Vankata83 написа:
Kaichiro Kurosu написа:
Vankata83 написа:
Аз щях да взимам Крома 1.9 Multijet 150, но маздата е от познат и е много гледана, винаги като видя крома и я чуя и въздишам!
Но пък може маздата да ми хареса, нищо че няма автопилот, 6 скорости и 150 кончета. А и като изключим, че купето на кромата си е на SAAB, но късмета явно ми е маздата. Взимам я, пък каквото - такова! Турбото поне е сменено, DPF доколкото знам излекуван, а за ръждата - привидно няма никаква.
Колега,некоректно сравнение правиш..сравнявай Кромата с Мазда 3 2.0D
Маздата е с повече екстри,по-лека,по-бърза,с повече NM
Иначе съвета ми е,щом те кефи Кромата,не си взимай Мазда..Изчакай хубава Крома и се мятай..живота е прекалено кратък да караме коли които не ни харесват
Ами годеницата ми много я харесва маздичката и ще трябва да е тя!
А и като знам, че е много гледана няма какво да я мисля, просто трябва да я подкарам и да ме грабне! Пак мисля, че ще е много по-добре от старият ми фиат, който грее като калорифер и вече няма толкова компресия, а и маздата си има доволен набор от екстри, които доколкото знам всички работят. Със 109 коня като цяло дали има проблем по баирите, защото например с мареата като катерех Хемус и по-точно тунелите направо колата загряваше много и изнемогваше.
Като решихме със съпругата ми да сменяме стария опел ( синът записа автокурсове и ще трябва да кара нещо, а и годинките на опела понатежаха) изобщо нямахме идея за съществуването на Мазда 3. Естествено първо започнахме с опелите. Параметрите бяха - опел астра/дизел/ след 2005/ до 7500лв. Но нещо външният вид на моделите ни изглеждаше малко агресивен. А и състоянието на огледаните коли не ни удовлетворяваше. Обикаляйки автокъщите в Русе ( без да чоплим семки) и превъртайки обявите в интернет ( без да "жулим" ракия), решихме , да не робуваме на марката. Пак започнахме обикаляне, като се бяхме насочили към Алфа Ромео ( това по външния вид). Не знам обаче наличните коли в Русе ли , или всички са така , но се оказа , че интериорът им е ужасен . Всички бяха с някакви некачествени тапицерии и ожулени пластмаси.
И така не бързайки за никъде продължихме. Имахме шанса да попаднем на един продавач, който ни попита, защо сме се ограничили в марките. И тогава той ни предложи да огледаме една Мазда3, току що смъкната от автовоза. Единствената реклама , която и направи е , че това са много здрави коли. Даже чукна с юмрук върху едно рено и върху маздата ( звуците нямаха нищо общо) . По-важното беше , че оглеждайки маздата направо се влюбихме в модела. Въпросната кола - не я купихме ( всичко й изглеждаше добре, само че топката на скоростния лост беше посребрена с имитация на някакви диамантчета - тип дубайски гъзар и това ни възпря)
Тогава "филтърът" на търсене твърдо се застопори на Мазда 3. Изчетох всичко по форума за дизеловите тройки , но това не ме разколеба. ( А и честно казано , като четях и други форуми имах чувството , че са писали главно нафтонедолюбци
)
Малко се отплеснах , но исках да те успокоя. В крайна сметка си купихме "Чаровната Бени". Главното е да гледаш като купуваш - човека , а не колата. В моя случай беше така. И съм съгласен , че ако обслужваш дизела както трябва , той ще ти служи.
Разбира се все още съм с Маздата само няколко месеца , но съм много доволен. Явно годеницата ти разбира от красиво
Желая ти безпроблемно каране. А във форума има много хора , които не само разбират , но са и готови да помагат.