Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 19 Окт 2019, 03:00

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 45 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: лек " тунинг "
МнениеПубликувано на: 12 Май 2013, 21:42 
Offline
фен

Регистриран на: 27 Фев 2013, 17:10
Мнения: 143
Местоположение: Smolqn
сериозно си мисля къде да хвърля някой лев и съм се спрял на тази ... система : http://www.ebay.co.uk/itm/MAZDA-MX5-1-8-16V-MK1-MK2-STAINLESS-STEEL-EXHAUST-RACE-MANIFOLD-DOWNPIPE-/360564215503?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AMazda%7CModel%3AMX-5%7CPlat_Gen%3AMK+II&hash=item53f34d4ecf#ht_906wt_1399



също съм замислен да поръчам :
- K&N Filters High Flow Car Oil Filter Mazda MX5 (90-05)
- IRIDIUM Spark Plug MAZDA MX5 MIATA


интересувам се дали някои е правил смяна с нещо подобно и въобще смислен ли е ?


Прикачени файлове:
Коментар на файл: и джанти с борд ... 15 x 8J някой ако - може да покаже как стоят ... благодаря
960.jpg
960.jpg [ 112.97 KiB | Прегледано 8657 пъти ]


Последна промяна x7z на 29 Май 2013, 16:36, променена общо 1 път
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Май 2013, 22:20 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 31 Юли 2005, 15:16
Мнения: 6103
Местоположение: На село...
Смисъла от спортен маслен филтър е точно нулев, ползвай нормални маслени филтри, друго не ти трябва.
Колекторите са хубаво нещо, а и звука става много приятен, най-добри резултати ще имаш, ако и назад смениш генерацията с по-голям диаметър. Тези колектори така или иначе ще излизат на по-голям диаметър от стандартните ти... просто го продължи докрай и ще съживиш някой друг кон.
Иридиеви свещи също е добра инвестиция.

_________________
ИзображениеИзображение


Последна промяна KoRn_Val на 17 Май 2013, 21:16, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 17 Май 2013, 20:29 
Offline
фанатик
Аватар
1994 Mazda Impreza

Регистриран на: 30 Апр 2009, 09:23
Мнения: 1527
Местоположение: Добрич
За джантите е много относителна работа... всичко зависи от ЕТ-то на джантите.

_________________
AIR BAGS ARE FOR HOMOS :wink:
Изображение
В неделя съдбата ми обърна гръб,сега ми остава да я изчакам да се
наведе и да и го начукам както тя на мен!!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Май 2013, 00:23 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 27 Фев 2013, 17:10
Мнения: 143
Местоположение: Smolqn
утре идват свещти и филтарче КN ...
ще видим за ко става дума


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Май 2013, 14:42 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 27 Фев 2013, 17:10
Мнения: 143
Местоположение: Smolqn
монтирах .... мощността в ниските обороти се изгуби като махнах катализатора .... само звука се промени по късно ще ходя на работа и ще е тествам на магистралата дано както показва кривата ще има сила в високите за сметка на ниските .... и тез дето монтираха казаха че разхода ще падне поради по големия диаметар на тръбите и съответно по бързо изхврляне на изгорелите емисии


П.С. 45 е оргинално ся е 55


Прикачени файлове:
13050018.jpg
13050018.jpg [ 376.6 KiB | Прегледано 7775 пъти ]


Последна промяна x7z на 29 Май 2013, 16:44, променена общо 1 път
Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: лек " тунинг "
МнениеПубликувано на: 29 Май 2013, 16:42 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 27 Фев 2013, 17:10
Мнения: 143
Местоположение: Smolqn
остава въпроса тези седалки ще пасанат ли на МХ - 5 цата http://prodavalnik.com/sportni-sedalki-i18375365

и най вече заслужава ли си монтирането на турбо на агрегат 1.6
http://www.ebay.co.uk/itm/Turbocharger- ... 112wt_1144

http://www.ebay.co.uk/itm/MOCAL-MAZDA-M ... 689wt_1161


и все пак ..... не е въпроса колко ти е "прецепена" колата а кой ще се вози до теб и какви мигове ще имаш с машинката


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: лек " тунинг "
МнениеПубликувано на: 29 Май 2013, 22:45 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Авг 2011, 23:24
Мнения: 74
Местоположение: София
седалките не знам, високи ми се струват(ще те бият мухите в челото ;) и облегалката им е дебела, няма да можеш да ги върнеш назад. Иначе имат визия (Rx :D)


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: лек " тунинг "
МнениеПубликувано на: 29 Май 2013, 22:48 
Offline
фен

Регистриран на: 10 Сеп 2008, 20:54
Мнения: 167
x7z написа:
остава въпроса тези седалки ще пасанат ли на МХ - 5 цата http://prodavalnik.com/sportni-sedalki-i18375365

и най вече заслужава ли си монтирането на турбо на агрегат 1.6
http://www.ebay.co.uk/itm/Turbocharger- ... 112wt_1144

http://www.ebay.co.uk/itm/MOCAL-MAZDA-M ... 689wt_1161


и все пак ..... не е въпроса колко ти е "прецепена" колата а кой ще се вози до теб и какви мигове ще имаш с машинката


За турбо трабва ти много повече от тези неща. Един бърз списак.
Турбо колектор и down pipe и cялата генератция
Дюзи
ECU
Интеркулър и тръбите
Маслени тръбите за турбото
Съединител
това е минимума от който се нуждаеш. За по здрава система още доста неща ти твабват.
А за 1.6 ти твабва по здрав дифф (от 1.8 ) + кардан и полоските.
Около 4000лв може да направиш нещто прилично.
И още... не ти споменах сигурнустта. Rollbar, окачване и спрачките...


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: лек " тунинг "
МнениеПубликувано на: 29 Май 2013, 23:05 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 27 Фев 2013, 17:10
Мнения: 143
Местоположение: Smolqn
доста солено изллиза аз зася е чипосах сложих генерация на 55 мм друго не сум правил но така ще си остане май просто дисковет нямар ръб иначе съм намерил вентиирани с дупки за по добро охлаждане ......... не съм порчал свещите защото ся нямам грижи а и миналата година са сменяни


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: лек " тунинг "
МнениеПубликувано на: 29 Май 2013, 23:12 
Offline
фен

Регистриран на: 10 Сеп 2008, 20:54
Мнения: 167
B6 двигател със chip е загуба на време и пари...


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: лек " тунинг "
МнениеПубликувано на: 29 Май 2013, 23:19 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 27 Фев 2013, 17:10
Мнения: 143
Местоположение: Smolqn
е 200 лева просто от 1.6 няма кво да искам повече ) мало еластичност джанти искам кат на колегата от съседната тема ... убиец са )


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: лек " тунинг "
МнениеПубликувано на: 30 Май 2013, 08:43 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Апр 2013, 16:04
Мнения: 12
Местоположение: София
За турбиниране и помпа ще трябва :) Не знам дали един суап от 1.8т на Ауди няма да ти е по-евтин, по 600-800лв има двг с инсталация, еку и турбина + още 300 примерно за един чип и отиваш на около 190к.с, правиш един фланец при бай стругар за ск ти кутия и нови тампони - окачване на двг едно кулерче и даваш газ за около 1300-1500 без труда, там вече цена няма :) Двг на аудито е и по-лек нали е алуминиев. Вече колектори и тн ще трябва да се напасват, може и да не стане с оригиналните. Вече за диф, полуоски и тн от 1.8 ще трябва да се ръсиш допълнително около 400 паунда без доставка, а може и да пробваш да сложиш кутия от тдс с диф и полуоски, може и от 328 диф да търсиш и после центробежни заварки.
С 2 думи голям филм :)
П.П забравих и къстъм картера, всъщност ако двг е от 4х4 може и да стане без къстъм картер евентуално (малко вероятно)
Eто ти и още един вариант:
http://www.performance-bg.org/phpBB3/vi ... f=3&t=6046
Би трябвало да стане почти болт он 4AGE е много близък до В6, но ще имаш пак теглене на инсталация, нови лапи и помпа и тн, но тук турбината е лагерна, ако решиш аз нещо не можах да се разбера с пича дето го продава, нещо като шизофреник ми идва, на единия ден го продава, на другия не, после май друг щял да го гледа и тн и на мен ми писна.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: лек " тунинг "
МнениеПубликувано на: 02 Юни 2013, 21:18 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 27 Фев 2013, 17:10
Мнения: 143
Местоположение: Smolqn
тунинг без джанти = ***


Прикачени файлове:
969205_397495853696720_175536014_n.jpg
969205_397495853696720_175536014_n.jpg [ 53.54 KiB | Прегледано 5590 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: лек " тунинг "
МнениеПубликувано на: 03 Юни 2013, 21:53 
Offline
фен

Регистриран на: 10 Сеп 2008, 20:54
Мнения: 167
Не познаваш човека заради това ти се струва така. По принцип има доста сериозни знания,коли и проекти който на истина са много добри. Този кит е вече продаден остана само двигателя и скоростната кутия с електроника. Ако някой се интересува от двигателя и скоростната кутия с електрониката да ми пише.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: лек " тунинг "
МнениеПубликувано на: 03 Юни 2013, 23:19 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Апр 2013, 16:04
Мнения: 12
Местоположение: София
Виж не съм коментирал знанията, колите и проектите на въпросният човек, доколкото знам в АЕ-то вече има ДЕТ, ако правилно съм разбрал, което всъщност не ме интересува. Действието около продажбата се развиваше преди около 2 месеца може би. Така или иначе бях в дилема относно този проект, беше ми бърз и за това исках да го осъществя на бързо, преди топлите дни, а тръгнах около турбината 2554 иначе нито електрониката щеше да ми е подходяща, нито Т50-ката щеше да издържи дълго като кутия и тн, но пък беше с керамичен с-л, готов сет ъп, готови настройки на 0,8, ревизиран мотор и тн. Момчето и съдружника му може да много точни, но от моят допир с тях не съм останал с мнението, че са последователни в действията си :) Така или иначе замислих нещо по-интересно за зимата, да видим до къде ще го докарам :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: лек " тунинг "
МнениеПубликувано на: 04 Юни 2013, 07:48 
Offline
фен

Регистриран на: 10 Сеп 2008, 20:54
Мнения: 167
АЕ-то с F20


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: лек " тунинг "
МнениеПубликувано на: 06 Юни 2013, 14:41 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 14 Сеп 2008, 10:37
Мнения: 136
Цитат:
Би трябвало да стане почти болт он


Винаги така започва филма...

:)

_________________
CA18DET turbo miata


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: лек " тунинг "
МнениеПубликувано на: 06 Юни 2013, 15:06 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 27 Фев 2013, 17:10
Мнения: 143
Местоположение: Smolqn
вариант за джанта ??????????? 15 x 7 J ? нещо ако някой има на предвид ......


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: лек " тунинг "
МнениеПубликувано на: 06 Юни 2013, 23:35 
Offline
фен

Регистриран на: 10 Сеп 2008, 20:54
Мнения: 167
roscko написа:
Цитат:
Би трябвало да стане почти болт он


Винаги така започва филма...

:)


Опита говори :lol:


Последна промяна R на 06 Юни 2013, 23:37, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: лек " тунинг "
МнениеПубликувано на: 06 Юни 2013, 23:35 
Offline
фен

Регистриран на: 10 Сеп 2008, 20:54
Мнения: 167
x7z написа:
вариант за джанта ??????????? 15 x 7 J ? нещо ако някой има на предвид ......


ET?


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: лек " тунинг "
МнениеПубликувано на: 09 Юни 2013, 23:37 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 27 Фев 2013, 17:10
Мнения: 143
Местоположение: Smolqn
http://prodavalnik.com/borbet-a-16-4h100-i22766661 нещо такова ?


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: лек " тунинг "
МнениеПубликувано на: 10 Юни 2013, 07:56 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Апр 2013, 16:04
Мнения: 12
Местоположение: София
x7z написа:


В момента съм с подобен вариант, след като бях с 15х7, които за сега може и да ги върна. Колата се спира осезаемо, моите 4 джанти + 6 гуми ми пристигнаха 106кг. Задните опират във веждите, ще ти трябват раздувки и рязане на панели, ще имаш недозавиване, но спокойно ще можеш да даваш газ по завои, без да се притесняваш от задницата, ще ти се вдигне разхода. Борбет А принципно не ми е фаворит:
http://clubroadster.net/vb_forum/32-bra ... -type.html
Виж и Azev A, както и Keskin KT1, в тунинга имаше обяви и за двете, а Кескина го има и в Опел форума, Азефа беше 9 на 7,5, а Кескина е 9 на 9.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: лек " тунинг "
МнениеПубликувано на: 10 Юни 2013, 13:46 
Offline
фен
2000 Mazda MX-5

Регистриран на: 18 Сеп 2009, 21:10
Мнения: 310
Аз съм със 17ки 7J(не помня дали не са 7.5J) и никъде не опира, колата си има същата динамика, но 9 със сигурност ще опират.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: лек " тунинг "
МнениеПубликувано на: 11 Юни 2013, 20:59 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 27 Фев 2013, 17:10
Мнения: 143
Местоположение: Smolqn
eddy написа:
x7z написа:


В момента съм с подобен вариант, след като бях с 15х7, които за сега може и да ги върна. Колата се спира осезаемо, моите 4 джанти + 6 гуми ми пристигнаха 106кг. Задните опират във веждите, ще ти трябват раздувки и рязане на панели, ще имаш недозавиване, но спокойно ще можеш да даваш газ по завои, без да се притесняваш от задницата, ще ти се вдигне разхода. Борбет А принципно не ми е фаворит:
http://clubroadster.net/vb_forum/32-bra ... -type.html
Виж и Azev A, както и Keskin KT1, в тунинга имаше обяви и за двете, а Кескина го има и в Опел форума, Азефа беше 9 на 7,5, а Кескина е 9 на 9.




http://prodavalnik.com/4-broya-dzhanti-s-gumi-16-azev-i21554513 за това ли става дума и ако ДА то дали ще опира ?


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: лек " тунинг "
МнениеПубликувано на: 11 Юни 2013, 23:43 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Апр 2013, 16:04
Мнения: 12
Местоположение: София
x7z написа:
http://prodavalnik.com/4-broya-dzhanti-s-gumi-16-azev-i21554513 за това ли става дума и ако ДА то дали ще опира ?


Тези може и да станат не знам, зависи от офсета, но аз в момента с 225/45/16 с 30 офсет на 9j джанта, отзад опирам, отпред съм с 205/45/16 и като вдигнах окачването сега не опирам, но и там джантата е с ЕТ35 и е 7 1/2. Принципно говорех за:
http://www.tuning.bg/forums/index.php?/ ... try1344435
и това
http://www.tuning.bg/forums/index.php?/ ... try1346569
за съжаление вторите ги е продал, заслужаваха си за 500 с две нови предни гуми и Кескините си заслужават, но без гумите, ще искат раздувки по всяка вероятност, освен ако не им опънеш като палатка по някоя 205/40 примерно. Можеш да потърсиш и много широки 15-ки 9 или 10, аз принципно сега търся такива, но пак ще трябват раздувки, може евентуално с по-голям офсет да сложиш и 8ци с широки гуми без да раздуваш или както бях аз с 7ци с малко ЕТ. Като цяло според мен се ориентирай по гумите, които искаш да сложиш, защото нестандартните размери гуми са редки и по-скъпи, да не говорим, че някои екзотики като примерно 245/35/16 и тн изобщо ги няма в БГ, а те са перфектни за 9-ки джанти. Аз лично мисля, че ако не смяташ да правиш нищо съществено по двг 195 или 205/15 с леки джанти са оптимални за тази кола, а за да не са ти прибрани с малък офсет, някъде гледах примерно едни МiM 15-ки с офсет 13 7ци, ама не помня къде ги гледах.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: лек " тунинг "
МнениеПубликувано на: 26 Юни 2013, 08:27 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 27 Фев 2013, 17:10
Мнения: 143
Местоположение: Smolqn
http://whatmonstersdo.com/blog2/2013/07/15/project-respect-the-roadster-overview/

)


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: лек " тунинг "
МнениеПубликувано на: 15 Юли 2013, 17:34 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 27 Фев 2013, 17:10
Мнения: 143
Местоположение: Smolqn
x7z написа:



тука обаче не е ЛЕК .... тунинга )


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: лек " тунинг "
МнениеПубликувано на: 20 Авг 2013, 22:05 
Offline
любител
1992 Mazda MX-5

Регистриран на: 01 Мар 2013, 12:21
Мнения: 71
Местоположение: Copenhagen, Denmark
Колега джантите дето ти харесваха ги продадох... и сега ме е яд(ако говориш за моите де...).
Както и да е, аз също си търся джанти. Гледах навсякъде всякакви модели и офсети и глупости.
Едни джанти ми хванаха окото - Рота Грид В 15х8 0ЕТ.
Със 195/55/15 влизат под арките с малко рол.
630 евро изпратени из европа.. Малко множко ама знам че няма да мисля за нови джанти повече.

За турбото аз мисля че е прекалено много работа и като свършиш - безброй часове настройка.
Суперчарджер звучи по добре за мен.
М45 (стандартен на Мини тей че ги има много) влиза при двигателя само с 2 скоби(за които може да намериш мерки).
Не е нужен компютър защото не е под голямо налягане (настройка на ремъка само), не отделя много топлина тей че интеркулер също не е нужен.
Разбира се ако ги сложиш тия работи по добре.
Помпа за гориво и още едно от тия въртелките за газта (не знам как е на бг) трябват.
Настройки - НЯМА. Само ролката може да смениш за повече/по-малко налягане.
И най важното няма какво да режеш и ако решиш да го махнеш за половин ден колата е както преди, също няма какво да се счупи развали или да повреди друга част.
Проблема е че няма много налягане и следователно коне... един приятел е със джаксън рейсинг кит (М45) без компютър и интеркулер = +70 коня.
Ако си го направиш сам предполагам +50 което за нашите коли си е доста.
Аз ще слагам джаксън рейсинг защото го намерих евтино втора ръка а и нямам възможността да ходя до бай стругар когато си поискам...
Марко


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: лек " тунинг "
МнениеПубликувано на: 21 Авг 2013, 09:51 
Offline
фен

Регистриран на: 10 Сеп 2008, 20:54
Мнения: 167
M.Markov написа:
Колега джантите дето ти харесваха ги продадох... и сега ме е яд(ако говориш за моите де...).
Както и да е, аз също си търся джанти. Гледах навсякъде всякакви модели и офсети и глупости.
Едни джанти ми хванаха окото - Рота Грид В 15х8 0ЕТ.
Със 195/55/15 влизат под арките с малко рол.
630 евро изпратени из европа.. Малко множко ама знам че няма да мисля за нови джанти повече.

За турбото аз мисля че е прекалено много работа и като свършиш - безброй часове настройка.
Суперчарджер звучи по добре за мен.
М45 (стандартен на Мини тей че ги има много) влиза при двигателя само с 2 скоби(за които може да намериш мерки).
Не е нужен компютър защото не е под голямо налягане (настройка на ремъка само), не отделя много топлина тей че интеркулер също не е нужен.
Разбира се ако ги сложиш тия работи по добре.
Помпа за гориво и още едно от тия въртелките за газта (не знам как е на бг) трябват.
Настройки - НЯМА. Само ролката може да смениш за повече/по-малко налягане.
И най важното няма какво да режеш и ако решиш да го махнеш за половин ден колата е както преди, също няма какво да се счупи развали или да повреди друга част.
Проблема е че няма много налягане и следователно коне... един приятел е със джаксън рейсинг кит (М45) без компютър и интеркулер = +70 коня.
Ако си го направиш сам предполагам +50 което за нашите коли си е доста.
Аз ще слагам джаксън рейсинг защото го намерих евтино втора ръка а и нямам възможността да ходя до бай стругар когато си поискам...
Марко


viewtopic.php?f=41&t=29136


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: лек " тунинг "
МнениеПубликувано на: 21 Авг 2013, 11:30 
Offline
любител
1992 Mazda MX-5

Регистриран на: 01 Мар 2013, 12:21
Мнения: 71
Местоположение: Copenhagen, Denmark
Не съм я видял тая тема - сори. Като гледам същото пише общо взето.
Само да кажа че не претендирам да знам много - нищо не разбирам само дето съм чел и гледал. :)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 45 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб