Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 18 Апр 2021, 19:03

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 21 Дек 2020, 10:57 
Offline
любител

Регистриран на: 16 Дек 2020, 13:35
Мнения: 6
Местоположение: Свиленград
Здравейте,
Имам Мазда ЦХ 7 2,3 ДИСИ 260 к.с. След покупката (около месец назад), започна едно придърпване между 2 и 3 хиляди оборота на 4та и 5та скорост. Бях на диагностика в Мазда Пловдив и ми казаха, че нямам проблем и да сложа добавка за бензин. Налях 1 опаковка Бардал и след 100 км се появи грешка P0304. Последва размяна на бобините на 3ти и 4ти и грешката стана Р0303. По препоръка на друг сервиз, бяха заменени свещи и една бобината. Нещата обаче не се оправиха, даже се задълбочиха. В момента имам грешки P0301, P0304, P0300 и P0140.Мига чекът. Двигателят не работи на равномерно, все едно че е на 3 цилиндъра.
Ще съм благодарен, ако ме насочите къде да се търси проблемът.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Дек 2020, 10:11 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4728
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Премери първо компресията, от там се започва по принцип, не знам какви са тези 2-3 сервиза дето до сега не са го направили . Най вероятно имаш издухан клапан, хлабините им се мерят на всеки 100 хиляди км. което сигурно не е правено .

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Дек 2020, 13:23 
Offline
фен
Аватар
2004 Mazda Premacy

Регистриран на: 25 Апр 2016, 21:09
Мнения: 409
Местоположение: Бургас
Мерете компресия, а Майстора ще излезе прав, както обикновено :)

https://youtu.be/5HAtEvwZ24U, също и https://youtu.be/knSyqW3rUig
Това може и сам да си го направиш. И с левчета става, няма нужда да ходиш до чейнджа ;)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Дек 2020, 16:31 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 16 Дек 2020, 13:35
Мнения: 6
Местоположение: Свиленград
След "Сервиза" колата вече не иска и да запали. Компресията била 14 на всички цилиндри, разменял инжектори, бобини и нищо. диагнозата му е компютър за смяна. Предполагам, че голяма част от нещата които ми каза са лъжа. Сега търся пътна помощ да си я прибера до Пловдив. Намирам се в Елхово, ако някой иска да помогне с телефон на пътна помощ, която да не ми отреже главата, ще съм много задължен и благодарен.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Дек 2020, 17:39 
Offline
любител

Регистриран на: 10 Май 2020, 08:08
Мнения: 15
Местоположение: Варна
От приятел взех телефон на пътна помощ в Елхово (ако не е късно) - 0899852122 Васил.
Успех!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Дек 2020, 18:21 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 16 Дек 2020, 13:35
Мнения: 6
Местоположение: Свиленград
Благодаря, свързах се с Васил


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2021, 18:39 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 16 Дек 2020, 13:35
Мнения: 6
Местоположение: Свиленград
Здравейте,
Ето продължението... автомобилът стигна до Пловдив с Пътна помощ.(Благодаряние на колегата от Варна - eladjia, не ме одраха много). След това пътна помощ до гр.Стамболийски - където, майсторът оправи каквото успя. Две пукнати свещи и изгоряла бобина, разкачен маркуч към турбото, разкачен МАП сензор и разкачен куплунг към инжектор на 1ви цилиндър. Колата на място работи перфектно, но при шофиране дава грешка - Р0300 с диагностика Делфи. Имало е два проводника закачени към 4-ти инжектор, предполагаме, че е пускан принудително да впръсква.
Проверени са свещи, бобини, центровка, компресия(1,2 и 3ти - 13 атм; 4-ти - 11.5 атм).
Днес взех автомобила и със светещ чек и го закачих на Форскан. Дава Р0300 и Р2009(Майсторе, късно е да ти звъня в момента).
Съмненията са в катализатор, скапан в следствие на каране на 2-3 цилиндъра, турбо, колата пропушва и изгорял елемент в компютъра в следствие на неправилен ремонт и/или диагностика(стърчащите проводници от 4-ти инжектор). Надявам се при възникнали въпроси, мартод да се включи с по-конкретни обяснения. Също така имам надежда и rockton.
P.S. Не мога да кача снимки --> ето https://drive.google.com/drive/folders/1PKlXBzApaoBj6tHfwMsmm3cUz4ZCP-R3?usp=sharing


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Яну 2021, 09:34 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4728
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
totyuivanov написа:

Днес взех автомобила и със светещ чек и го закачих на Форскан. Дава Р0300 и Р2009(Майсторе, късно е да ти звъня в момента).
Съмненията са в катализатор, скапан в следствие на каране на 2-3 цилиндъра, турбо, колата пропушва и изгорял елемент в компютъра в следствие на неправилен ремонт и/или диагностика(стърчащите проводници от 4-ти инжектор). Надявам се при възникнали въпроси, мартод да се включи с по-конкретни обяснения. Също така имам надежда и rockton.
P.S. Не мога да кача снимки --> ето https://drive.google.com/drive/folders/1PKlXBzApaoBj6tHfwMsmm3cUz4ZCP-R3?usp=sharing

Като гледам кога си писал, хич не е било късно. :)
Автомобила го взе с изгасен чек, но ти е светнал веднага след първото ускорение, :) то това е проблема, че на место работи идеално, като тръгнеш да караш работи на 2 цилиндъра и мокри свещите на 1-ви и 4-ти .
Забравил си да споменеш, че в сервиза от който си взе колата, са разменяли и местата на инжекторите, и че тези на неработещите цилиндри ги дадох на почистване и ги сложих на другите 2 цилиндъра, а тези които си работеха също мокрят свещите на 1-ви и 4-ти .
Този модул за силовото предаване дето ти го дава като грешка, при теб май го няма, само автоматиците имат такъв модул. В аутодата тази грешка я дават като окъсяване в окабеляването на сензора за контрол на въздуха във всмукателния колектор, делфито я дава ниско напрежение в същия сензор, но от този сензор няма как да мокри свещи само в 2 цилиндъра, аз продължавам да залагам на тезата, че тези 2 кабела дето бяха вързали на 4-ти инжектор са опитвали да го захранят с напрежение, но са объркали плюса и минуса, и са прецакали нещата в компютъра .

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: LRN и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб