Не бях поглеждал темата, но днес колега на ЛС ме пита за решаването на същия проблем и реших да разширя поста.
Търсейки информация за моя проблем попаднах на няколко теми в английски сайтове разискващи същите, като наблюдаваните при мен индикации и симптоми, проблема се свеждаше до дюзите. Проверката на моите дюзи установи, че 2 са извън нормите и са за смяна. Препоръката беше смяна на 4те, но по финансови съображения смених само 2те доказано лоши. Дюзите са пиезо тип (не подлежали на рециклиране, поне така ми казаха) и са доста скъпи, 4 дюзи са грубо казано 50% от цената на колата. Мотора е на Пежо, по принцип бил надежден, но дюзите били слабо място (пак според англичаните).
Знам, че веднага някой ще възрази, че кола с неработещи дюзи не може да бъде карана толкова дълго време. Аз също така разсъждавах, защото логиката е такава. Но след като от никъде не чух смислен съвет реших да проверя най-верятното, установено при други с такъв проблем.
След смяна на 2те дюзи проблема не се е проявявал, изчезна притрисането и прекъсването при работа на мотора. Надявам се проблема да е решен, защото
Не искам да бъда разбран погрешно, изобщо не твърдя, че това е решението при всеки с такъв проблем, а и нямам намерение да споря с някого по въпроса (не следя темата). Просто описах своя случай, ще се радвам ако помогне на някой колега.