Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 27 Сеп 2020, 18:24

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 13 Юли 2020, 09:24 
Offline
любител

Регистриран на: 13 Юли 2020, 09:01
Мнения: 1
Местоположение: София
Здравейте колеги,

Първо да се извиня ако вече ина такава тема във форума, но аз нея намерих.

Колата ми е Мазда 3 1.6 116кс. Дизел , 2013 година.
От миналата година , при по-продължителна работа на климатика в купето започва да мерише на изгоряла гума/кабел.
Миналата година смених радятора на климатичната система, понеже бил изгнил и от там се дигало много високо налягане и затова меришело.
Тази година пак си мерише , та на преглед в друг сервиз ми казват че перката която трябва да охлажда радятора не работи на пълни обороти , за това се вдига високо налягане и съединителчето в компресора започва да боксува и затова мерише. Търсих по онлайн магазините за тови вентилатор но такъв не открих. Някой имал ли е същия проблем , или поне да ме насочите към адекватен сервиж или магазин.

Благодаря ви.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Авг 2020, 06:39 
Offline
любител

Регистриран на: 30 Апр 2020, 05:15
Мнения: 1
Местоположение: Кюстендил
Имам същия проблем с моята, причината - неясна. Не съм си напрвил труда да попитам някъде, имайки предвид, че рядко пускам климатик, а и миризмата не е чак толкова фатална поне за мен. Би ми било интересно и полезно да разбера и аз какво точно го причинява.

_________________
<|TDS|>


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Авг 2020, 16:06 
Offline
фен

Регистриран на: 14 Ное 2016, 08:47
Мнения: 378
Местоположение: София
vasil.velinov написа:
Здравейте колеги,

Първо да се извиня ако вече ина такава тема във форума, но аз нея намерих.

Колата ми е Мазда 3 1.6 116кс. Дизел , 2013 година.
От миналата година , при по-продължителна работа на климатика в купето започва да мерише на изгоряла гума/кабел.
Миналата година смених радятора на климатичната система, понеже бил изгнил и от там се дигало много високо налягане и затова меришело.
Тази година пак си мерише , та на преглед в друг сервиз ми казват че перката която трябва да охлажда радятора не работи на пълни обороти , за това се вдига високо налягане и съединителчето в компресора започва да боксува и затова мерише. Търсих по онлайн магазините за тови вентилатор но такъв не открих. Някой имал ли е същия проблем , или поне да ме насочите към адекватен сервиж или магазин.

Благодаря ви.



Мен така от една изгоряла перка ми блокира компресора и подпали ремъците. Като замирише отвори капака и виж дали не пуши от някъде. Ако са 2 перките отпред като работи компресора на климатика трябва и 2-те да работят на пълни обороти.

_________________
Mazda 6 GY 2.0 143hp


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб