Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 10:59

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 89 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: нов проблем
МнениеПубликувано на: 03 Окт 2009, 12:10 
Offline
маниак
1994 Mazda 121

Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:17
Мнения: 814
Местоположение: HANNOWER
skype: niki_ovt
вчера реших да си сменя антифриза,че не го бях правил от както я взех.сложих си антифриз на приста -long laif и резолтата е че сега имам теч в областа на помпата :evil: .сложих добавка но тя само намали теча-за сега,защото не съм карал много.днес ще покарам и ако не спре.......абе приемам съвети от препатили :) -нова помпа ли?втора употреба ли?други идеи ли?незнам просто ,но вече взе да ми писва :(


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Окт 2009, 14:00 
Offline
фанатик
Аватар
1994 Mazda MX-3

Регистриран на: 03 Сеп 2005, 19:28
Мнения: 1479
Местоположение: Оряхово
skype: ichi-lada
80лв е новата :wink:

_________________
http://www.setra.de


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Окт 2009, 15:04 
Offline
маниак
1994 Mazda 121
Автор на темата

Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:17
Мнения: 814
Местоположение: HANNOWER
skype: niki_ovt
ichi написа:
80лв е новата :wink:
200 съединител,80 помпа.....140 сегменти, 70 полуоска....50 гумички на клапани.........докога с нечупливия японец :(
но има и по- зле....(типично българско)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Окт 2009, 16:24 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
niki_o написа:
ichi написа:
80лв е новата :wink:
200 съединител,80 помпа.....140 сегменти, 70 полуоска....50 гумички на клапани.........докога с нечупливия японец :(
но има и по- зле....(типично българско)
Е това са нормални неща.Виждам сложил си добавка за спиране на течове.....сигурно ще сменяш скоро и радиаторче на парното. 8)

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Окт 2009, 16:40 
Offline
фанатик
Аватар
1994 Mazda MX-3

Регистриран на: 03 Сеп 2005, 19:28
Мнения: 1479
Местоположение: Оряхово
skype: ichi-lada
Ами аз на моята за 4 години съм сменил водна помпа,едно вътрешно и едно външно каре.Незнам може и да е лош късмет твоето :?

_________________
http://www.setra.de


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Окт 2009, 17:09 
Offline
фанатик
Аватар
1994 Mazda 121

Регистриран на: 07 Сеп 2007, 21:58
Мнения: 1566
Местоположение: Абсурдистан
Не е само той с лошия късмет. Това което съм видял аз е, че японките се чупят не по-малко от другите, но частите им са доста по-скъпи. Сигурно е защото са китайски ;-)

_________________
Цитат:
Може да не съм прав, но живея с дълбокото убеждение, че в тази държава е необходимо най-после всеки да започне да се занимава с това, което му е работа, вместо всички да се събираме да вършим работата на тези, които не са си я свършили.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Окт 2009, 19:39 
Offline
фанатик
Аватар
1994 Mazda MX-3

Регистриран на: 03 Сеп 2005, 19:28
Мнения: 1479
Местоположение: Оряхово
skype: ichi-lada
Водна помпа за Опел Астра 92" беше 65лв. а за маздата 82лв.Не ми се вижда да са доста по-скъпи.Лично мое мнение :)

_________________
http://www.setra.de


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Окт 2009, 19:46 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
maniac написа:
Не е само той с лошия късмет. Това което съм видял аз е, че японките се чупят не по-малко от другите, но частите им са доста по-скъпи. Сигурно е защото са китайски ;-)
Е добре де.Защо тогава навсякъде тръбят че японските са много здрави. :?: Като започнеш от маистори че до хора които са сменили доста марки. :wink:

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Окт 2009, 20:46 
Offline
фанатик
Аватар
1994 Mazda 121

Регистриран на: 07 Сеп 2007, 21:58
Мнения: 1566
Местоположение: Абсурдистан
Честно да ти кажа нямам представа. Моят опит показва друго.
И за да не са празни думи ето какво съм сменил:
Предни и задни амортисьори, предни пружини, външни карета 3 бр., носачи 2 бр., радиатор на парното. Ремонтирал съм и мекия таван. Сега предницата ми пак хлопа, така че предполагам пак ще сменям носачи. Отзад от доста време имам за смяна сленови втулки. Откакто съм я взел задните главини вият. При десен завой нещо от ляво и отпред трака, но не знам какво е. От време на време нещо в предницата изчатква. Най-вече когато дам на задна. Също не знам какво е. Откакто съм взел колата не е имало момент, в който нещо да не хлопа. Имаше и други неща, но съм забравил вече какви бяха. Шлайфал съм и глава, защото не бях усетил теча от големия радиатор. Там доливам от време на време и нямам намерение да се занимавам със смяна.
Освен това не мога да оправя тъпия проблем с богатата смес и с ниската максимална скорост.

_________________
Цитат:
Може да не съм прав, но живея с дълбокото убеждение, че в тази държава е необходимо най-после всеки да започне да се занимава с това, което му е работа, вместо всички да се събираме да вършим работата на тези, които не са си я свършили.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 05 Окт 2009, 18:50 
Offline
маниак
1994 Mazda 121
Автор на темата

Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:17
Мнения: 814
Местоположение: HANNOWER
skype: niki_ovt
така вече си имам помпа-за58 лв.-чи чак пишеше че е японска :shock: ма знаиш ли.... :D .към края на месеца живот и здраве ще сменя и съединителя,а пък останалото-ша видим :wink:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 05 Окт 2009, 19:39 
Offline
фанатик
Аватар
1994 Mazda MX-3

Регистриран на: 03 Сеп 2005, 19:28
Мнения: 1479
Местоположение: Оряхово
skype: ichi-lada
Ееее,много скъпи тия части ве :lol:

_________________
http://www.setra.de


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 05 Окт 2009, 19:44 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
ichi написа:
Ееее,много скъпи тия части ве :lol:
Ако му спомена моята колко струваше с смяната свят ще му се завие.......240лв.

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Окт 2009, 06:46 
Offline
фен
Аватар
1993 Mazda 121

Регистриран на: 02 Фев 2009, 18:28
Мнения: 215
Местоположение: Варна
И моята 121 се счупи вчера.Както я оставихме в петък всичко наред и пали жената вчера,нещо изчаткало и не запалила.Отивам аз въртя пали и работи на 4 цилиндъра обаче нещо яко чатка откъм клапаните.Отворих капака горе гледам кобилици ,пружини всичко здраво.Ремъка го гледа един специалист и уж беше мръднал 1 зъб,наместихме го на белези обаче пак чатка,според него е изкривила клапани,обаче странното е че работи равномерно на 4 цилиндъра както преди само дето чатка.Даже махахме един по един кабелите на свещите за да видим дали щше се усети кой не работи ама няма ,всички си работеха еднакво.Много странна работа,сега ще викам още един майстор да каже мнение преди да тръгна да свалям главата.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Окт 2009, 16:27 
Offline
маниак
1994 Mazda 121
Автор на темата

Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:17
Мнения: 814
Местоположение: HANNOWER
skype: niki_ovt
688757 написа:
И моята 121 се счупи вчера.Както я оставихме в петък всичко наред и пали жената вчера,нещо изчаткало и не запалила.Отивам аз въртя пали и работи на 4 цилиндъра обаче нещо яко чатка откъм клапаните.Отворих капака горе гледам кобилици ,пружини всичко здраво.Ремъка го гледа един специалист и уж беше мръднал 1 зъб,наместихме го на белези обаче пак чатка,според него е изкривила клапани,обаче странното е че работи равномерно на 4 цилиндъра както преди само дето чатка.Даже махахме един по един кабелите на свещите за да видим дали щше се усети кой не работи ама няма ,всички си работеха еднакво.Много странна работа,сега ще викам още един майстор да каже мнение преди да тръгна да свалям главата.
маистора ти е голям разбирач :D -121 не бие клапани,така че ще е друго.а с зацепването има някаква магия-след всяко зацепване на агренажа колата тръгва различно(след вчерашното рязко изгуби мощност на ниски и поиска предварение за да се нормализира,но сега как се реже :twisted: ,до вчера беше като скопена-4000 и толкова,а сега спокоино излиза от оборотомера).а и предишния път я зацепвах аз и си беше на белези :oops: ама този път заради помпата свалях пласмасата на която е скалата за градусите,че размести ли се нещо :idea: ще видим.
и дано при теб да е нещо елементарно :)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Окт 2009, 17:00 
Offline
любител
1991 Mazda 626

Регистриран на: 04 Май 2009, 13:23
Мнения: 36
Местоположение: lom
кабелите не са вадят от све6тите колега докато работи мотора,преебава са ламбда сондата по този на4ин,а тя е скапи4ка мислиа,поздрави


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Окт 2009, 18:23 
Offline
фен
Аватар
1993 Mazda 121

Регистриран на: 02 Фев 2009, 18:28
Мнения: 215
Местоположение: Варна
niki_o написа:
688757 написа:
И моята 121 се счупи вчера.Както я оставихме в петък всичко наред и пали жената вчера,нещо изчаткало и не запалила.Отивам аз въртя пали и работи на 4 цилиндъра обаче нещо яко чатка откъм клапаните.Отворих капака горе гледам кобилици ,пружини всичко здраво.Ремъка го гледа един специалист и уж беше мръднал 1 зъб,наместихме го на белези обаче пак чатка,според него е изкривила клапани,обаче странното е че работи равномерно на 4 цилиндъра както преди само дето чатка.Даже махахме един по един кабелите на свещите за да видим дали щше се усети кой не работи ама няма ,всички си работеха еднакво.Много странна работа,сега ще викам още един майстор да каже мнение преди да тръгна да свалям главата.
маистора ти е голям разбирач :D -121 не бие клапани,така че ще е друго.а с зацепването има някаква магия-след всяко зацепване на агренажа колата тръгва различно(след вчерашното рязко изгуби мощност на ниски и поиска предварение за да се нормализира,но сега как се реже :twisted: ,до вчера беше като скопена-4000 и толкова,а сега спокоино излиза от оборотомера).а и предишния път я зацепвах аз и си беше на белези :oops: ама този път заради помпата свалях пласмасата на която е скалата за градусите,че размести ли се нещо :idea: ще видим.
и дано при теб да е нещо елементарно :)




Това за не биенето на клапани при скъсан ремък 100% ли е сигурно ?И някаква друга идея да имате,какво може така изведнъж да започне да чатка зверски.Знам че по нета не сте екстрасенси ама поне някакво предположение.Лагерите може ли да изтраката така изведнъж,нещо бутален болт или и аз не знам вече какво да предполагам.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Окт 2009, 18:54 
Offline
маниак
1994 Mazda 121
Автор на темата

Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:17
Мнения: 814
Местоположение: HANNOWER
skype: niki_ovt
ако като подадеш газ и започнат да падат оборотите чукането се усилва-за болт си :( .но погледни си делкото да не е било хлабаво и да е мръднало,а щом е бил мръднал ремъка веднъж може да е изронил зъб и пак да е избягал,но ако е само 1 зъб.... ми моита вървеше и с 1 в плюс и минус без чаткане.а за удара на клапани-сигурно,така че проблема е другаде


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Окт 2009, 19:20 
Offline
фанатик
Аватар
1994 Mazda MX-3

Регистриран на: 03 Сеп 2005, 19:28
Мнения: 1479
Местоположение: Оряхово
skype: ichi-lada
Немисля,че може да се разбие бутален болт за една нощ в гаража :D .Проверихте ли хлабините на клапаните,данеби да се е оттегнала някоя гайка и да се е разхлабил. :)

_________________
http://www.setra.de


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 07 Окт 2009, 11:58 
Offline
фен
Аватар
1993 Mazda 121

Регистриран на: 02 Фев 2009, 18:28
Мнения: 215
Местоположение: Варна
Днеска пак я гледахме,гайките са стегнати и хлабините на клапаните са добре.Майстора си държи на теорията че има леко крив клапан който почуква или според него някое бутало по незнайна причина удря в главата ?Лампата за масло гасне веднага след като запали колата и се вижда че си хвърля масло горе при кобилиците.Според него трябва да се свали първо главата и после ако се наложи картера и коляновия вал че и буталата ако трябвало.Не знам откъде да я подхващам.Някой свалял ли е главата.Чудя се дали нея поне няма да мога да я сваля пред нас,така като гледам че източва антифриза,маха се аспуха,маркучетата по моното,развиват се десетте болта които са под капака и главата излиза заедно със смукателние колектор.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 07 Окт 2009, 12:29 
Offline
маниак
1994 Mazda 121
Автор на темата

Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:17
Мнения: 814
Местоположение: HANNOWER
skype: niki_ovt
можеш да я свалиш главата сам,че и технологията ти е ясна :D .лошото е че дори и сам да го направиш пак си на загуба поне 50 лв. за гарнитура.по добре(нали все още бачкаш в сервиза) замери компресията-ако на някои цилиндър компресията е драстично по малка,то тогава наистина има нещо било то и клапан.
а ichi за болта не е изключено -на фиата ми имах леко почукване,докато не превъртя втулката(биелния лагер) при едно подаване на газ и се почна едно чукане като че ли двигателя ще падне.но колата си палеше и вървеше супер- бях на командировка и си ме прибра от 500 км. после само смених втулката дори без болта и така си замина колата.та не е изключено при паленето и при него да се е случило това.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 07 Окт 2009, 13:22 
Offline
фен
Аватар
1993 Mazda 121

Регистриран на: 02 Фев 2009, 18:28
Мнения: 215
Местоположение: Варна
Ами не ,не съм в сервиза вече за съжаление.Но ще намеря манометър и ще замеря компресията.,ама майстора твърди че ако леко е крив клапана нямало да се отрази на компресията това.Вярно е че съм назад 50 лв но поне спестявам 100-120 от труда за сваляне и качване,понеже така или иначе в сервиза искат първо главата да махат пък после да отварят надолу ако се наложи.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 07 Окт 2009, 14:59 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
688757 написа:
Ами не ,не съм в сервиза вече за съжаление.Но ще намеря манометър и ще замеря компресията.,ама майстора твърди че ако леко е крив клапана нямало да се отрази на компресията това.Вярно е че съм назад 50 лв но поне спестявам 100-120 от труда за сваляне и качване,понеже така или иначе в сервиза искат първо главата да махат пък после да отварят надолу ако се наложи.


Еееех тея маистори...,ти ако всеки път ги слушаш и им вярваш..Макар че има вероятност и за по лош сценарии...превъртял биелен лагер.Знам един "маистор" дето се кълнеше че е от клапан...и свали главата...и о.. изненада... :D Оказа се 1ви биелен лагер.

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 07 Окт 2009, 17:42 
Offline
фен
Аватар
1993 Mazda 121

Регистриран на: 02 Фев 2009, 18:28
Мнения: 215
Местоположение: Варна
Е да де ама нали се сещащ че никой не може да каже със 100 % сигурност кое е преди да се разглоби.Единия вариант е да се свали първо главата,а другия да се свали картера и да се вадят биелните лагери,обаче пред блока без канал смятам че по ще може да си сваля главата ,така че почвам от нея и после ако се наложи ще се продължава надолу.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 07 Окт 2009, 17:49 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
688757 написа:
Е да де ама нали се сещащ че никой не може да каже със 100 % сигурност кое е преди да се разглоби.Единия вариант е да се свали първо главата,а другия да се свали картера и да се вадят биелните лагери,обаче пред блока без канал смятам че по ще може да си сваля главата ,така че почвам от нея и после ако се наложи ще се продължава надолу.


Вече няколко човека ти казаха че вероятноста да са клапани е много малка..(не познавам мотора,но сиг има защита,а и само 1 зъб не вярвам да е фатален)...едвали при крив клапан мотора ще работи еднакво със 4та си цилиндара.Може да ти е по лесно да свалиш главата (силно се съмнявам) но със сиг. ще ти е много по скъпо.

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 07 Окт 2009, 18:19 
Offline
фен
Аватар
1993 Mazda 121

Регистриран на: 02 Фев 2009, 18:28
Мнения: 215
Местоположение: Варна
Ами ако има нещо паднало отнякъде което се търкаля върху някое бутало или ако е превъртял лагера и буталото бие в главата ,определено звука се чува отгоре.А и за свалянето и слагането на главата ще си платя само гарнитурата която е около 40 лв предполагам,докато за раглабяне отдолу ще се вопди на майстор и ще са повече парите,а и така или иначе майстора при който ще я водя иска първо да отваря главата.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 07 Окт 2009, 18:36 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
688757 написа:
Ами ако има нещо паднало отнякъде което се търкаля върху някое бутало или ако е превъртял лагера и буталото бие в главата ,определено звука се чува отгоре.А и за свалянето и слагането на главата ще си платя само гарнитурата която е около 40 лв предполагам,докато за раглабяне отдолу ще се вопди на майстор и ще са повече парите,а и така или иначе майстора при който ще я водя иска първо да отваря главата.



Ако нещо е влязло вътре и се таркаля както казваш....щеше да стане мнооого страшно...бутало няма как да "бие" в главата...това че чуваш звука от горе нищо не значи (ако е лагер или пистолен болт кето е по малко вероятно) звука пак ще го чуваш горе....истинските маистори могат да се ориентират по слух...ама това е трудно и не се оддава на всеки.....И кое му е по трудниото...да отвиеш 10 винта 6 ци и да свалиш картера или да свалиш главата...???

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 07 Окт 2009, 19:04 
Offline
маниак
1994 Mazda 121
Автор на темата

Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:17
Мнения: 814
Местоположение: HANNOWER
skype: niki_ovt
688757 написа:
Ами не ,не съм в сервиза вече за съжаление.Но ще намеря манометър и ще замеря компресията.,ама майстора твърди че ако леко е крив клапана нямало да се отрази на компресията това.Вярно е че съм назад 50 лв но поне спестявам 100-120 от труда за сваляне и качване,понеже така или иначе в сервиза искат първо главата да махат пък после да отварят надолу ако се наложи.
ами и дори съвсем леко крив клапан щеше да се отрази на хлабината-така че щеше да имаш един или много(по-вероятно за коли дето бият) по-хлабав защото неможе да излиза догоре.и todortvm е прав донякъде за картера ако под картера нямаше още една предпазна ламарина (въоръжи се с камък 8 обратна евреиска звезда-8 лв. качествен),но не се плаши за човек с елементарни технически понятия,а ти ги имаш,не предсавлява проблем отварянето на мотора пред блока.само едно уточнение-ако непомниш много то тогава първо снимаи после разкачаи(от опит :oops: ).и ако все пак решиш-пиши че има някои тънкости :D


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 08 Окт 2009, 19:38 
Offline
фен
Аватар
1993 Mazda 121

Регистриран на: 02 Фев 2009, 18:28
Мнения: 215
Местоположение: Варна
Свалих главата днеска ,всичко изглежда наред,но буталото на четвърти цилиндър е 2-3 мм по надолу от това на първи в горно положение и смятам че проблема е в биелния лагер.Смятам да я задърпам утре,вдругиден до сервиза и да я оставям да я разглабят.На първи.втори и трери цилиндър буталата излизат 1-2 милиметра над цилиндрите в горно положение а на четвярти цилиндър буталото стои малко по надолу от ръба на цилиндъра.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 08 Окт 2009, 21:10 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
688757 написа:
Свалих главата днеска ,всичко изглежда наред,но буталото на четвърти цилиндър е 2-3 мм по надолу от това на първи в горно положение и смятам че проблема е в биелния лагер.Смятам да я задърпам утре,вдругиден до сервиза и да я оставям да я разглабят.На първи.втори и трери цилиндър буталата излизат 1-2 милиметра над цилиндрите в горно положение а на четвярти цилиндър буталото стои малко по надолу от ръба на цилиндъра.


Еееее аз и това не го вярвам...чак пък толкова...ти да не мислиш че лагерите са чак толкова дебели...заварти мотора на скорост така че буталото на 4 цилндар да почне да слиза на долу...т.е кол.вала да почне да го дърпа на долу...чакаш малко да слезе надолу,спираш да въртиш и натискаш буталото на долу и ако си прав трябва да усетиш как буталото пропада...до упор отново в хлабавия вече лагер (ама едвли ще е чак толкова голям тоя луфт...то все едно си без лагер...) А сега пак кажи че свалянето на главата е по лесно от колкото на картера...за съжаление в тоя случаи вече си за пълен основен ремонт.

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 08 Окт 2009, 21:18 
Offline
фен
Аватар
1993 Mazda 121

Регистриран на: 02 Фев 2009, 18:28
Мнения: 215
Местоположение: Варна
Пробвах да натискам така буталото но не мърда.Иначе свалянето на главата ми отне 30 мин някъде,най голям зор бяха хилядите маркучи на моното.А и както казах без канал да свалям картера си е мъка ,да я дигам на крика и да лежа отдолу,а и картера добре ама после нали трябва и биелите да се отварят за това казах че е по лесно главата.Иначе все пак има вариант вала да не е надран и да мина само с черупки.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 89 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб