Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 19 Сеп 2020, 20:17

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 29 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 05 Фев 2010, 14:47 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Мар 2011, 15:39
Мнения: 67
Малко предистория: харесах си колата от Враца (голяма грешка доколкото разбрах), отивам на място - колата супер. Двигателя мърка, оборотите перфектни - имаме сделка. Впоследствие започна да пуши масло, и да придърпва. Пушенето се оказаха заминали сегменти, съответно основен ремонт със смяна на сегменти, гумички на клапаните, всички гарнитури и хидравличните повдигачи ( забравих да спомена че след малко време и те се обадиха доста злобно и особено продължително сутрин ). Остана този проблем с придърпването. В началото го правеше по често, след смяна на свещите с Brisk (на първо време) нещата се пооправиха но не напълно. Номера е следния: карам си колата в интервала до към 2000 - 2500 оборота и все едно че нещо спира горивото, аз си държа педала на газта а колата "увяхва". В следващия момент горивото се връща и колата рипва изведнъж доста неприятно. Понякога се получава като хълцане все едно че се дави. Проблема е абсолютно идентичен на газ и на бензин - ни повече ни по-малко. Какво може да е ?
Почистих свещите и дроселовата клапа основно, не виждам да има пробойни след дебитомера. Не ми свети чек енджин на таблото - предполагам че дебитомера е в ред. Кабели засега не ми се експериментира да сменям че са си цифра. Сменени са горивен и въздушен филтър. Акумулатора е доста слаб ако има някакво значение.
Добавям само че когато е на свободна предавка в движение колата държи около 1200 оборота. Когато спра на място ги нормализира, но понякога доста бавно - до няколко минути. Четох из форума противоречиви мнения за това дали е нормално или не. Просто ги добавям като евентуален симптом свързан с проблема.
Получих едно предположение вече от познат, но ще изчакам и вас за да не ви насочвам в грешна посока


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Фев 2010, 21:03 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 04 Юни 2006, 22:57
Мнения: 119
Местоположение: Варна
Няма да мога да ти помогна ама не разбрах купи ли я тая кола и за колко.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Фев 2010, 22:04 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
Според мен проблеми в запалителната система....,комутатор,делко,бубина,дистрибуторна капачка,палец,кабели,свещи (в прочем BRISK далеч не са подходящи според мен,лично съм патил от такива).За да не стреляш на хауст закарая на елкон,там трябва да се видят някои неща.

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Фев 2010, 22:15 
Offline
фен
1996 Mazda Xedos

Регистриран на: 28 Мар 2008, 00:31
Мнения: 199
Местоположение: Димитровград
проблема е с кабелите колега ,на 100%
провери кабелите на задната глава,със сигурност някой е заминал ,ако не и всичките

_________________
XEDOS 6 2.0 V6 140 PS


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2010, 11:03 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Мар 2011, 15:39
Мнения: 67
damyan написа:
Няма да мога да ти помогна ама не разбрах купи ли я тая кола и за колко.

Купих я за 5100 лв. Като екстри - кожа, автопилот, ел. огледала с прибиране, подгряване на седалките (засега не бачка), ел. шофьорска седалка, както и всички останали стандартни екстри. Забравих - уникални 17-цолови джанти. Година - 1998. Успех с продажбата :wink:

Значи проблема се очертава само и единствено електрически. За начало майсторчето на когото я поверявам ми препоръча да замеря какъв ток подава генератора че последния път като мерил бил малко по-висок (забравих към 14,6 волта ли спомена). Предполага да не би по-високия ток да бърка компютъра и оттам дюзите и на газ и на бензин.
Какъв е бил проблема с такива свещи. Знам че тези не са от на-хубавите но си мисля че известно време ще ме карат ...

Ps. Ето една снимчица, като я "оскатявах" със зимни гуми и железни джанти 15-ки. За съжаление не е много добра, но нямам други. По - хубави снимки като му дойде времето ...


Прикачени файлове:
06012010.jpg
06012010.jpg [ 212.49 KiB | Прегледано 5474 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2010, 11:38 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 01 Ное 2009, 20:10
Мнения: 1327
Местоположение: Шумен
на мен на мотор от слаб акомулатор ту имаше искра ту нямаше и докато карах ми прихлацваше на ниски .. опитаи с хубав акомулатор ..

_________________
Умният работи с мозъка,а глупавия с ръцете си :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2010, 11:57 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
Oooo не,верваи ми не е било от акумулатора...просто още тогава не ти е било наред делкто,впрочем една от причините да се скапе делко може да доиде от не исправен алтернатор,или от не добра връзка м/у акумулатора и инсталацията (полученото искрене може да доведе до пикови скокове на напрежението)!!!

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2010, 13:12 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 01 Ное 2009, 20:10
Мнения: 1327
Местоположение: Шумен
незнам може и да си прав но след смяната на акомулатора всичко си додие на място.. амоторат беше със бубини на всеки цилиндър ?

_________________
Умният работи с мозъка,а глупавия с ръцете си :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2010, 16:34 
Offline
фанатик

Регистриран на: 08 Фев 2006, 13:48
Мнения: 1149
Местоположение: софия
Когато ускоряваш максимално смисъл цедиш колата на първа втора има ли го този момент с прекъсването? Мойта придърпваше така в тези обороти когато беше с 2 заминали сонди...при мен просто ги разкачихме и всичко се оправи ,смисъл за да сме сигурни че е от тях , след което разбира се ги заменихме :) Не съм сигурен за кседокса ма май и той е с 2 сонди провери и това за всеки случай при мен се оказа че колата съм си я купил с една откачена сонда ,когато я закачих и направихме диагностика се оказа че едната е забила на богата смес другата на бедна и колата се чудеше кво да върши в средните обороти....но пък да ти кажа с 2 откачени си работеше нормално без грижи :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2010, 16:44 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Мар 2011, 15:39
Мнения: 67
При настъпване и каране във високите обороти (извънградско) няма такъв проблем.
Напрежението измерено на клемите на акумулатора е около 14,3V. Мисля че е в норма. Другата седмица ще потърся диагностика с компютър някъде. Чудя се дали проблема не е все пак в свещи и кабели. (или само в кабелите)

Edit: дадох колата на брат ми за една извънградска раходка - каза че на едно две места се е получил лек такъв ефект. Може би аз не съм забелязал или не съм обърнал внимание когато я карах.


Последна промяна Гост на 06 Фев 2010, 17:34, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2010, 17:13 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
Ако са свещи и кабели,и ни се довериш ще ти намерим (имаме налични NGK IX и DENSO Iridiun Power),а кабели ще доставим (от USA оригинални NGK).

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2010, 17:32 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Мар 2011, 15:39
Мнения: 67
Дай ми някаква ориентировъчна цена за свещи и кабели на лично съобщение ако препочиташ
VIN JMZCA12B201219986. Виждам че колегите са доволни, няма причина да не се доверя :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2010, 19:17 
Offline
фанатик

Регистриран на: 08 Фев 2006, 13:48
Мнения: 1149
Местоположение: софия
firehart написа:
Дай ми някаква ориентировъчна цена за свещи и кабели на лично съобщение ако препочиташ
VIN JMZCA12B201219986. Виждам че колегите са доволни, няма причина да не се доверя :)


колега направи си експеримента да разкачиш двете сонди те са на букси ако е от тях просто ще се оправи колата и няма да имаш тези проблеми....иначе да сервиза с диагностика е най верния път...а за колегата нямай съмнение в неговите продукти доста народ пазарувахме ..грешки няма :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Фев 2010, 23:05 
Offline
фанатик
Аватар
1993 Mazda Xedos

Регистриран на: 22 Мар 2008, 20:03
Мнения: 1184
Местоположение: Под капака на Кседоса
Не искам да се изказвам карайно, но при мен имаше същия проблем, и се оказа в кабелите. Придърпваше в ниските и средните обороти. Когато подаваш газ, не е плавно, а при някое изпреварване ми се е случвало направо да се дави колата и да умира. Смених кабелите и всичко се оправи:) Успех!

_________________
Изображение
http://www.maxaudio-bg.com
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Фев 2010, 08:24 
Offline
фен
Аватар
1993 Mazda 121

Регистриран на: 02 Фев 2009, 18:28
Мнения: 215
Местоположение: Варна
А според мен ако са чак толкова чао кабелите или свещите първо ще почне да му гърми на газ.Вие тая смяна на кабели и свещи като чудо я изкарахте.Не знам колега,дано да е от това но според мен не е.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Фев 2010, 13:12 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Мар 2011, 15:39
Мнения: 67
Днес проверих една от свещите пак, че имах някакви съмнения. Беше пак цялата черна от сажди, без следа от това че е чистена преди няколко дни с телена четка и газова горелка (тогава изглеждаше по същия начин). Засега мисля да се възползвам от услугите на todortvm и да обзаведа зверчето с еднималко по-истински свещи, пък ще видим резултата.
За газта не съм сигурен че ще гърми - вече трета кола с газов инжекцион карам, няма такива неща. Единствено придърпва гадно в ниските обороти когато са заминали свещите


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Фев 2010, 14:11 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
688757 написа:
А според мен ако са чак толкова чао кабелите или свещите първо ще почне да му гърми на газ.Вие тая смяна на кабели и свещи като чудо я изкарахте.Не знам колега,дано да е от това но според мен не е.


При ГИ няма как да ти гръмне (то това му е хубавото инак казваш чао на около 300лв за дебитомер) щото газта е точно дозирана и се впръсква по начин подобен на бензиновия.

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Фев 2010, 15:05 
Offline
фен
1996 Mazda Xedos

Регистриран на: 28 Мар 2008, 00:31
Мнения: 199
Местоположение: Димитровград
3 човека му казахме да си замери кабелите ,а той се опъва :wink:
ако кабел не работи ,следователно и свеща няма да работи :idea: :-"

_________________
XEDOS 6 2.0 V6 140 PS


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Фев 2010, 20:31 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda Xedos

Регистриран на: 14 Юли 2006, 10:53
Мнения: 127
Местоположение: Горна Оряховица
Ако пропуска масло от капака на главата - случва се, овлажняват лулите на свещите , получава се отечка и се губи по някой цилиндър

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Фев 2010, 22:29 
Offline
фанатик
Аватар
1993 Mazda Xedos

Регистриран на: 22 Мар 2008, 20:03
Мнения: 1184
Местоположение: Под капака на Кседоса
Това с маслото не е точно така, понеже съм го изпитвал лично. Имах износена гарнитура и ми пълнеше лолите с масло. И аз си мислих, че от това ми прекъсва и глъхне но уви. Смених свещите - същата работа. Смених кабелите и всичко се оправи. Покарах малко така, преди да си сменя и гарнитурата и въпреки, че пак ги пълнеше - нямаше ядове. Затова му препоръчвам да намери от някой колега кабели и да пробва. И аз много се блъсках преди да сменя кабелите понеже са скъпи. На едното място ми казаха 320 лв. за кабели, на друго 250 /мисля, че беше даже колега от форума - но за NGK/ което си е пак добра цена. Аз си намерих обаче френски за 170лв. и си карам с тях вече половин година :)

_________________
Изображение
http://www.maxaudio-bg.com
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Фев 2010, 17:17 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Мар 2011, 15:39
Мнения: 67
Имаме развитие по темата: пъво смених свещите с качествени от колегата Тодор - NGK Iridium, но нещата не се промениха. В диагностиката не можаха да ми кажат нищо. Тогава личния ми монтьор ( 8) ) реши да се притече на помощ. Дойде ми на гости за два дни и поразчовъркахме колата - откачихме ламбда сондите - без промяна, откачихме моторчето за оборотите на празен ход - имам чувство че поведението на двигателя се подобри малко, но придърпването остана. При разглобяването на филтъра и дебитомера за обратното закачване на ламбда сондите човека ми отвори делкото и почисти клемите към кабелите (незнам как да ги нарека). Учудващо, но проблема като че ли изчезна. От днес я тествам и засега върви гладко като по вода. Има само едно нещо което много леко не ми харесва. Оборотите на празен ход когато е в движение стоят на около 1200 и като спра на място след няколко минути си слизат на нормалните. При откачане на моторчето за празен ход - директно си падат на около 1000 без значение в движение или на място. Нормално ли е да се държи така (един вид в готовност) или това показва неизправност в моторчето ? Четох тази тема, но някакси отговорът там не е еднозначен. Извинявам се за дублирането, просто ако някои има документални данни да сподели.

Специални благодарности на Добата за личното отношение и една препоръка за колегите от района на Велико Търново. Човека е много свестен и отговорен. Ако някой има нужда да ми пише на ЛС. Евентуално по късно ще пусна телефон.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Фев 2010, 18:42 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda Xedos

Регистриран на: 14 Юли 2006, 10:53
Мнения: 127
Местоположение: Горна Оряховица
Възможно е да е развит винта за празния ход върху дроселовата клапа , или все пак отнякъде да засмуква въздух след дебитомера.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Мар 2010, 14:38 
Offline
любител

Регистриран на: 05 Мар 2010, 14:26
Мнения: 1
Току що се регистрирах само за да мога да дам съвет на човека.Един прител има Мазда Xedos 2.0 v6 и имаше абсолютно съшия проблем.Колата я нямаше никаква в порядъка на 1500-2500 оборота след което отпушваше,а на ниски между предавките направо гаснеше.Много интересен проблем,то не бяха диагностики то не бяха "майстори" и всички му казваха колата ти е перфектна.И сега решението-вдигам аз един ден капака и какво да видя точно преди дебитомера въздуховода беше сцепен,веднага изолирбан и колата полетя отново.Надявам се да съм помогнал ако0 ли пък не просто давам съвет.Поздрави на всички от ClubAlfaRomeoBulgaria


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Мар 2010, 11:08 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Мар 2011, 15:39
Мнения: 67
Благодаря за специалния отговор :D . Нямам пробойни по въздухоподаването, проблема с придърпването както писах по-горе се реши с почистване на делкото от налепите. В момента има гладък и хубав ход, особено когато стрелката на оборотомера наближи 4000 :wink:. Единствено се чудя нормално ли е това да поддържа около 1200 оборота на изключена предавка, в движение, а като спре на място си сваля до нормалните около 700. По принцип не ми пречи и спрях да ровя за глупости по колата, но ако някой има информация за това ще се радвам да я сподели. Поздрави на всички.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Юни 2010, 08:18 
Offline
любител
Аватар
1992 Mazda Xedos

Регистриран на: 19 Сеп 2007, 01:52
Мнения: 77
skype: Buj0_
Моя Кседос има същия проблем , но оборотите ги даржи под 1000 понякога и под 500, и като я запаля поприпушва стабилно и след това изчиства , а прималяването е сусхто на 2000-2500 (това маи им е болна тема на Кседоса)

_________________
http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=100000451285668


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 03 Сеп 2010, 21:36 
Offline
любител

Регистриран на: 03 Сеп 2010, 21:16
Мнения: 5
здравей! Имам кседос 6 в6 24в. проблема е в помпата в резервоара, заминала е. нова оригинална е 800 лв. аз съм със корейска, важното е да е 9 бара налягането. 120 лв


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Сеп 2010, 21:58 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
Стига де...,нито помпата е 800лв...нито налягането е 9 бара...! Престанете да пишете първото което ви доиде на акъла.

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Сеп 2010, 08:05 
Offline
любител

Регистриран на: 01 Яну 2010, 20:42
Мнения: 83
skype: pa4oni
todortvm написа:
Стига де...,нито помпата е 800лв...нито налягането е 9 бара...! Престанете да пишете първото което ви доиде на акъла.

ако знаеш колко бара трябва да е що не написа ами си чешеш езика само :wink:

_________________
на добрите шофьори мухите не се лепят по предния прозорец а по страничните


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Сеп 2010, 11:36 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
Ето ->


Прикачени файлове:
Xedos fuel pressure.JPG
Xedos fuel pressure.JPG [ 125.41 KiB | Прегледано 5399 пъти ]

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.
Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 29 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб