вече там няма да стъпя.


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 28 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб