Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 29 Мар 2024, 01:35

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 17 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 26 Фев 2019, 22:02 
Offline
любител

Регистриран на: 26 Фев 2019, 21:53
Мнения: 13
Местоположение: Стара Загора
Здравейте,
Закупих скоро мазда 6 и като цяло двигателя е супер запазен. Идеята ми е да и сложа газ и се свързах с BRC Пловдив и от там ми казаха, че този мотор е с проблемни клапани и е необходимо да се настрои да гори и бензин при определена скорост/обороти. Още съм пред дилема дали да сложа газ, някак не искам да се скапе този добър двигател. Споделете мнения на хора с този двигател и колко долу горе издържа на газ. Видях няколко стари теми но няма ясен отговор.

Благодаря


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Фев 2019, 07:25 
Offline
любител

Регистриран на: 21 Фев 2019, 11:07
Мнения: 4
Местоположение: Стара Загора
Вече 40к карам на газ без проблем....за клапаните се монтира допълнително казанче с масло,което смазва клапаните.....не е задължително,аз не съм слагал такова....Разлика във вървежа на колата почти няма да усетиш....И няма такова нещо,че трябва да ти гори и бензин и газ....Аз съм с Мазда 6 2000куб 141к.с.....газовата ми е Фобос....слагай смело,но си смени майстора


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Фев 2019, 09:52 
Offline
фен

Регистриран на: 02 Окт 2011, 14:46
Мнения: 416
Местоположение: Пловдив
skype: yani6_83
Иска реглаж клапани на 40-50хил.Това е. Не ти пречи да се консултираш с Ласков,да чуеш 2-ро мнение (така да се каже).

_________________
Mazda 626GF 2.0i


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Фев 2019, 11:18 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 26 Фев 2019, 21:53
Мнения: 13
Местоположение: Стара Загора
Запазил съм дата 6ти март за монтаж в BRC Половдив. До сега не съм чул някой да се е оплакал от там и до колкото знам доста разбират момчетата. Не разбирам много и мисля да се доверя на това което ми предложат дали ще са BRC дюзи дали ще има ODB те би трябвало по добре да знаят. Как мислите?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Фев 2019, 11:59 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 01 Окт 2018, 08:01
Мнения: 172
Местоположение: Хасково
Колега като съвет мога да ти дам да смениш сервиза и по-точно БРЦ Пловдив и след като сложиш ГИ просто да ходиш на реглаж на клапани през 3-40к км. Като този реглаж е превантивна мярка, ако ГИ е настроен добре (сместа да не е бедна/богата) километрите до реглажа са и повече. Също можеш да си следиш на живи данни чрез MAP-a какво се случва с тях. Личното ми мнение е че подобна система за омасляване на клапаните е безсмислена и абсолютно ненужна. Казвам го като човек минал през тези неща и навъртял над 80 000км на газ на подобен мотор.
Поздрави !

_________________
Mazda 6 Estate // 2009 // 2.5 GT // LPG KME Nevo PRO


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Фев 2019, 10:22 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 26 Фев 2019, 21:53
Мнения: 13
Местоположение: Стара Загора
Защо не е добре в BRC Пловдив. Аз съм от Стара Загора и повечето ми познати и приятели са били там и всички са доволни. Малко по скъпо и неудобно за нас от Стара Загора, но пичовете си разбират.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Мар 2019, 09:10 
Offline
любител

Регистриран на: 21 Фев 2019, 11:07
Мнения: 4
Местоположение: Стара Загора
Отиди при братята в Раднево....едни от най добрите са в региона...


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Мар 2019, 19:54 
Offline
любител

Регистриран на: 17 Авг 2018, 06:07
Мнения: 14
Местоположение: Plovdiv
А защо ГИ трябва да е точно BRC -чисто любопитство :)

_________________
2005 Mazda 5 / 2.0 / LPG Romano


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Мар 2019, 21:43 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 26 Фев 2019, 21:53
Мнения: 13
Местоположение: Стара Загора
Просто съм чувал добри неща за тях. В стара загора също има, но повечето ми познати все в БРЦ Пловдив са ходели и са доволни. Това ми е мотива. Не мисля, другаде ще е много по евтино от 1300лв.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Мар 2019, 18:05 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Фев 2012, 18:40
Мнения: 156
Местоположение: София
Няма смисъл от БРЦ,напълно излишна инвестиция.

_________________
http://www.smartgas-bg.com/


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2019, 15:49 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 26 Фев 2019, 21:53
Мнения: 13
Местоположение: Стара Загора
Така или иначе вчера сложих 1350лв с бутилка на резервната, дюзи брц и ODB2. Колата върви много добре бих казал по добре от колкото на бензин разхода не е ясен за сега, но включиха по малко бензин да пуска при по високи обороти. Ще видим дано да кара дълго и безпроблемно мотора и газовата.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2019, 15:41 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 26 Фев 2019, 21:53
Мнения: 13
Местоположение: Стара Загора
Светна чека след около 200км каране с газовата грешка: " P0420: Catalyst System Efficiency → Below Threshold → Bank 1" след това карах няколко дена сама си я изтри. Изминах пак към 150км и пак светна същата грешка. Явно нещо се ебава от BRC казаха че не е проблем, но искат да видят фрейма и уредбата може сама да си я изтрива. Ще видим.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2019, 15:59 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 01 Окт 2018, 08:01
Мнения: 172
Местоположение: Хасково
По принцип газовите компютри с OBD имат опция за автоматично триене на грешките по OBD. Явно при теб е включена и трие грешките щом се появят и след това изчезват. За мен това не е добър вариант особенно на такъв прост мотор като твоя, защото може да имаш проблем за който така и да не разбереш щом автоматично ги трие. Грешката ти идва най-вероятно или от кофти газ или от лоша настройка и съответно сместа е или твърде бедна или твърде богата и ламбдите го хващат. Ако имаш някакъв OBD адаптор закачи и гледай живите данни в движение как са, предполагам тримовете SFT/LFT са твърде високи и май над 25-30% светка чека. Кофтито при теб е май, че беше от Стара Загора а ходи до Пловдив да ти слагат газовата. Като отидеш при BRC поискай да я покарате и гледай какво става с тримовете, ако е добре настроена трябва да са около +/-5-10%. Можеш да метнеш и един поглед в съседната тема, където съм писал за 2,5 мотора но с КМЕ.

Поздрави и успех !

_________________
Mazda 6 Estate // 2009 // 2.5 GT // LPG KME Nevo PRO


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Авг 2019, 07:27 
Offline
любител

Регистриран на: 15 Ное 2015, 19:52
Мнения: 3
Местоположение: Стара Загора
don_gori написа:
Също можеш да си следиш на живи данни чрез MAP-a какво се случва с тях.
Поздрави !


Здравей колега, може ли да обясниш малко по-подробно как да познаем, че сме за реглаж на клапаните през живите данни?
Пс. Пробвах с търсачката да намеря информация, но не открих нищо.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Авг 2019, 07:35 
Offline
любител

Регистриран на: 15 Ное 2015, 19:52
Мнения: 3
Местоположение: Стара Загора
Здравейте отново. След ровене по форумите, тук и при Форд, открих че при здрави клапани стойностите при спокойни обороти и загрял двигател трябва да са между 250 - 300мбар. При по-ниски стойности > голям луфт ; по-високи > недостатъчен луфт. За сверка е добре да се погледнат стойностите и през газовия компютър.
ПС Моля някой да ме поправи ако греша.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Ное 2019, 09:27 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 26 Фев 2019, 21:53
Мнения: 13
Местоположение: Стара Загора
Вече 13 000км за тези километри от време на време ми е светвал чека с грешка " P0420: Catalyst System Efficiency → Below Threshold → Bank 1" обаче много рядко 3-4 пъти за това време. Като цяло съм доста доволен и не съм имал проблеми.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Мар 2020, 00:29 
Offline
любител

Регистриран на: 10 Дек 2009, 19:37
Мнения: 21
bgstan написа:
Така или иначе вчера сложих 1350лв с бутилка на резервната, дюзи брц и ODB2. Колата върви много добре бих казал по добре от колкото на бензин разхода не е ясен за сега, но включиха по малко бензин да пуска при по високи обороти. Ще видим дано да кара дълго и безпроблемно мотора и газовата.

Колега, а казаха ли ти защо е настроена да пуска и бензин на високи обороти и над колко?


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 17 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб