Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 29 Май 2022, 07:16

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 54 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Miata PERFORMANCE
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2009, 17:53 
Offline
фен
Аватар
1998 Mazda MX-5

Регистриран на: 06 Апр 2008, 10:45
Мнения: 106
Местоположение: София
Разходих се миналата седмица до англия и си напазарувах малко части за миатата.
-Manifold & Decat Downpipe 55MM - Изпускателен колектор 4-1 (изход 55мм)
-Lightweight Crank Pulley - Алуминиева шайба на коляновия вал
-Magnecor KV85 Competition (8.5mm) Ignition Cables - Спортни кабели за свещи
-NGK IRIDIUM - Спортни свещи
-K&N AIR FILTER - Спортен филтър

След колектора продължава 55мм тръба да крайно проходно гърне с вход 55мм

Цените на тунинг частите са смешни и има всичко все пак там е страната с най-много миати... :) Не знам дали ще има реален ефект върху конските сили (надявам се) ,но за напред трябва да сложа някаква електроника преди да започна да слагам още нещо...Мисля си за валове защото чарджера излиза 6 хиляди някъде...

_________________
Три бири и турбото да свири...
...и един мармот завива шоколада в калник от калибра.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2009, 19:02 
Offline
маниак
Аватар
1995 Mazda 323 C/BA

Регистриран на: 10 Авг 2007, 07:29
Мнения: 832
Местоположение: София
skype: funk_flex_
От колектора ще има бая полза и тръбите по-широки екстра. Филтъра цял кит ли е ?

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2009, 21:17 
Offline
фен
Аватар
1998 Mazda MX-5
Автор на темата

Регистриран на: 06 Апр 2008, 10:45
Мнения: 106
Местоположение: София
Еми не филтъра е за оригиналната кутия защото мисля да направя малко преработка с кутията и да смучи директно одвън като използвам оригиналната кутия.Ако не стане ще взема air kit на K&N утре ще постна снимки на свършената работа ако на някои му е интересно. :idea:

_________________
Три бири и турбото да свири...
...и един мармот завива шоколада в калник от калибра.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2009, 21:20 
Offline
фен
Аватар
1998 Mazda MX-5
Автор на темата

Регистриран на: 06 Апр 2008, 10:45
Мнения: 106
Местоположение: София
funkflex написа:
От колектора ще има бая полза и тръбите по-широки екстра. Филтъра цял кит ли е ?


Видя ,че си сложил конус , и аз бях така на старата кола но прекалено много се цапаше а и температурата в коша е доста голяма за това не исках да го вадя иначе цената е една и съща...

_________________
Три бири и турбото да свири...
...и един мармот завива шоколада в калник от калибра.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2009, 21:23 
Offline
маниак
Аватар
2001 Mazda 323F

Регистриран на: 21 Яну 2006, 17:18
Мнения: 642
Местоположение: ТЪРГОВИЩЕ
skype: ivelina7771
на какви парици са колекторите?скоро слагахме на една хондичка и момчето ги взема на 250лв. 4-2-1


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2009, 21:27 
Offline
фен
Аватар
1998 Mazda MX-5
Автор на темата

Регистриран на: 06 Апр 2008, 10:45
Мнения: 106
Местоположение: София
4-2-1 стандартни? Аз взех колектора за 200 паунда само ,че е далеч по добър от сток който беше стария.

http://japspeed.co.uk/Mazda-MX5/Exhaust ... 11-72-177/

_________________
Три бири и турбото да свири...
...и един мармот завива шоколада в калник от калибра.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2009, 02:16 
Offline
маниак
Аватар
1995 Mazda 323 C/BA

Регистриран на: 10 Авг 2007, 07:29
Мнения: 832
Местоположение: София
skype: funk_flex_
Psycho!!!™ написа:
funkflex написа:
От колектора ще има бая полза и тръбите по-широки екстра. Филтъра цял кит ли е ?


Видя ,че си сложил конус , и аз бях така на старата кола но прекалено много се цапаше а и температурата в коша е доста голяма за това не исках да го вадя иначе цената е една и съща...


Термо щита е много дебели пари за една ламарина :o Колектора е много добър. Снимки ЗАДЪЛЖИТЕЛНО :) Иначе гледах в сайта на мазда се продават части от MX-5 cup :) Трябва някакво членство (лесно) и от USA мазда си поръчваш БАШ частите. :wink:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2009, 15:24 
Offline
фен
Аватар
1998 Mazda MX-5
Автор на темата

Регистриран на: 06 Апр 2008, 10:45
Мнения: 106
Местоположение: София
Ето и малко цени за частите и труда по работата на миатата

-Manifold & Decat Downpipe 55MM - Изпускателен колектор 4-1 (изход 55мм) - 438лв
-Lightweight Crank Pulley - Алуминиева шайба на коляновия вал - 109лв
-Magnecor KV85 Competition (8.5mm) Ignition Cables - Спортни кабели за свещи - 200лв
-NGK IRIDIUM - Спортни свещи - 100лв
-K&N AIR FILTER - Спортен филтър - 140лв
-След колектора продължава 55мм тръба да крайно проходно гърне с вход 55мм - 320лв (тръба+сгъване по оригиналната тръба+крайно спортно гърне+накрайник.
-Масло мотул синерджи 10-40 4л + маслен филтер -80лв
-ремък за хидравлика - 20лв (налага се при смяната на шайбата на коляновия вал)
-Турд - 300лв (демонтаж на стара генерация + монтаж на нова,откачане на мотор,удължаване на лабда сонда кабели,и много малки корекции по маркучи и кабели за да се напасне перфектно колектора,смяна на масло+свещи+кабели+филтри+шайба на коляновия вал+ремъци на хидравлината помпа и алтернатора.
1707.00лв
Общо взето толкова ми струва малкия refresh на миатата ,мисля че е едно добро начало и добра база за напред.

_________________
Три бири и турбото да свири...
...и един мармот завива шоколада в калник от калибра.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2009, 17:16 
Offline
маниак
Аватар
1995 Mazda 323 C/BA

Регистриран на: 10 Авг 2007, 07:29
Мнения: 832
Местоположение: София
skype: funk_flex_
Защо не я измериш на дино ? 80 кинта мисля беше едно мерене в студентски град. Да видиш как седят нещата. Ларж диаметър пайпс + еър интейк дето ги имаш при турбиниран двигател ще стане голЕмата лудница :)

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 30 Яну 2009, 10:39 
Offline
фен
Аватар
1998 Mazda MX-5
Автор на темата

Регистриран на: 06 Апр 2008, 10:45
Мнения: 106
Местоположение: София
funkflex написа:
Защо не я измериш на дино ? 80 кинта мисля беше едно мерене в студентски град. Да видиш как седят нещата. Ларж диаметър пайпс + еър интейк дето ги имаш при турбиниран двигател ще стане голЕмата лудница :)


Хаха още ми е рано за дайно трябва да сложа те първа съединител(мисля stage 1) и валове с електроника а и за 80лв ще си взема термо лента ,че я забравих а тя е задължителна при смяна от чугунен на Т304 колектор защото отдава голяма температура в коша и се губи смисъла.За сега нещата по миятата ще вървят така:
-Съединител stage1 или 2 не съм решил разликата в цената е минимална от 1 до 3 въпроса е ,че ако е прекалено спортен няма да мога да я използвам всекидневно а stage 1 мисля ,че го дават за над 200коня или от тоя сорт.
-Oil cooler с K&N маслен филтер -това е задължително да разтоварва малко температурата на мотора и да се увеличи маслото в литри.
-Спортни валове с електроника + регулатор на горивото -ще преценя кое ще излезне по нискобюджетно дали валовете или суперчарджера.

И може би тогава бих я качил на дайното :) Днеска ако успея ще снимам работата на мочетата от RED POWER да видите какво са сътворили.Има доста осезаема работа в ниските обороти, работи много по гладко след смяната на кабели свещи и тн и вече се осеща по голяма мощност при 2000 оборота което преди липсваше.Може да се стори странно но на празен ход качват оборотите доста по-бързо.

_________________
Три бири и турбото да свири...
...и един мармот завива шоколада в калник от калибра.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 09 Фев 2009, 15:09 
Offline
фен
Аватар
1998 Mazda MX-5
Автор на темата

Регистриран на: 06 Апр 2008, 10:45
Мнения: 106
Местоположение: София
Не мога да си намеря читава електроника.Видях ,че софтуера ми е на EPROM имам и четец и програмотор и лампа и софтуер за записване ,но нямам софтуера и ако намеря дали няма да стане фал после да ме е яд.За сега ще разгледам къде се намира самото ECU и как се сваля...Ако някои има инфо да помогне ,че иначе смисъл от тези подобрения няма без читаво управление.

_________________
Три бири и турбото да свири...
...и един мармот завива шоколада в калник от калибра.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 09 Фев 2009, 18:48 
Offline
маниак
Аватар
2001 Mazda 323F

Регистриран на: 21 Яну 2006, 17:18
Мнения: 642
Местоположение: ТЪРГОВИЩЕ
skype: ivelina7771
Psycho!!!™ написа:
къде се намира самото ECU .
мисля,че е в централната конзола


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 10 Фев 2009, 23:35 
Offline
фен

Регистриран на: 24 Дек 2008, 21:02
Мнения: 193
аз я свалях мойта за боя не е никъде там :) според мен е под жабката от дясно,но не см сигурен са ще погледна книжките... :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Фев 2009, 11:22 
Offline
фен
Аватар
1998 Mazda MX-5
Автор на темата

Регистриран на: 06 Апр 2008, 10:45
Мнения: 106
Местоположение: София
В аутодатата пише ,че е от страната на пасажера ама няма илюстрации странно...Като се стопли времето да опаковам колектора с термолентата ще разгледам по обстойно за какво иде реч...

_________________
Три бири и турбото да свири...
...и един мармот завива шоколада в калник от калибра.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Фев 2009, 11:47 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
Psycho!!!™ написа:
В аутодатата пише ,че е от страната на пасажера ама няма илюстрации странно...Като се стопли времето да опаковам колектора с термолентата ще разгледам по обстойно за какво иде реч...


Да, и според: Vivid Workshop се намира от дясно,някаде около жабката ->
http://forum.mazdabg.com/user_pics/MX5.JPG

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Фев 2009, 16:42 
Offline
фен
Аватар
1998 Mazda MX-5
Автор на темата

Регистриран на: 06 Апр 2008, 10:45
Мнения: 106
Местоположение: София
todortvm написа:
Psycho!!!™ написа:
В аутодатата пише ,че е от страната на пасажера ама няма илюстрации странно...Като се стопли времето да опаковам колектора с термолентата ще разгледам по обстойно за какво иде реч...


Да, и според: Vivid Workshop се намира от дясно,някаде около жабката ->
http://forum.mazdabg.com/user_pics/MX5.JPG


Ясно и аз си мислих нещо такова...10х тия дни ще я разкоста така или иначе трябва да свалям жабката ,че дръжката е заминала...

_________________
Три бири и турбото да свири...
...и един мармот завива шоколада в калник от калибра.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2009, 11:38 
Offline
фен
Аватар
1998 Mazda MX-5
Автор на темата

Регистриран на: 06 Апр 2008, 10:45
Мнения: 106
Местоположение: София
Почти завърших колектора с неговото опаковане с "термо лентата".Вчера ми дойде и hi-temp silicone coating естествено на фирмата DEI.Излезна малко скъпо но пък е най-доброто и колектора ще придобие завършен вид защото термо лентата сега седи добре като е бяла но няма какво да я предпазва.Днес мислех да щракна малко снимки но заваля сняг и ще е тия дни.Както и разтоварих малко въздухопровода и сега диша доста по лесно и от друго място.

_________________
Три бири и турбото да свири...
...и един мармот завива шоколада в калник от калибра.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 22 Фев 2009, 02:13 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda MX-5

Регистриран на: 10 Апр 2008, 04:53
Мнения: 416
Местоположение: отатък големия гьол, иначе от пловдив
Psycho!!!™ написа:
В аутодатата пише ,че е от страната на пасажера ама няма илюстрации странно...Като се стопли времето да опаковам колектора с термолентата ще разгледам по обстойно за какво иде реч...
Моята е 1996, и съм снимал точно къде се намира. Предната ми беше 1993 и беше на друго място - някъде около жабката, но ще излъжа къде точно

Изображение
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 22 Фев 2009, 02:21 
Offline
фен
Аватар
1998 Mazda MX-5
Автор на темата

Регистриран на: 06 Апр 2008, 10:45
Мнения: 106
Местоположение: София
Брат ти си супер мойта е 1997 модел ,утре ще я разровя...10х :bow: Правил ли си нещо с ECU-то ,като гледам си в USA и имаш неограничени възможности и избор...

_________________
Три бири и турбото да свири...
...и един мармот завива шоколада в калник от калибра.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 22 Фев 2009, 07:32 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda MX-5

Регистриран на: 10 Апр 2008, 04:53
Мнения: 416
Местоположение: отатък големия гьол, иначе от пловдив
Неограничен избор, да, но не и неограничени финанси :) В момента на дневен ред е окачването...
Това, което знам от ровене от разни форуми, е че няма смисъл да се опитваш да правиш какво и да било по заводския компютър, т.к. той няма особено големи възможности за игра с различните променливи, и няма възможност за вход от допълнителни сензори, с две думи, никой тук не го прави, по-ефективно, от гледна точка средства/резултат, е да си купиш нов модул, който го заменя напълно.
Тук има доста популярна и евтина алтернатива
http://www.diyautotune.com/catalog/mega ... -c-40.html

В сравнение с всички останали алтернативи, този е евтин. Напълно заменя заводския компютър или може да се включи към него, в зависимост, какво искаш. Идва с предварително заредени базови карти за нашите коли, но дава много големи възможности за контрол на променливите и за повече входове от външни сензори. Можеш да го настройваш с нормален лаптоп.
тук можеш да намериш много информация от компетенти хора, т.к. аз съм много бос по темата :(

http://forum.miata.net/vb/forumdisplay.php?f=10

Мен, ако питаш един добър филтър, изходен колектор и по-малко рестриктивен аспух ще ти дадат почти максимален резултат на иначе стоков двигател. При атмосферните двигатели, само бъзикане с компа не дава толкова високи резултати, както при турбо-двигатели. Нещо, което правят доста хора е да променят запалването на 14градуса, вместо на заводските 10, но трябва да внимаваш много за предварителна експлозия ва сместа.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 22 Фев 2009, 11:30 
Offline
фен

Регистриран на: 24 Дек 2008, 21:02
Мнения: 193
е сега ако имах кинтите бих поръчал веднага тия инжектори от 1.8 http://cgi.ebay.co.uk/Mazda-MX5-MX-5-Be ... 240%3A1318

и тоя кит: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/mazda-mi ... ccessories


:twisted: :twisted: :twisted: :evil:


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 22 Фев 2009, 13:53 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda MX-5

Регистриран на: 10 Апр 2008, 04:53
Мнения: 416
Местоположение: отатък големия гьол, иначе от пловдив
Човече, в e-bay има много боклуци и тоя кит изглежда, все едно аз съм го правил :D . За тия пари едва ли е много качествен :(, заради това и аз лично изчаквам, докато имам възможност да си взема нещо качествено, на което изходния колектор няма да избие след два месеца :?
Сравни с тези

http://www.bellengineering.net/index.php?cPath=5_11 , като тези не включват компютър, който е задължителен, ако искаш наистина да направиш нещо...

http://www.flyinmiata.com/index.php?dept=33


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 23 Фев 2009, 10:57 
Offline
фен

Регистриран на: 24 Дек 2008, 21:02
Мнения: 193
Еми секи според чергата :wink: Мен ако знаеш кви неща ми се въртят в главата нали си падам експериментатор погледни:
http://speed-press.com/?pageId=7929 или
с ремъчно въртене като чарджър http://images17.snimka.bg/002897813-big.jpg ; http://images17.snimka.bg/002897818-big.jpg http://www.picvalley.net/u/694/892459244.JPG :wink: мен не ми тря много бууст на тая кола и малко отгоре се осеща добре :D


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 23 Фев 2009, 14:14 
Offline
фен
Аватар
1998 Mazda MX-5
Автор на темата

Регистриран на: 06 Апр 2008, 10:45
Мнения: 106
Местоположение: София
Хаха е гати суперчарджера е тва ,интересно а за електрониката винаги си трябва дори и на сток кола.Мисля ,че ще има ефект на базата на тва което съм направил до сега ,от друга страна ще е излишно ако слагам спортни валове защото качествените валове си идват с електрониката за тях...Все пак не се оплаквай залят си с качествена и достъпна стока в US.Тук качествения performance е много скъп,рядък и с приоритет са Голф 2-3 и Астра Ф така ,че ако се досетиш за мазда а пък камоли за по агресивните RX и не толкова агресивните спортисти MX серия е кът и трябва да си малко оптимист и да имаш железни нерви за да постигнеш нещо :) Така ,че ти завиждам за избора който имаш ;)

_________________
Три бири и турбото да свири...
...и един мармот завива шоколада в калник от калибра.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 24 Фев 2009, 05:42 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda MX-5

Регистриран на: 10 Апр 2008, 04:53
Мнения: 416
Местоположение: отатък големия гьол, иначе от пловдив
TeOMx5 написа:
Еми секи според чергата :wink: Мен ако знаеш кви неща ми се въртят в главата нали си падам експериментатор погледни:
http://speed-press.com/?pageId=7929 или
с ремъчно въртене като чарджър http://images17.snimka.bg/002897813-big.jpg ; http://images17.snimka.bg/002897818-big.jpg http://www.picvalley.net/u/694/892459244.JPG :wink: мен не ми тря много бууст на тая кола и малко отгоре се осеща добре :D
тия с ремъците, не съм запознат, ама за електрическите, хората по форумите доста се смеят, в И-бей са две за лев. :D


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 24 Фев 2009, 11:24 
Offline
фен

Регистриран на: 24 Дек 2008, 21:02
Мнения: 193
Не остави ги ония вениталотири от магазините за моделизъм :lol: Но това с студената част на турбината и ремък изглежда добре самоче тря някфа предавка 1:5 поне от коляновия вал за тоя чарджър за да има приличен боост :wink:


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 24 Фев 2009, 17:09 
Offline
фен
Аватар
1998 Mazda MX-5
Автор на темата

Регистриран на: 06 Апр 2008, 10:45
Мнения: 106
Местоположение: София
Хаха тея електрическите могат да ти причинят само DOWNGRADE на колата щото като настъпиш прави такава тяга ,че само спира въздушния поток...най много да го засмуче мотора...:)

Някой има ли наблюдение върху A'PEXI и да каже дали тва е реална цена http://www.prospeed.bg/cat/product_info ... ts_id=1614 жалко че няма II...

_________________
Три бири и турбото да свири...
...и един мармот завива шоколада в калник от калибра.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 25 Фев 2009, 02:34 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda MX-5

Регистриран на: 10 Апр 2008, 04:53
Мнения: 416
Местоположение: отатък големия гьол, иначе от пловдив
Производителя е от надежднитеи популярните, предполагам знаеш, че се занимават само с японски автомобили. ІІ е на цена около 320-360 долара, така че цената е малко надута, но това е нормално за България.
Сега се сещам, братовчед ми ми прати ценоразпис на джанти Enkei, които в България бяха по 600лв. бройката, а тук са 100-тина долата :shock: , но явно пазарът е малък.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 25 Фев 2009, 11:13 
Offline
фен
Аватар
1998 Mazda MX-5
Автор на темата

Регистриран на: 06 Апр 2008, 10:45
Мнения: 106
Местоположение: София
Преди имах един сайт от US само за джанти и гуми най-известните марки все едно съм влезнал в NFS и цените бяха доста тънки...Да имаш идея дали от A'PEXI-USA мога да го поръчам и могат ли да пишат под 100 долара за да не плащам мито?

_________________
Три бири и турбото да свири...
...и един мармот завива шоколада в калник от калибра.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 26 Фев 2009, 02:07 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda MX-5

Регистриран на: 10 Апр 2008, 04:53
Мнения: 416
Местоположение: отатък големия гьол, иначе от пловдив
Не съм сигурен, дали ще можеш да купиш от тях, или ще те пренасочат към някой интернет представител. Едва ли, обаче някой, ще се съгласи да декларира по-ниска митническа стойност :(
Всеки случай, трябва да се свържеш с тях и да пробваш, особено, ако намериш някой по-малък представител, който го е позакъсал в момента(което в настоящата икономическа ситуация не е рядкост), може и да стане. Пробвай да им пратиш и-мейл или направо се обади и те ще ти обяснят най-добре.
Този сайт за джанти, ли имаш предвид:
http://www.tirerack.com/upgrade_garage/ ... toModClar=


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 54 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб