Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 20:06

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 33 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 19 Юли 2015, 00:31 
Offline
любител

Регистриран на: 19 Юли 2015, 00:10
Мнения: 5
Местоположение: Бургас
Здравейте, от два месеца се сдобих с Мазда ЦХ-7 на 84000 км 2010г. На около 89000 км излезе аларма SCR което се оказа adblue-system. В мазда Бургас отначало мислеха че е само за пълнене на танка (което можех и сам да си направя). После обаче се оказа че проблема е от цялата система, или помпата, или сензора... В крайна сметка в сервиза никой не можа да ми каже точно какво е, а направо ме насочиха на търся цялата система на старо (около 600лв), защото нова е... 3000 лв.
Четох че колеги от UK и цяла Европа са проплакали от същия проблем и всеки го решава по различен начин... официално или по нерегламентирани методи!!! Тази система автоматично изкарва двигателя в авариен режим и намаля скоростта!!!

Моля за информация и напътствия как да се справя с този проблем без да купувам нова система
- от какво е предизвикана повредата на тази система
- на кои бензиностанции в Бургас мога сам да си пълня танка
- къде могат да ми помогнат за електронно шунтиране на проблема
- колко километра след излизането на алармата мога да шофирам и с каква скорост!!!

Очаквам вашите мнения и съвети.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Юли 2015, 20:57 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 19 Юли 2015, 00:10
Мнения: 5
Местоположение: Бургас
Здравейте колеги, поразрових се и разпитах и научих следното което може да е от полза и за други:
- този танк за Уреа може да се напълни от всеки, а уреата се купува от всяка бензиностанция в опаковка, в UTUBE има филмче как точно се пълни танка и от къде
- към този танк е вързан сензор за ниско ниво, помпа на BOSCH, реле за налягането на помпата, сензор за налягането
- когато нивото е ниско излиза аларма и надпис под пробяганите километри че имате 800км до пълнене на танка
- след около 400км излиза втора аларма и двигателя минава в авариен режим с макс скорост 110км/час
- след още 100км (остават 300км) двигателя минава във втори авариен режим и намаля скоростта до 90км/час
- ако в този пробег не напълните танка с Уреа е възможно, ако спрете двигателя да не може да запалите, след което ако има престой от няколко часа, при повторно запалване двигателя пали и нулира алармата ???

Други проблеми със същата система:
- същата аларма излиза и ако - помпата откаже, помпата вдига по-голямо налягане (моят проблем), сензора за ниво е изгорял, релето е изгоряло
- компа на колата отчита една и съща грешка
- помпата на BOSCH се използва и от - Фиат, Форд и др.
- системи на старо не се намират лесно
- новите са цифра - над 2500 лв

Само сервиза на Мазда е запознат с тази система - за Шкода и Тойота системата е нещо ново, за другите няма инфо...

Разбрах че в Благоевград има човек, който е способен да се справи с проблема като просто шунтира системата в компа на колата ... компа спира да отчита алармата. Другото са подробности.
Това е засега за всички които имат подобен проблем.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Май 2016, 19:09 
Offline
любител

Регистриран на: 17 Май 2016, 18:54
Мнения: 8
Местоположение: София
Здравейте колеги,

Бях решил да пиша за проблема с AdBlue системата, но видях че вече е писано за същото и при мен ситуацията е идентична. Точно изтече гаранцията през Януари 2016 и сега на 81000 км ми изписа SCR malfunction и ми светна лампичката за филтъра за твърди частици. При последната смяна на масло ми заявиха че трябва да се направи пълна диагностика (за което не остана време при смяната на масло) и след това може да се установи къде е проблема. По принцип съм страшно доволен от автомобила - и комфорт и усещане и всичко останало, но при този проблем, започвам да се замислям дали да не го сменя? Споменаха ми че помпата е 1500 а цялата система 3600....това си е цял автомобил??

Бих искал да попитам дали има нова информация по темата? Има ли шанс да се намери такава система на старо от някъде? Някой има ли координати на споменатият човек в Благоевград, който може да шунтира системата?

Благодаря предварително!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Май 2016, 20:52 
Offline
любител

Регистриран на: 18 Май 2016, 20:48
Мнения: 10
Местоположение: Sofia
Новите дизелови Мазда 6, CX5 също ли са с adblue?
Adblue=Проблеми, проблеми ...


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Юни 2016, 15:24 
Offline
любител

Регистриран на: 08 Мар 2016, 19:59
Мнения: 1
Местоположение: София
Здравейте колеги.Аз да ви споделя малко болежки по тази система.
Имам същата мазда,фейсовата,но доколкото знам само външно и вътрешно има разлики по дизайна.
Та да се върнем на проблемите при мене и един приятел който сега продава такава мазда на части само защото му кипна и буквално заряза колата.
При мене случая беше с кола от Германия.Карам я само в бг вече и моя проблем първия път беше от незнание,че системата на въпросното AdBlue горе-доло на около 18000 до 20000 се зарежда.Смених помпата тогава беше 1800 без ДДС в мазда България с уш отстъпка.И естествено като по нова система и кола реших да не си сменям аз маслото а да я карам на специалисти.Което беше моя огромна грешка.Оказа се че самото масло на тези мазди с тази система е доста по рядко и го намерих на кастрол само в литрови бутилки.Цената е някъде около 45лв за бутилка.Вече съм се запасил и си закупих на едро и ми стъпиха на 35лв за бутилка.И какво се оказа маслата 5W30 който са по масовите и по евтините разбирасе,задръстват този филтър,от което идват редица други грешки в системата и даже в мазда немогат да ти кажат какво е.Няколко пъти ходих и плащах по 150лв за някакви преинсталаций и прочие и всеки път ми казваха различна грешка и ме убеждаваха да си закупя нова система за да съм нямал проблеми.Сега някой ще каже че съм слагал обиконовено 5W30,но дотолкова бях в час и търсех тези който са за PDF филтър,но се оказа че и там има разлика.Въпросното което намерих го дават даже за Ягуар и някой модели на VW.
В крайна сметка си оправих проблема с правилното масло,но реших да премахна тази система изцяло и повече да не ме притеснява.
Сега ще хвърля и малко инфо по това.че вече се напълни и ибей и интернет с помпи за тези мазди,но това което чух от много хора който търсеха тази система се оказа,че помпата и казанчето са свързани и закупуването само на помпа е грешка.Колата ще работи до 2-3000км. и пак ще дава грешка.
А относно гаранционите мазди и защо при тях не са се появявли тези проблеми докато ходиш в техния сервиз.Мой познат пътува доста и беше зел такава кола,наложи му се смяна на масло докато беше в бг,закарах го до нашия представител смениха маслото и на пръв поглед нямаше проблеми.Върна се в Австрия при смяна на масло колата я отхвърлиха от гаранция защото установиха,че е бъркано в софтуера.Той тогава взе проби от маслото което беше сипано в бг и се останови,че неотговаря на изискванията на мазда.Което ни доведе на мисълта че ти взимат 600лв за смяна,слагат ти по евтино масло и лъжат компютъра.Затова пищи ме ние точно след гаранция,като спрем да ходим в мазда,филтъра вече е толкова задръстен от грешното масло.Това е само наше мнение на съответните проби и това че от Австрия казаха че колата е пипана и вече немогат да гарантират за нея и съответно е отхвърлена от гаранция.Не казвам да ми вярвате просто споделям нашия проблем и нашите мисли.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Юни 2016, 19:36 
Offline
любител

Регистриран на: 17 Май 2016, 18:54
Мнения: 8
Местоположение: София
Здравей,

Благодаря за изразеното мнение. Честно казано се надявах на повече коментари по темата, но така или иначе аз си разреших проблема и ще го споделя с вас. Лампата за филтъра за твърди частици ми светеше и след последната смяна на масло угасна за няколко дни, след което отново светна. Отидох на диагностика в Мазда и ми обясниха, че има проблем с помпата на въпросната адблу система. Цената (отново с отстъпка) за смяна на помпата е 1600 лв. Попитах на място дали може да бъде отстранен този филтър и разбира се ми обясниха как няма начин. За моя радост се свързах с един сервиз, чрез познати, където ми беше отстранен въпросният филтър заедно с адблу системата. Също така по електронен път беше увеличена мощността на автомобила и в момента просто лети! Разхода ми падна от средно 10 на около 7-8 смесено, в извънградско с нормално каране според мен ще падне и още. Не съм я тествал на дълъг път още. Притеснително е това, което казваш за смяната на масло, явно ще трябва да си търся читав сервиз, тъй като до момента ходех само в Мазда.

В заключение ще кажа - мисля, че колата е идеална, след като се премахне въпросната проблемна система заедно с филтъра.

Поздрави!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Яну 2019, 15:33 
Offline
любител

Регистриран на: 25 Юни 2011, 21:17
Мнения: 2
Аз също имах същият проблем. Мурад от Русе го оправи, като елеминира адблуто софтуерно. Със сигурност има и други които го правят. Ако някой се интересува това му е номера 0888756655.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Яну 2019, 21:32 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 482
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
Защо си помисли че от близо 3 години човека все още не си е решил проблема, та реши да си/му направиш реклама.

Да, премахва се софтуерно, но въпроса е кой с какво качество и колко гаранция дава ... че сме ги преправяли доста.

_________________
www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2019, 01:51 
Offline
любител

Регистриран на: 25 Юни 2011, 21:17
Мнения: 2
Защото ще има и други като мен с този проблем. Аз търсих много как да реша проблема. Това е начина. Това е човека.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2019, 12:05 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 482
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
Както и да е ... искам да уточня за от тук четящите ... понеже се зачетох в последните 2-3 мнение от преди 3-4 години. Коментират се проблеми с тази адблу система, впоследствие се коментира за типа масло и т.н. и се бърка с премахването на филтъра за твърди частици ... освен ако и 2-те системи не са били проблемни в този случай.

Въпросната Адблу / Adblue / SCR система може цялостно да се премахне, без задължително да се премахва и филтъра за твърди частици / DPF - a ... т.е. той може правилно да функционира и без адблу системата ( тя просто надгражда до EURO 6 ) ... естествено ако самия филтър не е на края на живота си. Вече обратната ситуация не е възможна, да се премахне само DPF-a без SCR-a.

Естествено поради възможност за комплексна цена някои хора правят няколко неща накуп DPF, SCR, EGR, remap / чип тунинг и така се отървават от няколко проблема наведнъж.

_________________
www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Авг 2019, 08:46 
Offline
фен

Регистриран на: 12 Май 2009, 20:24
Мнения: 131
Здравейте,колеги !
Включвам се със същия проблем.
След като ми светна индикатора на таблото и изписа ,че трябва да допълня,направих го.Останах изненадан че събра едва 4,5л. ,а обема му е 16л.
Вчера бях при Стар Моторс Пловдив,след диагностика ми казаха следното:
Системата ми не работи и отчита грешка,защото е прецакан датчик за температурата на ADblue,намиращ се в резервоара (Това звучи не логично според мен,по-правдоподобно е датчик за нивото на течността)
Adblue системата не подлежала на ремонт,нямало вариант за подмяна на отделен компонент,заменяла се с нова !
Обявена цена за услугата 4200лв.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Авг 2019, 13:08 
Offline
любител

Регистриран на: 17 Май 2016, 18:54
Мнения: 8
Местоположение: София
Колега здравей,

Ако те интересува - мога да ти дам телефон на човек в София, който ми реши този проблем и забравих за случая. Няма смисъл от смяна на тази система, защото нищо не гарантира , че няма пак да стигнеш до същата ситуация...


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Авг 2019, 14:17 
Offline
любител

Регистриран на: 29 Юни 2016, 18:24
Мнения: 4
Местоположение: България
Мда, явно е епидемично като африканската чума :) Същия проблем и същото решение на цена 4200 лв в Стар Моторс София. Май и аз ще се заинтересувам от телефона на човека в София..Въпреки че не съм привърженик на елиминирането...


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Авг 2019, 19:47 
Offline
любител

Регистриран на: 17 Май 2016, 18:54
Мнения: 8
Местоположение: София
Човека се казва Жельо - тел 088 7301800. Гарантирам за добър резултат , ще забравите за проблема със системата. И аз не съм привърженик на премахването, но от Мазда са доста долни - това да се прецаква точно в мига на изтичане на гаранцията ...


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Авг 2019, 09:27 
Offline
любител

Регистриран на: 07 Юни 2012, 13:42
Мнения: 71
В резервоара за adblue монтирани към помпата има два датчика - за ниво и температура. Вторият е при спадане на температурата да подаде сигнал да се включи нагревателя - adblue замръзва при около -10 -15 градуса Целзий. През лятото често излиза грешка и приканва за доливане. Компютърната грешка която излиза е висока температура на adblue. След като покарате малко всичко се изчиства до следващото появяване на грешката, това го прави само когато навън е горещо. Аз карам така вече второ лято и няма проблем с DPF-а и газовете. Явно температурните датчици не са силата на Мазда - освен този, често бъг дава и този за външната температура.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Авг 2019, 21:37 
Offline
фен

Регистриран на: 12 Май 2009, 20:24
Мнения: 131
Аз 3 пъти махах предпазителя за да ме върне на 850км. доливах и нищо,триехме грешката но изкачаше на секундата, кофти след известен пробег светна и DPF,логично не се регенерира както трябва при бъг в ADblue,до колкото ми е ясно двете системи са свързани.
Някой казват ,че може да се изолира само ADblue и DPF да си работи добре,но дали наистина е така ?! Не знам ,лично аз мисля че е малко вероятно !

Доста се порових из нета и попаднах на материал от Англия.Там смяна на помпата с датчиците 1200 паунда !!!
Също така там опитни майстори слагат някакви съпротивления на датчиците в резервоара на ADblue ситемата и всичко е ОК,но отчита че е постоянно FULL и трябва да си засичаш километрите и да си доливаш по-рано.
В БГ никой не се наема за тази процедура !


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Авг 2019, 07:23 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 482
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
Точно на СХ-7 не съм правил, но на други марки и модели автомобили съм махал само Adblue системата и DPF-a си работи нормално ... просто тук или са ми идвали такива за преправяне след "коректно" премахване някъде или клиента е искал да махне и 2-те ... пък и идва по евтино като се прави накуп ... пък дет се вика ако някой иска да махне само Adblue може да се пробва. А това със съпротивлението ... никой не иска защото не е ясно какъв ще е крайния резултат и как да ти даде някаква гаранция ... по скоро може да пробваш като "направи си сам".

_________________
www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Авг 2019, 14:41 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 27 Ное 2005, 16:33
Мнения: 64
Местоположение: Sofia
skype: Liubo_T
И моята днес светна "SCR malfuncting" и на дисплея изписа "refill 840 km" . Дано да е предизвикано от жегата, както пише по-нагоре в темата. Все пак смятам да долея това adBlue в резервоарчето, та да видя колко ще събере. Явно на тези "балончета", които играят индикатор за нивото, не може много да се вярва.

_________________
Mazda Premacy 2.0 DiTD (101hp)
Mazda CX-7 2.2 (173hp)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Авг 2019, 17:17 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 27 Ное 2005, 16:33
Мнения: 64
Местоположение: Sofia
skype: Liubo_T
Явно неслучайно тази тема за ad-blue стои почти винаги в пърите редове при СХ сериите!!! :oops:
След като долях въпросната течност (около 5л.), 3 дни нямаше никакви проблеми. Вчера хоп... пак SCR malf.... :evil: Какво по дяволите става?? И как се лекува?
Минaлата седмица колегата Антон (mazda6), като закачи колата, за да я прочете с "Форскан-а", показваше грешка в температурния сензор на ад-блу (-40 градуса) :^o Изчисти грешката и всичко си беше ОК. Дали причината може да е лош контакт или пък слаб акумулатор??? :shock: Ще съм благодарен за мнения :respekt:

_________________
Mazda Premacy 2.0 DiTD (101hp)
Mazda CX-7 2.2 (173hp)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Сеп 2019, 20:17 
Offline
фен

Регистриран на: 12 Май 2009, 20:24
Мнения: 131
Има датчик за температурата на Adblue,защото течността замръзва при -15.Следователно има и подгрев (нагревателен елемент),който се включва при ниски температури.
Когато температурния сензор отчита постоянен минус подгрева работи постоянно и може да изгори !!!
Както стана при мен !!!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Сеп 2019, 08:44 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 27 Ное 2005, 16:33
Мнения: 64
Местоположение: Sofia
skype: Liubo_T
А този датчик сменя ли се? Мене ме учудва и че след като е светнало "SCR malfunction" и не съм я карал 2-3 дни, после като запаля и тръгна го няма съобщението и може през следващите дни да не се появи!!!

_________________
Mazda Premacy 2.0 DiTD (101hp)
Mazda CX-7 2.2 (173hp)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Сеп 2019, 13:45 
Offline
фен

Регистриран на: 12 Май 2009, 20:24
Мнения: 131
Да,възможно е да се смени,но до момента не съм намирал да се продава отделно.Всичко е в комплект с помпата и си е цифра.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Апр 2020, 23:52 
Offline
любител

Регистриран на: 28 Апр 2020, 23:44
Мнения: 2
Местоположение: София
Здравейте на всички,на моята цх7 вчера ми светна и на мене scr malfunction и ми изписва 830км за адблуто.Виждам че почти от година никой не е писал в тази тема,ако има някакво алтернативно решение моля да споделите.Благодаря


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Апр 2020, 10:40 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 482
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
Трябва да се види какъв точно е проблема, но общо взето възстановяване/поддържане или премахване на въпросната система ... 3-ти вариянт няма.

_________________
www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Апр 2020, 10:46 
Offline
любител

Регистриран на: 17 Май 2016, 18:54
Мнения: 8
Местоположение: София
Здравей, провери за какво точно става въпрос - може да е само за доливане, ако е така - супер. Ако се е прецакало нещо по системата ...ремонта е безбожно скъп. Има вариант и за премахване.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Апр 2020, 07:16 
Offline
любител

Регистриран на: 28 Апр 2020, 23:44
Мнения: 2
Местоположение: София
Здравейте,долях 5лт адблу но ефекта си беше същият,продължаваше да свети чека на колата и scr malfunction.Затова закарах колата на диагностика и излезна че проблема е в нагреватела на самата система.Изчистиха грешката но отново се появи след 2-3км.Затова премахнахме софтуерно проблема.Изминах 200 км няма проблем още, да се надявам така и да е и за бъдеще.Самата операция струваше 250лв


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Апр 2020, 12:47 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 482
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
Дано да са се справили колегите ... общо взето си показва в първите 600-1000 км.

_________________
www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Сеп 2020, 10:36 
Offline
любител

Регистриран на: 22 Сеп 2020, 08:57
Мнения: 1
Местоположение: Пловдив
Привет колеги,

Изчетох всичко по темата, но явно всеки има различни проблеми (нормално) и за това реших да се консултирам с вас по моя случай.Преди два месеца си купих CX 7 2011-та и при проверката в MAZDA Пловдив ми показаха, че е счупен щуцера на инжектора на Adblue системата.Още при регистрацията в КАТ, Adblue течността ми изтече на паркинга, но не се притесних, защото бях подготвен за механичния проблем.Последва търсене на резервната част, която се оказа, че може да се достави само от дилъра на цена 520 лв.Открих инжектора в един швейцарски сайт за 90 евро, но не успях да се регистрирам, както и в един немски, който има представителство и у нас, - autodoc, на цена 350 лв.Там понеже нямаше снимка на инжектора им писах поне два пъти, плюс [url][img][img][/img][/img][/url] VIN номер, но не получих никакъв отговор и ги зарязах.Последва отиване до стругар, който ми извъртя щуцера 1:1 от месинг, след което сглобих инжектора (състои се от корпус, в който има дюза, подобна на бензиновите, 2 пластини и въпросния щуцер), после го свързах с конектора от помпата на резервоара за Adblue и налях около 300мл. (не знаех колко събира) и запалих, без да съм свързал инжектора към SCR-a, за да видя дали пръска (гледах едно видео в YouTube), но уви без успех.Не пръскаше.Възможни причини: 1.Много малко течност в резервоара <=> помпата не може да даде налягане, 2. Не почистих конектора, както направи монтьора в клипа (изми кристализиралия Adblue с някаква течност, - вода?), 3. Може да е необходим "рестарт" на софтуера?Свети ми лампата на Adblue-то и CHeck-a (за него прочетох в сервизната книжка, че може да свети при проблем с SCR-a), защото колата влезна в сервизен режим и има около 300 км. до спиране.Сега върви с 90 км. макс.Смятам да направя следното: 1. Наливане на Adblue 5л., измиване на конектора и проба дали стига до него.След като изтече на паркинга, би следвало поне до него да няма проблем.Ако тече от него го свързвам с инжектора и пак пробвам, ако не пръска, нося инжектора на стенд за дюзи, ако не бачка в боклука, ако бачка,...предавам се и отивам в MAZDA :) Някакъв съвет можете ли да дадете, като премахването на Adblue/SCR-a за сега не ми е на дневен ред, но и 3 kBGN за нова система няма как да дам.
Прикачени файлове:
20200808_201639.jpg
20200808_201639.jpg [ 207.21 KiB | Прегледано 16322 пъти ]
Прикачени файлове:
20200811_144352.jpg
20200811_144352.jpg [ 149.83 KiB | Прегледано 16322 пъти ]
Прикачени файлове:
20200810_132537.jpg
20200810_132537.jpg [ 226 KiB | Прегледано 16322 пъти ]
Прикачени файлове:
20200806_203314.jpg
20200806_203314.jpg [ 125.68 KiB | Прегледано 16322 пъти ]


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Сеп 2020, 07:19 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 11 Дек 2015, 11:43
Мнения: 599
Местоположение: Варна
Като ти чета дългия пост най-доброто в твоя случай е софт и хард отстраняване на системата.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

_________________
CX 5 2016 2.5 G


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Сеп 2020, 08:21 
Offline
любител

Регистриран на: 07 Юни 2012, 13:42
Мнения: 71
Имах същия проблем. С времето (по неизвестна причина) съпротивлението на дюзата намалява и системата дава грешка и забранява регенерации на DPF-а. Аз прежалих 550 лв. с монтажа в сервиза на Мазда и смених дюзата и сега всичко си работи нормално. При мен дюзата беше здрава, почистиха я с ултразвук, работеше на стенд, но монтирана на колата даваше грешка и не заработваше. Аз съм противник на премахването на екологичните устройства в автомобилите.


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 33 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: zvecom и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб