Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 29 Мар 2024, 00:42

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 61 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 19 Май 2015, 19:20 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 22 Апр 2013, 16:52
Мнения: 16
Местоположение: Горна Оряховица
vasko.76 написа:
Махайте DPF-то :) Аз съм много доволен от тази интервенция! Обаче продължих да си карам с препоръчваното масло/мое мнение/ и двигателя не се чува като работи :)


Тоест да се върна на ДПФ масло Декселия, това ли препоръчваш ?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Май 2015, 09:14 
Offline
фен
Аватар
2007 Mazda 5

Регистриран на: 13 Фев 2015, 16:01
Мнения: 164
Местоположение: Pleven
Ами аз съм си доволен от оригиналното масло,а и го намирам на 69лв тубата/5л// ..... колата ми е на реални 120к и не мисля да го заменям скоро.... принципно може да караш и с друго масло разбира се.... :)

_________________
Ако искаш един мъж да мисли повече с горната си глава, го обърни с краката нагоре :D


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Май 2015, 10:29 
Offline
фен
Аватар
2008 Mazda 5

Регистриран на: 17 Сеп 2013, 13:55
Мнения: 329
Местоположение: Sofia
Дори и с избушен ДПФ винаги си е по-добре да се кара с Мазда Оригинал 5W30 за ДПФ!
Аз отначало при първоначалното на колата се подведох да взема Тотал 5W30 уж пак за ФАП, което беше голяма грешка, бързо го смених и от тогава 2 смени с Мазда Оригинал 5W30 няма никакви проблеми - fyi още съм с ДПФ-а на моята кола!

_________________
Mazda 5, 2.0L MZR-CD (RF) 105 kW, 2008

Kimi Ga Yo - https://www.youtube.com/watch?v=29FFHC2D12Q


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 30 Май 2015, 11:14 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 30 Юни 2013, 02:52
Мнения: 68
Местоположение: Ruse
Stanko86 написа:
VRPerformance написа:
почистването е или временна работа или без никакъв ефект,а цената на един препарат от 150-160лв не е малка за да си правиш експеримент,аз лично след като знам че с премахване си става без проблеми бих го махнал :)


Естествено,че е така още повече, че вашата фирма разполага с техника,която безпроблемно изолира ДПФ филтъра от бордовия на колата, доколкото знам техниката ви се справя безпроблемно с бордови компютри Денсо нали така ? Точно те са мъката на много гаражни майстори, които се чудят как да изолират функцията ДПФ от борд компютъра на колата, къде поради липса на софтуер, къде поради липса на правилна техника за диагностика :) !

Да колега,ние сме една от първите фирми които почнаха да предлагат софтуерна услуга за денсо на мазда

_________________
VRPerformance - Чип тунинг,Софтуерно премахване на ДПФ на МАЗДА,ДИНОСТЕНД


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Дек 2015, 21:32 
Offline
любител

Регистриран на: 16 Апр 2013, 15:01
Мнения: 6
Местоположение: добрич
Извиняваѝте,че ще дам и мое мнение.Но от скоро съм притежател на тази кола 143 к.с. и се сблъсках с този проблем и пробвах какви ли не химии написани по форуми на мазда по света но нищо не помага.Накрая реших да пробвам препарат мисля на ксенум( ин и аут мисля)но както пише на английски от 20 до 40л цялото количество,хубаво е да се направи на дълъг път на около 2500/3000 оборота и всичко е ок.Разбира се трябва да се изчисти грешката.Ако някоѝ смята че е реклама си е негова работа нямам намерение да споря с никого.И разбира се съм за почистване на филтъра.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Яну 2016, 19:13 
Offline
любител

Регистриран на: 19 Яну 2016, 18:51
Мнения: 1
Местоположение: София
здравейте ,катализатора махали се на дизел 143 к.с и DPF. ИЗКОПУВАТ ЛИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Май 2016, 09:29 
Offline
любител

Регистриран на: 04 Май 2016, 16:42
Мнения: 1
Местоположение: Разград
Здравейте колеги!Закупих си автомобила в средата на ноември 2015г.Естественно ДПФ беше запушен и отидох да ми го премахнат доста се порових да намеря надежден сервиз и отидох в Юви сервиз в гр.Русе.Пичът е направо магьосник,горещо го препоръчвам на всеки който има проблеми с електрониката на автомобила.Премахна ми ДПФ и чипоса Маздичката,сега лети!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Май 2016, 19:46 
Offline
любител

Регистриран на: 05 Сеп 2015, 14:52
Мнения: 29
Колеги, да ви попитам. Наскоро взех Мазда 6, 2006, 143 к.с. с прословутия DPF. Та майстора, като смени маслото ми каза, че датчика за филтъра е изолиран?!? Ако наистина е изолиран, следват няколко въпроса:

1. Изолиран е защото е махнат хардуерно?
2. Това, че е изолиран означава ли че дава грешка? на таблото, че е запушен или нещо от сорта?

Ето снимков материал.


http://store.picbg.net/pubpic/B4/24/c0fb073bcdb5b424.jpg


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Май 2016, 17:50 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 30 Юни 2013, 02:52
Мнения: 68
Местоположение: Ruse
Лудият Макс написа:
Здравейте колеги!Закупих си автомобила в средата на ноември 2015г.Естественно ДПФ беше запушен и отидох да ми го премахнат доста се порових да намеря надежден сервиз и отидох в Юви сервиз в гр.Русе.Пичът е направо магьосник,горещо го препоръчвам на всеки който има проблеми с електрониката на автомобила.Премахна ми ДПФ и чипоса Маздичката,сега лети!
Здравей,Благодаря ти,това е нашия сервиз :) а момчето съм аз :)

_________________
VRPerformance - Чип тунинг,Софтуерно премахване на ДПФ на МАЗДА,ДИНОСТЕНД


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Май 2016, 20:11 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 539
Местоположение: Айтос
Valk0 написа:
Колеги, да ви попитам. Наскоро взех Мазда 6, 2006, 143 к.с. с прословутия DPF. Та майстора, като смени маслото ми каза, че датчика за филтъра е изолиран?!? Ако наистина е изолиран, следват няколко въпроса:

1. Изолиран е защото е махнат хардуерно?
2. Това, че е изолиран означава ли че дава грешка? на таблото, че е запушен или нещо от сорта?

Ето снимков материал.


http://store.picbg.net/pubpic/B4/24/c0fb073bcdb5b424.jpg

Ако ДПФ-а е махнат хардуерно, а датчика е изолиран по този начин и не е пипан софтуера, след максимум 100км би трябвало да ти замига ДПФ лампата, да се ограничи мощността и се записва грешка Р2002- неефективна работа на ДПФ. Диференциалния датчик отчита нулева стойност при работа, което е признак за проблем.
Проверено лично :) - http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=40&t=43139

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Юни 2016, 20:16 
Offline
любител

Регистриран на: 05 Сеп 2015, 14:52
Мнения: 29
Минал съм 500км и не ми е дал грешки за сега. Може би е пипан софтуерно. Дано да няма проблеми.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Апр 2017, 17:54 
Offline
любител

Регистриран на: 03 Юни 2013, 08:53
Мнения: 12
Местоположение: София
skype: ewgeni.stanew
Привет на всички писали по темата.
Аз реших да сменя въпросния филтър с нов.
Инвестирах малко повечко с надеждата ,че нещата ще се оправят.
За съжаление не се получи така.Моля за съдействие и съвет.Проблема е ,че след смяната на DPF-а ,от време на
време така започва да пуши ,че по светофарите ме заглеждат.С две думи зад мен е мъгла ,от не изгоряла нафта.И миризмата е такава.Маслото се качи и изобщо на зле отиват нещата.При проверка с PC грешки не се откриват.В сервиза ми казаха ,че при "слушане" на двигателя с някаква машинка са установили ,че има проблем с една от дюзите т.е. "пикае" ,а не пръска.От там и покачване на маслото в двигателя-картера.Някаква идея,съвет какво може да се направи и какво.
Ще съм Ви много благодарен ,щот иначе съм доволен от колата ама да няма и 100 000 и да ми прави такива поразии хич не ми харесва.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Апр 2017, 07:22 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 539
Местоположение: Айтос
Мисля си, че ако имаш "пикаеща" дюза е възможно сурова нафта да достига до ДПФ-А и когато той не е загрял достатъчно ефекта е такъв - нафтата не изгаря, а само се изпарява на бели облаци :)
По-лошия вариант - новия филтър е менте и не си върши работата.
А при смяната на ДПФ-А, "казахте" ли на компютъра за това? Не, че това ще промени нещо, просто първата регенерация ще е сред 200-250км.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Апр 2017, 15:24 
Offline
любител

Регистриран на: 03 Юни 2013, 08:53
Мнения: 12
Местоположение: София
skype: ewgeni.stanew
Привет
При смяната на филтъра ,"казахме" на PC на колата ,че е сменен и че е сменено и маслото ,защото това задължително се "казвало" за да изгаси лампата на таблото.
Утре ще сменим маслото и филтрите(още веднъж) и ще покарам малко за да видя дали ще има някаква промяна.
Като ще стискам палци да не се покачи пак маслото в картера.
После ще пиша.А междувременно ако нещо се сетите ,ще се радвам за съвет.
Благодарско :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Апр 2017, 16:01 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 539
Местоположение: Айтос
А колко км след смяна, маслото се покачва до "Х"?
Какво масло ползваш?

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Юни 2017, 14:17 
Offline
любител

Регистриран на: 03 Юни 2013, 08:53
Мнения: 12
Местоположение: София
skype: ewgeni.stanew
Да се включа и аз с моята 5-чка.Моята история е следната.Колата е взета на нова от MAZDA.Бе тестово автомобил бъкана с екстри и на 10хил.Кола мечта.И отстъпка ми направиха за това ,че е карана.И на 92 хил дрън светва датчика на DPF.Лоша работа.Рових тук там и открих ,че е по-добре да го сменя отколкото да си правя експерименти.2хил. ми струваше удоволствието при много мой човек.Първо нямаше как да намери филтъра ,та се наложи да отида да MAZDA за да ми дадат някакви кодове за тоз филтър.При тях трябваше да чакам 2 седмици и цената бе 3600,00лв.Коментар излишен.и още поне 1000-1500 за трите датчика към него.Както и да е сменихме филтъра ,сменихме маслото и се подаде на компа команда ,че това е направено и датчика престана да свети.ОЛЕ.Но о ужас след няколко седмици ,колата започна да пуши като нафтова печка и по светофарите хората започнаха да ме заглеждат и да вдигат стъклата.Грозна картинка.Умирах от срам..Закарах колата в MAZDA и те видиш ли ме питат за историята и причините да го сменя въпросния DPF.Викам и светеше датчика на таблото.Забравих да спомена ,че средния температурен датчик е бил буквално стопен и не са успели да го отвъртят.MAZDA се хванаха ,че първо филтъра не е "стандартен",каквото и да означава това.Вътре структурата била различна и нещо било пипано по компа.Или що не ни даде 5 хил и щяхме да те оправим.Както и да е,колата още ми пуши и я закарах пак при моето майсторче.Вика всичко ти е наред.Негово приятелче подало пак на компа команда ,че са сменени DPF ,масло и така би трябвало да се оправи.Тези от MAZDA не са го направили-странно....Още нещо забравих.На диагностиката дето ми съдраха кожата,нищо ненормално не откриха.Дюзи,филтър,датчици всичко работи като часовник.Ха сега кажете къде е проблема...?Нямам решение,вече съм изнервен,ядосан и какво ли още не.НИКОГА ПОВЕЧЕ ДИЗЕЛ...това е заключението ми.Ако съм помогнал на някога с това мое малко дълго писане ,ще съм доволен.А за колата ,ще карам ,ще пуша и дано в някакъв момент са махнат тези мизерии дето излизат,щот от МAZDA и това ми казаха.Ако стария DPF е тръгнал да се руши ,може част от неговата структура да е попаднала в тръбите след него и сага и трябва каране за да може да ги изгори и махне.Ама аз нещо не вярвам и на това тяхно обяснение.
Та така колеги, БЕНЗИН и нищо друга а аз марката ще си помисля ....


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Юни 2017, 22:32 
Offline
любител
Аватар
2010 Mazda 5

Регистриран на: 08 Авг 2015, 13:39
Мнения: 13
Местоположение: Провадия
Почистване или премахване на DPF....това е въпросът,има ли смисъл да почистваш нещо ,което е е така устроено,че след определен пробег да се самопочиства и като се чисти къде отиват гадостите които е филтрирал...ами пак там във въздуха който дишаме. И аз като щастлив собственик на Мазда 5 2010г.на 170х.км. без да ми е правил проблеми DPF-а освен ,че ми вдигаше нивото на маслото с 5-6 мм.за 12000км. при условие,че винаги следях кога влиза в регенерация и съм карал колата докато приключи,ами писна ми и го премахнах физически и софтуерно и за сега около 2000км. като изключим миризмата на трактор от ауспуха съм доволен. Разходът на гориво спадна с близо литър на сто и няма дизел в маслото. :D И един съвет за тези които решат да си премахнат DPF-а: оставете си катализатора,по този начин избягвате гадната миризма излизаща от ауспуха.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Юни 2017, 08:43 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 482
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
Колега evgenistanev, най-вероятно сте сложили някои аналог/заместител на DPF-a ( в повечето случаи е китайски ) който се различава като структура и се различава и като работа/безпроблемен пробег и т.н. От описаното от теб хем имаш проблем с едната температурна сонда, хем уж някой пипал нещо по софтуера ... уж всичко било наред ( по думите на твоя майстор явно ) ... потърси 3-то компетентно мнение ... в СМ няма как да ти проверят дали е ровено нещо по софтуера и в приположение че не могат да ти дадат гаранция в случая предполагам за това не им се занимава. През колко км пуши/влиза в регенерация на светофари ... винаги когато загрее или ... ?

п.п. ... с кой мотор е ?

_________________
www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Юни 2017, 20:46 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 12 Окт 2008, 19:18
Мнения: 92
Местоположение: София
mi6oman написа:
.. при условие,че винаги следях кога влиза в регенерация и съм карал колата докато приключи...

е как разбираш че е в регенерация, аз 8 години я карам веднъж не съм усетил че е в регенерация??


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Юни 2017, 06:44 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1828
Местоположение: Густо Майна Филибето
На Опел има лампа при стартиане на регенерацията. При Мазда не знам дали светва нещо. Другото което е като почне, моментния разход ако е 6/100, скача на 9-10/100 докато приключи.

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Юни 2017, 16:28 
Offline
любител
Аватар
2010 Mazda 5

Регистриран на: 08 Авг 2015, 13:39
Мнения: 13
Местоположение: Провадия
Предимно по моментния разход се разбира,освен че скача с два три литра на сто, също така като отнемеш педала на газта моментния разход не пада на нула ,а седи на около 2/100л. При мен регенерация та се включваше в интервал от 130 до 200км. в зависимост дали са градско или извънградско и продължаваше около 20-25км.или 15-тина минути.След което си нулирам "трипа" и така до следващия път.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Юни 2017, 21:14 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 12 Окт 2008, 19:18
Мнения: 92
Местоположение: София
е аз нямам трип за това не съм го разбрал..


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Юни 2017, 08:47 
Offline
маниак
Аватар
2007 Mazda 5

Регистриран на: 31 Авг 2016, 12:05
Мнения: 721
Местоположение: Плевен
the_rider написа:
е аз нямам трип за това не съм го разбрал..

Всяка кола има TRIP :P Може би нямаш бутон INFO :)

_________________
мазда 5 2.0CD 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 15 Юли 2017, 14:37 
Offline
любител

Регистриран на: 03 Юни 2013, 08:53
Мнения: 12
Местоположение: София
skype: ewgeni.stanew
До колегата Steich.
Колата е 143 к.с. 2 -литровия мотор.А за пушенето.Трудно е да е определя кога точно пуши.На светофарите най-вече,но съм забелязал ,че и по време на движение когато погледна в огледалото при по-бавен ход ,виждам пушек.От МАЗДА също ми казаха ,че структурата била различна и не може да задържа мизериите.Филтъра бе взет по каталожните номера дадена ми от Мазда.Накрая ще взема да го махна този DPF. Разбрах обаче ,че много проблеми ще си навлека ако не го направи точния човек-майстор :) Разбрах за един такъв в Русе ,но нямам повече info


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Юли 2017, 21:19 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 482
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
Ако стигнеш до махане, обади се и ще го направим както трябва софтуера ... с форумна отстъпка естествено.

_________________
www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Юли 2017, 14:01 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 12 Окт 2008, 19:18
Мнения: 92
Местоположение: София
VaskoVulev написа:
the_rider написа:
е аз нямам трип за това не съм го разбрал..

Всяка кола има TRIP :P Може би нямаш бутон INFO :)

Да моята е с по-ниското оборудване и няма бордкомпютър, или поне няма бутон с който да вади данните от него. Незнам кое от двете.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Сеп 2017, 17:04 
Offline
любител

Регистриран на: 25 Мар 2017, 16:54
Мнения: 4
Местоположение: варна
Здравейте, отскоро и ние сме с Мазда 5. Преди известно време започва да показва на таблото за проблем с DPF. Колата е водена в сервиз на Мазда в Германия, там са правили замервания и казват, че филтъра не е пълен. Обаче проблема си продължава, в последно време не светва датчика, но колата влиза в авариен режим и не върви. Случва се най-вече, когато примерно се спре на светофар да се изчака. След изключване на двигателя и оставяне примерно за 30 мин., колата си пали и си върви нормално. Някакви съвети?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Сеп 2017, 21:20 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 482
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
Нужна е диагностика, възможен проблем с ЕГР-а.

_________________
www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Ное 2020, 12:15 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 30 Юни 2013, 02:52
Мнения: 68
Местоположение: Ruse
Да се върнем на темата,все пак опита показва че премахването е най-добрия избор след смяната му,доста хора които го чистеха след това дойдоха за премахване на ДПФ и съжеляват че са дали пари за почистване защото ефект няма...

_________________
VRPerformance - Чип тунинг,Софтуерно премахване на ДПФ на МАЗДА,ДИНОСТЕНД


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Дек 2020, 09:26 
Offline
любител
1994 Mazda 626

Регистриран на: 08 Окт 2011, 14:11
Мнения: 92
isaak.angel написа:
@ neumornia - да споделиш къде направи манипулацията по премахването на ДПФ-а, гледам че си от София?

Колега аз също го магнах.Мазда 5 110к.с. мястото е DPF.bg при тях хубавото е че пишат индивидуален софтуер за всяка кола ,дават гаранция Писменна ,силно препоръчвам


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 61 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб