Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 29 Ное 2023, 08:24

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 90 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 26 Сеп 2007, 16:36 
Offline
любител

Регистриран на: 18 Апр 2007, 12:58
Мнения: 5
Моята препоръка към новите купувачи на мазда 6 е да не си помислят дори за такова нещо.
1.Колата се обезценява много бързо, за 4 години изплащаш 50000лв а не можеш да я продадеш и за 20000,отделен е въпроса ,че няма особен интерес към тях.
2.Цените и обслужването е под всякаква критика, бензиновия двигател е сравнително добър но дизеловия е пълен боклук.Подръжката като цени е нещо страшно -съидинител 800лв ,предни накладки около 370лв бяха, тампон двигател 300 лв тунер на радиото 2300лв,смяна на крушка 1 брой на къси светлини НЕ на ксенон а обикновени 30лв ,амортисьори предни 600лв цените са без труд а той не е никак евтин повярвайте ми.Жените които работят в сервиза на панчерево са страшно арогантни и нагли- мое мнение.
3.Ло отношение на качеството на колата добра зглобка добър двигател горе-долу /бензинов/ дизела не струва.Мнооого шумен двигател, мноооого твърд съидинител, твърд волан,добри скорости.При високи скорости е неустойчива.Много слабо предно стъкло и най - малките камъчета го чупят.SRS датчиика си свети когато си иска и си спира пак така. Сравнително висок разход на гориво.Много слаби спирачни дискове едните ги хвърлих на 15000 километра 1000 от които съм ги галил за ,да издържат по дълго.Фаровете са под всякаква критика,като свещници са в сравнение с останалите автомобили.

Моето лично мнение ,че за чисто нова да се набутваш е неоправдано и глупаво.Това беше последната мазда която ще карам в моя живот имал съм преди много години мазда 323f и бях много по -доволен от нея.


Последна промяна zariat на 04 Окт 2007, 16:24, променена общо 3 пъти

Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 26 Сеп 2007, 17:00 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda 323F

Регистриран на: 23 Апр 2007, 20:56
Мнения: 110
Местоположение: София
Това е първото негативно мнение което чувам за Мазда 6.
За дизелите чух че имало проблем с филтъра за твърди частици - по-точно проблема е в силно некачествения дизел у нас.
Но много се учудих на това мнение за бензиновия вариант на мазда 6.
Навсякъде се пише и говори че мазда 6 е най-здравия автомобил, немските специалисти казват че на 100 000 км тест колата не е дала никакъв дефект.
Много бих искал да чуя и други мнения на собственици на мазда 6.
Аз си мисля след някоя и друга година моята 323F да я сменям с мазда 6, а сега такива противоречиви мнения. Всеобщото мнение е, че сервиза на Стар Моторс не струва, но колата си мислех че си струва инвестицията. Не съм карал шестица и затова с голямо любопитство ще следя темата.

_________________
"Hunt you down All Nightmare Long"


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 26 Сеп 2007, 17:44 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 18 Апр 2007, 12:58
Мнения: 5
Това за списанието и аз съм го чел но до 100 000 км съм влизал в сервиз най-малко 10 пъти.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 27 Сеп 2007, 08:56 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 18 Окт 2005, 13:15
Мнения: 1554
аз съм фен на мазда 6 за мен това е страхотен автомобил
визия отвън страхотна (когато излезе нямаше толкова красива кола за мен)
отвътре широко отпред и отзад за пасажерите, добре подредени уреди и циферблати
карал съм дизеловия вариянт из софия на къси разстояния повечето и в задръствания някъде пах писал впечатления...
преди 1 седмица карах повечко една 6 на приятел - бензин 140 коня
на 80 000 км. и тук идва НО-то
тестове местове писания по списания ама личното впечатление е съвсем друго нещо
аз имам за щастие или нещастие възможността всекидневно да карам повечето от най разпростанените марко нови автомобили и смея да твърдя, че имам някакъв поглед
та за маздата :
още при потегляне за маневра на заден ход заради много високо отделящия съединител и лошата видимост назад и от там липсата на представа за разтоянието колата загасна няколко пъти (ОК аз съм крив)
при пълен ляв и десен има скърцане във волана
при преминаване на легнал полицаи глухо тропане по предницата, което се усеща пак във волана. При разко подаване на газ - дупка и чудене, обаче след 4000 оборота става брутално наистна на този дупка е безумно изнервяща за мен - изпреварвам връщам 3-та давам рязко газ да изпреваря и нищо.... а насреща камион !!!
ОК това го има и на бензиновите кайени и МЛ-и и други големи и многоклапанови мотори
при потегляне резко от място с повече газ след чуденето идва превъртането на гуми потеглянето и чак след това тракшън контрола овладява колата...да ама вече като си занесъл на мокро или заледено каква ти е файдата от него се питам ?
двигателя определено е шумен за бензинова кола
Интериора - означенията по уредите и превключвателите за кола на 2 години са изтъркани повече отколкото на една моя кола на 18 години където нищо не е помръднало. тапицерията на най често хлузените места е изтъняла и прозиро отдолу, лоста за скоростите все е дно е на кола над 20 години !!!
опред на муцуната боята е напукана , и на дупчичи от камъчета въпреки че е правена преди 3 месеца.
относно тропанията по предницата в стар моторс са я гледали многократно и всичко било ОК !!!!
кой какви изводи си прави за колата мазда 6 не знам
за мен остава разочарованието и пак както е казал колегата отворил темата - защо кола на 2-3 години се обезценява толкова много сравнение с други ???
не може кола която струва 50 и кусур хиляди лева с много екстри след по малко от 3 години да струва 10 -12 хил !!!!! защо е така ??? и това не е само у нас

сега ще рипнат други притежатели на 6-ца да казват как техните коли са без проблемни и т.н. и т.н.
е да ама не!
мои съсед си продаде 6 цата щот му писна през няколко месеца да ходи в сервиза да му я държат сумати време и нищо да не е оправено....
приятеля дето карах неговата 6-ца я връша на стар мотърс и си взема джета
на един познат дизела на 6-цата му умря посред магистралата....
брадовчед ми си докара от италия 6-ца с газов инжекцио за 12000 лв 2004 год - твърди, че няма проблеми с нея, ама ще я продава и сменя за друга марка ....чудна работа
таз глобализация явно се отразява и на японците повече отколкот съм допускал......


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 27 Сеп 2007, 11:29 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 31 Юли 2005, 15:16
Мнения: 6105
Местоположение: На село...
Това за много високо отделящия съединител само не мога да го приема...сега имаме във фирмата чисто нови пежа 207 и 307 и на двете съединитела отделят високо горе, както и моята 323Ф, на мене това ми допада и го приемам за нормално и удобно. Защото на пежо 206, пак ново...ново ново на 60 000км но от 2005 година взето чисто ново...та на това пежо съединитела му отделя много ниско и съм я гасил тази кола много много пъти...супер смотана работа е като ти отделя съединитела ниско долу...дори не е нормално...тъй, че не знам как си успял да я гасиш таз кола с тоз съединител :lol:
Та тези пежа са същата история...даваш газ и поемат от 3000-4000оборота нагоре инече под такива обороти притриса, бучи докато набере...мойта Ф-ка набира при ниските много много по-добре8)
Наблюдение нямам за 6-цата и за това друг коментар не мога да дам :)

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 27 Сеп 2007, 17:18 
Offline
фен
Аватар
2006 Mazda 6

Регистриран на: 06 Юли 2006, 09:18
Мнения: 124
Местоположение: Smolian
Здравейте и от мен Да се изкажа по темата с какво съм съгласен и с какво не
Първо за Стар моторс няма 2 мнения - ужасни са
обезценяването което и аз немога да си обесня
Вярно съединителя е твърт ,но не отдела много горе
Съгласен съм и с критиката за тапицерията и лошата видимост на зад
И до тук.
Абсолютно не съм съгласен че има лоши спирачки, слаби фарове, лоста за скоростите, истърканите надписи на бутоните (маздата е на близо 2 години 23 000км бензинка ) Боята си е добре няма тропания по предницата и скърцане на волана За сега не е стъпвала в сервиза и не е дала никакъв дефект За дизеловите Мазди и аз сам чувал не особено добри мнения най-вече за филтара за трърди частици Но от бензиновата Мазда немога да се оплача за сега Дано и за напред да е така

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 01 Окт 2007, 17:39 
Offline
маниак
Аватар
2006 Mazda 6

Регистриран на: 31 Юли 2006, 14:21
Мнения: 600
айде и аз да си кажа:
двигателя на 2.0 л наистина е шумен, но това е от изолацията - опита показва че на 2.3 турбо двигателя е много по тих (по-добра изолация заради повишените температури), по-въпроса за лошите спирачки - вие май-не сте карали ауди... на 2.0 не смених дискове до 130000 км - смени ги следващия собственик. тропането във волана е от едни маншони на кормилната щанга - трябва да се гресират на 20-25000 км и няма грижи. По отношение на боята - наистина имаше проблем че малките камъчета я правеха на точки, ама чак да се бели и да се пука?! Фаровете са болно място на Мазда от 1990 г насам - аз поне не съм карал мазда с хубави фарове (вкл. и МПС-а който е ксенон)

незнам колегата zariat колко време е карал колата, но моля да не даваме мнения от типа един приятел каза, аз чух и т.н. имам предвид One щото пич, ти откъде знаеш кой как си е карал колата и как я е поддържал?
PS на мен на старата кола ми се протри лоста за скоростите (топката) и от Стар Моторс ми я смениха по-гаранция! Можеби не знаете да си търсите правата


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Окт 2007, 11:43 
Offline
любител

Регистриран на: 02 Окт 2007, 11:17
Мнения: 25
Местоположение: София
Аз сам собственик на 6-ца дизел от 3 дни... навсякъде другаде освен в тази тема чета че е страхотен автомобил - изключително здрав и надежден... Не мога да разбера... Моята е от Италия и на стенда мои прииятели майстори ми казаха че е супер...
Дано да са прави и аз да имам късмет :o


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Окт 2007, 13:01 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 18 Окт 2005, 13:15
Мнения: 1554
борис написа:
.... но моля да не даваме мнения от типа един приятел каза, аз чух и т.н. имам предвид One щото пич, ти откъде знаеш кой как си е карал колата и как я е поддържал?


борис, аз съм изказал лични преки впечатления, щото колата беше в мен 1 седмица, навъртях и точно 1350 км за това време, а собственика на колата е маниак дето нещо като шумне и тича в сервиза....
така че пич - не ме давай за пример как да не се изказваме, щот моето впечатление и наблюдение степ бай степ май ще се потвърди постепенно
ето един потвърждава едно , друг следващото
не е нещо дето да съм си го измислил и изсмукал от пръстите....


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: А
МнениеПубликувано на: 02 Окт 2007, 14:02 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 18 Апр 2007, 12:58
Мнения: 5
Колата е купувана нова навъртял съм и 160 000 км имал съм 7 автомобила преди това по голямата част от тях бяха японски така, че мога да преценя дали струва една кола или не.Та по въпросите:
1.Не съм казал че спирачките са лоши напротив много са добри но дисковете не струват износват се много бързо а не са никак евтини както и накладките над 300лв такава е цената за предни накладки в камор ауто бмв на X5 каквато кола карам сега а разликата м/у двата автомобила е космическа .
2. До този момент всичко казано от мен е потвърдено от няколко човека сигурен съм, че ще има и още особено след като си сменят автомобилите сегашните собственици и влязат в тази тема.За повечето хора колата, която карат е най-добрата докато не я сменят,след това ще си кажете всичко без да си кривите душата.
3Не смятам че има оправдание какъв двигател кубатура и изолация има мазда. Двигателя е шумен и то много за автомобил след 2000 година за тази цена и този клас както и всички проблеми и недостатъци изброени до този момент не само от мен.
4.Съжелявам ,че трябва да го кажа но едно умряло рено клио ДИЗЕЛ 2005г е по тихо с по-мек волан със същото управление на скорости и спирачки и десет пъти по мек съидинител за цена 26 000лв ново
5.Говорим за качества и дали си заслужава колата, а не за права и гаранции какво ме интересува ,че са сменили лоста на скоростите. Нормално ли е кола на 40 000 километра да се е протрила кожата на волана и скоростния лост и да изглежда все едно колата е на 150 00км
По тази логика колегата Славов пуснал тази тема трябва да е доволен.
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?t=6218


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Окт 2007, 15:56 
Offline
модератор

Регистриран на: 20 Юни 2006, 19:26
Мнения: 2358
Добре бе пич. Когато си купува колата къде ти бяха ушите да чуеш колко е шумен двигателя?
Разбрахме. Мазда 6 не струва, защо се опитваш да ни налагаш твойто мнение? Карай си реното или бутилката минерална вода.
Всеки прави избор, всеки си кара колата. Намери тази която ти харесва и си свиркай.
Написаното от теб го имаме като предупреждение....
точка

ПС: Причината Ламборгини да правят спортни автомобили е, заради съединителя на Ферари 250 GT.

_________________
Всеки се оплаква от своята памет, но никой - от своето мислене.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Окт 2007, 16:04 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 18 Окт 2005, 13:15
Мнения: 1554
Smokie написа:
Добре бе пич. Когато си купува колата къде ти бяха ушите да чуеш колко е шумен двигателя?
Разбрахме. Мазда 6 не струва, защо се опитваш да ни налагаш твойто мнение?.

не мисля че резкия тон е необходим
човека е твърде ефектиран и го разбирам, една камара пари - без покритие
темата е полезна, защото освен суперлативите по този автомобил има и много минуси, и е прекрасно , че можем да ги споделим и обсъдим - пък бъдещите мераклии да не скачат на сляпо на марката, а да си имат едно наум
не е ли така ?
пък който го кефи си го кефи и ще си кара дълго и шастливо


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Окт 2007, 17:03 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 31 Юли 2005, 15:16
Мнения: 6105
Местоположение: На село...
Бате запалихте ми любопитството с този съединител...трябва да се кача на 6-ца да го пробвам :shock:

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Окт 2007, 17:20 
Offline
фен
Аватар
2011 Mazda CX-9

Регистриран на: 20 Фев 2007, 16:56
Мнения: 213
Местоположение: Варна
Хайде сега да се включа аз като реален собственик на Мазда 6 дизел.
1. Колата не е шумна , който го твърди не е карал достатъчно дизели и както казва Борис един ми каза ...
2. Спирачките са си слабо място дори и на МПС-а но това си зависи и от задволанното устройство .
3. Не може да очаквате нищо да не се случва на колата какво като е нова , вижте ни пътищата , аз специално в Експрес Кар във Варна не съм имал проблеми с обслужването
4. Да , сменяли са ми някакви тампони на около 30000 км но според мен не е таклъв проблем , гаранционни са .


Така че колеги не ревете без нагледни причини . Възможно е доста от внесените автомобили да са си кранти просто както повечето бараки внесени от чужбина .

_________________
Mazda CX-9 277 hp 3.7 V6 , 2011


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Окт 2007, 11:14 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 22 Мар 2007, 20:35
Мнения: 8
Местоположение: Варна
За шума съм съгласен, шумничка е, ама и свикнах вече(може и да съм оглушал :D). Спирачките ги тествах преди седмица на магистралата, от 220 докъм 140 доста рязко, добре се справиха. Видимостта назад е сериозен проблем - решението е парктроник. Съединителят отлепя високо, но си мисля, че това прави впечатление, ако преди това си карал кола с ниско отлепяш. Въпрос на свикване! Мекотата също, този е по-мек от тези на предишните коли - доволен съм. За стабилността не съм съгласен, при високи скорости се държи доста добре. Но пък и много хубав разход дава при над 200 :). Дългите ми се виждат слабички, късите са ксенон и не мога да коментирам оригиналните. Воланът е мек, реагира с едва доловимо закъснение.
От колата съм доволен - кара ме от точка А до точка Б комфортно, климатизирано и при сравнително нормален разход. Като пълен лаик по отношение на автомобилите се интересувам най-вече от надеждността на машината. Не разбирам от двигатели, купета и ходови части, не харесвам сервизи, не обичам да се ровя в двигателя(досега съм отварял предния капак 3-4 пъти, за да налея течност за чистачки :D), тъй че засега съм напълно удоволетворен! Сега ме зарибяват с едни БМВ-та, та за в бъдеще ще видим, но ако се представи добре 6-та ще стане следващата кола на майка ми :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Окт 2007, 13:54 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 18 Апр 2007, 12:58
Мнения: 5
Smokie забелязвам ,че добрият тон е нарушен така, че ще направя последния коментар по тази тема.Имам зададен въпрос и аз отговарям на него и смятам ,че демокрацията е дошла и всеки може да си каже мнението а моето е такова.Говоря с факти и доказателства на никого не си налагам мнението, никого не карам на сила да чете този форум.Подраздела е мазда 6 тук се пише всичко свързано с модела негативно и положително.По въпроса аз какво да карам мисля, че съм се ориентирал и съм го намерил и си свиркам и ако се задълбочиш в темата писана от мен ще разбереш ,че не аз карам МИНЕРАЛНА БУТИЛКА а това си ТИ:wink: В България формата за обръщение към непознат ''ПИЧ'' е неприета така, че с нея може да се обърнеш към баща ти
.
ПС: Причината Ламборгини да правят спортни автомобили е, заради съединителя на Ферари 250 GT

По въпроса за Ламборгини карал съм такова до Пловдив на мой приятел но беше с триптоник но съм сигурен ,че дори и с механични скорости съединителя ще е по мек от на 6-та щом се хвана за него.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Окт 2007, 17:01 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 31 Юли 2005, 15:16
Мнения: 6105
Местоположение: На село...
Добре тогава...искате да кажете, че всиките реклами на мазда 6 са купени ли? То така излиза...

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Окт 2007, 17:38 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda 323F

Регистриран на: 23 Апр 2007, 20:56
Мнения: 110
Местоположение: София
Ее, с всички тия коментари за слабите страни на Мазда 6 ми разбихте всички детски мечти да стана собственик на 6-ца.
Все пак ми разръчкахте любопитството и мисля да се поровя из чуждите форуми да прочета и там някои мнения за 6-цата. Много ми е интересно дали ще се потвърдят тези изказвания и от други източници.

_________________
"Hunt you down All Nightmare Long"


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Окт 2007, 23:46 
Offline
модератор

Регистриран на: 20 Юни 2006, 19:26
Мнения: 2358
@zariat: Добър тон казваш.... ми да си говорим за цветя ако искаш?

1. Резкият ми тон беше, защото с първия пост хленчиш, а с втория затвърждаваш хленча си. (чудя си се на акъла защо ти се обяснявам?!)
Съединителят ми твърд, мотора шумен, голяма загуба на пари... Звучиш като оня в таксито от рекламата на Jet Credit. Досадно ми беше... и затова реагирах така. Още повече, сравняваш рено Клио с мазда 6. Това са автомобили от различен клас! Да не говорим за БМВ (Бутилка Минерална Вода) Х5, което е SUV, с мазда 6. Къде отиваш ти, може би?
Говориш за 3 различни автомобила, с абсолютно различна концепция както и политика на продаване.

Относно съединителя, мотора и загубените пари при продажба 2ра употреба малко коментар:
като седна преди да я платиш, не тества ли съединителя, или мотора? или просто си избра колата от каталог? Е, според мен няма какво да се оплакваш, защото си могъл да разбереш тези неща овреме и да се предпазиш. Обясни ми.... кола струва 50000 лв нова, след 100000 км и 3 години (края на гаранционния период), за колко искаш да я продадеш? За 45000?
Има статистически методи за определяне цената на автомобил 2ра употреба. Няма да ти ги обяснявам.

Единственото нещо в хленчещия ти пост, което заслужава внимание е, че спирачките са скъпи, даже по-скъпи от на БМВ. И сигурно за това има причина, за която мога само да гадая.

Както споменах в предишния ми пост. Щом си си харесал кола, карай си я! Има хора всякви. Като не ти харесва мазда 6, има алтернатива! Искрено ти пожелавам да те радва и да изкараш 1/2 милион безаварийни км.
Кофти че си имал някви очаквания и си останал разочарован.

2. Жаргонната дума ПИЧ я използвам като "човече". Не те познавам, нито си ми на акъла, нито на образованието, нито на годините. Извинявай за обидата.

3. Нямаше да се возиш в ламборгини, ако не беше ферари. :) хехе Казах го с друга идея.
Гусин Ламборгини има успешен бизнес с трактори. Но си купува Ферари 250 GT. Обаче не му харесва съединителя (правиш ли вече аналогията) и отива да се оплаче на гусин Ферари.
Ферари му казва да ходи да си кара тракторите и че нищо не разбира от коли. Гусин Ламборгини се ядосва и се заканва на Ферари, че ще направи по-добра спортна кола, с изправен съединител.
и те така...

@Korn_val: Ти вярваш на реклами? :)
Корпорацията БИЛД, която в Германия не е с особена популярност... и по-точно Авто Билд, са направили тест на Мазда 6 1.8 МПС, който е абсолютен рекордьор в надежността си през целия гаранционен период.
Но нека не сравняваме Германия с Абсурдистан.

Drakula_kart на една от срещите разправяше, колко ни е лоша нафтата и как се скапват нафтовите помпи на шестичките.

_________________
Всеки се оплаква от своята памет, но никой - от своето мислене.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 04 Окт 2007, 15:09 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 18 Апр 2007, 00:33
Мнения: 316
Той добрия тон зависи от дреболийки....

Когато кажеш нещо в стил:

"Според мен не си заслужава защото ..."
"Не бих посъветвал никого защото ..."

много рядко някой би се засегнал.

Докато "Не си купувайте Мазда 6" е в заповедна форма и моментално предизвиква реакции от рода на
"Откъде накъде някой ще ми казва какво да правя или да не правя???" независимо от аргументите.

Като се добавят и някои чисто субективни мнения като твърдия съединител (аз пък предпочитам :) ) и се почва ...


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 04 Окт 2007, 16:28 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 18 Апр 2007, 12:58
Мнения: 5
За да няма засегнати промяна на темата.

Мазда 6 плюсове и минуси :wink:


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 04 Окт 2007, 17:21 
Offline
модератор

Регистриран на: 20 Юни 2006, 19:26
Мнения: 2358
:ok: peace!

_________________
Всеки се оплаква от своята памет, но никой - от своето мислене.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 04 Окт 2007, 23:13 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 31 Юли 2005, 15:16
Мнения: 6105
Местоположение: На село...
Smokie написа:
@Korn_val: Ти вярваш на реклами? :)
Корпорацията БИЛД, която в Германия не е с особена популярност... и по-точно Авто Билд, са направили тест на Мазда 6 1.8 МПС, който е абсолютен рекордьор в надежността си през целия гаранционен период.
Но нека не сравняваме Германия с Абсурдистан.


Това имах предвид под реклами...
И в TopGear много хвалят 6-цата пък не знам аз...сигурно са им платили добре хехехех

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 05 Окт 2007, 18:32 
Offline
любител

Регистриран на: 23 Сеп 2007, 12:14
Мнения: 2
Плюсове и минуси...... Всеки има право на мнение. Когато чета тази тема имам чувството че съм на някой рокерски събор кадето мотористи се карат кой мотор е по хубав и кой по куц, кавазакито безспорен буклук, хондата куца, пък ямахата красива.... дрън дрън. Много ясно , че всяко серийно производство си има недостатъци. Аз имам мазда 6 от скоро, и това ми е 5-тата мазда. Имал съм една купчина голфове, аудита, опели и други такива. Всяка кола си има недостатъци и плюсове. Удивен съм от моятя 6-ца, въпреки че имам проблеми с нея в момента. Наистина фаровете са слаби, скоростния лост се изтърка, и аз ходих в стар моторс и едва не стигнах до съд. но като цяло аз съм влюбен в тази кола. спирачките и са невероятни, а и зависят от това с какви накладки караш, по стабилна нормална кола от този клас, от тази не съм карал, разхода и е приемлив за големината и, супер удобни седалки и за спортно каране и за нормално. В общи линии за мен тази кола ми пасва перфектно, има много спортен дух, въпреки че е чайник, завива перфектно, спира достатъчно , има достатъчно лукс за представителна кола, и задоволителен нисък разход на гориво за работна кола. няма кола която да не дава дефекти, състоянието на всяка зависи от експлоатацията и, и поддръжката и. ако си пазите колата ще ви зарови, а и другия вариант е да я съсипете за 1 година. Това е моето мнение


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Окт 2007, 00:37 
Offline
модератор

Регистриран на: 20 Юни 2006, 19:26
Мнения: 2358
Danislav написа:
ако си пазите колата ще ви зарови

Мали как се изразяваш! :)

_________________
Всеки се оплаква от своята памет, но никой - от своето мислене.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 04 Ное 2007, 03:55 
Offline
любител

Регистриран на: 17 Авг 2004, 12:19
Мнения: 11
Местоположение: Sofia
Пичове, здравейте, не ме познавате :-)
Аз имах две мазди 626, сега карам ауди А4, карал съм и една 626 GE но не беше моя. В мен останаха добри спомени от GC и GD, вече са доста стари модели това.

Мъжът на сестра ми наскоро си купи 6-ца, дизелова, мисля че е 143 кс, от 2003-та година. и я покарах от любопитство, да видя как са се развили нещата.

Нещо, което си спомням добре от маздите е, че като си карал една, и седнеш в друга, все едно караш същата. Защо го казвам, ще видите малко по-надолу.

Не ми се сърдете, предупреждавам от сега :-)

1. Фаровете и са пълна боза. Точно както на предните ми мазди.
2. Адски твърд съединител. Отделя горе, което лично за мен не е недостатък.
3. Тежък волан -- същия недостатък като с предните.
4. Видимостта назад няма да я коментирам, при комби модел по принцип не се вижда много. И аудито ми е авант (комби), и там не се види кой знае какво.
5. МНОГО неудобни седалки в 6-цата. Предните ми имаха 9 или 12 регулировки на шофьорската седалка, и пак ме болеше кръста след 5-600 км.
6. МНОГО шумен и тегав двигател. Къде и кога се отпушва турбото, така и не усетих.
7. Като цяло колата е шумна -- абсолютно същите оплаквания имах и от предните, много ниско ниво на шумоизолация.

Колегата, дето казва че трябва да сме карали много дизели, за да не ни се вижда шумен тоя, само ще му предам да се повози на което и да е дизелово ауди. За да не навлизаме в спорове между марките, няма да правя преки сравнения.

_________________
It's not a matter of you vs. me


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2007, 11:54 
Offline
фен
Аватар
1993 Mazda MX-3

Регистриран на: 09 Яну 2007, 09:25
Мнения: 332
Местоположение: Пд.../Bari
Сигурно си прав! Не споря за 6-ци, аз съм почитател на трета серия, но като цяло мазда никога не са се славили с дизеловите си мотори, които в повечето случаи не са и техни. Дори хонда наскоро изкараха напълно тяхна дизелова разработка и чувам суперлативи. Маздовите дизели са или на форд, или на пежо/ситроен(зависи от годините и моделите).

Ауди са марка с традиции, но въпросът кой какво харесва вече опира до субективност, още повече, че новите автомобили не са това, което бяха предшествениците...

_________________
mx-3, 1.6, 16v, 1993


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Ное 2007, 22:32 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 10 Юни 2007, 22:22
Мнения: 34
Местоположение: София
Нека и аз да кажа моето мнение. Въпреки, че съм още младши Мазда притежател, мога да кажа няколко думи по плюсовете и минусите на колата. Естествено се очаква да редя само суперлативи, но за да сме обективни ще издам и някой неща, които не ми харесват.

Плюсове:
- Колата се държи прекрасно на пътя, без значение с каква скорост съм, какво е състоянието на настилката и климатичните условия. Карал съм я и бавно и много бързо и на сух път и на мокър и в обилен непрогледен дъжд.
- Много е комфортна и самото пътуване с нея не е въобще изморително.
- Ще възразя, че е много шумна. Наистина изолацията на звука може да е по - добра, но далеч не е такава каквато я описват някой колеги.
- Адски широка е и 4 + 1 човека се возят съвсем спокойно.
- Аз съм с 2.0 дизелов мотор (143 коня) за тези си параметри колата е адски пъргава. Преди нея имах 1.8 бензинова (отново 143 коня) Тойота Селика и мисля, че Маздата въобще не й отстъпва по пъргавина, въпреки, че е дизелова и далеч по - голяма. Все пак Тойотата се води спортен автомобил, а 6-цата е седан.
- Леко твърдият волан аз лично не го считам за недостатък. Мисля, че това е въпрос на лично мнение и нагласа. На мен така ми харесва и смятам, че по този начин управлението на автомобила е много по интуитивно, прецизно и сигурно.

Минуси:
- Радиусът на завоя на Маздата е доста голям. С пълен навит волан не мога да взема завой, който Джипа на баща ми спокойно взима. Не знам защо това нещо съществува като проблем, имайки предвид, че не е нещо пренебрежимо.
- Истина е, че съединителят е малко странен. Аз лично изпитах затруднения да му свикна когато за пръв път се качих да я карам. За мое голямо учудване от сервиза на Мазда, до к.в. Борово, изхаснах повече от 2 пъти. За мен това беше адски притеснително и доста се засрамих от себе си.
- Наистина не мога все още да определя кога зацепва турбото, но това е един вид интуиция. Не го считам за особен проблем, понеже като я покараш малко вече свикваш на стила на работа на мотора и лесно постигаш нужната пъргавост на машината.
- Мисля, че DSC системата е малко мудна. До сега не съм се опитвал да поднеса сериозно, за да видя какво ще се случи, понеже искам да мина поне една смяна на масло преди тези ми опити. Но при по леки поднасяния, виждам само да мига лампичката на таблото и не усещам особена активност на системата.
- Друг споменат вече проблем е трудната видимост особено назад. Без парктроник паркирането назад е доста затруднено и видимоста е ограничена. Такъв проблем имам дори с взимането на неприятно тесни завой из претъпканите улици на София. Даже вече леко я задрах от едната страна на бронята.

_________________
"Remember, remember, the fifth of November,
The gunpowder treason and plot.
I know of no reason why gunpowder treason
Should ever be forgot."


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 07 Ное 2007, 10:11 
Offline
фен
Аватар
2011 Mazda CX-9

Регистриран на: 20 Фев 2007, 16:56
Мнения: 213
Местоположение: Варна
Sag написа:
Пичове, здравейте, не ме познавате :-)
Аз имах две мазди 626, сега карам ауди А4, карал съм и една 626 GE но не беше моя. В мен останаха добри спомени от GC и GD, вече са доста стари модели това.

Мъжът на сестра ми наскоро си купи 6-ца, дизелова, мисля че е 143 кс, от 2003-та година. и я покарах от любопитство, да видя как са се развили нещата.

Нещо, което си спомням добре от маздите е, че като си карал една, и седнеш в друга, все едно караш същата. Защо го казвам, ще видите малко по-надолу.

Не ми се сърдете, предупреждавам от сега :-)


1. Фаровете и са пълна боза. Точно както на предните ми мазди.
2. Адски твърд съединител. Отделя горе, което лично за мен не е недостатък.
3. Тежък волан -- същия недостатък като с предните.
4. Видимостта назад няма да я коментирам, при комби модел по принцип не се вижда много. И аудито ми е авант (комби), и там не се види кой знае какво.
5. МНОГО неудобни седалки в 6-цата. Предните ми имаха 9 или 12 регулировки на шофьорската седалка, и пак ме болеше кръста след 5-600 км.
6. МНОГО шумен и тегав двигател. Къде и кога се отпушва турбото, така и не усетих.
7. Като цяло колата е шумна -- абсолютно същите оплаквания имах и от предните, много ниско ниво на шумоизолация.

Колегата, дето казва че трябва да сме карали много дизели, за да не ни се вижда шумен тоя, само ще му предам да се повози на което и да е дизелово ауди. За да не навлизаме в спорове между марките, няма да правя преки сравнения.






Не е за сърдене , всеки има право на мнение и усеща автомобила по различен начин .
Колкото до фаровете съм напълно несъгласен , а това което е купил зет ти не се знае как е експлоатирано и както знаеш предполагам за дизелите няма два двигатела с еднакъв шум . Салона е супер удобен и аз карам предимно на дълъг път а не ми се е случвало да ми изтръпне кръст и т.н. за разлика например от Пасат и именно А4 комби .

_________________
Mazda CX-9 277 hp 3.7 V6 , 2011


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 07 Ное 2007, 11:21 
Offline
фанатик

Регистриран на: 08 Фев 2006, 13:48
Мнения: 1149
Местоположение: софия
хахах само да ви кажа че изтръпването на кръста е от годинките не от колата :P аз като бях на 19 си карах до морето слизам там и всичко е наред...тая година се едно некой ме беше изритал отзад с извинение като слязох:)))


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 90 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб