Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 23 Сеп 2020, 02:55

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 06 Ное 2010, 15:04 
Offline
любител

Регистриран на: 12 Май 2007, 01:30
Мнения: 12
Реших да ви предупредя, защото знам че не сте много с този двигател в БГ, но тук има доста инфо за двигатели, които са сдали душа заради този филтър. Проблема е че, филтъра е картонен, в смисъл при смяна, сменяш само картона де, после завиваш една пласмасова капачка, която след 20 отвивания и завивания (100 000 км примерно) става доста податлива на пропукване, отделно ако затегнеш повече, картона се усуква и става тя каквато става. Най-често капачката се пропуква, маслото изтича и т.н., в нашия форум има поне 10 случая описани, все за капачката става въпрос.

Наскоро научих за това, като погледнах моята капачка, свят ми се зави, една оръфана отвсякъде, аз използвах чешмеджийски ключ :D , сам си сменям маслото, не заради че е по-евтино, но необичам да ми пипат по колата, пък и да знам какво е маслото.

2010 моделите са вече отново с металните филтри след постъпили много оплаквания, Мазда официално не е признала че е допуснала грешка, но примерно има разлика между моделите 2004-2006 и следващите, капачката е по-дебела но пак пласмасова.

Как се коригира това, ами слага се държач на филтъра от мазда 3 2.0 литра и спиш спокоен, конверсията струва 60 $, но си струва наистина парите.

Тук е описано

http://www.mazda3forums.com/index.php?topic=146390.0


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Ное 2010, 01:33 
Offline
фен
Аватар
2008 Mazda 5

Регистриран на: 11 Сеп 2008, 00:03
Мнения: 351
Колега, да си беше купил въпросния ключ, дал съм снимка в тази тема viewtopic.php?f=39&t=20162 и нямаше да имаш подобни проблеми, нито да се налагат конверсии.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Ное 2010, 02:15 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 12 Май 2007, 01:30
Мнения: 12
Black see написа:
Колега, да си беше купил въпросния ключ, дал съм снимка в тази тема viewtopic.php?f=39&t=20162 и нямаше да имаш подобни проблеми, нито да се налагат конверсии.


Верно с ключа, но все пак капачката е от пласмаса, а тя остарява с времето, защо на 2010 вече пак е с метален филтър, как мислиш :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Ное 2010, 05:20 
Offline
фен
Аватар
2008 Mazda 5

Регистриран на: 11 Сеп 2008, 00:03
Мнения: 351
2010 са с 2.5 мотор, а не с 2.3.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Дек 2010, 16:30 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 12 Май 2007, 01:30
Мнения: 12
Black see написа:
2010 са с 2.5 мотор, а не с 2.3.



Е и, какво от това, носача на филтъра е еднакъв дори със тия на Форд Фокус :D


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб