Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 11:04

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 82 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 27 Ное 2016, 12:18 
Offline
любител
2004 Mazda 3

Регистриран на: 20 Ное 2016, 16:14
Мнения: 48
Местоположение: София
Здравейте, скоро ще ставам собственик на Mazda 3 1.6 109 кс. Можете ли да ми кажете като цяло с какво ще си блъскам главата и да ми дадете насоки за някой софтуер за диагностика, вече имам elm wifi адаптор.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 27 Ное 2016, 20:01 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1759
Местоположение: Стара Загора
Турбо, дюзи, ДПФ, задни тампони, ръжда... Друго ако се сетя ще пиша :D

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 27 Ное 2016, 21:36 
Offline
любител
2004 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 20 Ное 2016, 16:14
Мнения: 48
Местоположение: София
Турбото е сменено преди година с чисто ново, от познат е. DPF може би е премахнат. Дюзите сменени дифтунги, че е имало теч. А ръждата - божа работа... Привидно няма, но на софийския климат не се знае. В момента е Айтослийка! :D


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 28 Ное 2016, 18:01 
Offline
любител

Регистриран на: 02 Окт 2016, 16:13
Мнения: 21
Местоположение: Пловдив
Като гледам какво е мнението за Мазда, да взема да си сменя моята май или само 3-ката е така :D


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Ное 2016, 18:49 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
Недеи бърза.Нека първо смениш това онова.... намразиш френските инженери.....анатемосаш френският дизел .... та чак тогава. :^o

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 28 Ное 2016, 19:32 
Offline
любител
2004 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 20 Ное 2016, 16:14
Мнения: 48
Местоположение: София
Аз щях да взимам Крома 1.9 Multijet 150, но маздата е от познат и е много гледана, винаги като видя крома и я чуя и въздишам! :D Но пък може маздата да ми хареса, нищо че няма автопилот, 6 скорости и 150 кончета. А и като изключим, че купето на кромата си е на SAAB, но късмета явно ми е маздата. Взимам я, пък каквото - такова! Турбото поне е сменено, DPF доколкото знам излекуван, а за ръждата - привидно няма никаква.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 28 Ное 2016, 20:42 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1759
Местоположение: Стара Загора
Ако я гледаш ще те слуша, а компромиси ще накаже десетократно (французойките така правили съм чувал) - моята след като я приведохме във вид не ми е създавала никакъв проблем!

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 28 Ное 2016, 20:47 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
Въпреки че съм фен на Мазда тук Фиата е по добър.Особено ако потърсиш 2.4 200 коня мотора разликата е убииствена.И като вървеж и като комфорт да не говорим за това колко е по широк и обезшумен.

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 28 Ное 2016, 20:53 
Offline
любител
2004 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 20 Ное 2016, 16:14
Мнения: 48
Местоположение: София
Аз съм си фен на италианските, оглеждах се и за 156 Q4, но все бяха гробници, за 156-ца кросвагон 140 кс, но много ме навиха за маздата. Дано да не ме накара да съжалявам много. Ще я видим, каквото - такова! Маздата, доколкото успях да прочета има само една положителна черта пред кромата, а тя май е положителния полюс на акумулатора! :D


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 28 Ное 2016, 23:21 
Offline
любител
2004 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 20 Ное 2016, 16:14
Мнения: 48
Местоположение: София
WoLF написа:
Ако я гледаш ще те слуша, а компромиси ще накаже десетократно (французойките така правили съм чувал) - моята след като я приведохме във вид не ми е създавала никакъв проблем!

Ами аз си гледа колите, така че ще ме слуша. И предния собственик много я е гледал, така че няма какво да го мисля. Една идея е по-малка от настоящата ми кола, която ми служи вярно в продължение на 8 години (фиат мареа) с двигател TD100, но му идва време за пенсиониране, че лека полека почна да се предава зимата и да не пали гладко, ами на 2-3 цилиндъра, а и е дизел с предкамерно горене, друго си е комън рейл.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Ное 2016, 10:26 
Offline
фен
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 12 Юли 2016, 17:20
Мнения: 297
Местоположение: Plovdiv
Vankata83 написа:
Аз щях да взимам Крома 1.9 Multijet 150, но маздата е от познат и е много гледана, винаги като видя крома и я чуя и въздишам! :D Но пък може маздата да ми хареса, нищо че няма автопилот, 6 скорости и 150 кончета. А и като изключим, че купето на кромата си е на SAAB, но късмета явно ми е маздата. Взимам я, пък каквото - такова! Турбото поне е сменено, DPF доколкото знам излекуван, а за ръждата - привидно няма никаква.


Колега,некоректно сравнение правиш..сравнявай Кромата с Мазда 3 2.0D :wink: Маздата е с повече екстри,по-лека,по-бърза,с повече NM :wink:
Иначе съвета ми е,щом те кефи Кромата,не си взимай Мазда..Изчакай хубава Крома и се мятай..живота е прекалено кратък да караме коли които не ни харесват :wink:

_________________
170HP/400NM


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Ное 2016, 11:20 
Offline
любител
2004 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 20 Ное 2016, 16:14
Мнения: 48
Местоположение: София
Kaichiro Kurosu написа:
Vankata83 написа:
Аз щях да взимам Крома 1.9 Multijet 150, но маздата е от познат и е много гледана, винаги като видя крома и я чуя и въздишам! :D Но пък може маздата да ми хареса, нищо че няма автопилот, 6 скорости и 150 кончета. А и като изключим, че купето на кромата си е на SAAB, но късмета явно ми е маздата. Взимам я, пък каквото - такова! Турбото поне е сменено, DPF доколкото знам излекуван, а за ръждата - привидно няма никаква.


Колега,некоректно сравнение правиш..сравнявай Кромата с Мазда 3 2.0D :wink: Маздата е с повече екстри,по-лека,по-бърза,с повече NM :wink:
Иначе съвета ми е,щом те кефи Кромата,не си взимай Мазда..Изчакай хубава Крома и се мятай..живота е прекалено кратък да караме коли които не ни харесват :wink:

Ами годеницата ми много я харесва маздичката и ще трябва да е тя! :D А и като знам, че е много гледана няма какво да я мисля, просто трябва да я подкарам и да ме грабне! Пак мисля, че ще е много по-добре от старият ми фиат, който грее като калорифер и вече няма толкова компресия, а и маздата си има доволен набор от екстри, които доколкото знам всички работят. Със 109 коня като цяло дали има проблем по баирите, защото например с мареата като катерех Хемус и по-точно тунелите направо колата загряваше много и изнемогваше.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Ное 2016, 14:04 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1759
Местоположение: Стара Загора
Няма проблеми стига да знаеш за какво служи скоростната кутия ;) Аз баири катеря и без газ, а на магистралата не намалявам никъде...

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Ное 2016, 14:52 
Offline
любител
2004 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 20 Ное 2016, 16:14
Мнения: 48
Местоположение: София
WoLF написа:
Няма проблеми стига да знаеш за какво служи скоростната кутия ;) Аз баири катеря и без газ, а на магистралата не намалявам никъде...

Знам разбира се, все пак при маздата имам 240 нм при 1750 оборота, докато при мареата имам 200 при 2700 оборота, разликата е огромна! Взимам я на 11.12, ще пиша после за отзиви след пътуването от Айтос до София.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Ное 2016, 16:03 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 01 Май 2016, 15:54
Мнения: 414
Местоположение: Русе
Vankata83 написа:
Kaichiro Kurosu написа:
Vankata83 написа:
Аз щях да взимам Крома 1.9 Multijet 150, но маздата е от познат и е много гледана, винаги като видя крома и я чуя и въздишам! :D Но пък може маздата да ми хареса, нищо че няма автопилот, 6 скорости и 150 кончета. А и като изключим, че купето на кромата си е на SAAB, но късмета явно ми е маздата. Взимам я, пък каквото - такова! Турбото поне е сменено, DPF доколкото знам излекуван, а за ръждата - привидно няма никаква.


Колега,некоректно сравнение правиш..сравнявай Кромата с Мазда 3 2.0D :wink: Маздата е с повече екстри,по-лека,по-бърза,с повече NM :wink:
Иначе съвета ми е,щом те кефи Кромата,не си взимай Мазда..Изчакай хубава Крома и се мятай..живота е прекалено кратък да караме коли които не ни харесват :wink:

Ами годеницата ми много я харесва маздичката и ще трябва да е тя! :D А и като знам, че е много гледана няма какво да я мисля, просто трябва да я подкарам и да ме грабне! Пак мисля, че ще е много по-добре от старият ми фиат, който грее като калорифер и вече няма толкова компресия, а и маздата си има доволен набор от екстри, които доколкото знам всички работят. Със 109 коня като цяло дали има проблем по баирите, защото например с мареата като катерех Хемус и по-точно тунелите направо колата загряваше много и изнемогваше.


Като решихме със съпругата ми да сменяме стария опел ( синът записа автокурсове и ще трябва да кара нещо, а и годинките на опела понатежаха) изобщо нямахме идея за съществуването на Мазда 3. Естествено първо започнахме с опелите. Параметрите бяха - опел астра/дизел/ след 2005/ до 7500лв. Но нещо външният вид на моделите ни изглеждаше малко агресивен. А и състоянието на огледаните коли не ни удовлетворяваше. Обикаляйки автокъщите в Русе ( без да чоплим семки) и превъртайки обявите в интернет ( без да "жулим" ракия), решихме , да не робуваме на марката. Пак започнахме обикаляне, като се бяхме насочили към Алфа Ромео ( това по външния вид). Не знам обаче наличните коли в Русе ли , или всички са така , но се оказа , че интериорът им е ужасен . Всички бяха с някакви некачествени тапицерии и ожулени пластмаси.
И така не бързайки за никъде продължихме. Имахме шанса да попаднем на един продавач, който ни попита, защо сме се ограничили в марките. И тогава той ни предложи да огледаме една Мазда3, току що смъкната от автовоза. Единствената реклама , която и направи е , че това са много здрави коли. Даже чукна с юмрук върху едно рено и върху маздата ( звуците нямаха нищо общо) . По-важното беше , че оглеждайки маздата направо се влюбихме в модела. Въпросната кола - не я купихме ( всичко й изглеждаше добре, само че топката на скоростния лост беше посребрена с имитация на някакви диамантчета - тип дубайски гъзар и това ни възпря)
Тогава "филтърът" на търсене твърдо се застопори на Мазда 3. Изчетох всичко по форума за дизеловите тройки , но това не ме разколеба. ( А и честно казано , като четях и други форуми имах чувството , че са писали главно нафтонедолюбци :wink: :wink: :oops: )
Малко се отплеснах , но исках да те успокоя. В крайна сметка си купихме "Чаровната Бени". Главното е да гледаш като купуваш - човека , а не колата. В моя случай беше така. И съм съгласен , че ако обслужваш дизела както трябва , той ще ти служи.
Разбира се все още съм с Маздата само няколко месеца , но съм много доволен. Явно годеницата ти разбира от красиво :)
Желая ти безпроблемно каране. А във форума има много хора , които не само разбират , но са и готови да помагат.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Ное 2016, 16:47 
Offline
любител
2004 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 20 Ное 2016, 16:14
Мнения: 48
Местоположение: София
небосвод написа:
Vankata83 написа:
Kaichiro Kurosu написа:
Vankata83 написа:
Аз щях да взимам Крома 1.9 Multijet 150, но маздата е от познат и е много гледана, винаги като видя крома и я чуя и въздишам! :D Но пък може маздата да ми хареса, нищо че няма автопилот, 6 скорости и 150 кончета. А и като изключим, че купето на кромата си е на SAAB, но късмета явно ми е маздата. Взимам я, пък каквото - такова! Турбото поне е сменено, DPF доколкото знам излекуван, а за ръждата - привидно няма никаква.


Колега,некоректно сравнение правиш..сравнявай Кромата с Мазда 3 2.0D :wink: Маздата е с повече екстри,по-лека,по-бърза,с повече NM :wink:
Иначе съвета ми е,щом те кефи Кромата,не си взимай Мазда..Изчакай хубава Крома и се мятай..живота е прекалено кратък да караме коли които не ни харесват :wink:

Ами годеницата ми много я харесва маздичката и ще трябва да е тя! :D А и като знам, че е много гледана няма какво да я мисля, просто трябва да я подкарам и да ме грабне! Пак мисля, че ще е много по-добре от старият ми фиат, който грее като калорифер и вече няма толкова компресия, а и маздата си има доволен набор от екстри, които доколкото знам всички работят. Със 109 коня като цяло дали има проблем по баирите, защото например с мареата като катерех Хемус и по-точно тунелите направо колата загряваше много и изнемогваше.


Като решихме със съпругата ми да сменяме стария опел ( синът записа автокурсове и ще трябва да кара нещо, а и годинките на опела понатежаха) изобщо нямахме идея за съществуването на Мазда 3. Естествено първо започнахме с опелите. Параметрите бяха - опел астра/дизел/ след 2005/ до 7500лв. Но нещо външният вид на моделите ни изглеждаше малко агресивен. А и състоянието на огледаните коли не ни удовлетворяваше. Обикаляйки автокъщите в Русе ( без да чоплим семки) и превъртайки обявите в интернет ( без да "жулим" ракия), решихме , да не робуваме на марката. Пак започнахме обикаляне, като се бяхме насочили към Алфа Ромео ( това по външния вид). Не знам обаче наличните коли в Русе ли , или всички са така , но се оказа , че интериорът им е ужасен . Всички бяха с някакви некачествени тапицерии и ожулени пластмаси.
И така не бързайки за никъде продължихме. Имахме шанса да попаднем на един продавач, който ни попита, защо сме се ограничили в марките. И тогава той ни предложи да огледаме една Мазда3, току що смъкната от автовоза. Единствената реклама , която и направи е , че това са много здрави коли. Даже чукна с юмрук върху едно рено и върху маздата ( звуците нямаха нищо общо) . По-важното беше , че оглеждайки маздата направо се влюбихме в модела. Въпросната кола - не я купихме ( всичко й изглеждаше добре, само че топката на скоростния лост беше посребрена с имитация на някакви диамантчета - тип дубайски гъзар и това ни възпря)
Тогава "филтърът" на търсене твърдо се застопори на Мазда 3. Изчетох всичко по форума за дизеловите тройки , но това не ме разколеба. ( А и честно казано , като четях и други форуми имах чувството , че са писали главно нафтонедолюбци :wink: :wink: :oops: )
Малко се отплеснах , но исках да те успокоя. В крайна сметка си купихме "Чаровната Бени". Главното е да гледаш като купуваш - човека , а не колата. В моя случай беше така. И съм съгласен , че ако обслужваш дизела както трябва , той ще ти служи.
Разбира се все още съм с Маздата само няколко месеца , но съм много доволен. Явно годеницата ти разбира от красиво :)
Желая ти безпроблемно каране. А във форума има много хора , които не само разбират , но са и готови да помагат.


Благодаря много за куража и добрите думи. Аз съм свикнал да карам дизел и за бензин не ща и да чуя. Който каквото ще да ми говори - дизелът си е дизел. Радвам се, че има отзивчиви хора във форума. Ами ще ви покажа скоро снимков материал и ще дам отзиви от пътуването като я взема. Като я свържа с компютър ще ви дам обратна информация с кой софтуер съм успял и с какви настройки, за да бъда малко полезен на някой, който иска да си прави диагностика сам и да не се реди всеки път в сервиза. Поздрави.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Дек 2016, 16:10 
Offline
фен
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 03 Авг 2016, 21:45
Мнения: 208
Местоположение: София
И аз избрах Черната перла подобно на колегата небосвод - бях тръгнал за Голф 5 1.9 tdi (карах 2ка преди това) или Тойота Корола 2.0 d4d просто защото от опит на близки знам колко са здрави. Въпреки че винаги съм харесвал дизайна на Мазда не се спрях на тази марка, защото си мислех, че е скъпа. И тя е, ама за нови автомобили :) Иначе докато тършувах за горните грозници попаднах на една Мазда, която се оказа под цената на Тойота и доста по-евтина от (читав!) Голф. И така се започна търсенето на автомобил, който ми ляга на сърцето :) В интерес на истината след доста кратко търсене и огромен късмет (което май е най-важното при покупка на употребявана вещ въпреки всичките проверки) попаднах на сегашния си автомобил.

Та идеята ми е, че не знаеш какво ще спечелиш с отказването от Фиат и качването на Мазда :) Надявам се само безаварийни км да имаш и да се накефиш на М3.

_________________
VW Golf 1.6D 1988 - железният --> Mazda 3 BK 1.6D 109 bhp 2007 - черната перла

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Дек 2016, 17:02 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1759
Местоположение: Стара Загора
Абе всички с 3ки ли сме с такава история :) И при мен така се стекоха нещата, явно колата грабва окото и сърцето :lovemazda:

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Дек 2016, 18:13 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 26 Май 2016, 06:41
Мнения: 857
Местоположение: Варна
Същата история :D
Подобно бях се насочил към корола 2.0 д4д и голф 4. Нямах много време за търсене, но в конкретния период не можех да намеря корола с големия дизел, а голфовете бяха все 90=101 коня или изгърбени. Интериорите им няма да коментирам - никакво въображение. Маздата ми харесваше, но също я избягвах по слухове. Това докато не седнах в една и не се зачетох повече - на секундата бях решил че това ще е колата.

Беше 4-дневно обикаляне по мъките на половината страна. Заради ръжди и липсата на голям двигател почти се бях отказал и накрая чак ми изпадна една корола с 2.0 д4д от първите години и естествено с разлепена тапицерия на тавана. Всичко мразех в тази кола - и вида и звука и начина, по който те кара да се чувстваш, но се успокоявах, че поне няма да ми пука за нея, което си е свобода някаква. Вечерта преди покупката не спах, теглих люти майни и си казах, че живота е твърде кратък, за да караш гадна кола, а маздите по-нови няма да станат. 2 рата генерация пък не ми харесват.

Реших да се прибирам, но на късмет намерих тази и след преглед я взех. Докато я прибера до нас, и особено през Ришкия усмивката ми не падна от лицето :) :) :lovemazda:


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Дек 2016, 18:26 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 01 Май 2016, 15:54
Мнения: 414
Местоположение: Русе
:D :D Темата да се прекръсти на "Мазда 3 - моя Любов".
А на колегата Vankata83, пожелавам след покупката обичта им с годеницата , един към друг, все пак ,да е по-голяма от обичта им към Маздата! :wink: :D :D


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Дек 2016, 21:32 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1759
Местоположение: Стара Загора
Аз пък търсех Сивик, но всичките бяха ударени и им искаха 12-15 и много здраве им пратих, видях с края на окото Мазда-та... Влезнах вътре, запалих, тръгнах на 2ра и погледнах жената да вади парите! :lovemazda: Без четене, без оглеждане на други коли и така 3 години и половина ни радва колата, но не събира вече багажите и хората :(
Дано колегата и той като нас не гледа минусите, а се кефи на плюсовете на макс!!!!

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Последна промяна WoLF на 01 Дек 2016, 22:33, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Дек 2016, 22:19 
Offline
фен
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 03 Авг 2016, 21:45
Мнения: 208
Местоположение: София
Мда, явно повечето сме с такава съдба WoLF :)
А приликите не спират - със съпругата бяхме влюбени в първия готин Civic (космическия кораб, предполагам него визираш като гледам цените цитирани от теб), но мен освен доста по-високата цена ме отказаха и:
а) твърдата (ама много твърда) возия. Особено за България и специално в града (пробвах из Варна предимно по главни! булеварди)...
б) доста скъпата поддръжка на дизела (голям обем 2.2 с много тънко масло; имаше и друго ама забравих вече), а бензина е атмосферен 1.8 (малкия е мъка за това купе) и харчи доста плюс си бръмчи доволно заради оборотите, които развива (което по принцип е готино, но не и за семеен хеч).

_________________
VW Golf 1.6D 1988 - железният --> Mazda 3 BK 1.6D 109 bhp 2007 - черната перла

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Дек 2016, 09:14 
Offline
любител
2004 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 20 Ное 2016, 16:14
Мнения: 48
Местоположение: София
Здравейте, много Ви благодаря за топлото и сърдечно отношение, направо нямам търпение до 11-ти, за да я грабна и подкарам към София! Предполагам, че с Маздата ще се преродя, защото със старата 20 годишна мареа на дълъг път все се кръстех да ме докара жив! Намерих си софтуер за андроид и PC, ще се тества в най-скоро време. Да ви питам, някой дали е махал цедката на онзи прословут болт и много ли е трудно? И наистина ли за смяна на крушки се сваля цялата броня и почти всичко?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Дек 2016, 09:49 
Offline
любител
2004 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 20 Ное 2016, 16:14
Мнения: 48
Местоположение: София
18.04.2015г
километри 187 000
масло - Mazda original oil 5w30
масло цена - 41.77 паунда
смяна цена - 40 паунда

29.08.2015
километри 196 000
масло - Mazda Original oil 5w30
масло цена 42 паунда
смяна цена - 10 паунда
филтър цена 6.70 паунда
добавка за почистване на двигателя 10 паунда

25.09.2015
километри 201 500
масло - 2л Castrol Gold 5w30,1л Castrol Gold 5w30 останало от предна смяна и малко Мазда 3 Original oil DPF 5w30 - 50 лв
сменен горивен филт - 80 лв
сменено турбо - 1300 лв
маслен филтър - 15 лв
ремонт - 100 лв
почистване - 20 лв

05.10.2015
баланс на гуми - 28 лв

06.10.2015
баланс на предница - 36 лв

07.10.2015
километри 203 000
смяна на масло - 3800 Castrol Gold 5w30 - 100лв + маслен филтър
смяна на антифриз - 4л концентрат - органичен розов - 35 лв

20.10.2015
километри 207 000
смяна на горивен сензор на налягането - 110 паунда

15.01.2016
километри 213 000
смяна на масло(Mazda Original oil 5w30)+маслен филтър(50 паунда + 20 паунда смяната)
смяна въздушен филтър - 8 паунда
смяна горивен филтър - 20 паунда + 10 паунда смяната

13.06.2016
километри 215 000
смяна на спирачни дискове и накладки - 185 паунда

29.06.2016
километри 220 000
ремонт на входа на дюзите (мирис на гориво) - 80 лв

25.09.2016
километри 222 000
смяна сензор на колянов вал - 120 лв
смяна на масло (въздушен ,маслен филтър ) 170 лв Castrol Edge 5w30
смяна филтър купе - 20 лв


Това е списъка на нещата, които е правил стария собственик. Мисля, че е показателно, че колата е много гледана.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Дек 2016, 10:30 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1759
Местоположение: Стара Загора
1.Махаш ако прави проблеми или не си сигурен в качеството на маслото си... Пада голямо разглобяване, но не е трудно ;)
2.Така го дават на много коли, но това не пречи да се помъчиш и да успееш по нормалният начин :D
3.НЕ включвай фаровете за мъгла, особено ако вали или има мъгла!
4.Да се похвалиш как върви мадамата и да я поддържаш, че достатъчно занемарени имаме тук, както и намразили колата...

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Дек 2016, 11:22 
Offline
любител
2004 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 20 Ное 2016, 16:14
Мнения: 48
Местоположение: София
1. По тази точка мисля въпреки всичко да я дам на моя майстор, за да и прегледа маслените пътища.
3. Защо да не се включват фаровете за мъгла? :D Нали това им е идеята?
4. По тази точка ще я поддържам много и няма да я лишавам от нищо. Винаги съм правил най-доброто за колата си.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Дек 2016, 11:36 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1759
Местоположение: Стара Загора
Недей защото се пука пластмасата, не са ги изчислили нещо при влага и студ... Мислех на моята да ги сменя с LED и да ги действам като дневни, но жената каза повече нищо да не правя по нея, нали я продавам :D

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Дек 2016, 11:45 
Offline
любител
2004 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 20 Ное 2016, 16:14
Мнения: 48
Местоположение: София
WoLF написа:
Недей защото се пука пластмасата, не са ги изчислили нещо при влага и студ... Мислех на моята да ги сменя с LED и да ги действам като дневни, но жената каза повече нищо да не правя по нея, нали я продавам :D


Благодаря, много полезна информация.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Дек 2016, 12:31 
Offline
фен
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 03 Авг 2016, 21:45
Мнения: 208
Местоположение: София
Добре, че ти е сменено турбото :)

Да чукна на дърво моето уж засега е наред, но автомобила е на реални 182К км и ...

ПС: И аз не знаех това за фаровете за мъгла... А вече ги ползвах 3-4 пъти... Градският вълк (родом съм от СтЗ) ми вкара муха в главата, довечера трябва да прегледам как е пластмасата...

_________________
VW Golf 1.6D 1988 - железният --> Mazda 3 BK 1.6D 109 bhp 2007 - черната перла

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Дек 2016, 13:01 
Offline
любител
2004 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 20 Ное 2016, 16:14
Мнения: 48
Местоположение: София
kkoychev написа:
Добре, че ти е сменено турбото :)

Да чукна на дърво моето уж засега е наред, но автомобила е на реални 182К км и ...

ПС: И аз не знаех това за фаровете за мъгла... А вече ги ползвах 3-4 пъти... Градският вълк (родом съм от СтЗ) ми вкара муха в главата, довечера трябва да прегледам как е пластмасата...


1300 лв разход по-малко за мен, а и нови 4 диска с накладки. Общо взето качваш се и караш. След 10к км. е за ангренаж, само не знам дали трябва и вериги да се сменяват?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 82 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб