Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 06 Май 2021, 09:02

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 134 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 11 Май 2017, 23:48 
Offline
фен

Регистриран на: 11 Май 2017, 23:20
Мнения: 136
Местоположение: Уелс
Здравейте, от вчера съм собственик на Мазда 6 2007г дизел 2.0 6скорости е ако има значение. Честно казано я купих само защото ме кефи на визия и също, че ми излезна на добра цена поради следния проблем. Няма хал-а като за такъв двигател. Върви като за 1.5 / без да се обиждат хората с такива/
Тъй като още съм в Англия и нямам опция за добра диагностика тук какво ще ми препоръчате да пробвам за да установя към кое да се насоча?
Нямам светещи лампи по таблото с разни предупреждения.

_________________
М6-2.0-143к. 2007г.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Май 2017, 07:20 
Offline
модератор
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 06 Апр 2009, 03:14
Мнения: 1035
Местоположение: София / Казанлък
skype: vjs-kz
Най-лесния вариант е да си поръчаш един ЕЛМ (който вероятно ще дойде на другия ден) и да си пуснеш една диагностика през лаптопа/телефона. Там ще ти излезат евентуални грешки и вече ще можем да гадаем по тях.

Така от нищото няма как да кажем кое ... къде ... кво .. що :)

_________________
Изображение

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Май 2017, 08:23 
Online
фен
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 14 Юли 2015, 13:13
Мнения: 145
Местоположение: София
Първото, което ми идва на акъла е турбото. Без турбото тая кола е кат каруца с полу умрял кон :) натискаш ама нищо не се случва

_________________
Mazda 6 2007 Sport Wagon 2.0 143hp Diesel


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Май 2017, 17:01 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 11 Май 2017, 23:20
Мнения: 136
Местоположение: Уелс
Благодаря, щом трябва ще взема един елм да видим какво ще излезе. Най различни модели виждам кой точно да взема?
Имам и лаптоп и тлф. на разположение.
Така или иначе ще се чака тук каквото съм взимал идва на 3-4ти ден.

_________________
М6-2.0-143к. 2007г.


Последна промяна ralef на 13 Май 2017, 18:12, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Май 2017, 08:23 
Offline
фен

Регистриран на: 14 Ное 2016, 08:47
Мнения: 423
Местоположение: София
Аз като че ли съм по-доволен от тоя дето е с Wifi. Тоя със USB също не е лош, ама може да се ползва само с лаптоп. Тия с bluetooth-а нещо им е много ограничен обхвата.

_________________
Mazda 6 GY 2.0 143hp
Mazda CX-5 2.5 194hp


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Май 2017, 18:25 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 11 Май 2017, 23:20
Мнения: 136
Местоположение: Уелс
Поръчах с wifi ще го получа във вторник. Какви програми да търся за тлф или лаптоп, ако е обсъждано във форума моля пуснете линк да попрочета. Материала е нов за мен.
Стария собственик твърди, че е сменено турбото и DPF и, че според него проблема е електрически.
Аз като гледам май се натресох зле с тая покупка защото вече открих и голямо петно от масло под нея. Отпред двигателя е яко омаслен и чак бушонната кутия зад филтъра е омазнена. Май не диагностика ами друг двигател ще трябва.

_________________
М6-2.0-143к. 2007г.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Май 2017, 13:42 
Offline
фен

Регистриран на: 14 Ное 2016, 08:47
Мнения: 423
Местоположение: София
http://forscan.org/

Всичко друго е бошлаф работа. Имат пълната версия за Windows безплатна (Extended лиценз ако ти потрябва може да вземеш след като се регистрираш във форума им. Той е необходим само ако ще се препрограмират разни модули). Имат и за андроид две версии. С безплатната за андроид могат само да се четат грешки, а с платената могат и да се трият, а за iOS е само платена.

_________________
Mazda 6 GY 2.0 143hp
Mazda CX-5 2.5 194hp


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Май 2017, 14:47 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1507
Местоположение: София
А, така!
Тези по сервизите нека наливат луди пари за диагностики, ние си знаем, че само с регистрация във Форума им и Андроид-телефон и сме готови. ;)
Дайте малко по-сериозно, или поне намеквайте някак, че се шегувате...

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
Everything before the word 'but' is horseshit! (quote from GoT)
All'alba vincerò!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Май 2017, 15:53 
Offline
фен

Регистриран на: 14 Ное 2016, 08:47
Мнения: 423
Местоположение: София
Говоря за диагностична техника за обикновенния потребител. Ако смяташ, че обикновенния потребител ще набие има няма $400 за диагностика специализирана за Мазда за да си прави диагностика в къщи жестоко се лъжеш. От това което можеш да намериш за домашно ползване ELM327 със ForSCAN е най-доброто. Дори и Delphi не вади толкова подробна информация колкото ForSCAN при тия мазди.

_________________
Mazda 6 GY 2.0 143hp
Mazda CX-5 2.5 194hp


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Май 2017, 16:29 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 03 Ное 2014, 13:09
Мнения: 2105
Местоположение: селянин в София
С FORScan, Carman, Delphi, IDS - все тая.
По-важното е как ще се интерпретират данните.
Иначе и аз съм привърженик на FORScan за домашна употреба - по 'политически' причини :mrgreen:

_________________
Глупостта не е предимство.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.

... .. -.-. | - .-. .- -. ... .. - | --. .-.. --- .-. .. .- | -- ..- -. -.. ..
2007 Mazda 6 GY 2.0 with LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 15 Май 2017, 18:48 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 11 Май 2017, 23:20
Мнения: 136
Местоположение: Уелс
Хора не спорете. Днес я гледахме отдолу. Тече щото има налягане в картера. Според четеното тук във форума трябва да се проверят дифтунгите на инжекторите. Като махнах капачката на маслото изскочи много дим. Надявам се да не са сегменти. Ще потърся тема относно смяна дифтунг а вие помагайте с каквото можете. Колко е голяма вероятноста да са издухани сегменти на двигател на 72к мили? То ясно, че утре като ми дойде уредчето за четене на грешки ще е безполезно да го пробвам докато не се отстрани това налягане.
Трябва ми информация как се стига до инжекторите. Какво точно се сваля има ли нужда от гарнитура или силикон. Под пластмасата гледам един метален капак. Какво го държи какво друго се разкачва. Тук един майстор ми обяви 75паунда на дюза. Предпочитам преди всичко да погледна за какво иде реч.

_________________
М6-2.0-143к. 2007г.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Май 2017, 16:56 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 11 Май 2017, 23:20
Мнения: 136
Местоположение: Уелс
Никой ли не е свалял тоз капак?

_________________
М6-2.0-143к. 2007г.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Май 2017, 18:56 
Offline
фен

Регистриран на: 06 Дек 2015, 17:46
Мнения: 139
Местоположение: България
Дано не съм прав,но няма да се разминеш само с дихтунги-загуба на мощност+голям теч на масло ми намирисва на отишло турбо+спукан кулер.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Май 2017, 19:02 
Offline
фен

Регистриран на: 14 Ное 2016, 08:47
Мнения: 423
Местоположение: София
Аз съм сменял на 143 коня фейслифтов(майстора ги сменя аз само плащах).
Дифтунгите като цяло не са скъпи(11.50лв от Стар Моторс).
Мисля че ще ти трябва и гарнитура на капака на клапаните.

Но при такъв теч и липса на мощност и аз като колегата valentinko мисля че няма да се разминеш само с това.

_________________
Mazda 6 GY 2.0 143hp
Mazda CX-5 2.5 194hp


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Май 2017, 19:22 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 11 Май 2017, 23:20
Мнения: 136
Местоположение: Уелс
Не се надявам да се размина с това, но поне да знам има ли такива за смяна. Турбото е сменяно проблема с мощността е останал. Защо никъде немога да намеря снимков или видео материал как се стига до тях и що за гарнитура ще ми трябва. Ако надува от една или повече дихтунги поне да сваля налягането да не тече толкова масло. Двигателя не работи толкова зле. Все още поне. Но съвсем ще го скапя ако не взема мерки. Реално теча най ме бърка. Помагайте, че тук майстори реално няма. Всичко се закърпва за момента колкото да се продаде или се изхвърля.

_________________
М6-2.0-143к. 2007г.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Май 2017, 21:22 
Offline
фен

Регистриран на: 14 Ное 2016, 08:47
Мнения: 423
Местоположение: София
Дифтунги като тръгнеш да сменяш сменяш и 4-те. Гарнитурата по VIN номер трябва да ти я намерят. За да смениш дифтунгите трябва да извадиш дюзите.

_________________
Mazda 6 GY 2.0 143hp
Mazda CX-5 2.5 194hp


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Май 2017, 17:40 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 8738
Някои маркуч нещо не е на мястото си щом няма мощност а е правено нещо по турбото..А и този теч откъде е отгоре някъде или от картера долу.Колко е нивото на маслото и кога е сменяно...със ДПФ си все пак.

_________________
Мазда 323 f 1.6 1991 ex
Мазда 323 f 1.5 1995 ex
Мазда Примаси 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Май 2017, 18:06 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 11 Май 2017, 23:20
Мнения: 136
Местоположение: Уелс
Теча не знам откога е. Колата я взех преди седмица. Но май се увеличава. Или го е нямало или е била измита. Или е бил спрян с добавка. Тече и от капака на картера отпред но може да улива и отгоре а отзад от някъде от под турбото. Майстора при който ходих не можа нищо да каже. Вади маркуча на турбото вика не е. Масления бил сух отвън. Палихме я без тоя маркуч после развинти и нещо отпреде та всичко стана в пушеци. Аз му викам дай да махнем и капачката на маслото и оттам изскочи пушек. Вика сегменти. Казвам му за дихтунг. Идеята му хареса и се съгласи.
Сега имам час другаде за понеделник ще я слагат на клип. Тъй като елм-а е при мен и си нямам дотогава друга работа ще пробвам дали работи с препоръчаната програма. Ще търся сега инфо кое как а вие може да дадете някоя насока как да извадя по реални данни. Колата работи равномерно, не пуши, няма половината кончета. Маслото си беше добре ама в паниката и сложих половин литър сигурно затова текна повече. Сега не смея да я карам.

_________________
М6-2.0-143к. 2007г.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Май 2017, 18:56 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 8738
viewtopic.php?f=40&t=18618&p=201455&hilit=%D0%B2%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BC+%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D1%83%D1%87%D0%B8#p201455
viewtopic.php?f=40&t=10620&hilit=%D0%B2%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BC+%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D1%83%D1%87%D0%B8
Виж тук става въпрос за загуба на мощност и евентуално разменени или измъкнати маркучета...може нещо да е близо до твоето състояние.

_________________
Мазда 323 f 1.6 1991 ex
Мазда 323 f 1.5 1995 ex
Мазда Примаси 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Май 2017, 08:23 
Offline
любител

Регистриран на: 10 Юли 2016, 10:10
Мнения: 82
Местоположение: Бургас
Колега,пиши как се развиват нещата

_________________
MAZDA 6 136PS -2004


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Май 2017, 19:04 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 11 Май 2017, 23:20
Мнения: 136
Местоположение: Уелс
Ами в застой съм защото тук в Англия е по евтино да си купиш друга кола отколкото да ти оправят твоята. Братовчед ми хвърли на боклука ауди 2004г заради гарнитура на двигател например. Аз питах един майстор рече ми 75 паунда на бройка. Баси това е една малка скапана медна шайбичка. За нещо дето у нас струва стотина лв аз тук 300 паунда няма да дам то е ясно. Разглеждам опцийте да я пратя в Бг струва 600 паунда. Другия вариант да си купя от ибей гарнитура за капака 11 паунда дифтунгите още 5 и тези два комплекта за които моля разбирачите да ми кажат дали стават за целта. Защото идея си нямам какъв размер е леглото и как се вади инжектор. Но си имам технически опит с ремонти на Рено знаете с тая марка ставаш специалист по това. Ето комплектите помагайте ако трябва да е друго
гарнитура
http://www.ebay.co.uk/itm/322432142955? ... EBIDX%3AIT
Дифтунги
http://www.ebay.co.uk/itm/281939007426? ... EBIDX%3AIT
За вадене
http://www.ebay.co.uk/itm/371832625729? ... EBIDX%3AIT
За зачистване
http://www.ebay.co.uk/itm/112410240316? ... EBIDX%3AIT
Днес и махнах пластмасата да огледам двигателя. то локвички има горе не знам нафта ли масло ли. Май тече и гарнитурата на капака на клапаните щото са под нея. Може да текат и тръбичките с гориво към инжекторите. И те са леш. Направих снимки, но тук не знам как да кача. Утре ще взема да я загрея да се разтече да видя какво е ама за мен щом излиза пушек от капачката на маслото значи надува през дифтунгите.

_________________
М6-2.0-143к. 2007г.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Май 2017, 19:32 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 8738
https://www.youtube.com/watch?v=e0U-luTGULI
Ако имаш опит може и да се справиш сам.

_________________
Мазда 323 f 1.6 1991 ex
Мазда 323 f 1.5 1995 ex
Мазда Примаси 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Май 2017, 20:08 
Offline
любител

Регистриран на: 10 Юли 2016, 10:10
Мнения: 82
Местоположение: Бургас
Ако правиш ремонта,ще ти бъда много благодарен(предполагам и не само аз) ,ако направиш подробно видео.

_________________
MAZDA 6 136PS -2004


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Май 2017, 20:43 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 11 Май 2017, 23:20
Мнения: 136
Местоположение: Уелс
valio323 написа:
https://www.youtube.com/watch?v=e0U-luTGULI
Ако имаш опит може и да се справиш сам.


Благодаря за клипа, но ми се ще да намеря такъв с моя двигател.
Обаче не и не къде ли не рових.

Хора някой няма ли да удари едно рамо с информация относно инжектора който е монтиран на този двигател? Вероятно и на много други. Трябват ми за да преценя от какъв точно сет имам нужда за вадене и почистване.
Или направо да се каже кои размери ми трябват в сет-а.
Често подготовката за нещо свързана с намирането на подходяща информация отнема повече време от самия ремонт.

_________________
М6-2.0-143к. 2007г.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Май 2017, 09:15 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 527
Местоположение: Айтос
Мен ако питаш не бързай с купуването на инструмент за вадене и почистване.
При мен излязоха и без специални инструменти - с въртеливи движения и изтегляне нагоре. А ако някоя се е запекла здраво, чак тогава си заслужава да купиш инструмента за вадене.
А що се отнася до инструмента за почистване - ако ще ползваш си е малко риск. Може да попадне стружка в цилиндъра. Или да отнемеш повечко от леглото и новите дифтунгите да ти се окажат тънки :)
Ако няма големи язви по повърхността, по добре само почисти леглата.
Така изглеждаха дюзите при мен
Ето и под капака. На 3 и 4 дюза съм свалил планката, която ги държи
Леглата на дюзите след почистване с парцал и дълга отвертка
При мен се наложи да сменя и уплътнителите на дюзите позиция 4
По-добре инвестирай в динамометричен ключ :)
Успех с ремонта. Не е никак страшно :)

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Май 2017, 13:14 
Offline
любител

Регистриран на: 10 Юли 2016, 10:10
Мнения: 82
Местоположение: Бургас
Не знам това дали ще ти е от полза ,но все пак :
http://japancars.ru/index.php?route=cat ... R201177594

_________________
MAZDA 6 136PS -2004


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Май 2017, 15:02 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 11 Май 2017, 23:20
Мнения: 136
Местоположение: Уелс
Много ви благодаря за помоща! Днес я покарах да загрее и направих едно клипче. Не стана за Холивуд, но поне се вижда, че тече от едно съединение към инжектора /вероятно споменатия уплътнител позиция 4/ и пуши от температурата. Също и изгорелите /според мен/ газове дето изскачат от капачката на маслото. Сутринта се пробвах да отворя капака но не успях. Изглежда е залепен и със силикон затова не го напъвах още нямам друга гарнитура. Тук не е позволено на улицата да се правят ремонти а като гледам този няма да е бърз. Съседите са гадове вече един ми счупи стопа / бях му паркирал пред вратата/ и има вероятност ако я подхвана да викнат полиция. Освен да я пратя в Бг и там да ми я оправят.
https://www.youtube.com/watch?v=I1AdOQI1gJU
снимка
http://prikachi.com/images/474/9126474r.jpg
http://prikachi.com/images/504/9126504c.jpg
http://prikachi.com/images/503/9126503u.jpg

_________________
М6-2.0-143к. 2007г.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Май 2017, 16:12 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 8738
Не съм виждал така изглеждащ мотор да е на 120000км. :shock: Дано се разминеш само със гарнитури и шаибите...

_________________
Мазда 323 f 1.6 1991 ex
Мазда 323 f 1.5 1995 ex
Мазда Примаси 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Май 2017, 17:53 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 11 Май 2017, 23:20
Мнения: 136
Местоположение: Уелс
На толкова е - тук каквото и да се прави в сервизите се записват километрите. Имам куп бележки откак е купена плюс възможността да видиш на всеки годишен преглед на какви километри е била. Допускам, че може и на тез километри да са и издухали двигателя. Сега е супер омацана. Пък и аз я карах доста с тия течове. В това състояние тук струва стотинки. Или я пращам в Бг или я карам докато спре. Обаче заради тоя теч може да отнеса глоба и то солена. Затова ми се искаше да направя нещо. Иначе коли тук колкото си искаш. За две три седмици работа си вземаш друга.
Честно казано си е кощунство да метна на боклука 10годишна кола щото и тече масло. Вървежа не е толкова зле и скоростите влизат по масло а колата е голяма и широка. Хич не ми се навира в нещо дребно.
Сега търся Пасат, но са по над 200000км и пак в неизвестно състояние.

_________________
М6-2.0-143к. 2007г.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Май 2017, 19:03 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 26 Май 2016, 06:41
Мнения: 793
Местоположение: Варна
За колко купи колата и колко би ти струвал ремонта?


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 134 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: voodoo и 16 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб