Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 20 Авг 2022, 04:33

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 11 Яну 2014, 11:30 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Яну 2014, 11:01
Мнения: 4
Местоположение: Пловдив
Вчера смених маслото на колата с castrol magnatec 10w 40 , заедно със горивен, маслен и въздушен филтър. Аз по принцип имам проблеми със оборотите на свободна, когато колата е на едно място-стрелката на оборотите играе нагоре надолу. Напоследък този проблем и е доста сериозен, само на загрята кола, особено като спра на светофара и пусна на свободна и стрелката играе мощно нагоре надолу между 300-400 оборота и 600-700 някъде и не се успокоява. Усещам че двигателя не работи равномерно.Даже имам чувството че ще ми изгасне колата някой път. Вчера след като сменихме маслото се прибирам аз и гледам че държи по високи обороти от обикновенно(стрелката на оборотите е над средната чертичка, а нормално е на нея) след като е загряла и тъкмо да вкарам колата в гаража се чува звук като хълцане отзад на ауспуха, все едно колата ще изплюе нещо но не може и се дави. Мисля че се получава от оборотите тва и че двигателя не работи равномерно и ми се струва че хълца или маслото е някакъв ментак, незнам не разбирам от коли. Забелязах и че не кондензира а аз винаги съм имал здрав двигател, никога не ми е правил проблеми.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2014, 13:06 
Offline
любител
Аватар
1998 Mazda 626

Регистриран на: 02 Мар 2009, 23:16
Мнения: 34
Местоположение: Харманли
Колега, имах подобен проблем с нестабилни обороти, като падаха до 200 и понякога гаснеше. Почистих инжекциони, ДЗ, електрожигльор за празен ход, EGR - нищо не помогна. В руски форуми попаднах на подобна тема и при мен проблема се оказа засмукване на въздух от гарнитурата на смукателния колектор. Руснаците пишат че проблема е много разпространен на тези мотори - особено след 150-200 000 км пробег. Най-лесно се открива с гъвкава шлаухка около 8 мм - единия край в ухото, a с другия обикаляш около гарнитурата - свири и смучи сериозно където има проблем. Сега оборотите са ми стабилни и изчезнаха вибрациите. Успех!

_________________
Mazda GF 2.0i 115k 5HB 5MT 1998


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Мар 2014, 10:40 
Offline
фен
Аватар
2016 Mazda 6

Регистриран на: 20 Сеп 2006, 11:26
Мнения: 236
Местоположение: Sofia
Здравей колега , аз имах такв проблем когато взех колата преди 7 години. При мен се оказа че трябва да се почисти ЕГР клапана. Оттогава съм минал над 90 хил. км без проблеми. При мен освен че играеха оборотите в доста случай на празен ход се вдигаха до 3-4 хил. и оставаха така високи.

_________________
Mazda 626 GC 2.0, 1983 - липсва ми
Mazda MX-5 NB 1.6, 2004 - на служба
Mazda MX-6 2.5, 1993 - на служба
Mazda 6 Sport Combi 2.5, 2016 - на служба


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Авг 2014, 20:49 
Offline
любител

Регистриран на: 26 Авг 2014, 20:24
Мнения: 4
Местоположение: София
Здравейте, наскоро си взех същата мазда, смених масло и през последния месец много често доливам. Възможно ли е толкова масло да гори?

_________________
Мазда 626 GF 97 година 16v 1.8, 90к.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Авг 2014, 18:31 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 04 Яну 2010, 21:18
Мнения: 1285
Местоположение: София
Преди колко време го смени ? Колко км. си изминал от тогава ? Какъв вискозитет е маслото ? Колко доля от смяната до сега ? На колко км. е двигателя ? Колата пуши ли ? Мирише ли на изгоряло масло ? И т.н.т.

_________________
Mazda 3 Sport Kintaro (金太郎) 2.0 MZR-CD 143 ps 6 speed 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 27 Авг 2014, 21:20 
Offline
любител

Регистриран на: 26 Авг 2014, 20:24
Мнения: 4
Местоположение: София
Колата я купих средата на 15 юли тази година. Веднага на другия ден смених маслото, взех я на 140 000 км, след това смених и крайно гърне. После по море насам натам и сега е на 143 000. От както смених маслото съм долял 400-500 гр масло. За това време новото гърне е черно на барут отвътре и при форсиране на колата има син пламък. Надявам се да не е нещо сериозно

_________________
Мазда 626 GF 97 година 16v 1.8, 90к.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Авг 2014, 23:07 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 04 Яну 2010, 21:18
Мнения: 1285
Местоположение: София
Някои дават пари да хвърлят пламък :lol: . Липса на средно гърне или непълно изгаряне.
Половин кило за три хиляди е много.
"Нещо сериозно" е свързано със сигурността. Няма страшно ,но трябва да се провери двигателя. Компресия ,клапани ,горивна система... Майсторите си знаят.

_________________
Mazda 3 Sport Kintaro (金太郎) 2.0 MZR-CD 143 ps 6 speed 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб