eto ti razrezi da widish kakwo predstawliava
http://www.technolab.org/Hako/Katalog-e/Section9.htm
wiz order.No1221
http://www.cih-turbo-manta.ch/manta002a.jpg
nagledno pokazwa ustroistwo i deistwie
Защо си решил, че проблема е в компресора? Ако той е блокирал или не работи най-общо казано, двигателя не може да работи на пове4е от 1500 оборота, при това пуши като икарус пред умиране.
Трудното палене може да идва от много причини.
Аванс на помпата, проблемен температурен датчик, релето за подгряване - колко сек ти подгрява- трябва да са около 7, свещи - много важни!!! Оригиналните за мазда са по 80 лв бройката - ти какави си сложил? Аз си бях купил някакви корейски за по 18 лв/бр, после Шампион по 20 и двата вида или изгоряха или палеше ужасно трудно с тях.
За самия Comprex - работните му обороти са ~80 000, затова и има повишаваща зъбна предавка. Лагерите , които могат да създадат проблеми са на вала на ротора от една страна и на зъбните колела от друга. Лесно се разбира дали са лагерите - компресора почва да вие при обороти над 1500. Следващият стадий са голими вибрации на ротора, при които външната му част започва да се трие в тялото на компресора - представи си го нещо като статора на ел.двигател....стигне ли се дотам - компрекса е за боклука. Самият ротор е изключено да му се задръстят отворите - доста са големи.
Както ти бях написал самата фирма производител Comprex AG не продава ремонтни комплекти за компресорите си - нито ротори, нито лагери, нито редуктори.
В Турбо сервиза до Бъкстон се навиват да ги отварят и ако си само за лагери ги подменят.
По принцип няма нещо, което не може да се възстанови, въпроса е каква е цената.