Здравейте. От името на приятел пускам този пост. Мазда СХ7 спорт теч д,дизел 2,2 година 2009. Като загрее върти но не пали. Диагностиката показва бързо губене на налягане във рейла при изгасяне. А когато не пали не отчита никакво налягане във рейла. Първо мислех за помпи и там разните и клапани но се оказа , че двигателя работи като трактор и иска да излезе от коша. Тогава се замислих дали не са дюзи. Заради проблем там да губи налягането и това обяснява тресенето чукането и проблема със дпф. Лошото е че се чува и чукане като се подаде газ те си мисля да не се е строшило и нещо друго, знам ли клапани,хидравлични чашки не знам как е устроен точно този двигател. Пробвах да откача буксите на дюзите една по една и на втори цилиндър двигателя даже му се оправят почти оборотите и леко се кротва. Някой имал ли е подобно преживяване. Дебитомера дава ниски стойности за температура и въздух ама той е друга бира. Той мисли да я дава на скрап защото тука просто няма кой да я направи или ще излезе много повече отколкото струва цялата кола.
|