Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 23 Юни 2021, 03:38

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 34 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 23 Сеп 2015, 19:34 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 8757
Отговорът е много прост.......на Фолксваген притежание естествено. 8)
Не мога да разбера ....вече във втори сериозен скандал се забъркват след онзи със манипулирането за кола на годината....Голф 7.Не се спират пред нищо швабите.Беше време когато бяха честни и със достоинство.Нека идват по скоро ордата Сириици........ :ninja: :smoke:

_________________
Мазда 323 f 1.6 1991 ex
Мазда 323 f 1.5 1995 ex
Мазда Примаси 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Сеп 2015, 01:19 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 16 Яну 2014, 16:54
Мнения: 288
Местоположение: София
Даааа, нещата за Вагените отиват към "изуй гащи"... Тъкмо се готвеха да станат автопроизводител № 1 в света и изведнъж - тотална щета! Ебати тарикатлъка - значи започва теста за изгорели газове, ЕКУ-то веднага разбира, че Вагена е на изпит и колата става по-ниска от тревата. Няма конски сили, няма въртящ момент, ЕКУ-то хваща двигателя за гушата и моментално променя всички настройки с една единствена цел - min количество изгорели газове. Като свърши теста - пей сърце! В реални условия 11 млн "чисти" дизел-Вагени отново си имат мощност, динамика и рязкост, но от ауспусите им духа 40 пъти по-голямо замърсяване, в сравнение със законовите норми! Ах, Лили Марлен!

Накъде отива тоя свят, след като и германците започнаха яко да лъжат... И това не им е за първи път, както казва Вальо. Преди време имаше едно проучване за разликата между фабричния и реалния среден разход на гориво и изгорели газове. Оказа се, че най-много лъжат тъкмо немските Премиум марки - Мерц, БМВ, Ауди... Всичките бензинки нагласени с под 10 л/100 км, дизелите - под 6 л, а изгорелите газове миришели на теменужки. Бегай бе...

Ама я по-добре да не плюя много-много по дизелите, че ако ме чуе martod, ще се вкарам в голям филм... :D

_________________
Mazda Premacy 1.8i / 2002


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Сеп 2015, 04:07 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 03 Ное 2014, 13:09
Мнения: 2109
Местоположение: селянин в София
Доста наглост и самоувереност прозира зад подобно действие , само можем да гадаем колко още лъжи са пробутали през времето щом си позволяват Швабите това.
Но акционерите навсякъде си искат дивидентите и никого не го интересува по какъв начин ще се получат - изключения няма в днешни дни.
Кофти Валка да не те отнесе вълната :no:

П. П
Дано само и тука не се окаже накрая, че в дъното на всичко е прочутият Български гений и някое младо нашенче не е написало хитрия софтуер за шашмата #-o

_________________
Глупостта не е предимство.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.

... .. -.-. | - .-. .- -. ... .. - | --. .-.. --- .-. .. .- | -- ..- -. -.. ..
2007 Mazda 6 GY 2.0 with LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Сеп 2015, 07:15 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4740
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
MazDa UseR написа:

Ама я по-добре да не плюя много-много по дизелите, че ако ме чуе martod, ще се вкарам в голям филм... :D
Прав си, не трябва да плюеш много по дизелите като цяло, а само по тези на фолксваген . :D Като се разнищи цялата история може да се окаже, че по същия начин са манипулирали и бензиновите мотори и тогава плюенето ти ще се окаже напразно . :mrgreen:

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Сеп 2015, 12:26 
Offline
модератор

Регистриран на: 20 Юни 2006, 19:26
Мнения: 2357
Ако някога сте си мислили че от ауспуха на който и да е дизел излиза планински въздух сте били в дълбока заблуда. Има технологии, които може да го направят по-чист, но е скъпу.
Колкото е "по-тежко" едно гориво, толкова по-мръсно гори.
Пореден Epic Fail на този концерн... но за консуматора няма особено избор, защото почти всички марки, които се продават в европа са техни.
До колкото четох, става въпрос за около 0.5 милиона дизелови автомобили в САЩ, а глобата ще е мах 18 милиарда. което прави около 36000 на продаден автомобил. На теория това означава фалит, но едва ли. VW са твърде големи, а както знаем твърде големите не могат да фалират.
Европа едва ли ще ги глоби по ясни причини ;)
Някакви анализатори предвиждат край на дизеловата ера, но едва ли.

Бензините горят далеч по-чисто, но за сметка на това повече.
И те не са цвете за мирисане относно замърсяването. За да влязат в евро 29589374.1 им свалят оборотите на празен ход до 500-550 об/мин. При тези обороти, клатенето е толкова силно, че за да не се предава към купето им се слага и на тях демпферен маховик.

И въпреки, че ненавиждам дизела, това не ми пречи да карам 1.7 исузов дизелЯк ;)

_________________
Всеки се оплаква от своята памет, но никой - от своето мислене.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Сеп 2015, 19:52 
Offline
фанатик
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 8757
Приказвам тук във завода в Емден със колеги Немци.........Малко са уплашени не толкова за скандала колкото от тази голяма санкция финансова която ги грози.Тук глоба се плаща дори и да си мъртъв....Няма отърване.Естествено не коментират абсолютно нищо гадовете бозави.Аз като един многознаиник им разяснявам че спасението минава пред драстично намаляване на заплати или евентуално съкращения и назначаване на Сириици които се очаква да нахлуят.Те ще са съгласни да работят и за 9.00 евро на час след като изкарат квалификации за работа във завода платени от самата Германия.Гледат ме лошо и се правят че не разбират ама ...... :D
Иначе се говори че това е удар отвътре самата фирма някои е издал информацията където трябва....
Ще се разберат тихомълкум за нови инвестиции и участие във еко програми и спонсорства и никои няма да разбере какво става със тази огромна санкция..... 8)
E.....ще падне една ръководна глава за пред хората съответно обезщетена до живот и животът продължава.....

_________________
Мазда 323 f 1.6 1991 ex
Мазда 323 f 1.5 1995 ex
Мазда Примаси 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Сеп 2015, 21:38 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 03 Ное 2014, 13:09
Мнения: 2109
Местоположение: селянин в София
Лош Балкански субект, как им сипваш :D
Обективно обаче мисля, че си прав и старата лисица Пиех ще получи своето.

_________________
Глупостта не е предимство.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.

... .. -.-. | - .-. .- -. ... .. - | --. .-.. --- .-. .. .- | -- ..- -. -.. ..
2007 Mazda 6 GY 2.0 with LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Сеп 2015, 23:39 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 16 Яну 2014, 16:54
Мнения: 288
Местоположение: София
Ха-ха-ха, скандалът вече получи и име в Америка - ДизелГейт! Явно щатските медии се готвят да разкостят VW. Но все пак компанията е прекалено голяма, за да фалира, макар че си го заслужава отвсякъде. Само годишната им печалба е над 2 пъти по-голяма от бюджета на България!

А иначе, всичко що е TDI е в кюпа - Ваген, Ауди и Порше, над 11 млн продадени коли, от които в САЩ са не повече от 500 хиляди. Вече се знае какво ще стане в Америка - ще се плаща огромна глоба. Неслучайно VW са наели в САЩ същата юридическа кантора, която навремето извади Бритиш Петролеум от лайната при нефтения разлив в Мексиканския залив.

Сега главният въпрос е какво ще направи Европа? Защото тя всъщност е най-големия потърпевш с пазарен дял на VW групата над 40% и милиони продадени дизел Вагени. Всички знаят, че групата отдавна е купила и корумпирала Брюксел и големите европейски медии. Затова сега те мълчат като насрани, ослушват се и се ограничават само да превеждат новините от Америка...

От кумова срама сигурно и Брюксел ще им шибне неква глобичка - 10-15 млрд евро. Все пак ежедневно ни проглушават ушите с нови и нови екодирективи. Но по-важно е какво ще каже обикновения европеец - купувача на Вагени. Ако той ги отсвири обиден, може съвсем скоро японците и корейците да се наместят с кеф на пазара (както навремето в Америка). Във всеки случай очаквам в близките месеци автопазара у нас да живне сериозно с почти новички (на по 5-6 години) TDI-ки - внос от братските европейски народи... :)

Ха, интересно, в момента чета, че вече и БМВ започва да се търкаля на екопързалката - тестовете на дизеловия X3 Xdrive показали, че надхвърля задължителните норми "само" 11 пъти! Няма съмнение, че и останалите дизели ще дадат подобни резултати... Тук обаче поне няма фейк софтуер като при Вагените, така че БМВ съвсем "честно" са излъгали за реалните показатели за разход и изгорели газове... :D

Каквото и да си говорим, това е началото на края на дизела за ширпотреба! Ако можеха да го направят екопоносим срещу разумни разходи, щяха вече да са го направили! Но явно не могат, а се задават още по-жестоки екостандарти...

_________________
Mazda Premacy 1.8i / 2002


Последна промяна MazDa UseR на 25 Сеп 2015, 00:05, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Сеп 2015, 00:02 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1507
Местоположение: София
Да, скоро очакваме тройката да бъде допълнена... На Бенцовете няма да им се размине.

Все повече се убеждавам, че цялата работа с тези еко- скандали, пък и предизвикания наплив на нехристияни към Германия, си е поредица от мерки за потискане на немската икономика. От страна на САЩ, и вечния им съюзник - Британия. Може и да е с благородна цел - като "дръпне" напред, Германия започва да прави големи войни.

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
Everything before the word 'but' is horseshit! (quote from GoT)
All'alba vincerò!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Сеп 2015, 12:59 
Offline
модератор

Регистриран на: 20 Юни 2006, 19:26
Мнения: 2357
Тежки времена настъпват за ПР отделите на фауве, но работят с пълна пара! Рекламите за гоуф и поло са по всички радио програми тук в БГ, но не казват дизел или бензин, а наблягат на цената. 21к и се сдобиваш с поло.
Дори ЕС да тресне глоба на фауве, това е все едно от левия джоб да извадиш 5 лв и да ги пъхнеш в десния. Парите не са проблем.
Проблемът е, че европееца не обича да се чувства излъган и затова ще изисква от производителите повече, а доверието ще е сринато. За последното се грижат специални отдели, така че да се върне доверието в марката.
Честно казано, от цялата тази галимация виждам само позитиви за всички.
Европейците ще поискат по-чисти дизели (а не по-икономични) -> фауве ще ги предложат, но цената ще е доста по-висока.
Другият вариант е европейците да шунтират фауве, но това ми се вижда много малко вероятно. Германците няма просто така да изоставят "народната кола".
Другите нямат особено избор, защото двигателите са едни и същи. Няма значение дали е шкода, сеат или гоуф.

А БМВ ги дебна да стъпят публично на криво от години, но имат много силен ПР-ски отдел! Може би почти като на епъл.
По последни данни, те категорично отричат 11 пъти по-мръсни газове.

_________________
Всеки се оплаква от своята памет, но никой - от своето мислене.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Сеп 2015, 14:30 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 16 Яну 2014, 16:54
Мнения: 288
Местоположение: София
Най-гадното е, че Ваген не се поколебаха моментално да накиснат БМВ в еколайнарката чрез подопечното си издание Auto Bild. Като нищо скоро ще набутат вътре и Мерц, а после и френските, и азиатските дизели. Явно ПР отдела им вече е избрал публичната стратегия: а в Америка защо бият негрите? Демек, като ще е ДизелГейт, нека всичкия дизел да отива в гейта... :D

А YouTube се забавлява със скандала:
https://www.youtube.com/watch?v=dKef1JFpiCA

_________________
Mazda Premacy 1.8i / 2002


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Сеп 2015, 15:39 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 18 Окт 2005, 13:15
Мнения: 1554
Тука някви яки спецове и по скоро злобари се вихрят...
ама хайде малко да помислите с главите си, какво и защо се случва ?

първо няма дизел на света , който да покрива реално еко нормите - НЯМА - пък вие си хейтвайте по Германците!
Който и да е дизел хванат и тества ще се окаже, че е аут - ГАРАНТИРАНО !!!

После да погледнем малко по глобално на нещата - някои му викат конспирация, други чиста реалност
на какво е подложен ЕС и в частност Германия в момента - на безпрецедентен бежански натиск предизвикан от американци и евреи!
Този удар с дизелгейт от къде идва - пак от там!

Целта каква е - Германия, и чрез нея ЕС да бъдат смазани икономически, като бутнат най силната им индустрия - автомобилната. и като ги наводнят с бежанци !

злобейте по германеца, ама той пак ще е по добре от нас, а нашата държава до 10 години няма да я има ....


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Сеп 2015, 16:57 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 16 Яну 2014, 16:54
Мнения: 288
Местоположение: София
One написа:
Тука някви яки спецове и по скоро злобари се вихрят...
ама хайде малко да помислите с главите си, какво и защо се случва ?

първо няма дизел на света , който да покрива реално еко нормите - НЯМА - пък вие си хейтвайте по Германците!
Който и да е дизел хванат и тества ще се окаже, че е аут - ГАРАНТИРАНО !!!

После да погледнем малко по глобално на нещата - някои му викат конспирация, други чиста реалност
на какво е подложен ЕС и в частност Германия в момента - на безпрецедентен бежански натиск предизвикан от американци и евреи!
Този удар с дизелгейт от къде идва - пак от там!

Целта каква е - Германия, и чрез нея ЕС да бъдат смазани икономически, като бутнат най силната им индустрия - автомобилната. и като ги наводнят с бежанци !

злобейте по германеца, ама той пак ще е по добре от нас, а нашата държава до 10 години няма да я има ....

Благодарим, че ни охарактеризира еднозначно и ни осветли компетентно по въпроса! Дето се вика: никога нямаше да се сетим какви всъщност сме и кой точно е забъркал цялата каша!? :(
Предполагам, че някой таен двоен агент на ЦРУ и Мосад с риск на живота си в продължение на 6 години е натиквал зорлем в ЕКУ-тата на 11 млн. невинни TDI-ки фейк софтуер единствено с цел да разруши тотално германската икономика. Нали така? И германците, вместо да арестуват немедленно всички евреи на тяхна територия, си признаха публично за издънката на втория час, а на следващия ден накиснаха в киреча и БМВ... Абе, в цялата тая история не може да нямат пръст и едни зелени човечета, комшии по планета... :hmm:

_________________
Mazda Premacy 1.8i / 2002


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Сеп 2015, 17:24 
Offline
фанатик
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 8757
То си е ясно до някаква степен САЩ се бутат навсякъде....... не случаино се е пазила тази информация 1 година.Но въпросът е съвсем друг.Защо са МАНИПУЛИРАЛИ показанията хората от ФВ.
Измамата както пишат се състои в това, че софтуерът превключва двигателя в икономичен (и същевременно екологичен) режим, когато скоростта е постоянна и липсва въртене на волана, т.е. колата най-вероятно е на стенд и се тества.
При реален тест във движение бирата и друга.Та тук не става въпрос за злоба или завист и там подобни.Притежателите на новите коли искат отговори нищо друго.А и се увеличават частните заведени дела... #-o

_________________
Мазда 323 f 1.6 1991 ex
Мазда 323 f 1.5 1995 ex
Мазда Примаси 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Сеп 2015, 17:48 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 03 Ное 2014, 13:09
Мнения: 2109
Местоположение: селянин в София
Дотук беше интересна темата, но не ми допада посоката която поема... аз съм пас.

_________________
Глупостта не е предимство.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.

... .. -.-. | - .-. .- -. ... .. - | --. .-.. --- .-. .. .- | -- ..- -. -.. ..
2007 Mazda 6 GY 2.0 with LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Сеп 2015, 14:44 
Offline
фанатик
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 8757
http://www.volkswagenag.com/content/vwc ... erung.html
Събрали са се босовете вчера.Взели са някакви решения които си остават таина естествено.За пред хората има някои точки които са обсъждали.Резонните смени и заместници.След 2 години ще бъдат естествено реабилитирани някои от по младите.
Държавата със сигурност ще застане зад тях.Автомобилната индустрия плюс още няколко концерна във други области реално движат икономиката на страната до голяма степен.Да не говорим колко хора работят там и какви данъци влизат.Така че според мен наистина 1 година може би ще има негативен отенък но после ще заработи системата отново.Нищо чудно да тръгне кампания да се купува Немското във Германия със съответните отстъпки и промоции и т.н....

_________________
Мазда 323 f 1.6 1991 ex
Мазда 323 f 1.5 1995 ex
Мазда Примаси 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Сеп 2015, 18:09 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 16 Яну 2014, 16:54
Мнения: 288
Местоположение: София
Не мисля, че VW групата и дори самата Германия са в състояние да поставят под контрол скандала... Просто не зависи от тях, а с натиск, подкупи и обещания няма да стане. Брюксел може и да мълчи, но европейците вече взимат мерки. Швейцария забрани продажбата на всички дизелови автомобили на концерна (и то не само германските VW, Ауди и Порше, но и Сеат и Шкода), докато не приключи разследването. Франция, Италия, Англия, Южна Корея и т.н. започват проверки на цялата дизелова продукция на VW, резултатите от които се знаят предварително. Но просто им трябва малко време, за да решат какви санкции ще наложат... Такива проверки правят и в самата Германия.

Изобщо, доверието е сринато и дори в Германия няма да бъде както преди. Отдавна се знае, че немските коли поне от 15 години насам не са това, което бяха едно време. И резултатите от годишните доклади на ADAC/TUV го доказват несъмнено - в челото по надеждност винаги доминират японците. Германците заложиха на големите печалби чрез намаляване на производствените разходи за самата кола (евтини ламарини, пластмаса и отслабена развойна дейност) и увеличаване на цената чрез интегрирането на всевъзможни джаджи и десетки никому ненужни електронни системи. Като че ли забравиха какво е основното предназначение на колата и представят новите модели чрез новия дизайн на решетката, фаровете, стоповете, инфосистемата или поредната безполезна екстра. А когато колата не е особено здрава и надеждна, какво те грее датчика против пърдене в купето, който може да ти спре автото насред магистралата! След голямата градушка миналата година в София ясно ли личеше разликата в тенекиите на Мерцедесите отпреди 25 и 5 години. Новите Мерцове, макар и с 1500 системи за дъжд, сняг, вятър, мъгла, паркиране, маркиране, сателитни навигации, GPS, DVD, USB и тем подобни, отвън изглеждаха като обстрелвани с Калашников. И това е Мерцедес, за Гоуфовете изобщо няма какво да говорим!

Очевидно се налага коренна промяна на модела на германското автопроизводство - връщане към традициите от миналия век, когато понятието НЕМСКА КОЛА беше символ на качество, надеждност и здравина на КОЛА (а не на тъпкана с китайски елджаджи дискотека). Иначе азиатците ще завладеят автомобилна Европа точно така, както го направиха преди години в Америка...

_________________
Mazda Premacy 1.8i / 2002


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Сеп 2015, 18:39 
Offline
фанатик
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 8757
Швеицария са една шепа хора.Те не са апетитна дестинация за продажби на Концерна.Ако искат и 5 години да чакат развитието на случая.Единствено да намалеят продажбите на супер луксозните коли...но никои там няма да смени Порше за Киа или там подобна ..
Ще се насочат силите към разработка на нови бинзинови агрегати.

_________________
Мазда 323 f 1.6 1991 ex
Мазда 323 f 1.5 1995 ex
Мазда Примаси 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Сеп 2015, 19:17 
Offline
модератор

Регистриран на: 20 Юни 2006, 19:26
Мнения: 2357
MazDa UseR написа:
...

Напълно съгласен съм за написаното.
Жалко е, че в съвременния свят оцелява не най-доброто, не най-силното, а най-приспособимото.
Японците настъпват с качество, но това е много бавен процес. Ако някой има 70-80 годишен познат в германия или англия ще потвърди, че японското е било символ на ниско качество.
Първите калъфи тръгнали по пътя на бързото и евтино бяха френските коли. Пежо на времето са правили изключително здрави и надеждни автомобили... сега се разправят вицове за мачка, пичка и елхичка.
Но да се върнем към дизелгейт ;)
Аз съм много любопитен как ще се развие тази история.
Има страхотни разработики за безклапанови бензинови двигатели. Мазда, за да могат да продават РХ-8 в европа с Евро 23948 увеличават разхода на гориво.
Според мен след 5 години ДВГ ще са много интересни, ако до тогава електричките не завладеят пазара по-бързо.

_________________
Всеки се оплаква от своята памет, но никой - от своето мислене.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Сеп 2015, 18:34 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 16 Яну 2014, 16:54
Мнения: 288
Местоположение: София
Софтуерът за фалшифициране на екотестовете бил написан още през 2007 г. от... Бош! Ама да не си помислите нещо лошо, Бош предупредили VW, че използването му е незаконно, а пък VW се заклели в най-милото си, че той е само за вътрешни тестове...

Много ми е интересно как точно VW ще си върнат доверието на потребителите след подобни ебавки, които са навсякъде в Нета и по вестниците?


Прикачени файлове:
DieselGate.3.jpg
DieselGate.3.jpg [ 59.13 KiB | Прегледано 7486 пъти ]
DieselGate.2.jpg
DieselGate.2.jpg [ 113.8 KiB | Прегледано 7486 пъти ]
DieselGate.1.jpg
DieselGate.1.jpg [ 145.66 KiB | Прегледано 7486 пъти ]

_________________
Mazda Premacy 1.8i / 2002
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Сеп 2015, 13:04 
Offline
модератор

Регистриран на: 20 Юни 2006, 19:26
Мнения: 2357
Естествено, че много хора са знаели за този фийчър в софтуера. Изгоряха доста шефове.
Новото дваЙсе е, че ще се препрограмира софтуера за управление на двигателите на около 11 мега коли.
От една страна, сигурно фауве съжаляват, че нямат функцията update over the air ;), но от друга... какъв ще е този софтуер, който ще успее да намали над 25 ПЪТИ вредните емисии.
Ако приемем, че това може да стане, то какво ще стане с мощността на този двигател?!

_________________
Всеки се оплаква от своята памет, но никой - от своето мислене.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Сеп 2015, 18:20 
Offline
маниак
Аватар
2003 Mazda 6

Регистриран на: 08 Авг 2009, 11:41
Мнения: 578
Местоположение: Смолян
А като намалят мощността, ще съобщят ли на данъчните колко е станала, че да си коригират данъците на колата :P Някак си не върви да плащаш данък примерно на 150 коня, а новото ти екологично управление на мотора да осигурява 130... примерно :roll:

_________________
Изображение Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 30 Сеп 2015, 20:03 
Offline
фанатик
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 8757
http://www.volkswagenag.com/content/vwc ... GJ_14.html
Видно е е имат печалба от около 12.6 милиарда.Ще се справят и със сервизните акции и със спада на продажбите...
Понякога трябва да направиш крачка две назад но да останеш във играта....

_________________
Мазда 323 f 1.6 1991 ex
Мазда 323 f 1.5 1995 ex
Мазда Примаси 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Окт 2015, 08:57 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 18 Окт 2005, 13:15
Мнения: 1554
На мен пък ми е много интересно
как са минавали техническите прегледи тези коли толкова години в държави , като Норвегия, Швеция, Швейцария, които имат жестоки такива ????
как аджеба тоя свръх софтуер е познавал , че е в сервиз , а не на светофар, и е сменял режима на работа
минавал съм прегледи в Швейцария и не е по различен от нашите по отношение мерене на газовете
конкретно
ръгат ти тръбата в ауспуха, и мерят какво излиза- не си в нормите - колата на паркинг !

та как ставала таз работа ??????????

много въпросителни има в целият този "скандал"


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Окт 2015, 10:25 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 21 Юли 2014, 10:47
Мнения: 423
Местоположение: Пазарджик
valio323 написа:
-----Аз като един многознаиник им разяснявам че спасението минава пред драстично намаляване на заплати или евентуално съкращения и назначаване на Сириици които се очаква да нахлуят.....

_________________
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Последна промяна atana на 01 Окт 2015, 12:43, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Окт 2015, 10:35 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1507
Местоположение: София
One написа:
На мен пък ми е много интересно
как са минавали техническите прегледи тези коли толкова години в държави , като Норвегия, Швеция, Швейцария, които имат жестоки такива ????
как аджеба тоя свръх софтуер е познавал , че е в сервиз , а не на светофар, и е сменял режима на работа
минавал съм прегледи в Швейцария и не е по различен от нашите по отношение мерене на газовете
конкретно
ръгат ти тръбата в ауспуха, и мерят какво излиза- не си в нормите - колата на паркинг !

та как ставала таз работа ??????????
Колите имат приемливи показатели при тест без натоварване. Т.е., при форсиране на място или на празен ход, не е трудно да се сведат нещата до изискванията. Ако наистина в Швейцария е така, това не е никакво предизвикателство за печките.

Проблемът е когато се тества под товар. А как да разбере, че го тестват така, има варианти.

Задължително му включват четец в диагностичния куплунг. Един вариант да се "усети".
После го завъртат на валяците с натоварване. Отново може да разбере - обикновен инерционен датчик докладва липса на ускорение на купето, докато другата система отчита нарастваща скорост; или по това, че единият мост стои на място, докато другият напъва (отчита го чрез ABS датчиците)...

Било е лесно да се хване, стига агенциите да са проявявали малко подозрителност.
Примерно, да са ги изпитвали в реален трафик, още когато са допускали моделите за продажба в САЩ. Вече има преносими станции.

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
Everything before the word 'but' is horseshit! (quote from GoT)
All'alba vincerò!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Окт 2015, 13:09 
Offline
фен
Аватар
2019 Suzuki cappucino

Регистриран на: 18 Апр 2012, 20:27
Мнения: 434
Местоположение: Sennik/Sevlievo
Втория по-големина замърсител на околната среда в световен мащаб, и унищожител на планетата се сетил след 7 години че дизелите на VW не отговарят на някаква си бутафорна еко норма :^o :D
Че кой двигател с вътрешно горене отговаря на каквато и да било норма свързана с екология?
САЩ на коя еко норма отговарят?

_________________
SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet 1.4T


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Окт 2015, 16:59 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 16 Яну 2014, 16:54
Мнения: 288
Местоположение: София
Основният казус в скандала ДизелГейт са умишлените действия на компанията VW за фалшификация на законово регламентирани характеристики на произвеждан от нея продукт с цел постигане на неконкурентно пазарно предимство и получаване на незаконна печалба.

Ето това им е проблема на Ваген! На тях много им се иска случаят да се разглежда като обикновена "неизправност" на част от продукцията, която да се оправи с бърза сервизна акция за отстраняване на "дефекта" (такива акции в бранша бол!). Но на практика (и юридически!) VW се оказват едни обикновени измамници, които са се нагушили с милиарди евро печалба в резултат на фалшификация. Мисля, че е ясно как ще реагира всеки човек, ако си купи напр. сирене с фалшифициран етикет за качество и годност. Или пък, ако в неговия бизнес се подвизава подобна фирма-фалшификатор (е, у нас може доста хора да си кажат: "мамка му, как не сме се сетили досега и ние!" :D

Всички останали тези за "братския" шут срещу Германия/Европа, натиска за търговското споразумение със САЩ, шибаните световни замърсители, "бал съм му маата на еконормите" и "всички лъжат и крадат" може и да са верни, но са извън контекста на конкретното закононарушение. И тъй като VW е една от най-големите компании в Европа, скандал от подобен размер не може да няма и политически последици: ебати и ЕС, само си дърдорят и за пореден път доказват, че сами не могат дори да идентифицират, а камо ли да решат който и да било локален или глобален проблем...

_________________
Mazda Premacy 1.8i / 2002


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Окт 2015, 21:27 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 03 Ное 2014, 13:09
Мнения: 2109
Местоположение: селянин в София
:off_topic:

:mazda-flag: UseR :champ:
не само за тази тема =D>

_________________
Глупостта не е предимство.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.

... .. -.-. | - .-. .- -. ... .. - | --. .-.. --- .-. .. .- | -- ..- -. -.. ..
2007 Mazda 6 GY 2.0 with LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Окт 2015, 14:04 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 16 Яну 2014, 16:54
Мнения: 288
Местоположение: София
Ето нагледно как действа фейк софтуера на VW (Bosch):

Прикачени файлове:
VW.defeat.device.png
VW.defeat.device.png [ 160.49 KiB | Прегледано 7233 пъти ]


@ihristov :beer:

_________________
Mazda Premacy 1.8i / 2002


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 34 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб