totyuivanov написа:
Днес взех автомобила и със светещ чек и го закачих на Форскан. Дава Р0300 и Р2009(Майсторе, късно е да ти звъня в момента).
Съмненията са в катализатор, скапан в следствие на каране на 2-3 цилиндъра, турбо, колата пропушва и изгорял елемент в компютъра в следствие на неправилен ремонт и/или диагностика(стърчащите проводници от 4-ти инжектор). Надявам се при възникнали въпроси, мартод да се включи с по-конкретни обяснения. Също така имам надежда и rockton.
P.S. Не мога да кача снимки --> ето
https://drive.google.com/drive/folders/1PKlXBzApaoBj6tHfwMsmm3cUz4ZCP-R3?usp=sharing Като гледам кога си писал, хич не е било късно.
Автомобила го взе с изгасен чек, но ти е светнал веднага след първото ускорение,
то това е проблема, че на место работи идеално, като тръгнеш да караш работи на 2 цилиндъра и мокри свещите на 1-ви и 4-ти .
Забравил си да споменеш, че в сервиза от който си взе колата, са разменяли и местата на инжекторите, и че тези на неработещите цилиндри ги дадох на почистване и ги сложих на другите 2 цилиндъра, а тези които си работеха също мокрят свещите на 1-ви и 4-ти .
Този модул за силовото предаване дето ти го дава като грешка, при теб май го няма, само автоматиците имат такъв модул. В аутодата тази грешка я дават като окъсяване в окабеляването на сензора за контрол на въздуха във всмукателния колектор, делфито я дава ниско напрежение в същия сензор, но от този сензор няма как да мокри свещи само в 2 цилиндъра, аз продължавам да залагам на тезата, че тези 2 кабела дето бяха вързали на 4-ти инжектор са опитвали да го захранят с напрежение, но са объркали плюса и минуса, и са прецакали нещата в компютъра .