blackha7 написа:
Силно се надявам в следващите няколко години Мазда да изкарат малко по-голям автомобил от СХ-5. Преди 2 седмици бях на техническо обслужване и седнах в новия модел, като изключим страхотната визия, екстри... колата ми е тясна, а аз съм висок 182см., като съм сравнително слаб. Не знам защо така я усетих, но може би очаквах повече, отколкото нещо друго.
Според мен най-добрият SUV за 2019г. с най-добра цена е новата Тойота Рав4 (2019г.) Возил съм се на не малко сравнително нови SUV-ове, но в този ценови сегмент за мен няма по-добро. Имах удоволствието да се повозя преди няколко дена. 2.5, 220 коня, хибирд, E-CVT. Брутален автомобил. И да ми се иска да кажа нещо лошо - не мога, всичко ми хареса за около 30 мин. возене. Вариантите им с 2 различни цвята на боята пък са ми много по вкуса, особено бяло с черно. Предишните Рав 4-ки бяха просто покъртителни кубове, които изобщо даже не се забелязваха, 2019г. моделът обаче е страхотен, направо не е за вярване. До няколко години определено ще се замисля сериозно.
Здрасти колега,
Мазда имат CX-7/9. Последния е меко казано огромен. Поради ниското търсене в Европа както и заради евро нормите, или не се предлагат или трябва специална поръчка за тези модели!
Като цяло при почти всички модели на мазда пространството в купето е някак си уплътнено / намалено независимо от външния размер на автомобила спрямо други марки от даден клас (това важи за мазда 2,3,6 и CX гамата). Мисля че това го правят нарочно с цел повече уют. Разбира се това води до по малък комфорт за едри и/или високи хора, но пък за мен лично ми е точно по мярка и вкус
Относно RAV 4 2019 - наскоро аз също го видях но в ниво Luxury Premium. Наистина е впечатляващ но при цена от близо 90К с допълнителните екстри не ми се струва много евтин
, но си прав че при това обурудване и техника няма много по евтини варианти!
Другото при повечето Тойоти хибрид е че ги комбинират само с CVT скоростни кутии. Това е отново заради евро рестрикции за разхода от една страна, и лесноро им куплиране с ел двигател от друга и може би най важното - много по ефтини и леки от автоматичните скоростни кутии. Но CVT не издържат на големи натоварвания и скорости и са доста капризни и скъпи от към поддръжка (реално това е най-слабото звено в една добра и здрава машина като Тойота) А за БГ - почти няма специалисти по CVT кутии ако евентуално се наложи ремонт.
Аз съм карал VW Up! със CVT и 1 литров бензинов мотор. За маломощни и леки (малки) коли е идеалната кутия - лека икономична странна (като усещане):)
Карал съм и Митсубиши Аутлендър с CVT - сравнен с ръчната скоростна кутия (каквато и взехме в последствие) - CVT e доста по тромав и тегав при ускорение и особено ако е натоварен и имаш чувството че двигателя доста се мъчи!
Знам, знам, имах предвид, да изкарат за нашия пазар по-големите като CX-9...или направо нови модели, малко по-големи от Cx-5. Иначе това с тия 90к по каталог за Тойотата е въпрос на пазарлък, знаем си номерата...както и с други марки разбира се. CVT кутията е E-CVT, има разлика
Не знам, ще видим. До няколко години ще правя такава покупка и ще видим и какво друго ще излезе в следващите 3-4 години. Много харесвам Volvo XC-60 2019г., ама 160к за хибрид с всички екстри... вече идва прекалено много, а и това е автомобил, който изобщо не попада в таргет цената ми, хахаха..