Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 20:23

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 21 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 12 Сеп 2022, 09:50 
Offline
любител

Регистриран на: 05 Авг 2020, 16:06
Мнения: 26
Местоположение: Русе
Здравейте приключи май живота на този двигател L8, според майстора хвърлила е биелен лагер и ме съветват да търся цял двигател. Какви са възможностите? Мотора е 1.8i (L823) 116hp.
Какви коли стават за донор, доколкото разбирам същият този агрегат е поставен на Ford C-Max I, Ford C-Max I Facelift, Volvo V50, Ford Mondeo.. Казаха ми че става мотор benzin 1.8 от Mazda6, но кой точно? Има ли нещо вярно?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Сеп 2022, 09:52 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 05 Авг 2020, 16:06
Мнения: 26
Местоположение: Русе
Няма ли да стане 2.0 бензиновият мотор всъщност от мазда5 или мазда3?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Сеп 2022, 11:04 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 30 Дек 2016, 22:02
Мнения: 470
Местоположение: zhe internetz
Какво значи "хвърлил биелен лагер"?
martod ми оправи моя двигател на 3 БК, а биелите бяха яко задрали в леглата, настрана другите проблеми. 80к км по-късно, колата върви като пушка и не пипва масло (5W30 по спецификация). Тръгнеш ли да сменяш двигател - или колата става непродаваема, или се хвърляш в ебати филма за регистрация после, ако не е от същия модел. Моят съвет е да говориш с rally86 или martod за съвет.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Сеп 2022, 11:58 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 05 Авг 2020, 16:06
Мнения: 26
Местоположение: Русе
Ми сигурно ще се отвори двг тка или иначе, иначе пали Маздата.. като запали се чува едно хуубаво изтракване, като качи масло спира чукането....при подаване на газ пак се чува хубаво дебело чукане/тракане. :? #-o И това бяха думуте на човека който я слуша:
- сигурно е биелен лагер, дано не си скапал колянов вал че тогава е драма, трябва да се отвори да се види какво е или дирекно търси двигател...


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Сеп 2022, 15:48 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 05 Май 2021, 11:05
Мнения: 285
Местоположение: София
Недей да се хвърляш в музиката преди да си го отворил. Намери си читав майстор да го отвори и да каже какви са щетите.
Биелни лагери се сменят, коланов вал се шлайфа, биели, бутала се сменяват и т.н.

П.П НЕ Я ПАЛИ ДА НЕ СТАНЕ ПО-ЛОШО!

_________________
caryЦар


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Окт 2022, 11:34 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 05 Авг 2020, 16:06
Мнения: 26
Местоположение: Русе
Щетите след отваряне: биелен лагер изяден и превъртял, съответно одрана биела и най лошото съсипан вал на 4-тото коляно (откъм маховика) хем надран и отделно изкривен/ударен :(
Блока с леки елипси, но подлежащ на ремонт, 0,2мм хонинговане щяло да оправи цилиндрите + старите бутала с ремонтни сегменти или другия вариант шлайф 0,5 + ремонтни бутала

главата изглеждала добре на пръв поглед но ще се гледа после, ако намерим вал ...

Та ще питам директно в нова тема за колянов вал ето този: https://japancars.ru/index.php?route=ca ... k_id=1100A + една биела
номер на вала: LF01-11-301A


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Окт 2022, 23:44 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 30 Дек 2016, 22:02
Мнения: 470
Местоположение: zhe internetz
Пиши на rally86, той ще ти намери всичко необходимо на добра цена.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Окт 2022, 08:53 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 05 Авг 2020, 16:06
Мнения: 26
Местоположение: Русе
За секунди без масло и така става, убих се да и наливам масло на тази кола, изгори масло за един основен ремонт, не я отворих когато трябваше и айде сега ребилд, валове биели...Така че по-добре сменяйте сегментите, не доливайте тонове масла...Как задра толкова бързо нз #-o


Прикачени файлове:
viber_image_2022-10-12_12-57-29-362.jpg
viber_image_2022-10-12_12-57-29-362.jpg [ 211.07 KiB | Прегледано 6105 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Окт 2022, 00:01 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 30 Дек 2016, 22:02
Мнения: 470
Местоположение: zhe internetz
Моята тройка и по-зле беше, martod я оправи и още си движи като нова :) Не се коси.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Окт 2022, 15:46 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 05 Авг 2020, 16:06
Мнения: 26
Местоположение: Русе
Намерих читав вал и биела с 300 зора, сега въпроса е да и купя ли 4-ри ремонтни бутала Нурал (+0,50) или да я затворя със старите бутала и нови сегменти. Имат ли ремонти тези блокове L8 (L828)и колко? Според шлайфиста не е за нови бутала... хонинг 0,2 + нови сегменти стандартен размер....Майстора ми вика по-добре 0,50 шлайф и 4 ремонтни буталца, така и така сме го разколачили тоя мотор направи си го както трябва 150к няма да имаш проблеми. Какво ще ме посъветвате?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Окт 2022, 07:18 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Щом е само 2 стотни износването, по добре само с хонинг и старите бутала.

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Ное 2022, 13:51 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 05 Авг 2020, 16:06
Мнения: 26
Местоположение: Русе
Не ми се иска и на мен дирекно с 0,50 да се стърже блока. След дълго проучване намерих следната алтернатива: бутало на Махле със завишение на диаметъра +0,25 линк: https://qr.mahle.com/eu/product.xhtml?e ... 83#divider
Като цената обаче малко соленичко. Тотала ще е с +900лв за 4-те бутала без сегм... (230лв/бр)

Мисля тъщата да купи 4бутала и без тва зетя окоти колата:Д

Освен Mahle-to като вариант друго бутало 83,25мм не успявам да намеря, има само STD и +0,50 на Nural, KS, Teikin, Willmink


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Фев 2023, 12:38 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 05 Авг 2020, 16:06
Мнения: 26
Местоположение: Русе
Дойде времето да се събира този L828, следната е дилемата сега.. биелата донор беше 7-8 гр. по-тежка.. В момента след стъргане е с 3.65 гр по-лека....Ехххх..Допустимо ли е това или да се търси нова?
Stock биелата тежи точно 506,25 гр. (мерено на супер точна везна - биелата заедно с петата и двата болта)
Донор биелата тежи 502,6 гр.

иначе дотук информативно разходи:)
разглобяване двигател - 300лв
нов/стар колянов вал с 1 биелка (STD) - 450лв - А така
глава - 400лв Труд + 400лв части ухааааа (нови клапани, нови водачи, маслообирачи)
биелни и основни лагери, сегменти, семеринки, гарнитурки, семки и бонбонки - 450лв
хонинг блок + измиване блок, картер и др - 100лв
сглобяване на двигател Труд - ако запали и качи баира едва ли ще е по-малко от 700-800лв :Д

Тотал: нямам елка :Д


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Фев 2023, 02:01 
Offline
фен
Аватар
2007 Mazda 5

Регистриран на: 11 Сеп 2013, 10:07
Мнения: 131
Местоположение: Sofia
За съжаление така стоят нещата с тези двигатели, когато човек не случи на добре поддържана кола, но погледни нещата от хубавата страна - ако ремонтът излезе сполучлив ще си имаш кола със здрав двигател и няма да го мислиш повече, само редовно обслужване с качествени консумативи. Моята я търкалям всеки ден вече 10 години след подобен ремонт и то на газ. До ден днешен карам с оригиналното масло 5w-30 и между смените не доливам повече от 500 ml.

_________________
2007 Mazda 5, 1.8 (L8) газ/бензин


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Фев 2023, 12:36 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 05 Авг 2020, 16:06
Мнения: 26
Местоположение: Русе
Ми и аз това се надявам, 150 000км ми дават гаранция, ама гаранция Франция :) Ще пиша тия дни трябва да излезе от бокса [-o< :mazda-logo:


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2023, 22:27 
Offline
любител

Регистриран на: 20 Яну 2019, 12:59
Мнения: 15
Местоположение: София
Моя двг 1.8 го правих преди 4 години 60 000 км от тогава (дадох 800лв)и започна да гори масло отново, 5w30 mazda ultra му сипвам на 10к обслужване .Пред последната смяна му долях 1 л.Сега съм на 8к и съм долял над 1,3 литра.Нз какво да го правя ,дали да сипа някоя добавка за масло имам една про тек нано енджин с ново масло или по гъсто 10w40 нз ,не бих давал още 1000 лв плюс за нов ремонт.

_________________
2006 Мазда 5 1.8 бензин/газ
2004 Киа РИО 1.3 бензин/газ
2006 Рено Клио1.2 бензин


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Мар 2023, 12:42 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 30 Дек 2016, 22:02
Мнения: 470
Местоположение: zhe internetz
Моят двигател (2.0 бензин ВК) е правен преди 6 години и 100к при martod, пак 5W30 по спецификация на 10к сменям и не е мръднал и към момента, дори 50мл не изгаря. Брат ми я кара колата и хич не я жали, редовно си е в лютеницата :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Мар 2023, 19:47 
Offline
любител

Регистриран на: 04 Фев 2023, 13:28
Мнения: 9
Местоположение: Варна
miropetrovi4 написа:
Моя двг 1.8 го правих преди 4 години 60 000 км от тогава (дадох 800лв)и започна да гори масло отново, 5w30 mazda ultra му сипвам на 10к обслужване .Пред последната смяна му долях 1 л.Сега съм на 8к и съм долял над 1,3 литра.Нз какво да го правя ,дали да сипа някоя добавка за масло имам една про тек нано енджин с ново масло или по гъсто 10w40 нз ,не бих давал още 1000 лв плюс за нов ремонт.


Здравей колега ! от скоро съм собственик на Мазда 5 1,8 бензин нов внос и влязох във такъв филм че ми се иска да върна времето на зад ако мога ! Имам същият твой проблем гори масло!!! на 100км - 1 литър,няма да пуши няма да тече обаче маслото заминава До сега колата ми излезе 8 бона документи и консумативи и няма връщане на зад,оставил съм я в сервиз вече месец и половина чакам да ми я направят от Мазда и ще струва близа 4000лв за смяна на сегменти,шлайф на глава,смяна гумички на клапани , основни и биелни лагери плюс всички гарнитури. Чета това което споделяш че твоята почна да гори масло след 60 000 км от ремонт и това ме плаши много !! Не знам дали и мен ще ме сполети същата участ! Иначе много се вдигнаха цените на майсторите
едно че малко хората който се хващат и под 1300/1500лв никой не отваря мотор поне във Варна е така затова я закарах в Мазда.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Мар 2023, 13:36 
Offline
любител

Регистриран на: 20 Яну 2019, 12:59
Мнения: 15
Местоположение: София
Може качеството на ремонта да зависи и от майстора,правих я в Костинброд.Това което хванах по индикации по купето лепенки ала бала, преди мен е била на над 380 к.
Последно замерих сега за 2000 км 550 мл. среда/среда на пръчката ,смесено каране около 400 км магистрала 140км/ч и междуградско предимно 60/120 км/ч
А и доливам 5w40 2 пъти а иначе е с 5w30 :D

Не че искам да я съсипа тотал но не и робувам ,вършеше супер работа с малките деца и кошове заради задните врати,но иначе отзад е малка спрямо др ванове и ми е много ниска.

_________________
2006 Мазда 5 1.8 бензин/газ
2004 Киа РИО 1.3 бензин/газ
2006 Рено Клио1.2 бензин


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Апр 2023, 14:08 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 05 Авг 2020, 16:06
Мнения: 26
Местоположение: Русе
Вижте следващата тема в Мазда 5 "Бутало L8 vs Бутало LF" - Буталата на 1800 кубиковите бензинки нямат отвори в канала за маслените сегменти, което май се оказва проблем за нормалното функциониране на ДВГ. Тези отвори служели за дрениране на събраното масло от стените на цилиндрите обратно където трябва - към задната част на буталото, където е коляно/мотовилковият механизъм, а не да влиза в цилиндрите, когато липсват отворите.

Тези които имат Мазда 3 могат да се радват че няма 3-ки с 1.8 :) При 2.0 LF мотора буталата са както си му е реда - всяко бутало си има 4-ри отвора в канала за маслените сегменти..... При 1.8L отвори йок!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Юни 2023, 13:30 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 05 Авг 2020, 16:06
Мнения: 26
Местоположение: Русе
Забравих да се похваля. Маздата излезе от бокса, и звучи доста добре, направо си мърка. Маслото си стои не мърда :o :mazda-logo: :D Иска ми се да я натисна малко повече, но нали не трябва - гледам да не надвишавам 3500об. едва 500км съм я карал, иначе и на място поработи доста двигателят...Надявам се да бъде едно добро магере!
сменени:
-колянов вал (STD) и 1 биела
-4 нови бутала (STD),
-осн./биел. лагери/сегменти
-семерини/гарнитури
-ремонтирана глава- нови клапани, водачи, маслообирачи
-хонингован блок
-ново феродо и лагер съединител

Много време, средства и нерви хич да не е


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 21 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб