IvoZ написа:
Корекция на написаното от таблета:Всъщност историята е доста трагична, купих колата от познат, който се кълнеше че двигателя трака от ангренажна верига. Скоростно при ........., бързо леко разкостване и коментар че е бил вариатора, а веригата е разхлабена. Смяна и на двете. Двигателя продължава да трака, 40 дни каране и пак при ......... с въпроси и надежда за отговори. Отговор, щом съм я хванал да я правя, ще я оправя, " а дано ама надали" днес, това правя,утре онова правя....отговор няма, от какво трака :"ами не знам човече отчаял съм се човече не знам".
Днес това утре онова...ще сменяме:биелни лагери(изчетох всички чужди англоговорящи форуми и видях че това е проблем на L3 включително и на турбо варианта и ми се струва че заради мен се прави по-скоро), сегменти (колата не беше пипнала масло за 2000км пробег) и неизбежно гарнитура на глава.
Аз:"Нещо гумички на клапани, шлайфане на глава, ала бала"
Отговор:"Ц, ще сложим 2 гарнитури и нещата ще се оправят"
....
После:"Ще шлайфаме главата и няма да слагаме 2 гарнитури"
пак Аз:"Гумички на клапани, това онова"
Отговор:"Няма нужда"
.......
"Поръчах ти гумичките за главата, това + онова + напасване = 385лв"
Аз:"ебаси кефа"..през това време чакаме билени лагери и сегменти от доставчика на майстора 3 седмици и на мен ми падна пердето. Теглих една на доставчика, който лъжеше амам много грозно и си намерих сегменти RIKKEN za 1 ден, е да не са като NPR, но са 2-ри и избор(това го давам накратко , макар че беше 3 седмици яко дране по телефона и како ли още не).
Щях да си ги поръчам от Стар Мотърс, които за пръв път дават цена под пазарната- оригинални сегменти за 160лв,
но доставчика ме убеди че са тръгнали от ГЕрмания и едвали не след 3-5 дни пристигат, докато на другата седмица отговова беше след 3 седмици ОЩЕ!!!!Та така отидох в Стар-а, вече нямаше сегменти в Европа и си поръчах биелни лагери през фирмата на шефа ми (който поддържа 6 мазди, 2 от коит от които 6-ци) за скромната цена (според тях) от 233лв.
До тук добре.
НО реших да занеса сегментите на ........... и той ми обясни, че всичко хубаво ама най-добре да е счупен колянов вал, понеже ПОНЕ ще излезе диагноза (О БОЖЕ МОЙ!!!)Как се чупи колянов вал, който според него е чугунов, а всъщност е нисколегирана стомана със силно дисипативни (обиращи в нисък диапазон деформации без да се разрушат) своиства.
Е...Е...Е това преля чашата, чакаме биелните лагери, според ......... няма как да се диагностицира без тях????
Дали ако беше свалил коляновия вал нямаше да разбере.
Защото ако е той, отиват основни лагери, шайба на коляновия и т.н и т.н.
Мисля че не бях полезен за темата, но когато има развитие ще споделя... и на по-спокойно че детето ми е болно вече 1 месец и всичките малоумни лекари в София не могат да разберът какво точно му е.
ЛЕка вечер.
П.С.По-въпроса 15 мин по-късно, не знам в какво състояние е коляновия вал, защото .........не го е свалял, както съм писал по-нагоре, този двигател страда от заминали биелни лагери, не от заминал колянов вал, във всички аглоговорящи форуми няма случай на счупен колянов вал, но това не изключва този да е първи и все пак ако беше надран .......... щеше да ми каше предпоалам.
П.П. По негово съображение купувам стандартни, а не ремонтни комплекти!
.
колега по темата не мога да ти помогна, но за детето: препоръчвам ти да идеш при д-р Цацова. Работи в едно ДКЦ на ул. "Николай Коперник" (посока от Плиска към "Шипченски" отляво се пада. Като го намери не влизаш през главния вход, а отстрани до него има пътека, която води до друг вход. Влизаш и в ляво в дъното. Жената е педиатър освен, че е джипи, много опитна (бивш нач. на педиатрично отделение), никога не съм чул да е върнала или нагрубила някого. И си разбира от работата (и на двете ми деца е личен лекар от доста време и досега не е имало случай да е сбъркала диагноза). Слушай какво ти казва и изпълнявай. И да знаеш че без основание няма да те прати по платени специалисти и лекарствата дето ще изпише евентуално обикновено са най-евтините, но със същият ефект като скъпите им аналози дето само търговското им име е различно и води до 50 процента отгоре в цената.