Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 29 Мар 2024, 00:54

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 17 Окт 2013, 15:48 
Offline
любител

Регистриран на: 19 Яну 2013, 18:21
Мнения: 43
Местоположение: София
Здравейте колеги,
има вероятност да ми е заминал коляновия вал, въпреки че за мен това е последна възможност.
Та въпросът ми е: някой наясно ли е дали коляновия вал на мазда 6 бензин 2.3(фейслифтова 2006-та) е взаимозаменяем
с някоя друга конфигурация, примерно 2.0 бензин, 2.0 дизел, 1.8 бензин май го изключвам, но все пак.
Благодаря предварително на отзовалите се.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Окт 2013, 16:23 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 05 Мар 2006, 20:47
Мнения: 2146
Местоположение: Varna
Едва ли...
Дори и при най-повърхностен поглед се виждат сериозни разлики:
L8 и LF са с ход на буталото (пряко зависещ от коляновия вал): 83.1 mm
A L3 има ход на буталото цели 94 mm

_________________
ex.Mazda6 бензин 2.0/147к.с. -2008г ; Nissan Qashqai 4x4,2.0/140к.с. - 2008г.; ex. Jeep Grand Cherokee 3.0CRD/2014


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 17 Окт 2013, 18:16 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 19 Яну 2013, 18:21
Мнения: 43
Местоположение: София
Всъщност да, спомням си че като гледах двигателите L8 и LF съвпадаха на 70-80%, докато съвпаденията между LF и L3 бяха доста по-малко. Все пак потърсих и всъщност 2,3 двигателя си е сам за себе си. Т.е. няма алтернатива.
А някой колега да има VIN код на форд с този двигател(при тях е L4), че да търся и от тях евентуално.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Окт 2013, 20:29 
Offline
любител
Аватар
2006 Mazda 6

Регистриран на: 04 Юни 2011, 16:20
Мнения: 93
Местоположение: Русе
skype: spoksn
Колега, толкова ли е зле коляновия вал ? Моя тез дни го шлайфаха на 0,25. На пръв поглед мислех, че ще мина само с полиране, но трябваше и да се шлайфа.
А ако наистина се налага да купуваш друг вал, питай Владо (Rally86). Мисля, че той може да ти помогне. В ебау също има за продан.
Интересно ми е защо тоя мотор 2.3 толкова бързо почва да задира вала :?:

_________________
Mazda 323f 1.5 16v
Mazda 6 2.3 2006
Mazda CX-7 2.3 260hp 2008


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 17 Окт 2013, 22:44 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 19 Яну 2013, 18:21
Мнения: 43
Местоположение: София
Корекция на написаното от таблета:Всъщност историята е доста трагична, купих колата от познат, който се кълнеше че двигателя трака от ангренажна верига. Скоростно при ........., бързо леко разкостване и коментар че е бил вариатора, а веригата е разхлабена. Смяна и на двете. Двигателя продължава да трака, 40 дни каране и пак при ......... с въпроси и надежда за отговори. Отговор, щом съм я хванал да я правя, ще я оправя, " а дано ама надали" днес, това правя,утре онова правя....отговор няма, от какво трака :"ами не знам човече отчаял съм се човече не знам".
Днес това утре онова...ще сменяме:биелни лагери(изчетох всички чужди англоговорящи форуми и видях че това е проблем на L3 включително и на турбо варианта и ми се струва че заради мен се прави по-скоро), сегменти (колата не беше пипнала масло за 2000км пробег) и неизбежно гарнитура на глава.
Аз:"Нещо гумички на клапани, шлайфане на глава, ала бала"
Отговор:"Ц, ще сложим 2 гарнитури и нещата ще се оправят"
....
После:"Ще шлайфаме главата и няма да слагаме 2 гарнитури"
пак Аз:"Гумички на клапани, това онова"
Отговор:"Няма нужда"
.......
"Поръчах ти гумичките за главата, това + онова + напасване = 385лв"
Аз:"ебаси кефа"..през това време чакаме билени лагери и сегменти от доставчика на майстора 3 седмици и на мен ми падна пердето. Теглих една на доставчика, който лъжеше амам много грозно и си намерих сегменти RIKKEN za 1 ден, е да не са като NPR, но са 2-ри и избор(това го давам накратко , макар че беше 3 седмици яко дране по телефона и како ли още не).
Щях да си ги поръчам от Стар Мотърс, които за пръв път дават цена под пазарната- оригинални сегменти за 160лв,
но доставчика ме убеди че са тръгнали от ГЕрмания и едвали не след 3-5 дни пристигат, докато на другата седмица отговова беше след 3 седмици ОЩЕ!!!!Та така отидох в Стар-а, вече нямаше сегменти в Европа и си поръчах биелни лагери през фирмата на шефа ми (който поддържа 6 мазди, 2 от коит от които 6-ци) за скромната цена (според тях) от 233лв.
До тук добре.
НО реших да занеса сегментите на ........... и той ми обясни, че всичко хубаво ама най-добре да е счупен колянов вал, понеже ПОНЕ ще излезе диагноза (О БОЖЕ МОЙ!!!)Как се чупи колянов вал, който според него е чугунов, а всъщност е нисколегирана стомана със силно дисипативни (обиращи в нисък диапазон деформации без да се разрушат) своиства.
Е...Е...Е това преля чашата, чакаме биелните лагери, според ......... няма как да се диагностицира без тях????
Дали ако беше свалил коляновия вал нямаше да разбере.
Защото ако е той, отиват основни лагери, шайба на коляновия и т.н и т.н.
Мисля че не бях полезен за темата, но когато има развитие ще споделя... и на по-спокойно че детето ми е болно вече 1 месец и всичките малоумни лекари в София не могат да разберът какво точно му е.
ЛЕка вечер.


П.С.По-въпроса 15 мин по-късно, не знам в какво състояние е коляновия вал, защото .........не го е свалял, както съм писал по-нагоре, този двигател страда от заминали биелни лагери, не от заминал колянов вал, във всички аглоговорящи форуми няма случай на счупен колянов вал, но това не изключва този да е първи и все пак ако беше надран .......... щеше да ми каше предпоалам.
П.П. По негово съображение купувам стандартни, а не ремонтни комплекти!




.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Окт 2013, 17:45 
Offline
любител
Аватар
2006 Mazda 6

Регистриран на: 04 Юни 2011, 16:20
Мнения: 93
Местоположение: Русе
skype: spoksn
Абе колега, как ще поръчаш лагери без да се види дали е надран вала? Ами ако се окаже, че ти трябват ремонтни?!?! Поръчваш на ново и чакаш още толкова време. И мисля че от Стар Моторс няма да ти върнат другите.

П.П. : От колко време си в бокса?

_________________
Mazda 323f 1.5 16v
Mazda 6 2.3 2006
Mazda CX-7 2.3 260hp 2008


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Окт 2013, 21:59 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
И кой е .......... , не мислиш ли че можеш да спестиш на някой да попадне в същата ситуация....,пълен абсурд е да се купува нещо дето хем не се знае дали е за смяна и дали не трябва да е ремонтен размер...,а RIKEN са си хубави сегменти...,NPRa най вероятно е щял да е EUROPE та тук RIKENа е по добрия вариянт - поне според мен.

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Окт 2013, 10:49 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 19 Яну 2013, 18:21
Мнения: 43
Местоположение: София
Понеже наистина филма е пълен и реално аз не знам дали вала е надран или не е , а зад многоточието се явява човек чиято самоличност не искам да разкривам на този етап явно ще си ходя по мъките. Въпреки всичко когато има развитие на ситуацията ще ви направя пълен и точен анализ и ще ви информирам.
Благодаря на отзовалите се.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Окт 2013, 20:05 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
Лично мое мнение - многоточието трябва да придобие ясна самоличност,инак някой друг ще се надене на ........ , а не мисля че точно тук това е в рамнките на нормалното.

Аз съм повтарял безброй пъти че никой няма да вложи и 50% от старанието и мерака по собствената ви кола,за да стигна до този си мой извод и аз съм сърбал попарата не не малко ........ !

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Окт 2013, 10:46 
Offline
любител

Регистриран на: 29 Сеп 2013, 00:53
Мнения: 91
Местоположение: софия
IvoZ написа:
Корекция на написаното от таблета:Всъщност историята е доста трагична, купих колата от познат, който се кълнеше че двигателя трака от ангренажна верига. Скоростно при ........., бързо леко разкостване и коментар че е бил вариатора, а веригата е разхлабена. Смяна и на двете. Двигателя продължава да трака, 40 дни каране и пак при ......... с въпроси и надежда за отговори. Отговор, щом съм я хванал да я правя, ще я оправя, " а дано ама надали" днес, това правя,утре онова правя....отговор няма, от какво трака :"ами не знам човече отчаял съм се човече не знам".
Днес това утре онова...ще сменяме:биелни лагери(изчетох всички чужди англоговорящи форуми и видях че това е проблем на L3 включително и на турбо варианта и ми се струва че заради мен се прави по-скоро), сегменти (колата не беше пипнала масло за 2000км пробег) и неизбежно гарнитура на глава.
Аз:"Нещо гумички на клапани, шлайфане на глава, ала бала"
Отговор:"Ц, ще сложим 2 гарнитури и нещата ще се оправят"
....
После:"Ще шлайфаме главата и няма да слагаме 2 гарнитури"
пак Аз:"Гумички на клапани, това онова"
Отговор:"Няма нужда"
.......
"Поръчах ти гумичките за главата, това + онова + напасване = 385лв"
Аз:"ебаси кефа"..през това време чакаме билени лагери и сегменти от доставчика на майстора 3 седмици и на мен ми падна пердето. Теглих една на доставчика, който лъжеше амам много грозно и си намерих сегменти RIKKEN za 1 ден, е да не са като NPR, но са 2-ри и избор(това го давам накратко , макар че беше 3 седмици яко дране по телефона и како ли още не).
Щях да си ги поръчам от Стар Мотърс, които за пръв път дават цена под пазарната- оригинални сегменти за 160лв,
но доставчика ме убеди че са тръгнали от ГЕрмания и едвали не след 3-5 дни пристигат, докато на другата седмица отговова беше след 3 седмици ОЩЕ!!!!Та така отидох в Стар-а, вече нямаше сегменти в Европа и си поръчах биелни лагери през фирмата на шефа ми (който поддържа 6 мазди, 2 от коит от които 6-ци) за скромната цена (според тях) от 233лв.
До тук добре.
НО реших да занеса сегментите на ........... и той ми обясни, че всичко хубаво ама най-добре да е счупен колянов вал, понеже ПОНЕ ще излезе диагноза (О БОЖЕ МОЙ!!!)Как се чупи колянов вал, който според него е чугунов, а всъщност е нисколегирана стомана със силно дисипативни (обиращи в нисък диапазон деформации без да се разрушат) своиства.
Е...Е...Е това преля чашата, чакаме биелните лагери, според ......... няма как да се диагностицира без тях????
Дали ако беше свалил коляновия вал нямаше да разбере.
Защото ако е той, отиват основни лагери, шайба на коляновия и т.н и т.н.
Мисля че не бях полезен за темата, но когато има развитие ще споделя... и на по-спокойно че детето ми е болно вече 1 месец и всичките малоумни лекари в София не могат да разберът какво точно му е.
ЛЕка вечер.


П.С.По-въпроса 15 мин по-късно, не знам в какво състояние е коляновия вал, защото .........не го е свалял, както съм писал по-нагоре, този двигател страда от заминали биелни лагери, не от заминал колянов вал, във всички аглоговорящи форуми няма случай на счупен колянов вал, но това не изключва този да е първи и все пак ако беше надран .......... щеше да ми каше предпоалам.
П.П. По негово съображение купувам стандартни, а не ремонтни комплекти!




.

колега по темата не мога да ти помогна, но за детето: препоръчвам ти да идеш при д-р Цацова. Работи в едно ДКЦ на ул. "Николай Коперник" (посока от Плиска към "Шипченски" отляво се пада. Като го намери не влизаш през главния вход, а отстрани до него има пътека, която води до друг вход. Влизаш и в ляво в дъното. Жената е педиатър освен, че е джипи, много опитна (бивш нач. на педиатрично отделение), никога не съм чул да е върнала или нагрубила някого. И си разбира от работата (и на двете ми деца е личен лекар от доста време и досега не е имало случай да е сбъркала диагноза). Слушай какво ти казва и изпълнявай. И да знаеш че без основание няма да те прати по платени специалисти и лекарствата дето ще изпише евентуално обикновено са най-евтините, но със същият ефект като скъпите им аналози дето само търговското им име е различно и води до 50 процента отгоре в цената.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Окт 2013, 14:13 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 19 Яну 2013, 18:21
Мнения: 43
Местоположение: София
Благодаря колега за информацията, най-вероятно ще минем и през този лекар.

Тошко, всяко нещо с времето си.


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб