GLX написа:
cdarev написа:
По втория въпрос.
GLX написа:
аз си знам, че MX5 е най-купуваният кабриолет в света, особено във Англия го тачат много, но за съжаление едва ли можеш да го определиш като масова кола.
Знаеш си дръжки. Почваш вече да си досадно банален с парадиращата си неосведоменост (което е резултат от нечетене)
А ти започваш да си досадно банален с парадиращата си надменност и с тона с който говориш. Не си ти този, който ще ми държи сметка какво да питам във форума.
Не питаш. Изказваш твърдение. При това грешно. И то като реплика на отговора на твой въпрос по темата.
GLX написа:
А относно нечетенето, мага да ти кажа че под ръка ми е диска"Какъв Автомобил?" на в-к Автопазар, mobile.bg и швейцарско-германското издателство Резон/RadikaBerlag, където статиите са написани от автомобилни журналисти, на които това им е професията, а не от профани като теб, които вирят нос до небето и капризничат като жена в цикъл.
Не ми хвали, когото и да е титулуващ се журналист. Още повече по техническа тематика. И най-вече работещ в България. Масово това са точно хора, които не разбират и грам от това, с което се занимават. И са се захванали точно с тази работа, защото не стават за друга. И не само в автомобилния жанр. Почти 90% от периодичната литература за потребителска електроника се списва от хора, които нямат техническо образование. Рядко са средни до добри преводачи. И почти никога не знаят български език - ползват и създават чуждици. Пример - Ричард Груев. Контрапример - инж. Иван Тенчев. Да забелязваш няк'ва разлика?
GLX написа:
Ето ти цитати от съответната статия за MX5 в този диск:
Цитат:
Разбира се, монетата има и друга страна. MX-5 e скъпо удоволствие. За 15 години моделът достигна статут на класика и дори цените на най-възрастните екземпляри са непосилни за огромна част от купувачите.
Ако цена от 3500-4000 EUR за 15 годишен екземпляр е непосилна за среден европеец, да им имам средния европеец. Източник
www.mobile.deА
тук повечето евтинии са разни голфове и бръмбари на по 20-30 години. И единственият роудстер е въпросната Mazda.
Цитат:
Цитат:
... повтаря концептуално британските класики в жанра ...
Единственият точен и верен цитат, ама много вероятно да е превод.
Цитат:
Цитат:
Култувият статус и безупречното реноме имат своята цена, а и малцина могат да си позволят автомобил, който не се използва целогодишно.
Ето директно потвърждение за "познанията" на въпросните журналисти. За Mazda MX-5 се продават, при това на съвсем прилична цена, твърди покриви. За да можеш да си я ползваш целогодишно. Искаш доказателство:
син,
червен,
черен,
зеленGLX написа:
Поведението ти е неприятно и зареждаш форума с негативна енергия. Прочетах и в друга тема отрицателни мнения за теб, така че за теб е по-добре да се корегираш.
Аз говоря с факти. Когато съм сбъркал си признавам. Но мнението на повечето хора за мен не ме интересува особено. Да се коригирам е по-добре за теб или за другите с отрицателни мнения за мен. На мен и така си ми е добре. Щом хората имат отношение към особата ми, значи не съм от масовката.
Искам да е ясно, че нямам нищо против да се правите на деца от детската градина, които се намират на пясъчника и си сипват в косите пясък. Само че, след като повечето сте с шофьорски книжки, трябва да имате, и малко общи познания, и да можете да мислите. Отдавна съм на мнение, че шофьорската книжка трябва да се дава само след завършено средно образование с матура или еквивалентен изпит.
п.п. С това си съобщение преставам да отговарям на твои такива, щом ти е неприятно.
п.п.2
http://www.mobile.de става само за пазарен индикатор. И по никакъва начин не е критерий за това дали едно нещо се е произвеждало или не. "Докъм" означаваше, че не съм сигурен в точната година (1995 или 1996), в която е преустановено производството на модела 929. Но определено не е 1992.