Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 16 Дек 2018, 01:04

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 286 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Мазда 3 2014, цени?
МнениеПубликувано на: 01 Юли 2013, 23:38 
Offline
любител

Регистриран на: 01 Юли 2013, 23:35
Мнения: 1
Местоположение: Варна
Има ли някаква информация относно цените на новата Мазда 3, която трябва да е на
пазара до края на годината?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Юли 2013, 13:09 
Offline
любител

Регистриран на: 29 Юни 2013, 08:17
Мнения: 6
Местоположение: Bulgaria
Това, което имам като информация от човек от Стар Моторс е, че вероятно ще е с 15-20% над сегашните цени. Естествено каза "ама ние не знаем още нито нивата на оборудване, нито нищо. Няма сигурност за тези неща."


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Юли 2013, 14:41 
Offline
маниак

Регистриран на: 14 Сеп 2012, 21:51
Мнения: 616
Местоположение: София
Цени няма. Подготви се за около 80% на сходно оборудване на Мазда 6.

Поздрави


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Юли 2013, 08:55 
Offline
маниак

Регистриран на: 14 Сеп 2012, 21:51
Мнения: 616
Местоположение: София
Германия - 33к за базова и 40к за средна окомлектация.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Сеп 2013, 14:59 
Offline
маниак

Регистриран на: 14 Сеп 2012, 21:51
Мнения: 616
Местоположение: София
излезли са днес - на сайта. от около 30к лв...


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Сеп 2013, 20:23 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 795
Има, но очаквам с по 2к надолу да са, не сме Германия с огромния пазар, че да ни козят със същите надценки.......


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Сеп 2013, 21:43 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 01 Сеп 2013, 18:31
Мнения: 284
Местоположение: sofia
А гаранцията в Германия колко години е? Предполагам тук ще е 8 години.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Сеп 2013, 23:35 
Offline
маниак

Регистриран на: 14 Сеп 2012, 21:51
Мнения: 616
Местоположение: София
8г ама виртуални 8...


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2013, 07:36 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 01 Сеп 2013, 18:31
Мнения: 284
Местоположение: sofia
Виртуални ама 8 :-)

А що да са виртуални? Дори да има някакви ограничения, пак най-важните и скъпи неща в колата са ти в гаранция.
Кола с доказани километри и сервизно обслужване трудно ще се задържи за дълго на пазара, като тръгнеш да я продаваш един ден. Кой няма да иска такава?

Гледам и N1 сертификат ти дават (не че пак не е много скъпа, дори да си прихванеш ДДС-то).

Обаче мисля че тройката е първата в класа си с някой от опционалните екстри - например Head Up display, активния круиз контрол, асистента за дълги светлини.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2013, 08:34 
Offline
маниак

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 963
Местоположение: София
арни са цените, все пак е чисто нов модел.
Хубаво е че са направили още едно ниво на оборудване Evolution което е между Revolution и Ultimate. В него са включили интересни екстри като BOSE и HeadUP дисплея, но за сметка на това пък адаптивните светлини, автоматичното превключване и системата за следене на линията са преместени в Ultimate. Странно ми изглежда и че при най-мощният бензинов мотор отсъства автоматичната скоростна кутия, а това според мен е конфигурация като от 6-цата. Готин е 7-инчовия дисплей както и новия изглед и управление, този 5.7" дето са го турили на 6-ца определно малее...

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2013, 08:57 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 795
Аз като тръгна да сменям бих се колебал между дизелов революшън ръчка или 165 коня бензинов еволюшън
Дизелът е едно ниво по-долу но е с 1к по-евтин.
Ако погледна какви ще липсва спрямо горното ниво, на което е бензина:
преден парктроник не ми трябва,
Бозе-то не е толкова важно,
а и на 18ки много много не ми се качва.
Виж Head-up дисплея вероятно е як,

Защо обаче долното ниво ми се струва че е на 16ки? Бих предпочел 17ки както е на сегашната

Аз обичам малко да напъвам като шофирам и макар че времената от 0-100 са почти сходни, смятам че в диапазон 100-170 км/ч дизелът ще бие доста. А и разходът при високите скорости си е доста в полза на дизела, около 2 литра на 100. Та и нагоре.

Та според вас кой вариант е по-добър
150 коня дизел на революшън
или
165 коня бензин на еволюън (цената му е 1000 лв отгоре)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2013, 09:07 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 01 Сеп 2013, 18:31
Мнения: 284
Местоположение: sofia
И защо задраска автоматика с лека ръка?

А това че е с 16" не е толкова страшно - остави си джантите за зимните гуми, и си вземи 17ки ...


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2013, 10:48 
Offline
фен

Регистриран на: 29 Окт 2011, 11:52
Мнения: 260
Бензинова разбира се! С тоя дизел, особено в България що народ се е наиграл....

_________________
mazda 3 1.6 benzin 2005. Астматичка, но пък безпроблемна.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2013, 11:53 
Offline
маниак

Регистриран на: 14 Сеп 2012, 21:51
Мнения: 616
Местоположение: София
За гаранцията - окачването е скъпо и там се правят.

Иначе двигателя и електрониката - да. По-добре да са с дълга гаранция, но аз бих питал изрично какво ТОЧНО и до кога ТОЧНО е в гаранция. Понеже е удължена с тип застраховка и то си личи, че е на сума точно 1000лв и я натовариха към цената.

Иначе Маздата 3ка е много добре нацелена с оборудването освен с 18ките, но няма перфектни неща.

Босе идва с противофаза и намалява шума отвън - мисля, че е добра идея.

За мен 120кс бензина е оптималния - 210 nm и 8.8 до 100. Просто мнение :)

Ако някой мине на тест драйв да каже отзиви, че не ми се ходи само от 'мерак' - нямам време.

Поздрави на всички!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2013, 11:58 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 01 Сеп 2013, 18:31
Мнения: 284
Местоположение: sofia
orlinm написа:
Бензинова разбира се! С тоя дизел, особено в България що народ се е наиграл....


Какво му е на дизела в България?!

До сега съм имал грижа само с бензина в България (това преди доста време беше).

От 10 и повече години само дизели карам и не съм имал никакви грижи! Ако зареждаш в noname бензиностанции ....


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2013, 12:01 
Offline
маниак

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 963
Местоположение: София
orlinm написа:
Бензинова разбира се! С тоя дизел, особено в България що народ се е наиграл....

Защо мислиш така?
Смея да твърдя че сегашната ми мазда, която е 165 коня бензин и я карам само със 100 октана Shell V-Power Nitro+ Racing 100 или OMV MaxxMotion 100, върви по-малко от предната ми кола Инсигния 130 коня. Просто при дизела не трябва да се прави компромис с горива, масла и интервали на обслужване, също е добре да си го изчакаш да позагрее а не да му скачаш на газта веднага.

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2013, 12:24 
Offline
маниак

Регистриран на: 14 Сеп 2012, 21:51
Мнения: 616
Местоположение: София
bgfrayman написа:
orlinm написа:
Бензинова разбира се! С тоя дизел, особено в България що народ се е наиграл....

Защо мислиш така?
Смея да твърдя че сегашната ми мазда, която е 165 коня бензин и я карам само със 100 октана Shell V-Power Nitro+ Racing 100 или OMV MaxxMotion 100, върви по-малко от предната ми кола Инсигния 130 коня. Просто при дизела не трябва да се прави компромис с горива, масла и интервали на обслужване, също е добре да си го изчакаш да позагрее а не да му скачаш на газта веднага.


мм това за конете е тема, която май на всички ни е ясна - основния индикатор е максималната скорост и не толкова за еластичност или ускорение. Въпреки, че е с това е свързано.

Мисля, че всяка атмосферка под 6 цилиндъра и под 2.5 обем би ти се струвала по-бавна от предишния ти дизел с турбинка. така си мисля.

Откъде зареждате дизел?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2013, 12:54 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 01 Сеп 2013, 18:31
Мнения: 284
Местоположение: sofia
Еко, ОМВ, Shell, Lukoil.

Но само нормалния си дизел.

Блажния по никакъв начин не виждам да има реален ефект.

Инсинията е много по-тежка и при 130 коня няма как да набира по-добре от Мазда 6 с 165 коня. По скоро усещането ти е такова, но реално не ми се вярва да е така. Бензина развърта от самото начало, а този дизел мисли и после те срита. Турбо лага не е за пренебрегване.

Според мен много по-приятно за возещите се е набирането да е плавно, а не да ти откача главата. За драйвъра е друга тема!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2013, 13:22 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 795
Задрасках автоматика, защото за мен автоматикът лишава шофьора от възможността за себеизразяване
То ще ми казва кога да сменям... аре бегай
Докато направя кикдаун ще съм свалил два пъти една предавка надолу

А ако ще трябва да ползвам перата - ми то за кво съм дал 1500 лв за автоматик


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2013, 13:29 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 01 Сеп 2013, 18:31
Мнения: 284
Местоположение: sofia
Май не караш по задръствания.

Или са ти останали неприятни впечатления от някой ретро автоматик.

Хубаво е да имаш избор, кеф ти ръчка, кеф ти сама да си сменя.


Последна промяна Turbodieselcomby на 19 Сеп 2013, 13:37, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2013, 13:32 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 795
Не карам въобще градско маздата. За тази цел е служебната кола на жена ми:))

Но да дам пари и сам да си отнема кефа да бутна трета на 80 и да я вкарам в 6000 оборота - нееее никога!!!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2013, 13:37 
Offline
фен
Аватар
2012 Mazda 3

Регистриран на: 31 Мар 2012, 17:11
Мнения: 318
Местоположение: България
Аз като фен на "автоматик" не съм очарован от 120к. на бензиновият модел :)
За съжаление тези модели засега липсват :D
- 155-hp SKYACTIV-G 2.0L 4-cylinder engine with a choice of SKYACTIV-MT 6-speed manual or SKYACTIV-Drive 6-speed automatic transmission (i models)
- 184-hp SKYACTIV-G 2.5L 4-cylinder engine with SKYACTIV-Drive 6-speed automatic transmission with sport mode (s models) 184-hp SKYACTIV-G 2.5L 4-cylinder engine with

_________________
2012 Mazda 3 2.0 Activematic, 150 HP.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2013, 13:43 
Offline
маниак

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 963
Местоположение: София
road_runner написа:
Не карам въобще градско маздата. За тази цел е служебната кола на жена ми:))

Но да дам пари и сам да си отнема кефа да бутна трета на 80 и да я вкарам в 6000 оборота - нееее никога!!!!

И разхода ти е...?
Щото при последното извънградско по магистралата карах от Хепи-Пловдив, почти до Стара загора със 170-180 и разхода ми беше 9.5, а за да видя колко дига я карах пак по маггистралата с 210 и ми беше 17/100, освен това над 210 не дигна, с опела бях постигнал 230 и разхода ми беше към 13/100.
@Turbodieselcomby - да опела беше близо 400 кила по-тежък, но ако не го изпускаш по 1500 rpm. няма грижи с набирането, а новите дизели на мазда са с две турбини, точно за да се намали "дупката" при ниски обороти, както и за да се вдигне горната граница. Ако не се лъжа кривата на въртящият момент започва да пада чак след 4000-4500 оборота което за дизел си е супер.

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2013, 14:00 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 795
Кеф цена няма, много е разходът да, за тази цел смятам, че дизел 150 коня от 2.2 ще е по-добре вместо 15 ще даде 12 на 100 при 170-180 :)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2013, 14:17 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 01 Сеп 2013, 18:31
Мнения: 284
Местоположение: sofia
12 дизел при 170-180 - едва ли!

По скоро 8-9. Все пак не е SUV с шестак!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2013, 15:24 
Offline
фен

Регистриран на: 29 Окт 2011, 11:52
Мнения: 260
Аз за дизела изказах личното си мнение, че според мен особено в България не е далавера да се кара на дизел. От чисто финансова гледна точка. Особено тея след 2007-8ма дето са масово с DPF филтри и системи. По-скъпи консумативи, на които не е добре да се слагат по-евтини алтернативи, по скъпа подръжка. Гори по-малко, ама като идеш 1-2 пъти да ти долеят каталитична течност на DPFа, като направиш 1 турбина на 100К километра и накрая сметките показват че не си спестил никакви пари. По-скоро ти идват изведнъж големи разходи за скъпи части. Просто риска с дизелите е по-голям.
Тук колегите масово казват, че нямат проблеми но задължително поясняват че слагат от най-скъпата нафта :) Ми то с по-внимателно каране разликата между скъпата нафта и по-евтиния А95 няма да е кой знае каква, като се имат предвид сумите за подръжка и ремонти на дизела след това. Харесвам да карам дизел, ама не и да го притежавам. За това за за себе си съм решил само бензин и гледам само бензинови коли из търсачките.

_________________
mazda 3 1.6 benzin 2005. Астматичка, но пък безпроблемна.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2013, 15:44 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 01 Сеп 2013, 18:31
Мнения: 284
Местоположение: sofia
Е нали става дума за нова кола с 8 години гаранция!

Мисля че Мазда постига еко нормата без такава каталитична течност - така че и това не е фактор!

Единствено съображение е колко километра годишно правиш, за да ти е на сметка да затвориш 3-4000 лв. в дизелов автомобил (и пълното каско е върху по-голяма стойност, сервизното обслужване също е по-скъпо).

А колкото за блажния бензин - ако колата е правена за А95, ефекта е нулев от блажния бензин. Да не е Порше ...
А от блажния дизел, не видях подобрение нито в динамика, нито в разход. Веднъж на 3-4 резервоара може би, ако е по добър за промивка ама иначе ц...


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2013, 17:51 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 795
Лично аз също съм фен на бензина заради по-големия диапазон, кеф е да влезеш в лютеницата , а не на 4000 оборота да сменяш.
Но уви няма долното ниво предлагано на бензин. Защо не излезна 2.5 бензин за тройка, щеще да е най-добрият за мен избор.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Сеп 2013, 20:58 
Offline
маниак

Регистриран на: 14 Сеп 2012, 21:51
Мнения: 616
Местоположение: София
2.5 ще го набутат на Щатския пазар. Нас тук ни се носи славата в ЕУ на скъперници в обема :)
Преди две години бях в Мексико и карах 3ката (2010г) с 2.5 бензин и колегата й викаше малолитражка :) Същевременно Мазда 6 имаше и 6 цилиндрови там.

Мен друго ме гложди - защо примерно 165кс е само хечбек?Аз харесвам повече седаните (не че сега карам-моята е комби),но бих си купил седан. Друго дизел ръчка - имаш седан,дизел автомат само хечбек.

Подозирам е някаква статистика и да си намалят и планират производството.

Като цяло скъпи ли ви се струват цените за класа?

За седана дават +55л багажник,дали е така или мерят хечбека само под кората,че излиза такава сметката?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Сеп 2013, 21:06 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 01 Сеп 2013, 18:31
Мнения: 284
Местоположение: sofia
Ами високи са цените. Дано да е наистина обосновано.

А при тези цени на бензина в щатите, е нормално да се карат шестаци ...
Макар че и там поскъпна. 2001-ва беше 1.20 долара за галон.


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 286 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб